Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, фирмата в която работя има сайт и e-mail-и в Суперхостинг.БГ. За съжаление спама е огромен. От онзи ден пуснахме SpamAssassin и не чета добри отзиви за него и търся нов хостинг поне на имейлите. Важни са, защото през тях получаваме оферти, резервации. Засега съм се ориентирал към Google for Business, но това ще струва пари. Преди spamassassin е пускан и са се губили имейли, затова не сме го ползвали. В момента съм пуснал спама да не се трие автоматично. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, фирмата в която работя има сайт и e-mail-и в Суперхостинг.БГ. За съжаление спама е огромен. От онзи ден пуснахме SpamAssassin и не чета добри отзиви за него и търся нов хостинг поне на имейлите. Важни са, защото през тях получаваме оферти, резервации. Засега съм се ориентирал към Google for Business, но това ще струва пари. Преди spamassassin е пускан и са се губили имейли, затова не сме го ползвали. В момента съм пуснал спама да не се трие автоматично. 

ДОбрите неща струват пари, пощата на гугъл не е толкова скъпа

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ДОбрите неща струват пари, пощата на гугъл не е толкова скъпа

Проучих, но най-важното е, да не се налага да се караме с клиентите при изгубени имейли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проучих, но най-важното е, да не се налага да се караме с клиентите при изгубени имейли.

Вие си преценете, но не мисля че за една фирма 50 долара на месец (за 10 потребителя) са чак толкова много

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Капитане за нашите фирми в България и 5 лева за 1000 потребителя  са много. Търсиме добри услуги ама ако може да са без 1 стотинка или да ни плащат те че ги ползваме.

Редактирано от AlkatrazBG (преглед на промените)

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Капитане за нашите форми в България и 5 лева за 1000 потребителя  са много. Търсиме добри услуги ама ако може да са без 1 стотинка или да ни плащат те че ги ползваме.

То за 1000 потребители технологията е друга :) Назначаваш си един експерт за пощата, един много добър сисадмин и си обслужваш собствено пощенски сървър :) Иначе си прав :D

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То за 1000 потребители технологията е друга :) Назначаваш си един експерт за пощата, един много добър сисадмин и си обслужваш собствено пощенски сървър :) Иначе си прав :D

 

Пак си е разправия и инвестиция.

То и тук компании с над 1000 служители взеха да минават на услугите на Гугъл.

Редактирано от exwol (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак си е разправия и инвестиция.

То и тук компании с над 1000 служители взеха да минават на услугите на Гугъл.

Е, да, но всичко ти е у дома и можеш да го контролираш. Докато при гугъл се задоволяваш с това, която дадат. Но има и нещо друго, при толкова служители задължително си трябва и директорийна услуга. Иначе става ад със акаунти и щуротии :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, да, но всичко ти е у дома и можеш да го контролираш. Докато при гугъл се задоволяваш с това, която дадат. Но има и нещо друго, при толкова служители задължително си трябва и директорийна услуга. Иначе става ад със акаунти и щуротии :)

 

Можеш да го контролираш така е, ама пък разправията и работата по поддръжката не са малки за толкова народ.

От опит знаеш за ада с акаунти и щуротиите ми се струва :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да го контролираш така е, ама пък разправията и работата по поддръжката не са малки за толкова народ.

От опит знаеш за ада с акаунти и щуротиите ми се струва :)

Имам си идея :) Бил съм SME на пощенски сървъри, обслужващи зад себе си 1500 други сървъра. Но от друга страна знам и колко е гъвкава подобна постановка :) Всичко си има и плюсовете и минусите

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, най доброто решение за мен е собствем мейл сървър на хостинг някъде и задължително бекъп на целия сървър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам си идея :) Бил съм SME на пощенски сървъри, обслужващи зад себе си 1500 други сървъра. Но от друга страна знам и колко е гъвкава подобна постановка :) Всичко си има и плюсовете и минусите

 

Твоето е било мащабно :)

Да наистина има и плюсове и минуси и понякога е въпрос на преценка дали да поддържаш собствена поща или да ползваш услуга като на Гугъл.

Ако става дума за компания с някаква ИТ насоченост, може би поддръжката на собствена поща, не би било кой знае какъв проблем, въпреки че имам и пример за броудбенд оператор, за който чух, че минал на гугълскатa услуга - става дума за Близу, но те са си малко... :D

Ако пък говорим за някаква търговско-производсвенна компания все си мисля, че може би  е добре да се ползва външна услуга, защото не и чак толкова скъпа, а и не се раздува ИТ отдела, въпреки че това не е много в наша полза де. Защото може да се отварят повечко работни места в подобни фирми :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твоето е било мащабно :)

Да наистина има и плюсове и минуси и понякога е въпрос на преценка дали да поддържаш собствена поща или да ползваш услуга като на Гугъл.

Ако става дума за компания с някаква ИТ насоченост, може би поддръжката на собствена поща, не би било кой знае какъв проблем, въпреки че имам и пример за броудбенд оператор, за който чух, че минал на гугълскатa услуга - става дума за Близу, но те са си малко... :D

Ако пък говорим за някаква търговско-производсвенна компания все си мисля, че може би  е добре да се ползва външна услуга, защото не и чак толкова скъпа, а и не се раздува ИТ отдела, въпреки че това не е много в наша полза де. Защото може да се отварят повечко работни места в подобни фирми :)

Аутсорсване на услуги, поддръжка и т.н. е повсеместно. Всички го правят, ето примерно Луфтханза го направи и даде на ИБМ да управлява ИТ-то им. Но преди време четох (ИБМ публикация) че от това не се спестяват пари (като крайна рекапитулация) а просто се управлява риска. Както и се държи структурата на компанията в приемливи и управляеми граници.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, най доброто решение за мен е собствем мейл сървър на хостинг някъде и задължително бекъп на целия сървър.

И кой ще го поддържа? Нали не говорим за ТНТМ? Защото поддръжката на един пощенски сървър е fulltime job

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аутсорсване на услуги, поддръжка и т.н. е повсеместно. Всички го правят, ето примерно Луфтханза го направи и даде на ИБМ да управлява ИТ-то им. Но преди време четох (ИБМ публикация) че от това не се спестяват пари (като крайна рекапитулация) а просто се управлява риска. Както и се държи структурата на компанията в приемливи и управляеми граници.

 

Да така си е.

Когато се говори за бизнес и то от такъв мащаб, управление на риска е достатъчна причина :)

Понякога финансово измерение не винаги е водещо при вземане на решението. Може да се тълкува като добра инвестиция дори.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.