Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Мнения за Toyota AURIS HIBRID


Препоръчан отговор

На каква цена ще я взимаш.

Ако ще е втора употреба взимаш и свой приятел (или някой който разбира) със себе си, за да не се прецакаш и то доста яко.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не знам дали за 39-42000 си заслужава, защото за 33000 се взема Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 коня, ксенонови фарове и т.н. Съмнява ме разликата в цената да бъде избита, освен ако не се кара само в града. Но и тогава трябва голям километраж. А и гледам Тойота не е толкова богато оборудвана в по-евтината си версия. В най-добрия случай тоя модел гори около 5 л/100 км в реалния живот. Справка може да се направи тук. При положение, че разликата в средния разход на гориво пак според тоя сайт е 2 л/100 км, то може да сметнеш колко километра трябва да навърти тоя хибрид, че да се избие разликата в покупката цена. Дори загубата на стойност едва ли би помогнала много. Тойотата е много подходяща за къси градски отсечки, но не и за дълъг път. Това е всеобщо мнение на автомобилните специалисти, занимаващи се с тия неща, не е мое. Но ако ще се кара като такси, е по-добрия вариант разбира се. Освен това е и с автоматична скоростна кутия, което е предимство за града. Абе...това си е направо градска кола, която трябва да се кара само в града и отвреме навреме извън него, за да избие парите си. Защото в града разликата в цената от изразходваното гориво е 2-3 пъти по-голяма. Или ако се сложи предимство от 10 лева на 100 км, то за 50-60000 км тая Тойота си избива парите в града, като сложа и остатъчната стойност. Това са груби сметки, ама който купува, трябва сам да си ги направи. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен изобщо няма смисъл да се взима кола над 10 бона в България.

Казвам това защото заради "хубаво направените" пътища ще ви излезе по-евтино по-стара кола.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според мен изобщо няма смисъл да се взима кола над 10 бона в България.

Казвам това защото заради "хубаво направените" пътища ще ви излезе по-евтино по-стара кола.

Глупости. Може да не се вземе подобна кола единствено, ако човек няма финансовите възможности. Много хора карат нови автомобили и могат да потвърдят, че това не е така както казваш. Старата кола е вече с амортизирани компоненти - амортисьори, окачване като цяло, джанти, гуми...и ти я сравняваш с чисто нова, притежаваща по 150-200000 км ресурс на тия компоненти. Ти с кола за 10 000 лева най-вероятно вече си накрая на ресурса им и дори да са я карали по гладки пътища само, всичко е износено. Новата кола има и това предимство, че я получаваш с 5-10 години гаранция вече. Макар да няма гаранция на джантите и гумите, то изправянето на джанта е 30-50 лева. Но честно да ти кажа, аз за 8 години имам само една окривена и изправена джанта. Нямам нито един проблем с разбито окачване или разбито кормилно управление. Всичко е като ново и след 100 000 изминати километри по нашите пътища. И точно от тук вече започва живота на твоя автомобил за 10 000 лева. Вече си 100 000 назад в материала и скоро ще имаш огромни проблеми с това и онова.  Но темата е за Тойота. Аз бих допълнил горния си пост, че хибридните Тойоти са много яки и издръжливи. По принцип бих си взел такава, но само ако я карам на къси разстояния, в града и естествено ако имам гараж за зареждане, ако е plug-in хибрид. А аз нямам гараж така че...


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Глупости. Може да не се вземе подобна кола единствено, ако човек няма финансовите възможности. Много хора карат нови автомобили и могат да потвърдят, че това не е така както казваш. Старата кола е вече с амортизирани компоненти - амортисьори, окачване като цяло, джанти, гуми...и ти я сравняваш с чисто нова, притежаваща по 150-200000 км ресурс на тия компоненти. Ти с кола за 10 000 лева най-вероятно вече си накрая на ресурса им и дори да са я карали по гладки пътища само, всичко е износено. Новата кола има и това предимство, че я получаваш с 5-10 години гаранция вече. Макар да няма гаранция на джантите и гумите, то изправянето на джанта е 30-50 лева. Но честно да ти кажа, аз за 8 години имам само една окривена и изправена джанта. Нямам нито един проблем с разбито окачване или разбито кормилно управление. Всичко е като ново и след 100 000 изминати километри по нашите пътища. И точно от тук вече започва живота на твоя автомобил за 10 000 лева. Вече си 100 000 назад в материала и скоро ще имаш огромни проблеми с това и онова.  Но темата е за Тойота. Аз бих допълнил горния си пост, че хибридните Тойоти са много яки и издръжливи. По принцип бих си взел такава, но само ако я карам на къси разстояния, в града и естествено ако имам гараж за зареждане, ако е plug-in хибрид. А аз нямам гараж така че...

Съгласен съм - глупости има доста, ама са в твоето мнение!Замислял ли си се, колко неща реално се сменят по един съвременен автомобил за пробег от 100 000 км?Бил той от 0 - 100 000 км, 100 000 - 200 000 км и т.н.

 

Аз за 70 000 км до момента съм дал грубо към 8-9 хиляди по моята кола, като в това не включвам само горивото.Останалото - ремонти(предимно в сервиза на офиациален дилър), застраховка, козметика, аксесоари и пр. влиза в тази сума.И отделно едно поне 40 000 км е карана по пътища, по-лоши от българските!

В какви филми си се вкарал, не знам, обаче моето Волво като ново е струвало около 41-42 000.Аз го взех за 18 000 на 5 години, 64 000 км и за още 70 000 км (72 000 за да сме съвсем точни) и 4,5 години съм дал по него без горивото около 9 000!!!За да достигна първоначално платените от мен 18 000 мога да му сменя 2 пъти АСК например!Или да му сменя веднъж двигателя за тази сума.Как мислиш, дали ще ми се наложи да сменя 2 пъти АСК или пък двигател, за оставащите 30 000 км до тези 100 000, които ти споменаваш?Малко вероятно, нали!?

 

Ако сметнеш каква е сумата дадена за нов автомобил+платените застраховки+аксесоари+консумативи+обслужване в официален дилър и всичко останало без горивото за период от 5 години, то сумата в много от случаите е между 20 и 50% по-висока сравнена с покупката на употребяван 5 годишен автомобил да речем, който ще го държиш и ползваш до 10-та му година.

 

 

Ето ти друг пример от реалния живот:

 

 

Човека е навъртял 1 млн. км на колата си и още си я харесва.

 

Хората си карат автомобилите, поддържат си ги и не им дреме изобщо!Не знам, защо се опитват някои хора да насаждат мнение, че след 100 000 или 200 000 км от колата няма да става нищо.

 

При желание от твоя страна бих ти пуснал статии и филми за един друг ентусиаст, който е навъртял 5 млн. км с колата си и непрекъснато подобрява собствения си рекорд в Гинес, а колата му изглежда сякаш наскоро си я изкарал от някой шоурум!

 

Автомобилът е една от най-лошите инвестиции по принцип и колкото по-често го сменяме, толкова повече губим!

 

Колкото до хибрида - върши чудесна работа в града, както и ти си отбелязал.Заради високата му цена обаче, съсем не си струва да се купи нов.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като избирахме да купуваме, гледахме и Аурис хибрид, но така и не се навих. Нямаше в шоурума за тесдрайв, иначе бих искал да пробвам. Нищо, аз пак ще пробвам, просто така, за да знам какво евентуално съм изпуснал. Иначе зимата тоя хибрид не действа. Искам да кажа, че мотора почти постоянно си работи. Абе икономията, която ще направиш от това, че се движиш на ток ще избиеш от разликата в цената сигурно за минимум 5 години. Не мисля, че си струва, ако не караш поне 15-20 хил. на година. Почти като с дизела е. 

На хибридната Тойота хубавото беше, че данъка й беше малък. :) 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...

Изместваш темата. Аз отговорих на момчето и на точно определено негово мнение. Истината е, че по-сериозните ремонти почват след 100 000 км пробег, защото много от частите вече са наполовина или дори изцяло амортизирани. Вземи едни прости спирачки, съединител, ремъци. Вземи и износването на мотора, което при много модели го има, при други не. Или пък амортисьорите, чийто живот е много кратък. Това означава и несигурност. Да не говорим, че много автомобили вече имат и проблеми с  кормилното управление, а някои дори са сменили и по 1-2 пъти скоростни кутии.  Но отговорът ми бе на мнението, че е добре да се взема автомобил до 10 000 заради дупките. А това не е така. Някой може да си направи сметката ( грешна в повечето случаи), че 10 000 лева са добре и разходите ниски. Но не е вярно, че нашите пътища скапват новите автомобили. Колкото се скапва нов автомобил в Германия, толкова и в България. Вие ни изкарахте, че живеем на Марс, ама реално в колко дупки влизаме всеки ден и с каква скорост? Лично аз много рядко минавам през някоя дупка, а още по-рядко през дълбок трап. Това не може да бъде причина за избор на стар вместо нов автомобил, защото старият автомобил вече е амортизиран частично и вероятността от проблеми при него са много по-големи. да не говорим, че и гаранация няма на нищичко.  А ако и сме скъперници, носейки го при някой "майстор", вероятността за огромни щети от хиляди левове е голяма. Примери много, как заради 100-200 лева икономии, човека хвърля 3-4000 при положение, че е взел колата за 5000. Та исках да кажа, че ако някой трябва да избира стар или нов автомобил, то трябва да го направи единствено заради цената и разходите, които сметне че ще направи. Дупките изобщо не са критерий за избор на автомобил и точно това исках да кажа в горния си пост, а не да разисквам престарата тема ( за която си има и отделна тема) - стар или нов автомобил. А че това е нова Тойота, е от ясно по-ясно. Т очно те в момента са уж на промоция, ако 2500 лева може да се нарече промоция. Някой фирми дават двойно и тройно по-големи отстъпки за нормални автомобили. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

....Та исках да кажа, че ако някой трябва да избира стар или нов автомобил, то трябва да го направи единствено заради цената и разходите, които сметне че ще направи. ...

Именно де.Ако съпоставиш цената и разходите за нов и стар автомобил, то стария е по-изгоден в болшинството от случаите!Много хора се ловят за гаранцията при новия автомобил, но знам за не един и два случая, когато именно по окачването някои компоненети се плащат, нищо че колата е на 3 години  и под 100 000 км да речем.Мой колега и добър приятел вече на 2 пъти вади пари от джоба си, нищо че Киа-та му има още 3-4 години гаранция останала!

"Еми съжаляваме, но точно тази част по окачването не я покрива гаранцията"...... и 400 и няколко кинта излетели от джоба му!

 

Вторият случай:

 

"Ами, пак открихме повреда по окачването.Добрата новина е, че единия повреден компонент го покрива гаранцията(по-евтиния), но другия(по-скъпия) - не"...и хайде още около 200 кинта излетели.

 

 

Отделно, ти, колко често сменяш амортисьори?Веднъж на 100-на хил. км да речем.И колко ще платиш?Нека са 2 бона средно.Взел си колата за 10 000, а тя като нова е струвала 30 000 да речем.Какво са 2 хилки на фона на 20 000 хиляди разлика?При това амортисьорите ти ще са добре за следващите 4-5 години 100 000 км да речем, а защо не и повече!Да речем за още 2-3 хиляди ще смениш носачи, тампони, биалети и шарнири.Нека да са 5 хиляди дадени по окачването, а до 20 000 разликата?

 

Аз до момента съм дал около хилядарка по окачването и ходовата част на моето Волво!За 4,5 години платих 2 пъти лагер главина, 2 биалети смених, 2 предни носача, които са заедно с шарнирите, на които им нямаше нищо все още.На път са тампоните на задните амортисьори.Имам 9 000 да достигна първоначалната цена, която аз платих за колата + още 5-6 бона за да достигна цената на колата като нова(41-42 000)!Как мислиш, дали не е на сметка стария автомобил?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само някой, който не е карал нов автомобил, може да обяснява на някой, който кара такъв, че е по-добре да караш стара кола. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...Хората си карат автомобилите, поддържат си ги и не им дреме изобщо!Не знам, защо се опитват някои хора да насаждат мнение, че след 100 000 или 200 000 км от колата няма да става нищо...

Едва се удържам да не ти копирам тук едно друго твое изказване с точно обратния смисъл, за да уточниш кое е вярното.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само някой, който не е карал нов автомобил, може да обяснява на някой, който кара такъв, че е по-добре да караш стара кола. 

Народа има една приказка за тоя случай но Стоян му убягва нещо. А  именно. Стара кола и стара жена ...

Наистина новата кола е скъпо удоволствие и може би две годишна до 20 000 км ще е по добра инвестиция на за такива 5 годишни дараци "почти като нови" не ми се слуша изобщо.

Голям кеф е да си караш колата и да не мислиш за сервизи. Спестява се много време а ... времето е пари.

Едва се удържам да не ти копирам тук едно друго твое изказване с точно обратния смисъл, за да уточниш кое е вярното.

StoqnS е много интелигентен бот понеже винаги пише близко до темата. И друг път съм го споменавал. Но се проваля при тест на Тюринг защото винаги си противоречи сам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами не го знам колко е интелигентен, ама веднъж пише това:

 

..Просто, ти, си идеалната извадка за манталитета на българина, що се касае до мнението му за автомобила - всичко наше е най-най-най!Не знам комплекси ли са тези ни разбирания, някаква криворазбрана гордост ли е, липса на елементарна представа за ново, просторно, комфортно ли е, що ли?!Да ти звучи познато етикета "като нов е ", който често се лепва на 10, дори 15 годишни автомобили?Как, да го вземат мътните, една кола на такава възраст ще е като нова?...

 

а друг път това:

 

...Хората си карат автомобилите, поддържат си ги и не им дреме изобщо!Не знам, защо се опитват някои хора да насаждат мнение, че след 100 000 или 200 000 км от колата няма да става нищо...

Кое е вярното в случая?


Не ми пука, ама все пак е добре да се уточни, за да не стават грешки. Всички бъркаме, ама не е нужно да обиждаме другите, приписвайки им своите си слабости.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ама как разводнихте темата. Някой ще спомене ли нещо за Тойотата? Аз пак казвам. Фокус 1.0 Ecoboost Titanium  на склад с някоя друга екстра като ксенонови фарове ( в момента се продава такъв за 33 бона) е за предпочитане пред базов Auris Hibrid  за 39 000 или 42000 с по-високо ниво на оборудване. Парите биха се избили, но само ако се кара над 60-70% в града. Недостатък според тестерите от разни автомобилни списания е в това, че на дълъг път тая безстепенна скоростна кутия и тоя мотор не са подходящи за комфортно пътуване, а и разхода скача доста. Да, тук може да се появи някой с Prius,  който да каже че не е така и че по-добре да се качим и караме, пък после да говорим глупости, но аз споделям какво съм чел. Ако някой не вярва на автомобилните журналисти, си е негов проблем, а не мой. Сега да тръгна да убеждавам някой, който харесва Тойота да си вземе Форд или Пежо, няма да стане. Не е и това целта ми, пък и не ми пука кой какво ще кара или кара. Само казвам, че Тойотата е отлична за градско въртене тип бакшиш. За дълъг път има десетки други по-добри автомобили в тоя клас за поне 10 бона по-ниска цена и на практика същите или по-ниски разходи. 

 

Що се отнася до стар и ли нов автомобил, няма да подхващам пак тая тема. Има нещо в бизнеса, на което му викат риск. Последен пример - КТБ и повече преставам да пиша. Представете си, че КТБ  е 1-2 годишен автомобил, взет изгодно на лотария. Точка. Както казваше Стоичков, който не рискува, не печели.  Но пък от друга страна тоя, дето не рискува, може да си прави плановете дори с години напред. 

 

За КИА не ми се пише. То това бе ясно още в началото. 7 или 10 години гаранция не се дават току така. Когато се взема нещо с гаранция, се чете и дребния текст, а там пише примерно - съединител 60000, амортисьори 90 000, крушки една година, накладки и спирачни дискове 20 000 и то за заводски дефект, разбирай нещо откъснато и така нататък. Никой не дава гаранция на джанти, гуми и тем подобни консумативи, макар че да си призная, мен ми признаха и консуматив за гаранция - изгорели бушончета със запалка. Ама това е МП, а не ...жълти истории.  И между другото почти всички фирми дават 2 години заводска гаранция или 3 години ( 100 000 км) за японските.  Всичко останало е родни волни съчинения, за които и се доплаща допълнително в цената, макар това да не е упоменато. Специално Форд вдигнаха всички цени на по-евтините модели с 1500 лева веднага, след к ато увеличиха гаранцията от 2 на 5 години. Преди това 5 годишната бе по желание, но след пролетта на 2011 година не. Причината са отново жълтите истории с KIA и Хюндай, по които хората се лъжат. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ние хубаво си пишем, но Мариела няма да се появи и да прочете какво сме писали. ;) Това е сигурно. 

Билдер, аз подкрепям твоето мнение: 

 

Иначе зимата тоя хибрид не действа. Искам да кажа, че мотора почти постоянно си работи. Абе икономията, която ще направиш от това, че се движиш на ток ще избиеш от разликата в цената сигурно за минимум 5 години. Не мисля, че си струва, ако не караш поне 15-20 хил. на година. Почти като с дизела е. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами не го знам колко е интелигентен, ама веднъж пише това:

 

 

а друг път това:

 

Кое е вярното в случая?

Не ми пука, ама все пак е добре да се уточни, за да не стават грешки. Всички бъркаме, ама не е нужно да обиждаме другите, приписвайки им своите си слабости.

Започвам да си мисля, че имаш проблеми с четенето и асимилирането на текст!!!

 

 

В едното си мнение твърдя, че 10 или 15 годишна кола не може да е като нова!

 

В другото твърдя, че ако си поддържаш колата ще я караш и след като навърти 100 000 или 200 000 км!

 

Кое точно те притеснява?

 

Пуснах и клипче по-рано в темата!Гледали го?Можеш ли да наречеш това Волво на 1 млн. км като ново?Аз не мога!!!Но е нагледно доказателство, че колата може да изкара много повече от 200 000 км, както се опитват да ни насаждат производителите.За съжаление, като чета не малко коментари из форуми и саитове, мога да твърдя, че успяват да го насадят и да си развиват успешно т. нар. консуматорско общество!

Само някой, който не е карал нов автомобил, може да обяснява на някой, който кара такъв, че е по-добре да караш стара кола. 

Ами аз съм карал нов автомобил, голяма част от живота ми е бил свързан с него, но продължавам да твърдя, че автомобил на старо е "по-добра инвестиция".Кавичките ги слагам, т.к. автомобила е сред най-лошите инвестиции, които правим(имам предвид да за лично ползване, а не да правиш бизнес с него).

 

Как мислиш, дали ако не бях убеден в горното, бих дал такава сума пари(18 000), за употребяван автомобил при положение, че за същите пари бих могъл да си купя чисто нов Хюндай Елантра, Тойота Корола или Хонда Сивик например с найлоните по седалките?Или да додам още 2-3 и да си купя Джета например?

Решил съм, ако съм жив и здрав и всичко с работата и живота е наред, да отделя 30-35 000 и да си купя употребяван 4-5 годишен ХС90 Т8.Смятам, че е безумие да се платят 80-90 хиляди за нещо което след 4-5 години ще е изгубило минимум 60% от тази цена!

 

* цените са тукашни и се различават от тези в България!

....Голям кеф е да си караш колата и да не мислиш за сервизи. Спестява се много време а ... времето е пари.....

Ти, колата 5 години не даваш да стъпи в сервиза, а?Масло, филтри, сервизни акции(такива напоследък има много и млн. автомобили се изтеглят годишно), гуми и всичко останало у вас сменяваш и го правиш, нали?

Ама като почнете да ги пишете едни................

 

:clown:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти, колата 5 години не даваш да стъпи в сервиза, а?Масло, филтри, сервизни акции(такива напоследък има много и млн. автомобили се изтеглят годишно), гуми и всичко останало у вас сменяваш и го правиш, нали?

Ама като почнете да ги пишете едни................

Ти като почнеш да се правиш на ударен ...

Това са планирани дейности и не ти идват като из нищото. Километража всеки път ти напомня след като дадеш на контакт. Ама друго си е да ти се обади някой чарк изведнъж баш когато колата най ще ти трябва по закона на Мърфи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

.....

 

За КИА не ми се пише. То това бе ясно още в началото. 7 или 10 години гаранция не се дават току така. Когато се взема нещо с гаранция, се чете и дребния текст, а там пише примерно - съединител 60000, амортисьори 90 000, крушки една година, накладки и спирачни дискове 20 000 и то за заводски дефект, разбирай нещо откъснато и така нататък. Никой не дава гаранция на джанти, гуми и тем подобни консумативи, макар че да си призная, мен ми признаха и консуматив за гаранция - изгорели бушончета със запалка. Ама това е МП, а не ...жълти истории.  И между другото почти всички фирми дават 2 години заводска гаранция или 3 години ( 100 000 км) за японските.  Всичко останало е родни волни съчинения, за които и се доплаща допълнително в цената, макар това да не е упоменато. Специално Форд вдигнаха всички цени на по-евтините модели с 1500 лева веднага, след к ато увеличиха гаранцията от 2 на 5 години. Преди това 5 годишната бе по желание, но след пролетта на 2011 година не. Причината са отново жълтите истории с KIA и Хюндай, по които хората се лъжат. 

Различните фирми си имат различни подходи на убедят клиента да си купи от тяхната стока.Японците имат една стратегия, корейците друга, европейците и те.

Вижте например Мицибиши  и техните отчаяни опити да си върнат доверието на клиентите, след скандала от средата на 90-те с прикритите дефекти и оплаквания на техни клиенти.- 10 годишна гаранция дават(поне тук)!!!А дали колите са им толкова добри?Хм.....все са на опашката по качество :(

Ти като почнеш да се правиш на ударен ...

Това са планирани дейности и не ти идват като из нищото. Километража всеки път ти напомня след като дадеш на контакт. Ама друго си е да ти се обади някой чарк изведнъж баш когато колата най ще ти трябва по закона на Мърфи.

Хм, ами аз така правя.На всеки 12 000 км закарвам колата в дилъра за обслужване.След 3-4 часа ми се обаждат и ми казват какви са резултатите от инспекцията.Примерно веднъж бяха открили, че единия клаксон не работи - казах им да го сменят.Препоръчаха ми смяна на масло на АСК- сменете го!Накладките били на 5 мм отпред, да ги сменят ли?Ако са ми се появили някакви оплаквания и/или съмнения съм им сигнализирал - казват какъв е резултата.Последно ги помолих да инспектират състоянието на ангр. ремък - препоръчаха ми до 144 000 км да се смени.Болшинството от нещата, които са сменяни по моята кола са откривани точно по време на сервизното обслужване на всеки 12 000 км.Еденични са случаите, когато нещо различно ми е излязло по колата между тези интервали!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...Кое точно те притеснява?...

Благодаря за загрижеността, но нямам никакви поводи за притеснение, тъкмо напротив - забавлявам се да ти чета остроумията. Нищо лично, както би трябвало да се сещаш, остани си със здраве!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за загрижеността, но нямам никакви поводи за притеснение, тъкмо напротив - забавлявам се да ти чета остроумията. Нищо лично, както би трябвало да се сещаш, остани си със здраве!

Благодаря.Пожелания за здраве и на теб :)

Иначе за другото...дано следващият път да ти се получи!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Иначе за другото...дано следващият път да ти се получи!

Кое трябва да се получи ? Ако правилно съм те разбрал на къде буташ темата.

Тоест ! Добре че има все още "балами" да си купуват нови коли че после да ги постегнете и покарате и порадвате на 30% от магазинската им цена в "отлично състояние" иначе ако всички си купуваха коли втора ръка няма да има кой да купува новите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Кое трябва да се получи ? Ако правилно съм те разбрал на къде буташ темата.

Тоест ! Добре че има все още "балами" да си купуват нови коли че после да ги постегнете и покарате и порадвате на 30% от магазинската им цена в "отлично състояние" иначе ако всички си купуваха коли втора ръка няма да има кой да купува новите.

Ами не си разбрал нищо!

 

За останалото има една приказка:

 

"За всеки влак си има пътници"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване