Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Много смешно, гръмки реклами навсякъде а все още на дисплея на GSM ми си изписва Globul...... 

То да си пише каквото иска - днес цял следобед не ми работеше мобилния нет. Освен това 3 пъти звъних на оператор и изчаквах докато телефона ме изхвърли. Никой не вдигаше - "В момента всички са заети ..." Това вече е кофти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много смешно, гръмки реклами навсякъде а все още на дисплея на GSM ми си изписва Globul...... 

На повечето хора около мен, които са на теленор вече им се обнови името на оператора, но на всички пише "BG GLOBUL - Telenor BG".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На повечето хора около мен, които са на теленор вече им се обнови името на оператора, но на всички пише "BG GLOBUL - Tо.elenor BG".

Да виждам, че и при мен вече се е обновило но защо не махат това

Бг глобул?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То да си пише каквото иска - днес цял следобед не ми работеше мобилния нет. Освен това 3 пъти звъних на оператор и изчаквах докато телефона ме изхвърли. Никой не вдигаше - "В момента всички са заети ..." Това вече е кофти.

До колкото имам спомени стария екип на глобул при авария на нета веднага реагирваха но тия новите теленорци са пърлни аматьорщини . Докато свикнат с новата среда , още 5 години най -малко ще е така за една година ъпсурд е да се оправят .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То да си пише каквото иска - днес цял следобед не ми работеше мобилния нет. Освен това 3 пъти звъних на оператор и изчаквах докато телефона ме изхвърли. Никой не вдигаше - "В момента всички са заети ..." Това вече е кофти.

Обновяване (не ме кефи това ъпдейт)

Вечерта получих съобщение по шорт месидж сървиса - е смс де.

Здравейте. Достъпът до интернет услугите е възстановен. Благодарим Ви за проявеното търпение и разбиране.

 

Чета и се чудя - от една страна добре, че има "персонално внимание".

От друга обаче - от къде са сигурни, че съм търпял и то с разбиране?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги съфорумци. Беше ясно че по добре няма да стане. Аз за себе си съм разбрал едно. За мен няма разлика дали ще е Теленор, Ментетел и Виваком. Физическите лица като частни клиенти никога няма да получават благините на корпоративните договори. За това се радвам че не съм пряко обвързан в настоящия момент с който и да е оператор по средством договорни отношения каасещи частни лица. Ако трябва да съм искрен тук и сега и оператора с който съм в момента не не цвеке за мирисане. Пример - най елементарен - в Кауфланд Младост 3 на месарския щанд и около него стените на Кауфлагнд граничат с Магазин Деница и Младост 1А оператора ми го няма никакъв. Такова животно обхват за него там не съществува поради простата причина че в магазина има офиси на 2 други оператора, които продават услугите си. Извода сами си го правете. Предполагам се досетихте и на кой оператор съм по настоящем. Както и да е. От корпоративен тарифен план по сладко няма и няма да има в БГ.

Редактирано от КОЛЕЦ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги съфорумци. Беше ясно че по добре няма да стане. Аз за себе си съм разбрал едно. За мен няма разлика дали ще е Теленор, Ментетел и Виваком. Физическите лица като частни клиенти никога няма да получават благините на корпоративните договори. За това се радвам че не съм пряко обвързан в настоящия момент с който и да е оператор по средством договорни отношения каасещи частни лица. Ако трябва да съм искрен тук и сега и оператора с който съм в момента не не цвеке за мирисане. Пример - най елементарен - в Кауфланд Младост 3 на месарския щанд и около него които граничат с Магазин Деница и Младост 1А оператора ми го няма никакъв. Такова животно обхват за него там не съществува поради простата причина че в магазина има офиси на 2 други оператора, които продават услугите си. Извода сам си го правете. Предполагам се досетихте и на кой оператор съм по настоящем. Както и да е. От корпоративен тарифен план по сладко няма и няма да има в БГ.

Дай боже всекиму.

Амин

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я да вдигна темата.

 

Слушам една реклама, пък и чета в сайта им

Всички клиенти са важни за нас

Най-актуалните ни и атрактивни предложения вече са достъпни както за нови, така и за дългогодишните ни клиенти.

 

Ся - че всички клиенти са важни - добре, ама що еднакви предложения за нови и стари клиенти?
Аз, дето от 2005 година съм имал от 2 до 5 номера и нямам забавена фактура, да ме приравняват с някой новопоявил се?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мене тва няма да стане СКОРО .Това СКОРО отнема не дни , месеци а години.И за какво ти е на дисплея да пише теленор, аз вече съм разочорован от промените , е да промениха малко звука на разговорите но ме прецакаха за минутите безплатни ,С майка имах 1000 а сега са 100 . И откакто са теленор много закъсняват с появата на новите телефонни модели .Като Самсунг галакси ноте 4 в ментел и оранжевеите го изкупиха а теленорци се бавят ....

Нормално, правят реорганизация на всичко. Ще изгубят и доста клиенти и ще имат проблем с услугите, но това си е в реда на нещата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз лично съм виждал много различни надписи

1. BG Globul
2. BG Globul - Telenor
3. Telenor

Което е доста странно, но със сигурност има логично обяснение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да станат теленор, на някои телефони пишеше BG GLOBUL - BG GLOBUL. Първото е името на мрежата в която е регистриран телефона, а второто е име заложено в сим картата. След като стаха теленор, вече е BG GLOBUL - Telenor BG. Не знам как го правят, но по някакъв начин ъпдейтват името на оператора, което е заложено в самата сим карта. А ако в бъдещи ъпдейти на даден телефон/смартфон ъпдейтнат и името на оператора, то би трябвало да изписва само Telenor BG.

Редактирано от sks1897 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да станат теленор, на някои телефони пишеше BG GLOBUL - BG GLOBUL. Първото е името на мрежата в която е регистриран телефона, а второто е име заложено в сим картата. След като стаха теленор, вече е BG GLOBUL - Telenor BG. Не знам как го правят, но по някакъв начин ъпдейтват името на оператора, което е заложено в самата сим карта. А ако в бъдещи ъпдейти на даден телефон/смартфон ъпдейтнат и името на оператора, то би трябвало да изписва само Telenor BG.

На моя в момента пише

GLOBUL
BG GLOBUL
а на другия - Mtel - BG, макар че е с британска карта от Водафон.
Редактирано от jhoro (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И сега какво - проверка на изразходвани минути или чрез смс или чрез обаждане на оператор или чрез сайта им. Първите два метода струват пари. Що така бе? При старите собственици бяха безплатни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И сега какво - проверка на изразходвани минути или чрез смс или чрез обаждане на оператор или чрез сайта им. Първите два метода струват пари. Що така бе? При старите собственици бяха безплатни.

*123*4# - отваря ти се меню и си избираш :

1 - проверка на сметка

2 - проверка на минути

3 - проверка на MB

4 - проверка на sms / mms

5 - абонаментен номер / IBAN

6 - кредитен лимит

0 - изход

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

*123*4# - отваря ти се меню и си избираш :

1 - проверка на сметка

2 - проверка на минути

3 - проверка на MB

4 - проверка на sms / mms

5 - абонаментен номер / IBAN

6 - кредитен лимит

0 - изход

Благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Майка ми е към Глобул/Таратор. Вече няколко пъти като зареди ваучер за 10 лева и получава съобщение, че са си дръпнали 2,50 за 300 минути за 30 дни дрън-дрън.Трябвало да избере "най-подходящия пакет" от My Menu *123#.

Изобщо не ми е ясно как става тоя номер. Първо какви са тези пакети - да не я натресат на някакъв договор? И това My Menu таксува ли се? Как да прекратя тази самоинициатива от тяхна страна?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Майка ми е към Глобул/Таратор. Вече няколко пъти като зареди ваучер за 10 лева и получава съобщение, че са си дръпнали 2,50 за 300 минути за 30 дни дрън-дрън.Трябвало да избере "най-подходящия пакет" от My Menu *123#.

Изобщо не ми е ясно как става тоя номер. Първо какви са тези пакети - да не я натресат на някакъв договор? И това My Menu таксува ли се? Как да прекратя тази самоинициатива от тяхна страна?

 

Здравей. Ако майка ти е в България - няма проблеми. Това са допълнителни минути и даже са доста изгодно - няма и 1 стотинка на минута. Не е договор, за договор трябва лично да се подпише и то на хартия. Лошото при ваучерите е, че срока им е 3 месеца. Преди да минат 3-те месеца, трябва ново презареждане - иначе оставащите пари се губят.

Аз имах същия случай, но човека не беше в България и не можеше да си ползва минутите. Затова се обадих на оператор и го спряха това нещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Майка ми е в България. Колкото и да е "изгодно", за нея няма смисъл защото първо тя не говори много и второ - основно говори със сестра ми, а тя пък е на договор и ползват нейните минути така да се каже. Така че моля да обясните подробно дали и как мога да откажа тази опция изцяло.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Майка ми е в България. Колкото и да е "изгодно", за нея няма смисъл защото първо тя не говори много и второ - основно говори със сестра ми, а тя пък е на договор и ползват нейните минути така да се каже. Така че моля да обясните подробно дали и как мога да откажа тази опция изцяло.

 

Ясно. Обади се на оператор (123 - 2,4 стотинки на разговор) и им кажи, че не желаеш такива неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоест да набера *123# и после автоматичната секретарка ми казва за това - избери 1, за онова - избери 2 и т.н.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоест да набера *123# и после автоматичната секретарка ми казва за това - избери 1, за онова - избери 2 и т.н.

Оф, не - само 123 и после като вземе да ти казва "за еди кво си - 1, за друго - 2 ... " избираш 9. И чуваш -  "Вашето обаждане се пренасочва към оператор. От съображения за сигурност разговора ще бъде записан. В момента всички оператори са заети, моля изчакайте. All operators are busy now, please wait."

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря.

А мога ли тогава след 123 да не чакам цялото изброяване, а направо да избера 9? Питам толкова подробно, защото процедурата не ми е ясна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря.

А мога ли тогава след 123 да не чакам цялото изброяване, а направо да избера 9? Питам толкова подробно, защото процедурата не ми е ясна.

 

Донт уори - на мен ми е втръснала, знам я наизуст. Абонат съм им 9 години.

Още когато започне да изброява - натискаш "9". Трябва само да изчакаш да минат рекламите (по Таратор - не по бТВ)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой видя ли че новата промоция на ТЕЛЕНОР е за 15 лева на месец, с 1000 мин към всички и незнам колко мб нет беше , но след изтичане на 24 месечният договор цената става ....40 лева !!! Тогава ще важи ли правилото че нагоре можеш да се качваш в таксите а надолу - не? Да мога да си прекратя договора но те разчитат на това че кой ще иска да си загуби номера? та има уловка , дали е така?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой видя ли че новата промоция на ТЕЛЕНОР е за 15 лева на месец, с 1000 мин към всички и незнам колко мб нет беше , но след изтичане на 24 месечният договор цената става ....40 лева !!! Тогава ще важи ли правилото че нагоре можеш да се качваш в таксите а надолу - не? Да мога да си прекратя договора но те разчитат на това че кой ще иска да си загуби номера? та има уловка , дали е така?

В последните два месеца преди изтичане на договора можеш да преподпишеш на по-ниска такса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия.