Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Как да променя команда в sony xperia z1


Препоръчан отговор


Здравейте,

Моля за помощ!

Имам отскоро sony xperia z1 /това като оправдание/. Качих музика от PC. От <тонове за звънене> избрах приложение <file commander>  с цел да ползвам някоя различна мелодия. От менюто за завършване на действието избрах <винаги>. Сега, когато искам да променя ring тон, винаги излиза file commander.Как мога да променя това?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен заглавието на темата не е според правилата.

Поправи го на "Проблем със Sony z1" преди модератор да я заключи. ;)


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с фабричния ресет!

Отвори Settings > Apps > All, намери въпросния File Commander и го избери. Някъде на показалия се екран трябва да има секция 'Launch by default' и бутонче 'Clear defaults' (наименованията може да се различават, давам пример как е при мен). След избиране на 'Clear defaults', би трябвало всичко да е окей и при следващ опит да се избере мелодия за звънене/аларма и т.н. да се покаже диалог с Media Storage, File Commander и каквото още има асоциирано с медийни файлове.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай с фабричния ресет!

Отвори Settings > Apps > All, намери въпросния File Commander и го избери. Някъде на показалия се екран трябва да има секция 'Launch by default' и бутонче 'Clear defaults' (наименованията може да се различават, давам пример как е при мен). След избиране на 'Clear defaults', би трябвало всичко да е окей и при следващ опит да се избере мелодия за звънене/аларма и т.н. да се покаже диалог с Media Storage, File Commander и каквото още има асоциирано с медийни файлове.

Много, много благодаря!

Да, всичко е окей, след като направих това, което ме посъветвахте.

Добре, че не избързах с фабричния ресет!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от phoenix_x
      Здравейте, 
      обръщам се с помощ към форума и много ще се радвам ако проблемът мога да го разреша с ваша помощ. Ако не здраве да е.  Фотоапаратът е доста стар, но до сега правеше хубави снимки. Та проблемът е, че когато се правят снимки излизат линии/ ивици. Ако се снима със светкавица не си личат толкова, ако това е от значение. 
    • от ZTT7
      Здравейте. Имам проблем с качването на един клип в канала си, който изтеглих от мрежата и на който поставих субтитри, но има фонова музика, която се оказва е с лиценз, поради което ми дава, че има иск за нарушаване на авторски права. Канала от който изтеглих клипа е решил този проблем, като под видеото, неизвестно за мен как, е упоменал - Коя е песента, Кой е изпълнителя, Кой е албума, Кой е автора и най вече, че Лиценза е в полза на YouTube от някакви там компании и 9 сдружения за музикални права. При качването на видеото не открих възможност някъде това да упомена и аз, за да не бъда в нарушение! Изгледах няколко видеа на youtube в които уж обясняват кое - как е, и що е, но за това не чух и дума. Има ли някой който да е в час с тези лицензи и да знае как стават нещата? Ще бъда много благодарен!
    • от Helmith
      Здравейте ! 
      Имам следния проблем : Става въпрос за Panasonic DP-C265, забравена е паролата за service  менюто, как мога да я ресетна ?
      Благодаря, предварително !
    • от CinderDrift
      Здравейте! Планирам да си ъпгрейдна конфигурацията от GTX 1050-ti към RTX 3070, но ми излезе следният въпрос - дали не трябва да си сменя захранването?
      Настоящата ми конфигурация е:
      Asrock A320M Pro 4/AM4
      AMD Ryzen 5 2600 3.4ghz 6core
      8GB DDR4 2666 Team Elite+
      1TB SATA 6G/3Y/ST1000DM010
      240GB SSD Kingston
      Asus STRIX-1050-TI-0-O4G-GAMIN
      PSU CM Elite V3 600w
       
      Проверих и според резултатите на сайта, който използвах (https://www.newegg.com/tools/power-supply-calculator/), би следвало 471 вата да са достатъчни ако променя единствено и само GPU-то. Тук обаче ми изскочи следното притеснение - след малко ровене из интернет излиза, че захранването ми има доста лоша слава (май други, по-стари PSU-та от същата серия се считат за опасни?) и се чудя дали не е рисковано по някакъв начин да ъпгрейдвам с такова захранване и дали да не обмисля да си взема ново. Можете ли да дадете мнения по въпроса? Благодаря предварително.
      Считам за нужно да отбележа, че нямам много опит с работата с компютърна техника и предварително се извинявам за потенциалните неточности и недоразбирания, допуснати тук.
    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване