Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Грешка във хардуера за видео


Препоръчан отговор


Последните два дни, както си гледам филми на KMPlayer с вградени субтитри, субтитрите се бъгват, KMPlayer натоварва процесора до 60-70% и трябва да го изключвам от task manager-a. Като си погледнах опцията за съобщения за проблеми във Windows изписва това:

Проблем: Грешка във хардуера за видео
Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
WD-20141130-1820.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml

Не ми се е случвало такова нещо преди, и имам чувството, че е от вградените субтитри, но все пак, ако някой може да помогне ще съм много благодарен. При нужда мога да прикача и файловете.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

VSFilter е вграден та не му трябва ако ползва MPC-HC.

Подобни филтри като VSFilter и Haali Splitter трябват ако ще ползва WMP.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първо опитай да преинсталираш плеъра, може да се е поомазал.

Kaто цяло, обнових версията на плеъра, и нещата се оправиха. Благодаря! :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване