Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Зравейте днес си купих Toshiba 50L7335D реших да му пусна софтуерен ъпдейт през интернет(свързал съм го директно с рутера чрез кабел)Ъпдейта се изтегли и излезе едно съобщение"Актуализация" Текуща актуализация моля изчакайте...НЕ изключвайте телевизора от захранването!! И така си стои вече 6 часа.....а даже не съм се нарадвал...какво да правя дайте съвет моля ви

post-355463-0-37801200-1419112630_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

6 часа? Май ще ходи на гаранционен сервиз, да му пренабиват софтуер. Ще го изключиш евентуално по някое време, като ти омръзне. Или ще тръгне след това или няма да тръгне.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тaкава актуализация от 6 часа за пръв път чувам :shock11:

Все пак моя съвет е да изчакате, защото има опасност да превърнете телевизора си в тухла и тогава ще ви се наложи да използвате сервиз като гаранцията не важи в този случай!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок колко да го чакам и ако не стане нищо а си седи така какво да правя?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да го изключиш си погледни гаранционната карта кво покрива и кво не. Че някой търговци се правят на габровци в Лондон и отказват гаранция след софтуерен ъпдейт. Което разбира се си е пълна глупост. И ако тая х*йня не се оправи скоро и като го изключиш неще да се включи повече, носи го на сервиза ѝм, да си прибират дъртите модели обратно в мазите. А ако откажат сервиз, марш експресно към КЗП да си търсиш правата, че ептем болен здрав носи стана в тая държава..

 

edit: па лягай си, и виж на сутринта как е

Редактирано от Silvering (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При ''проблем'' с ъпдейт на фърмуер сервизна гаранция не важи!Моли се да си направила всичко както трябва и да си приключи безпроблемно ъпдейта.Друго не знам какво да те посъветвам.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В гаранционната карта пише че не важи при инсталиране на неправилен софтуер от клиента...ама те тва могат всякак да си го тълкуват.Лягам утре ще пиша...


При ''проблем'' с ъпдейт на фърмуер сервизна гаранция не важи!Моли се да си направила всичко както трябва и да си приключи безпроблемно ъпдейта.Друго не знам какво да те посъветвам.

Просто от менюто ми изкочи ъпдейт на фирмуера...цъкнах ДА изтегли се всичко ок около 10 мин се телгеше и след това излезе това съобщение и така вече 7 часа.....дистанционното на тв е неактивно но пък телевизора си работи сменям си програмите от дистанционното на доставчика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Просто от менюто ми изкочи ъпдейт на фирмуера...цъкнах ДА изтегли се всичко ок около 10 мин се телгеше и след това излезе това съобщение и така вече 7 часа.....дистанционното на тв е неактивно но пък телевизора си работи сменям си програмите от дистанционното на доставчика.

Ъпдейт се прави като се свали файла от официалната страница след като сте се убедила, че е точно за вашия модел телевизор! После по описания начин (има много инфо из нета) И е силно препоръчително преди ъпдейт да се възстанови  телевизора до заводски настройки!Иначе има риск да ''забие'' както във вашия случай.

И навсякъде е писано десетки пъти, че обновяването на фърмуера е на собствен риск и не е препоръчително да се прави, ако телевизора си работи безпроблемно.

Дано не съм прав, но мисля ще ви се наложи да посетите сервиз, за което ще трябва да си заплатите.

Все пак дано имате успех.

Лека вечер.

Редактирано от skalata_73 (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ъпдейта се прави по два начина на който и да е телевизор:

От сайта на производителя се сваля актуалният файл, който е публикуван, като преди това проверявате каква е версията, качена на вашият телевизор. Файлът се сваля на флаш памет и  след това чрез дистанционното избираш сервизното меню за обновление. В него ще има два варианта най-малко

а/ използване на флаш памет, на която е качен последният ъпдейт от сайта

б/ през интернет -   методът е за предпочитане, защото не се налага вашата намеса. Важно е за тези, които не го знаят.

Вие имате връзка между рутера и телевизора, което е много добре. С помощта на дистанционното избирате менюто за настройки и от него - за обновяване на софтуера. 

Съобщението, получено на дисплея е само подсещащо и не трябва в него момент да го кликвате като последният приема да почне обновлението. След указване  от менюто през какъв източник ще качвате новият фаил, интернет или флаш памет, телевизорът ще ви предупреди да изчаквате неговите процедури, без значение колко време продължават. Понеже телевизорът ви до този момент не е обновяван софтуерно, първият път процедурата ще продължи малко по дълго. Следващите, ще е само надграждане на наличният софтуер. 

а/ Започва изтегляне на софтуера. Би било редно да има дисплей с показания какво прави последният във всеки момент.

б/ След като се изтегли софтуера от телевизора, последният ще направи "проверка" на новият софтуер. Всичко това на този модел би трябвало да се вижда нагледно.

в/ След "проверката" следващата процедура ще е замяната на "старият" софтуер с новия, който е изтеглен от интернет.

След свършване на процедурата, телевизора ще ви даде съобщение, че трябва за малко повече от минута да изключите телевизора от ЗАХРАНВАНЕТО (мрежата 220 волта)

Дистанционното при ъпдейта не се пипа и стои настрана и далеко от деца.

Отбелязвам, за да няма неприятности: Телевизора се изключва от щепсела му, а не на Стенбай или със дистанционното.

След минута включвата телевизора в мрежата и чакате да се появи програмата, на която е бил, преди да го изключите от контакта (220 волта)

Действието, което сте предприел Вие е неправилно и Ъпдейта или обновяването на софтуера е за сметка на собственика (на негова отговорност) Гаранция въобще не се признава на нито един модел.

Във вашият случай единствено, което можете да направите е да изключите телевизора от "тока" да постои  примерно половин час и да се опитате да го вкючите наново. Ако всичко е добре, кръстите се 3 пъти и за следващият ъпдейт ще си имате едно на ум.Прибързани работи тук не се правят и се мисли. Преди това, се прочита сервизното упътване на телевизора и неговият начин на настройки от клиента.При положение, че е блокирал, с пари в джоба и телевизора в кашона - към сервиза, представител на магазина.Ако се опитате да излъжете, че не сте му правили "ъпдейт" компетентен техник веднага ще ви хване в лъжа и тогава наистина ще се наложи да си платите. Ако е някой разбран човек, може да минете съвсем "тънко" Всичко зависи от Вас, как ще го гледате в очите! Аз ви пожелавам късмет и весело посрещане на Новата година. И пишете, какво е станало. Не сте споменал града , в който живеете, но това не е проблем.

Няма да пиша на никого оценки, докато не прочета всички постове внимателно

Добавено: Линкове, които са ви важни:

 

 
 
 
Попълвате формуляра, за да си изтеглите пълното сервизно описание за модела. На този линк ще намерите и версиите за обновяване на софтуера, при положение, че предпочитате да го извършите от флаш памет. Аз не Ви го препоръчвам
 
Ваш цитат:  "В гаранционната карта пише че не важи при инсталиране на неправилен софтуер от клиента...ама те тва могат всякак да си го тълкуват.Лягам утре ще пиша..."
Ама Вие наистина сте го инсталирали неправилно.
Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...носи го на сервиза ѝм...

Процедурата по закон по-скоро сочи към магазина - да се заведе в дневника за рекламации и те да си го носят в сервиза.

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-безопасният начин за ъпдейт е чрез флашка, забравете за интернета! Докато ъпдейтът се изтегля, няма опасност от каквото и да е, но ако при започване инсталирането спре токът (с или без ток, интернетът вече е извън играта!), телевизорът е под риск да послужи за домашно украшение, особено ако в паниката собственикът хукне да вади флашката - по-голяма грешка от това няма как да се направи! Ако това се случи, не вадете флашката и не правете нищо - токът все в един момент ще дойде и вероятността ъпдейтът да продължи е много голяма.

Ъпдейтите се пускат за поправяне на бъгове, това всеки го знае. Но понякога се случва едно да се оправи, а да се развали друго, минал съм по тоя път. Принципът "ако нещо работи - не го поправяй!" не е паднал свише, а е резултат от патене. Но след като смело си ъпдейтвам компютрите, не ми пречи да правя същото и с телевизорите си - всички са ъпдейтнати софтуерно до дупка. Но рискът си е мой, защото съществува недомислицата ъпдейтите да не се покриват гаранционно, което си е пълен абсурд. Във фирмени магазини на ... телевизорите се продават само след като пред клиента се инсталира последния актуален софтуерен ъпдейт, това съм го виждал с очите си най-малко 7 пъти у нас (да не говорим, че в чужбина това се прави задължително с всички марки и модели). Но същата марка, закупена от техноверигите в България, е застрашена от липсата на възможности за ъпдейт. Добре би било някой да обясни защо, но това е положението.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

""Най-безопасният начин за ъпдейт е чрез флашка, забравете за интернета"

Ама наистина ли е това най-добрият начин - само чрез флашка, защото аз пък не съм на твоето мнение, ама хич. И подолу прочети поста си - какво си написал. Значи: Когато го казваш, трябва да си сигурен а не да говорим общи приказки. Не е възможно да ме убедиш а и ако не съм сигурен за много неща, няма да пиша по форума, а ще чета кой какво е казал. Как всичко Ви е ясно като на бял ден!!!! Интересни хора. Това да си купиш телевизор и да го познаваш като начин на работа - са две различни неща. Чети си подчертаният текст в черно. Мислех, че нещата са ти по-ясни!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За чий . . . . ви трябват ъпдейти и то на ново устройство? Има някъкъв значим проблем който този ъпдейт оправя?

По принцип сервиза е в правото си да откаже гаранция при омазване от потрежителя, особено ако паметта трябва да се сваля и да се презаписва на програматор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...Значи: Когато го казваш, трябва да си сигурен а не да говорим общи приказки...

Пиша това, в което съм сигурен, а и съм го видял или съм го чул от хора, на които имам доверие и няма защо да ме лъжат. Тук няма общи приказки, а риск. И не защото ъпдейтите са такива сами по себе си, а заради нежеланието на техномагазините да поемат гаранциите при бъгване. В последното има някаква логика, но тя е едностранна и по никой начин не е в полза на потребителя.

Почерненият текст е за тия, които имат желание да разберат за какво става дума. Който не желае, да го прескача, нищо по-лесно от това.

Методът на флашката е несравнимо по-сигурен, защото елиминира вероятността от недоизтеглен докрай ъпдейт. А останалото съм го подчертал - който иска, да разбира какво му говоря.

За чий . . . . ви трябват ъпдейти и то на ново устройство? Има някъкъв значим проблем който този ъпдейт оправя?

По принцип сервиза е в правото си да откаже гаранция при омазване от потрежителя, особено ако паметта трябва да се сваля и да се презаписва на програматор.

Има ли правото сервиз да откаже гаранция след ъпдейт на Уиндоус? И защо изобщо се пускат ъпдейтите?

Ако има отговор на тия два въпроса, ще е ясно и защо се занимаваме с това устройство. Да, има много потребители, които не си ъпдейтват компютрите, има и такива, които не го правят с телевизорите си. Това е личен избор и не виждам защо се повдига тоя спор. Всеки е свободен да избира. 

Никъде не агитирам за ъпдейти, а споделям опит, предназначен за тия, които имат желание да се занимават.

П.П. И не мисля, че отделният потребител би се заинтересувал като какви точно промени настъпват в ъпдейтваните устройства. След като представителните магазини все пак доброволно се захващат с осъвременяване в рамките на възможното на софтуера в момента на продажбата на модел от дадена марка, то със сигурност и сервизите, които ги обслужват, нямат нищо против то процес. Това поне мисля, че е очевидно.

Редактирано от hlevoust (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

E! Според теб има ли или няма полза от обновяване на софтуера? Поне това да те попитам, за да зная! Чувал, казали му - това не са аргументи на компетентен човек в тази област. Давай сега, ако имаш време, че на хората им стана интересно!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някакъв пренебрежимо слаб ветрец с колеблива посока ли усещам?

 

E! Според теб има ли или няма полза от обновяване на софтуера? ...

За мен - категорично има! Защото се поправят дребни бъгове, а и понякога се "отключват" отделни модули. Ще дам и пример, за да не ме упрекне за пореден път някой в агитация. Моделът на Филипс 7008 (и не само той, а преобладаващата част от събратята му) от 2013 г от завода излизат без DTS. Ако някой не знае за какво става дума, да потърси в мрежата и ще намери достатъчно ясни дефиниции. Та въпросния DTS (който впрочем е под лиценз и струва пари) бе пуснат точно в един от ъпдейтите за средните и по-високи серии на марката. Дали някой ще го ползва или не, това е друг въпрос. Откровено казано, мен ми е почти все едно, защото имам достатъчно начини да гледам филми така, че да нямам проблеми с каквито и да са формати и/или субтитри, но има и такива потребители, които набучват флашката в телевизора, прочитат съобщението на екрана и започват да задават въпроси. 

Защо въпросната фирма е ограничила DTS в моделите си, това си е нейна работа - никой не ме е бил по главата и карал насила да купувам тоя модел.

Всъщност аз не случайно давам пример с модела 7008, защото и ти си "в отбора" и съм изненадан от въпросите ти, защото си достатъчно навътре в материята. Няма проблем да започна да обяснявам и какво се променя с доста по-честите (в сравнение с Филипс) софтуерни ъпдейти на Сони, но ще е неоправдана загуба на време и място да обяснявам нещо, което всеки сам може да прочети и прецени дали си струва или не.

Във форумите се описват почти всяка седмица за възникнали един или друг проблем след софтуерен ъпдейт - не мисля, че на пазара има играч, който да не се е издънил с един или друг ъпдейт (не ми пука колко чифта иронични очи четат това), но нима и от Майкрософт не изтеглят ъпдейти? Има и друго - фирмите обявяват и промените с всяка нова версия, та всеки да знае какво точно се променя с обновяването. И тая информация всеки може свободно да намери в официалните страници на производителите.

 

Смятам, че достатъчно недвусмислено се изразих, че в темата излагам собственото си мнение, което по никакъв начин не ангажира когото и да било с каквото и да било.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Някакъв пренебрежимо слаб ветрец с колеблива посока ли усещам?

 

За мен - категорично има! Защото се поправят дребни бъгове, а и понякога се "отключват" отделни модули. Ще дам и пример, за да не ме упрекне за пореден път някой в агитация. Моделът на Филипс 7008 (и не само той, а преобладаващата част от събратята му) от 2013 г от завода излизат без DTS. Ако някой не знае за какво става дума, да потърси в мрежата и ще намери достатъчно ясни дефиниции. Та въпросния DTS (който впрочем е под лиценз и струва пари) бе пуснат точно в един от ъпдейтите за средните и по-високи серии на марката. Дали някой ще го ползва или не, това е друг въпрос. Откровено казано, мен ми е почти все едно, защото имам достатъчно начини да гледам филми така, че да нямам проблеми с каквито и да са формати и/или субтитри, но има и такива потребители, които набучват флашката в телевизора, прочитат съобщението на екрана и започват да задават въпроси. 

Защо въпросната фирма е ограничила DTS в моделите си, това си е нейна работа - никой не ме е бил по главата и карал насила да купувам тоя модел.

Всъщност аз не случайно давам пример с модела 7008, защото и ти си "в отбора" и съм изненадан от въпросите ти, защото си достатъчно навътре в материята. Няма проблем да започна да обяснявам и какво се променя с доста по-честите (в сравнение с Филипс) софтуерни ъпдейти на Сони, но ще е неоправдана загуба на време и място да обяснявам нещо, което всеки сам може да прочети и прецени дали си струва или не.

Във форумите се описват почти всяка седмица за възникнали един или друг проблем след софтуерен ъпдейт - не мисля, че на пазара има играч, който да не се е издънил с един или друг ъпдейт (не ми пука колко чифта иронични очи четат това), но нима и от Майкрософт не изтеглят ъпдейти? Има и друго - фирмите обявяват и промените с всяка нова версия, та всеки да знае какво точно се променя с обновяването. И тая информация всеки може свободно да намери в официалните страници на производителите.

 

Смятам, че достатъчно недвусмислено се изразих, че в темата излагам собственото си мнение, което по никакъв начин не ангажира когото и да било с каквото и да било.

Мерси за отговора! Що се касае за "ветреца" , даже и не си помисляй, че съм се обидил или ти се карам.Между нас двамата няма ни ветрец, ни ураган а приближава новата година за да мислим за софтуери на телевизори. На цялата ти фамилия - Весело и приятно посрещане и да сте живи и здрави. За питащият - също, а за телевизора му - ще се оправи - няма страшно. Само да внимава какво и как го прави. И на всички от мен - ЧЕСТИТА нова година! Живи и здрави и с нови телевизори през 2015.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... Що се касае за "ветреца" , даже и не си помисляй, че съм се обидил или ти се карам.Между нас двамата няма ни ветрец, ни ураган ...

Въпросният "ветрец" (който има съвсем друг смисъл) беше преди цитата на твоя пост, следователно и не е насочен към теб. Но това няма никакво значение, защото не смятам да продължавам участието си в тая дискусия. Винаги съм "за" плурализма и често споделям, че бих се ужасил, ако дойде ден, в който всички започнем да мислим еднакво

 

Весели празници на всички!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах какво се случи с тоя телевизор?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.