Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


здравейте! 

моля да извините невежеството ми в тази област, но затова и питам. 

накатко:

записах windows 7 на диск с програмата ultraiso, на най-ниската възможна скорост; рестартирам; влизам в bios-a; правя first boot да е hard disk (пробвах и със cd-rom); след това f10, запазвам и след това компютъра си тръгва нормално; къде бъркам?

 

после забелязах, че при стартиране има boot menu (нещо подобно), в което пак може да се избира hard disk, cd-rom, usb и т.н....  и като влезна в него клавиатурата е блокирана и не мога да избера нищо

не мога да разбера къде бъркам... може би още в записването на диска...?

 

пс: мога да прикача и снимки, ако ще помогнат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дискът, който си записала, трябва да е зададен като първо буутващо устройство, а като второ - харддискът, на който ще инсталираш.

След рестарт, ако не ти излиза надпис "Press any key ..." , значи не си записала буутващ диск.

А клавиатурата е възможно да не ти работи, ако е на USB, и BIOS не я разпознава.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При влизане в биос имаш usb legacy support или нещо подобно, което ще ти отблокира клавиатурата за да избереш първо да е диска със записания уин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

благодаря, момчета! след малко ще пробвам пак, ако има нещо, ще се обръщам към вас. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Успях! Мисля, че разбрах къде ми е грешката. На клипчетата, които съм гледала, "press any key" излиза на празен черен екран. Тук се показва в екран, който е целия с надписи  и то е "скрито" най-долу... видях го в последния момент. явно всичко си е било наред, просто не съм изпускала този момент. 

Друго, което исках да попитам е относно драйверите. Бях чела, че при win 7 се инсталирали автоматично. Вярно ли е? Аз си записах старите, но няма ли по-лесен начин от инсталирането им един по един? 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Аз си записах старите, но няма ли по-лесен начин от инсталирането им един по един? 

Старите драйвъри,ако на се за уиндоус 7,няма да са ти нужни повече,защото няма да стават.Един по един ,е най сигурният метод за инсталиране на драйвъри,защото ако не стане,ще го деинсталираш и ще търсиш друг.Има програми за инсталиране на драйвъри,но те се справят само с тези,които е лесно да си намери всеки сам.В смисъл,ако имаш нужда от някой по специфичен драйвър,няма да го открие програмата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Друго, което исках да попитам е относно драйверите. Бях чела, че при win 7 се инсталирали автоматично. Вярно ли е? Аз си записах старите, но няма ли по-лесен начин от инсталирането им един по един? 

 

Windows 7 инсталира някои драйвери - тези, които има налични. Възможно е да не са всички, или да не са най-актуалните.

След инсталацията погледни в Device manager. Ако до някое от устройствата има удивителна в жълт триъгълник, значи е нужно да му инсталираш драйвер. За всеки случай е добре да инсталираш и последните официални драйвери за видеокартата, аудиото, интернет, и някои други по-специфични. Теглят се от официалната страница на производителя на съответната част.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добре да намерите страницата на производителя на дъното или лаптопа,и от там да си изтеглите официалните драйвери за съответната операционна система.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добре да намерите страницата на производителя на дъното или лаптопа,и от там да си изтеглите официалните драйвери за съответната операционна система.

Компютъра е настолен.

Аз всъщност бях снимала старите драйвери и сега като ги сравня, с автоматично инсталиралите се, са еднакви. Надявам се да няма проблеми. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирайте си програмата Speccy и я пуснете да сканира.Тя ще ви покаже данните за компютъра,като какви са компонентите(без захранването и кутията) и какви са важните температури.

Ще видите каква е дънната платка и после ще си намерите драйвери от сайта на производителя.Ако не можете,пишете тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно има проблем с графиката. В сайта на nvidia не мога да намеря драйвер за конкретния модел. 

 

И сякаш страниците в браузъра ги зарежда бавно. Възможно ли е или си въобразявам? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега пък графиката....

Видяхте ли кой е модела на дъното ви? Гигабайт не знам какво си.Ами влезте в страницата на Гигабайт,намерете си дъното там и вижте какви драйвери предлагат за това дъно.

 

А това за драйверите за графиката не е вярно,защото веднаг анамерих конкретните драйвери в конкретният сайт на НВидиа.

Редактирано от onogondur (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега пък графиката....

Видяхте ли кой е модела на дъното ви? Гигабайт не знам какво си.Ами влезте в страницата на Гигабайт,намерете си дъното там и вижте какви драйвери предлагат за това дъно.

 

А това за драйверите за графиката не е вярно,защото веднаг анамерих конкретните драйвери в конкретният сайт на НВидиа.

А къде като местоположение трябва да бъдат инсталирани драйверите? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По подразбиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По подразбиране.

В сайта на nvidia намирам драйвер за модела, но е само за xp. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да бе.... Толкова и сте търсили....

Ето ви драйвер за видеокартата

 

Преди това инсталирайте драйверите на дъното . Като първо сложите този за чипсета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да бе.... Толкова и сте търсили....

Ето ви драйвер за видеокартата

 

Преди това инсталирайте драйверите на дъното . Като първо сложите този за чипсета.

Всичко е наред сега. Пак се извинявам за невежеството си. Искрено ви благодаря за отделеното време и внимание! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига си се обиждал и извинявал, а просто седни и прочети малко. Не е сложно и непосилно.

Весели празници и безпроблемно ползване на компютъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.