Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

как да включим мобилните данни на Htc desire 310


Препоръчан отговор


на телефона ми мобилните данни са включени , но като вляза в интернет ми пише че няма интернет . Как мога  да го оправя моля ви помогнете !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

1. Самия пакет, за който си се абонирала трябва да има включени мегабайти за интернет.

2. Трябва да се обадиш на провайдъра, за да ти изпрати настройките чрез SMS, за да може да ти тръгне услугата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм същият проблем. Отиваш в офиса от където си купил телефона и те ти го оправят . Или по точно ако си на ГЛОБУЛ пращаш SMS на номер 100 с текст Wap и те ти пращат настройки който трябва да приемеш и след като ги приемеш ще имаш мобилни данни (sms-са не струва пари ) :) 

 

ПОЗДРАВИ :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Vivacom:

------------

Име на профил - VIVACOM Internet или VIVATEL Internet

APN (статичен) - internet.vivacom.bg или internet.vivatel.bg

CHAP удостоверяване - отметка

Предпочита HSDPA - отметка

Номер за достъп - *99# или *99***1#

Потребителско име - VIVACOM или VIVATEL

Парола - VIVACOM или VIVATEL

SMS център за съобщения - +359878000333

Globul:

---------

Име на профил - Globul Internet

APN (статичен) - globul

CHAP удостоверяване -

Предпочита HSDPA - да

Номер за достъп - *99#

Потребителско име - globul

Парола -

SMS център за съобщения - +35989100000

M-tel :

-------

Име на профил - M-tel Internet

APN (статичен) - inet-gprs.mtel.bg

CHAP удостоверяване -

Предпочита HSDPA - да

Номер за достъп - *99***1# или *99#

Потребителско име - *

Парола - *

SMS център за съобщения - +35988000301

 

Тук

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

a ако съм на M-tel какъв SMS трябва да изпратя ? благодаря на всички за помоща  !


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване