Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем със браузърите (всички)


Препоръчан отговор


Здравейте, имам голям проблем със браузърите като се опитам да вляза във някой сайт Kaldata, Zamunda, Facebook и тн. При натискане на на бутона за зареждане просто целия браузър забива. Пробвах преинсталация на браузърите на Adobe Flash, нищо не помага(даже сега пиша от тела) Мерси предварително!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Инсталирай си като за начало програмата CC Cleaner. С нея изчисти временните файлове и съответно деинсталирай браузъра и флашплеъра и ги инсталирай отново. Ако проблема продължи и след това вероятно имаш вируси и ще се наложи да посетиш антивирусния раздел

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Инсталирай си като за начало програмата CC Cleaner. С нея изчисти временните файлове и съответно деинсталирай браузъра и флашплеъра и ги инсталирай отново. Ако проблема продължи и след това вероятно имаш вируси и ще се наложи да посетиш антивирусния раздел

Пак същата работа :(

Браузърът забива или не зарежда страница?

Забива.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пак същата работа :(

Забива.

Тогава отиди в раздела за вируси, за да се провери да не би да имаш вируси.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Start->Search->cmd->щрак с десен бутон по черната иконка и избери Run as administrator. В новоотворилия се черен прозорец напиши или копирай долния получер текст. Щракни в черния прозорец с десен бутон и избери Paste
netsh winsock show catalog >%userprofile%\Desktop\lsp.txt & shutdown /r /t 000 /d p:1:1

Натисни Enter. Компютърът ще рестартира. След рестарта пробвай да браузнеш

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Start->Search->cmd->щрак с десен бутон по черната иконка и избери Run as administrator. В новоотворилия се черен прозорец напиши или копирай долния получер текст. Щракни в черния прозорец с десен бутон и избери Paste

netsh winsock show catalog >%userprofile%\Desktop\lsp.txt & shutdown /r /t 000 /d p:1:1

Натисни Enter. Компютърът ще рестартира. След рестарта пробвай да браузнеш

Нищо -_-
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

A skype, торент клиент свързват ли се? Изобщо машината свързва ли се с доставчика?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване