Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Съвет за покупка на кола ми е необходим спешно


ScD

Препоръчан отговор

Тва пежо с помпата лукас дето задължително протича на 220 000 хил. км е направо бомба със закъснител. Едно време нямаше кой да ги прави, а нова беше над 2 бона. Сега има по нормални решения но пак са цифра пари :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадено
  • Последен отговор

Вземи някаква тройка дизел голф с 2 врати и с по-голям двигател. Хем ще е по-евтин, хем докато го караш ще можеш да смениш още 4-5 коли и ще имаш винаги една резервна.

Гнилочник от най-големите. Имаше една приказка за Опел, която с двойна сила важи за Голф 3.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тва за разхода на Лагуните е вярно ,моята под 15 газ не пада при градско каране.

 

Audi B4  но няма климатик

 

Peugot 406

това икономични дизели ли са според теб?

а кола без климатик не купувам... тва е мъка да се кара лятото...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал една тема за "избор на лек автомобил за едно аверче" , той беше мераклия на този фокус, но след като се качи да направи един тест драйв след това не искаше да се качи отново на колата. Ужасна теснотия е както отпред така и отзад, ако си над 189 см. 105 кг. Возията ужасно твърда, иначе от вътре всичко е много добре направено, но за мен лично не си заслужава парите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал една тема за "избор на лек автомобил за едно аверче" , той беше мераклия на този фокус, но след като се качи да направи един тест драйв след това не искаше да се качи отново на колата. Ужасна теснотия е както отпред така и отзад, ако си над 189 см. 105 кг. Возията ужасно твърда, иначе от вътре всичко е много добре направено, но за мен лично не си заслужава парите.

с твърда возия не можеш да ме уплашиш... :D

все пак до сега съм карал hyundai accent...

Аз съм по-дребничък, пък и в семейството няма едри хора... така че може и добре да ми дойде като размер...

Иначе точно фокуса от тая обява ли е тествал? Нещо друго да му е направило впечатление? Имам предвид, някакви странни неестествени шумове или някой дефект да е забелязал?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

някой карал ли е такъв Фокус:

Ford Focus 1.8TDI

Някакви впечатления?

Доколкото знам, тук във форума има хора с такива Фокуси, на всичкото отгоре май със същия мотор. 

 

А за теснотията ще кажа едно. Аз съм 185 висок и по-нагоре от Фиеста не се качвам. Тоест, напълно ми е достатъчна като размери тая малка кола. Фокус все пак е един клас нагоре като размери.  Теснотията е относително нещо. Аз гледам да има място за краката и над главата. отстрани лактие винаги се събират. Не е Мерцедес, но пък в Мерцедес или нещо подобно се чувствам не на място. Твърде широко встрани, а това изобщо не ми харесва. На човек му е трудно да си изкара ръката през джама с такива размери на автомобила. Разни хора, разни идеали. За мен идеалът са спортните седалки и място като в кокпит на Формула 1. Тия дни четох една статия, където се споменаваше, че автомобилите ствали все по-големи, а реално на никой не трябва нито голям багажник, нито много място. Ако на човек му трябват тия неща, той просто купува голяма кола. Много просто бе написано, но толкова проста истина, че чак се чудя защо са всички тия спорове за автомобилите, кой бил по-широк, кой събирал повече багаж. Ами като е малък автомобила, минаваш един клас нагоре. В крайна сметка на който не му стига пространството, има и ванове, че и микробуси ако се наложи. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На човек му е трудно да си изкара ръката през джама с такива размери на автомобила. Разни хора, разни идеали.

Това пък е толкова селско. Да си вадиш ръката през джама !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това пък е толкова селско. Да си вадиш ръката през джама !

Е аз искам да си мислят, че съм от село :P А ръката винаги си я вадя през джама. Затова и повече от една врата отстрани не ми трябва. По-удобно е да си извадиш ръката в автомобил с 2 врати, отколкото с 4. При 4 врати ако си висок, дърпаш седалката много назад, а от там и страничната Б колона отива до носа ти. Трябва да правиш циркаджийски номера, че да се подпреш на прозореца. Аз под вадене на ръка разбирам да си сложя лакетя на джама, а не като някои голфаджии да си я пусна до калника. Така не само че мразя, щото обирам всичкия пепеляк, а и ми е много неудобно. Та за какво говорих? А, да, за мястото встрани. Неудобство при по-тесните автомобили е това, че пътника до теб се чувства доста активно в управлението на автомобила, като постоянно трябва да помага за смяна на скоростите, като премества крака си от скоростния лост. Не знам защо, но на пътниците им направили два метра място за краката, а те в много случаи пътуват като жаби. То в тоя случай ще трябва не широк автомобил, а Татра. И цялата тема направо се обезсмисля. 

 

И пак да повторя, обичам да ме мислят за селянин, пък и рода ми произхожда от село. На драго сърце бих се върнал при земята, но условията в България не го позволяват. Не мисля, че думичката "селянин" е лоша думичка. По-скоро някои хора обиждат с думичката "селяндур", което е различно от селянин и е еквивалентно на "мама ти да е...". 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това пък е толкова селско. Да си вадиш ръката през джама !

Маняче! Селско или градско, това в България масово се прави от мутрите, полицията и пишлигарите по пътищата на България! Никога обаче за 36 години шофьорлък не съм видял да го прави нито една жена! Това не е точно по темата , за което моля да бъда извинен.

"Затова и повече от една врата отстрани не ми трябва."

За какво ти е цяла врата, като ползваш само "джама"? 

"а не като някои голфаджии да си я пусна до калника"

И не си забелязал до сега, че последните на ръката си слагат ръкавица, щото пръстите им се търкат по земята?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

След като няколко дена гледах таралясници по врачанските автокъщи, най-накрая попаднах на това Mitsubishi Carisma, което ми хареса супер много, но се оказа, че два дена не могат да му намерят ключовете, та да го запаля, да го чуя как работи, да направя едно кръгче и т.н.

Но пък в събота успях да видя Мондеото на аверчето. Не е никак лошо на возия. Доста конфортно вози, като "кораба майка" е на пътя, дърпа доста добре, все пак е 150 кончета. Та така... Вече съм горд собственик на Форд Мондео. Снимков материал - малко по-нататък.

Благодаря на всички включили се в темата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито и безаварийно ;)

 

П.п. За к'ви пари го взе?

 

П.п. То и моето Ауди е малко по-слабо от Мондеото "моето е 131 к.с. Мондеото е 150 к.с." , но също дърпа яко. Все пак всичко зависи как го караш и поддържаш. Колкото повече една кола е лачена толкова по-добре.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

за 3к с два комплекта гуми с джанти. Малко са повече, но поне не би тряяло да ми създава ядове от 2-ия ден...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

за 3к с два комплекта гуми с джанти. Малко са повече, но поне не би тряяло да ми създава ядове от 2-ия ден...

Огледали я дали няма, някакви скрити изненади? Ръжди,тропане и т.н. Пробвали я да видиш, как се държи на пътя в малко екстремно шофиране?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Огледали я дали няма, някакви скрити изненади? Ръжди,тропане и т.н. Пробвали я да видиш, как се държи на пътя в малко екстремно шофиране?

всичко е тип-топ за сега. 190 на магистралата, малко рискови маневри из града - като по-бързо изнасяне, престрояване и т.н. - няма грешка.

Има само дребни забележки предимно по външния вид.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата е била по-удачния вариант лошо ,че не са и намерили ключовете.Тва Мондео дето е 150 коня ,какъв разход дава в града ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата е била по-удачния вариант лошо ,че не са и намерили ключовете.Тва Мондео дето е 150 коня ,какъв разход дава в града ?

не съм го засичал, но форда вече е с газова уредба, градско ми се струваше, че даваше около 10/100 бензин, ама може и да е повече.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък защо, останах с впечатлението, че си взе дизелов автомобил.?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

всичко е тип-топ за сега. 190 на магистралата, малко рискови маневри из града - като по-бързо изнасяне, престрояване и т.н. - няма грешка.

Има само дребни забележки предимно по външния вид.

Това трябва да е на газ. 190 са малко за кола 150 конски сили и купе като на мондео.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да е на газ. 190 са малко за кола 150 конски сили и купе като на мондео.

Защо да са малко, погледни какви са ни пътищата. С тази скорост, ако попадне в някоя дупка, ще има да прави калабалаци едно 500-700 метра. А4-ката ми, също поече от 220 км/ч. неще да вдига поече имам чуството, че е страх да вдигне 250 км/ч.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То и със 190 все същата в БГ нямаме пътища за такива скорости особено за кола 2-ра ръка която си купил онзи ден и все още не познаваш.Всички гледате по тв какво се случва при ПТП ,личното ми мнение е ,че водачи хванти с такава скорост са за доживотно отнемане на книжката и ефективна присъда.Най-пресния пример какво правят със нарушителите в белите държави Майкъл Фелпс  .Тоя има 18 златни медала от олимпиади ,ама там не им дреме кой си и какъв си.Тва извън темата,иначе Мондеото са хубави автомобили и доколкото знам поддръжката им не е скъпа,да си я караш със здраве.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

ScD , само забравих да те попитам. Коя година е Мондеото, имаш ли възможност да качиш някоя друга снимка?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са малко, погледни какви са ни пътищата. С тази скорост, ако попадне в някоя дупка, ще има да прави калабалаци едно 500-700 метра. А4-ката ми, също поече от 220 км/ч. неще да вдига поече имам чуството, че е страх да вдигне 250 км/ч.

Вярвай ми малко са. Остави аудито, говорим за мондеото. Докато мондеото може и да ги мине 220км твоето ауди това му е максимума с попътен вятър. Пак ти казвам вярвай ми защото съм го имал а също съм имал и А3 със същия мотор още като нови. Това е максимума на тоя мотор 220 за А4 и 225-230 за А3.

п.п. А пътища има също ми вярвай поне преди 15-20 години имаше сега не знам ама предполагам са по добри. Не си мисли че като влезе в дупка и колата замина.

А зависи и кой кара де все пак.

Аз днес си овъргалях моята много яко ама то си беше да идват ралиджиите и да си записват как се кара. Малко прехвърлихме възможностите на колата и се прехвърлихме при законите на физиката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вярвай ми малко са. Остави аудито, говорим за мондеото. Докато мондеото може и да ги мине 220км твоето ауди това му е максимума с попътен вятър. Пак ти казвам вярвай ми защото съм го имал а също съм имал и А3 със същия мотор още като нови. Това е максимума на тоя мотор 220 за А4 и 225-230 за А3.

п.п. А пътища има също ми вярвай поне преди 15-20 години имаше сега не знам ама предполагам са по добри. Не си мисли че като влезе в дупка и колата замина.

А зависи и кой кара де все пак.

Аз днес си овъргалях моята много яко ама то си беше да идват ралиджиите и да си записват как се кара. Малко прехвърлихме възможностите на колата и се прехвърлихме при законите на физиката.

Не искам да споря, но едно аверче има същата А4-ка като моята "B6 131 коня" , днеска пред очите ми направи 255 км/ч. на излизане от гр. Хасково, ако си минавал има около 4 км. една права отсечка, а пък моята не може ги направи толкова. Вече се съмнявам, нещо да няма задръстено по двигателя или друга част. След празниците ще я закарам, при един приятел да я прегледа основно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване