Премини към съдържанието
Lugos

Проблем с viber не получавам смс с кода

Препоръчан отговор


Здравейте

Имам следния проблем, след инсталацията на viber когото си изпиша номера ми излиза грешка.
Скрил съм последните три цифри на телефона понеже не искам да го публикувам в сайта.

Когато изпиша номера без 8-цата ме пуска да продължа но смс не получавам, някой да знае нещо по въпроса?

 

7813159Y.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да си напишеш  номера пишеш ли 0359 или +359 ?

Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да си напишеш  номера пишеш ли 0359 или +359 ?

 

Не, то после го изписва автоматично.

Сега пробвах да ги изпиша но ми дава че номера е невалиден

Редактирано от Lugos (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитайте да си напишете номера с 08787...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитайте да си напишете номера с 08787...

 

Пробвах, не става


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа от сим картата, сложихме друга и веднага стана.

После пак сложих моята и въведох номера с 0878........ и ми прие номера, дано информацията е полезна за някой в бъдеще :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа от сим картата, сложихме друга и веднага стана.

После пак сложих моята и въведох номера с 0878........ и ми прие номера, дано информацията е полезна за някой в бъдеще :)

Може поради някаква причина картата да е била блокирала или да е имало проблем с доставчика в района. Предполагам тази карта в момента е активна нали?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може поради някаква причина картата да е била блокирала или да е имало проблем с доставчика в района. Предполагам тази карта в момента е активна нали?

 

 

 

Активна е да, нямам представа дали е била блокирала  но съм пробвал от различни райони. Проблема с viber се появи от както си смених телефона а това беше преди повече от година.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте за да не отварям нова тема ще питам тук. Има ли начин да копирам чат от Вайбър за андроид ? Благодаря ви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен проблема е следния, ползвах Хуауей с 2 карти, активирал си бях вайбър, но вадих картата да я ползвам с друг телефон, след това си сложих обратно картата в Хуауея и ми поиска код за активиране на вайбъра!? Потвърдих си номера, получих код който се зареди автоматично и ми изписа че е грешен! След това получих същия код с смс и пак ми изписа че е грешен! След това се обадих да ми дадът код, дадоха ми код с разлика в последната цифра - въведох го и той се оказа грешен, четох по сума и форуми, изчаках 24 часа - същите глупости, изчаках 48 часа - същите глупости, изчаках 72 часа - същите глупости, Накрая си взех една предплатена карта, сложих си я на 2рото гнездо и си пуснах вайбър на нея!

Моята си карта я пробвах на няколко друго апарата, резултата е нулев - същите глупости! Ходих при оператора и си смених чипа, резултата отново нулев - същите глупости! И на Хуауея и на други апарати! Сега съм решил да сменям апарата с такъв с едно гнездо и искам да си пусна вайбър на моята си карта! Дайте моля ви, някакви насоки - как да си пусна вайбъра!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3/30/2016 at 18:36, vesko_4obanov написа:

Здравейте, при мен проблема е следния, ползвах Хуауей с 2 карти, активирал си бях вайбър, но вадих картата да я ползвам с друг телефон, след това си сложих обратно картата в Хуауея и ми поиска код за активиране на вайбъра!? Потвърдих си номера, получих код който се зареди автоматично и ми изписа че е грешен! След това получих същия код с смс и пак ми изписа че е грешен! След това се обадих да ми дадът код, дадоха ми код с разлика в последната цифра - въведох го и той се оказа грешен, четох по сума и форуми, изчаках 24 часа - същите глупости, изчаках 48 часа - същите глупости, изчаках 72 часа - същите глупости, Накрая си взех една предплатена карта, сложих си я на 2рото гнездо и си пуснах вайбър на нея!

Моята си карта я пробвах на няколко друго апарата, резултата е нулев - същите глупости! Ходих при оператора и си смених чипа, резултата отново нулев - същите глупости! И на Хуауея и на други апарати! Сега съм решил да сменям апарата с такъв с едно гнездо и искам да си пусна вайбър на моята си карта! Дайте моля ви, някакви насоки - как да си пусна вайбъра!?

Някой не се ли е сблъсквал с подобен проблем? Помогнете моля ви!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12/29/2014 at 10:21, Lugos написа:

Проблема се оказа от сим картата, сложихме друга и веднага стана.

После пак сложих моята и въведох номера с 0878........ и ми прие номера, дано информацията е полезна за някой в бъдеще :)

При мен не се получава! Смених си чипа(картата) даже и пак не става!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно никой не се сеща как да помогне. Но това, дето си го писал

на 30.03.2016 г. at 16:36, vesko_4obanov написа:

... Накрая си взех една предплатена карта, сложих си я на 2рото гнездо и си пуснах вайбър на нея!

Моята си карта я пробвах на няколко друго апарата, резултата е нулев - същите глупости! Ходих при оператора и си смених чипа, резултата отново нулев - същите глупости! И на Хуауея и на други апарати! Сега съм решил да сменям апарата с такъв с едно гнездо и искам да си пусна вайбър на моята си карта! Дайте моля ви, някакви насоки - как да си пусна вайбъра!?

Основното зо вайбъра е - ти имаш акаунт. С номера от предплатената карта. Сега само (би трябвало) си слагаш твоята  карта на на апарат с инсталиран вайбър и си влизаш в акаунта. При мен е така - акаунта ми е на един номер, а ползвам вайбъра на телефон с друг номер / сим-карта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ми е ясно, и от 2 седмици си ползвам новия апарат(с едно гнездо за СИМ-карта) с вайбъра от предплатената карта(активирах го и я извадих) и с нормалната ми карта на сметка! Въпроса беше какво да направя за да си ползвам вайбъра на нормалната си карта на сметка? Постоянно ми дава грешен код за активация!? Някой може ли да помогне?

 

Редактирано от vesko_4obanov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Сблъсках се със същия проблем - непрекъснато ми даваше невалиден код, както от SMS, така и от обаждане. Оказа се, че номера на телефона е попаднал в т. нар. Block list. Писах в Live Chat  https://support.viber.com/customer/portal/chats/new?q=Android , откъдето отблокираха номера и след това кода беше приет.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

имам същия проблем.Не разбирам кога и защо са ми блокирали номера, но в даден момент ми стана ясно че след като съм разменила картите, от стари на новия телефон, по някаква причина като ме търси някой за първи път и не съм го добавила, не получавам съобщението. Оказа се, че са отивали в стария ми телефон с другия номер. Мина много време докато разбера че официалният ми номер е блокиран. Днес писах на линка който сте дали тук да ми оправят номера, и отговора беше се са го освободили и до 24 часа трябва да мога да го ползвам. Още не успявам да се включа. Пак си ми показва невалиден код и не изпращат нов. 

Та въпросът е, колко време трябва да мине, та да мога да се включа? Казаха че до 24 часа трябва да се активира, а вече минаха поне 16 ч

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, Анелия Димитрова,

Не си спомням дали веднага направих опит да получа нов код след като освободиха номера ми или изчаках 24 часа преди да опитам отново. Но се сещам, че докато опитвах и не ставаше, излезе съобщение, че код може да се изпраща определен брой пъти за 24 часа. Т.е, ако сте направила повече опити, преди да бъде реално отблокиран номера, вероятно сте минали този лимит. Изчакайте 24 часа от последния опит и пробвайте пак. Ако не стане, пишете им отново.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля за помощ! Имах инсталиран вайбър на служебния компютър, но компютърът се бъгна и сега е при системните администратори. Какво мога да направя, за да не могат да влязат в моя вайбър и да гледат чатовете, при положение, че той се включваше автоматично, без да иска пароли? Мога ли например да вляза от друго устройство и да му кажа да ме отпише от всички останали устройства, на които е инсталиран? Ако може, бихте ли ми казали как става това?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз ползвам хуалей п9 лайт, и когато си прехвърлих картата на този телефон,си изтеглих вайбър исе опитаж да си въведа номера ми изписва,че нямам нет,а всъщност имам.Моля помощ

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.