Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Въпрос относно няколко обяви за Chevrolet Cruze


hlevoust

Препоръчан отговор


Момчета, днес един съсед ме подлуди с мерака си по няколко обяви за продажби на Chevrolet Cruze - дизел с ръчни скорости. Видял ги е вчера и е луднал до степен, която (признавам си) силно заинтригува и мен, защото по план след няколко месеца се очаква да се сбогувам с Фокус-а и да обновя гаража при подобен бюджет.

Накратко - съседът ми се чуди къде е уловката, ако има такава, в следните обяви - въпрос, който както вече споменах, в сериозна степен вълнува и мен, защото нямам все още новата ми кола "в главата си".

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403792572688981&slink=8fdxnv

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416924382074517&slink=8fdxnv

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399963404525002&slink=8fdxnv

 

Колите са на малко километри (?), доста са "млади" и подозрително евтини. Акцентът на питането е основно върху цените, защото никъде в обявите не се споменава, че става дума за първоначална вноска по лизинг, а само за възможен такъв.

Със сигурност ще бъде направена връзка с продавачите, но не би било особено добър ход да се пита защо колите се продават на такива ниски цени. 

 

Какво мислите по темата?

 

Весело посрещане на 2015 година!

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами направих си една проста сметка и от нея се получава, че никой нормален човек няма да кара 4 години скъпия си нов дизел по 10 000 км годишно. Къде е уловката в обявите? Който купува нова кола - дизел, си прави сметката да я кара поне 15-20 000 км годишно или просто е фирмаджия, който кара много и връща километража. Тия чисти мотори изобщо не ми харесват, за каквато и кола да става въпрос. Аз никога през живота си не съм мил мотор и не мисля да го правя. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Германското си е германско , от мене да знаеш :) А тези шевролети... Един познат беше купил чисто нов (от магазина) Chevrolet Aveo , пак с този двигател "eco двигател"... Спука се да го кара в сервиза на БОВА...Толкова чуплив двигател просто няма никъде....Незнам как стоят нещата при CRUZE,но гледам ,че двигателите са същите. Вземаш едно AUDI A4 1.9 TDI и ще отваряш капака му само ,за да сменяш филтрите и ремъците :)

ПС: ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз лошо в колата не виждам. Само цената и автокъщата, която продава, са ми съмнителни. Може и да греша, но видя ли чист мотор и няколко удивителни на колко километра била колата, ясна ми е работата. И какво като е на 50 000 км? Моята е на 30 000, но не се хваля с това. Че и 3 удивителни сложил с големи букви. Веднъж се вързах на подобна обява и отидох да видя за какво иде реч. Първо, колата бе 2 години по-стара. Второ, бе в един подземен гараж и не можеше да се различни километража, защото за късмет само лампичката на екранчето бе изгоряла и нищо не се виждаше. Трето, уж имаше всички документи ала бала, оказа се че има документи само за първите 4 години. След това мъгла. Иначе обявата бе нещо от сорта..."уникална кола".  Наистина бе уникална, щях да се забия на първия завой в един стълб. Толкова за уникалните обяви с удивителните, малкото километри, години и мити мотори. Не се научиха като продават кола да не мият моторите. И без това колите им прашасват на паркинга месеци и години наред. 

 

ПП: Сега  се загледах и на едната обява има снимка, на която се вижда дата 10.03.2008. Предполагам, че е дата, а не нещо друго. някой може ли да ми обясни как става това, при положение, че колата е 2011 година? Вярно, при нулиране показва някаква начална дата, но защо е нулирана?  И защо точно 50 000 км и 57 отгоре? Бас ловя, че  тук говорим поне за 120 000  реални километри. 


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз на твое място преди да купя някоя от колите бих посетил компетентен сервиз.

Това е задължително и дори не подлежи на коментар.

 

... Вземаш едно AUDI A4 1.9 TDI и ще отваряш капака му само ,за да сменяш филтрите и ремъците :)

А4 отива доста над парите, които бих дал за кола - читавите (на по 111111 км! ;)) отиват към 20 бона. Не че не мога да ги извадя, но го намирам за излишен лукс, пак без никакви гаранции за нищо. Така че повече от 15 хил не мисля да харча, защото това, което ще сменя на кола за 15 бона, ще го сторя и на кола за 20-25 бона.

 

Аз лошо в колата не виждам. Само цената и автокъщата, която продава, са ми съмнителни...

Колата е добра - мой приятел, живеещ от 20+ години в Белгия, кара Шевролети откакто е отишъл там и твърди, че не би сменил марката за почти нищо в същия клас. Удивителните в обявата са без значение, защото са предназначени за първосигнална реакция и едва ли за нещо повече, поне мен не ме впечатляват с нищо.

 

...ПП: Сега  се загледах и на едната обява има снимка, на която се вижда дата 10.03.2008. Предполагам, че е дата, а не нещо друго. някой може ли да ми обясни как става това, при положение, че колата е 2011 година?...

Ако софтуерът на колите е подобен като на компютрите (не претендирам, но не виждам причина да не е) несъответствието има съвсем логично обяснение - датата на излизане на софтуера. Току що погледнах софтуера на лаптопа, от който пиша. В папката Windows има файлове и от 07.12.2013 г, на която е купен и инсталиран, но има и доста папки с по-раншна дата, например от 14.07.2009 г. 

Не знам дали е възможно да се установят реалните километри, както се казва само една кола и една жена си знаят действителните ... :)

Но така или иначе, съмненията остават.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не стигна ли до мъдрото решение да вземеш нова кола най-накрая? ;) Или поне върната или тестова, която да е гаранционна. Виж в мобиле какви оферти има, дори с платени сервизни обслужвания. Щом можеш да извадиш 12-15 кеш, не разбирам къде е проблема. Все пак, ти си знаеш най-добре. Тези Шевролети ми харесват,  но дали са здрави и как са вътре нямам идея. 

Успех с избора и после се похвали тук. 

 

Пример: 

 

 

На всичкото отгоре, тоя няма никаква остатъчна стойност, за това вноската е толкова голяма. 100 % съм сигурен, че може да падне на половина. 

Ще караш нов автомобил, гаранционен, без да мислиш за сервизи и т.н. , ще имаш и пътна помощ, ако недай си боже нещо стане и т.н. А и нивото на оборудване ми се струва доста добро. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не стигна ли до мъдрото решение да вземеш нова кола най-накрая? ...

Не, дори се отдалечавам от идеята. Вярно, че в един момент в късната есен бях доста близо до такава покупка (Пежо 508 с пълни екстри - остатъчни бройки след фейслифта с 5% първоначална вноска), но не бях убеден,че си струва, а и продължавам да не съм. Гаранционните с остатъчен лизинг в масовия случай са карани с единствената мисъл, че последна вноска няма да се плаща, т.е. никакви грижи не са полагани - пресен пример с един колега, който си взе подобно Рено и едва се отърва от него. Със сигурност има и доста добри решения, но те обикновено не се тиражират публично.

 

...Пример: ...

Нямам си никаква идея как ще смъкна повече от 1000 лв от обявената цена, а ти се надяваш да падне наполовина - на какво основание? Собственикът, колкото и да е на зор, не може да не си дава сметка за текущите цени на модела.

В крайна сметка нали по същата причина пуснах тая тема.

П.П. Не мога да разбера кому беше нужно да оценява темата с 1 звезда. Дали е с 5 или без, не е ли все едно и също?!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Цената на този модел, но новия е 16-17 000 долара в САЩ.

Както и да ги смятаме и с европейските надценки обявените цени са съвсем нормални за мен.

Друг е въпроса, че Шевролет прекратиха продажбите си в Европа и оставиха само поддръжка гаранционна и извънгаранционна и не знам при необходимост от нова част колко време ще чакаш.

Имам приятел, който кара такава марка (за модела не съм сигурен) и се оплаква само от бавната доставка на части при належащ ремонт.

За останалото казва, че няма да смени скоро марката (каквото и да означава това).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...Друг е въпроса, че Шевролет прекратиха продажбите си в Европа и оставиха само поддръжка гаранционна и извънгаранционна и не знам при необходимост от нова част колко време ще чакаш...

Не знаех това, а то е от решаващо значение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, така го решиха генерално и се оттеглиха от Европа.

Виж в интернет, пълно е с информация и на български и на английски.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не се съмнявам в истинността на коментара ти, просто Шевролет като че ли оставаше досега встрани от интересите ми, защото в предните години не беше сред финансово примамливите марки.

Сега пък съвсем отпада и ще трябва да гледам пак там, накъдето не ми се задържа погледът...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е продукция на Лада-Шевролет.  В руските заводи, които от доста години се правят разни лъскави нови лади, може да са пускали за сглобяване и оригинални модели на Шевролет. Евтината работна ръка обяснява цената без нужда от други мозъчни движения.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Цената на този модел, но новия е 16-17 000 долара в САЩ.

Както и да ги смятаме и с европейските надценки обявените цени са съвсем нормални за мен.

Друг е въпроса, че Шевролет прекратиха продажбите си в Европа и оставиха само поддръжка гаранционна и извънгаранционна и не знам при необходимост от нова част колко време ще чакаш.

Имам приятел, който кара такава марка (за модела не съм сигурен) и се оплаква само от бавната доставка на части при належащ ремонт.

За останалото казва, че няма да смени скоро марката (каквото и да означава това).

Да кажем нормални за бензинов мотор на 70-80000 км, който като нов е струвал малко под 30 000 лева. Не смятай цените в щатите. Тук са по две . Тоест, 20 000 долара в щатите, тук с данъците и транспорта отива на 40 000 . Така е за всяка техника, внесена от там. Най-евтиния Пасат в щатите преди 3-4 години бе 20 000 долара. И то с променен заден мост, за да се икономисат пари, както и с други икономии.Тук колко струва най-евтиния Пасат с базов мотор?  извинявай, ама кола на 4 години и 50 000 км с размери на гардероб, няма как да струва 12000 лева. Ами нали тоя дето продава трябва да има печалба? За колко я е внесъл? Защото така като гледам е нов внос.  Dа кажем я е взел за 10 000. Я провери колко струва като нов подобен автомобил и колко е овехтяването за 4 години и 50 000 км. За 100 000 км овехтяването обикновено е максимум 60%. Ако тоя дизел е струвал 20 000 евро в Германия, колко ще трябва да е продажната му цена на старо при положение, че подобни автомобили имат среден пробег за 4 години поне 70-80000 км? Kакто и да го смятам, аз го изкарвам поне 20 000 лева за да си стиснат ръцете. Обаче. какво може да смъкне цената? Повреда, катастрофа, кражба.

 

А на въпроса, дали може да се установи колко е върнат километража...да, може , но не винаги. Когато се връща километраж има две тарифи в Германия( 30% от километражите по автокъщите там са върнати според Ауто Билд). Едната тарифа е около 200 лева за връщане без поправка в компютъра. Другата е доста повече, но следите се заличават.  Но родните кокошкари едва ли ще тръгнат да връщат километража по втората тарифа, освен ако самите те нямат подобен софтуер и не се занимават с черните дела. А така като гледам автокъщата, дето е от 2002 година в мобилебг, не бих се учудил ако е точно така. 

Не знаех това, а то е от решаващо значение.

Ако напишеш Шевролет Круз   в Google  ще те прати на сайта им, а сайта им ще те препрати към Опел с извинението, че и последните бройки са продадени в България. Да, Шевролет се изтегли и остави Опел. Всъщност, това дето искаш да купуваш е Опел, правен в Корея. Бившето Деу. 

 

А относно самата кола ще кажа, че когато излезе ми стана любима като дизайн. Мисля, че е по-добра от Астра по тоя показател, поне за мен. Харесвам по-ръбатите форми, макар да карам кола като яйце ;)

 

За сервиза няма смисъл от притеснения. Това си е жив Опел.

 

Ето и на какви промоции попаднах:

 

2015-01-01_134006.jpg

 

 

 

Кажете ми, как такава кола може да се купи за 10 000 и да се продаде за 12000? Ако някой ми отговори смислено, има каса бира.  Ами това е 70% загуба на стойност, каквато няма нито една кола за 4 години, освен ако не е със сериозни дефекти или ударена. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За сервиза няма смисъл от притеснения. Това си е жив Опел.

 

Колега, притеснения няма и не съм написал, че има.

Писах по-горе само за фактора време за доставка и налични части, които поддържат на склад.

Не ми е удобно днес да звъня на моя приятел да го разпитвам какво му ремонтираха, но помня, че ги хранеше доста и забавянето беше в порядъка на над 40 дни.

Е, извинявай, но за нетежък ремонт колата ти да стои в сервиза и да не може да се кара поради това, че се чака пристигането на едикаква си част на теб добре ли ти се струва?

На мен не.

 

Гледам да помогна с инфо някакво и мисля, че това, което казвам не е спам и влиза в употреба, за да може hlevoust да си направи добре сметката какво купува и какив са опасностите.

 

И пак ще кажа - мен цената не ме притеснява, че е ниска и като отчетем фактора сервизиране и оттеглянето на марката от Европа (които си оказват влияние на цената), мисля всичко си идва на мястото.

пп. Дадох ориентир за цената в САЩ без да кича екстри и ако се натамани подобаващо автомобила, нормално е цената и там да отиде поне 30-40 процента нагоре.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

ПП: Сега  се загледах и на едната обява има снимка, на която се вижда дата 10.03.2008. Предполагам, че е дата, а не нещо друго. някой може ли да ми обясни как става това, при положение, че колата е 2011 година? Вярно, при нулиране показва някаква начална дата, но защо е нулирана?  И защо точно 50 000 км и 57 отгоре? Бас ловя, че  тук говорим поне за 120 000  реални километри. 

Стига вкарва аудиторията в паранои ! Питанки, дати, километри. Една кола много лесно може да се провери кога е слязла от конвейера. Никой няма да тръгне да лъже с това понеже ще е хванат на момента.

Ти сам казваш че средно българина върти 20 000 годишно а сега искаш бас да хващаш че колата е на 120 000 понеже в момента 50 057км ти се струват адски съмнителни !!! Кажи ми аджеба защо ? Тя може и да е на 200 000 но аз по снимки няма как да почна да ловя басове. Но ако ти се доверя че българина върти по 20 000 годишно не виждам защо си противоречиш !

 

Та да попитам автора, колко мисли че трябва да струва тоя американски кенеф че му се струва евтино. Аз голяма разлика дали ще е шевролет или москвич не правя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Нямам си никаква идея как ще смъкна повече от 1000 лв от обявената цена, а ти се надяваш да падне наполовина - на какво основание? Собственикът, колкото и да е на зор, не може да не си дава сметка за текущите цени на модела.

В крайна сметка нали по същата причина пуснах тая тема.

Говоря ти за лизингов план с месечна вноска на половина от посочената. Не за това, крайната цена да падне на половина. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Стига вкарва аудиторията в паранои ! Питанки, дати, километри. Една кола много лесно може да се провери кога е слязла от конвейера. Никой няма да тръгне да лъже с това понеже ще е хванат на момента.

Ти сам казваш че средно българина върти 20 000 годишно а сега искаш бас да хващаш че колата е на 120 000 понеже в момента 50 057км ти се струват адски съмнителни !!! Кажи ми аджеба защо ? Тя може и да е на 200 000 но аз по снимки няма как да почна да ловя басове. Но ако ти се доверя че българина върти по 20 000 годишно не виждам защо си противоречиш !

 

Та да попитам автора, колко мисли че трябва да струва тоя американски кенеф че му се струва евтино. Аз голяма разлика дали ще е шевролет или москвич не правя.

Първо, четеш през редовете. Казах отначало, че никой не купува дизел, за да върти 10 000 годишно. Ами 10 000 са отиване и връщане до работа + пазаруване по магазините и 1-2 пътувания през отпуската в страната. 

Второ, не си измислям, че 30% от автомобилите в Германия са с върнати километри. Ако си заинтересуван, ще ти снимам статията в която се твърди това. И това го казва германската полиция, не аз или някой журналист, щото решил, че 30% е точната бройка. Освен това съвсем скоро имаше репортаж от един панаир в Полша на автокрадците и ли по-точно на ключарите, което е едно и също. Там за скромни сумички от няколко хиляди евро се купува всякаква техника за кражби и продажби. 

 

Освен това ти показах колко струва нов автомобил Круз на промоция.  Факт е, че за 100 000 км един автомобил се обезценява от 50 до 60% в зависимост от марката и модела. Най-малка е обезценката на Дачия по разбираеми причини. Дори в последния брой на Авто Труд имаше подробна информация колко се обезценяват автомобилите в различните класове. Само ще напиша някои неща. Първата година средната обезценка на автомобила е 24.2 % за 15000 изминати километри. Всяка следваща година обезценяването е 5-6%. Значи в тоя клас автомобилите запазват около 50% от стойността си след 4 години. Или с други думи, загубата на стойност е наполовина.  Колкото един автомобил е по-евтин при покупка, толкова и абсолютно загубените пари са по-малко пак по обясними причини. Това са фактите. Който както иска да ги тълкува и да си вярва. За мен тоя Круз със 150 коня дизел не е наред.

 

И още нещо за баса. За да се купи кола за 10 000 лева или по-малко дори, то тя трябва да е навъртяла доста километри. Никой в Германия няма да ти продаде тоя Круз за 10 000 лева и ти да го внесеш и продадеш за 12000. По-горе описах защо. Там за 10 000 лева се продават Фиести, Поло, Корси на по 6-7 години. Дори тия на по 4-5 години са по 15-20 000 лева. Трябва наистина това да е някаква златна находка от баба-пенсионер или дядо, дето ходил само до баби. В Германия ( ако е внесен от там), цените на автомобилите са доста по-високи от тия в България. Там Круз за 34000 лева с дизелов мотор няма да намериш. Приготви поне 40-45 бона за тоя модел. И как така от 40 бона цената след 50 000 км ще падне на 10? Айде обясни ми това, не само да се заяждаш за щяло и нещяло. Ще се радвам, ако колата е наред и тоя дето я купи си я кара без проблем. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

До колкото мога да преценя обявите и цените са си наред.

 

http://chevrolet.bulvaria.com/used-car/

 

Скоро опел правиха разпродажба на нови залежали на склад автомобили с отстъпка до 50%.

 

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=123380

 

Каквито и сметки и таблици да публикуват из разни списания - излезе ли "стоката" от магазина цената пада наполовина.

 

При условие че в сайта на шавролет наличните автомобили са на цена от 20 до към 30 хиляди лева, за четири годишен автомобил цената от 12 хиляди е разумна.

CHEVROLET CRUZE SW LTZ 2.0, 163 к.с., дизелов двигател, 6 ст. механична скоростна кутия.* 

 

ПРОМОЦИОНАЛНА ЦЕНА: 34 239 лв. с ДДС.  

 

 

CHEVROLET CRUZE  LS+ 1.6, 124 к.с., бензинов двигател, 5 ст. механична скоростна кутия, 4 врати.** ПРОМОЦИОНАЛНА ЦЕНА: 24 500 лв. с ДДС. 

 

И защо изобщо намествате цените в Сащ!? там не изтеглят автомобилите от пазара.

Нормално е след като се отказват от европейския пазар наличните бройки да се продадат с големи отстъпки.Нормално е също собственици на марката да мигрират към друга след като им изтече гаранцията.

Аз не мога да си го позволя но познавам много хора които си взимат нов автомобил карат  2-3-4 години и после взимат следващия модел или ако не са доволни минават на друга марка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

До колкото мога да преценя обявите и цените са си наред.

 

http://chevrolet.bulvaria.com/used-car/

 

Скоро опел правиха разпродажба на нови залежали на склад автомобили с отстъпка до 50%.

 

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=123380

 

Каквито и сметки и таблици да публикуват из разни списания - излезе ли "стоката" от магазина цената пада наполовина.

 

При условие че в сайта на шавролет наличните автомобили са на цена от 20 до към 30 хиляди лева, за четири годишен автомобил цената от 12 хиляди е разумна.

 

И защо изобщо намествате цените в Сащ!? там не изтеглят автомобилите от пазара.

Нормално е след като се отказват от европейския пазар наличните бройки да се продадат с големи отстъпки.Нормално е също собственици на марката да мигрират към друга след като им изтече гаранцията.

Аз не мога да си го позволя но познавам много хора които си взимат нов автомобил карат  2-3-4 години и после взимат следващия модел или ако не са доволни минават на друга марка.

Почвате да ме ядосвате! Как така статистиците, журналистите, германската полиция, разните организации за контрол на автомобилите лоши, а вие и родните търгаши добри?

 

Провери мобилето и виж, че това е единствената обява за 13500  лева.  Останалите обяви са или над 16000 лева за дизелови мотори или над 14-15000 лева за бензинови, но общото е, че или километрите са много или годините повече. как така автомобили на повече години и километри ще струват по-скъпо, а само тоя тарикат с трите удивителни продава без пари кола, която почти не е карана и на всичкото отгоре дизел? Айде стига! 

 

Казах. Купувайте евтини боклуци с 3 удивителни, чупете си главите! Ама защо карате и хората да си чупят главите вместо вас? Ти ще я купиш ли тая кола?

 

 

 

До Izabel1: 

 

Да, лесно се установява коя кола кога е произведена и така нататък, но и лесно се намират балъци, които да отидат да я видят и тестват, като им се подметне една дата с 1-2 години разлика. Аз ти казвам, че попаднах на такава кола. Ако знаех че е 2 години по-стара, изобщо нямаше да ходя на обявата, защото търсех кола след определена година. И знаеш ли какво каза човека, дето на всичко отгоре ми я даде  да карам с фалшиви номера? Ами постоянно завърташе нещата, все едно не разбира от автомобили. Като му викам, дай да видя документите....ами те там в жабката са май...май това трябва да е... Питам го това дизел или бензин е? Той пак не знае. Викам му, колко коня е, той 100. Чудех се и се маех, каква е тая Вектра 100 коня, след като такива мотори няма през нея година на производство. мога да ти говоря още много неща, писани в мобилето, които нямат нищо общо с истината. Например знаеш ли как съм се възмущавал, когато прочетох една обява за Фиеста като моята, която била със самоблокиращ се диференциал? Опитах се да им пиша на ония, че тоя е измамник и предоставя фалшива информация, но не ми позволиха изобщо да пускам коментар по обявата.  Не мога да разбера, защо не мислите с главите си, а сляпо вярвате на това, което ви предоставят като цифрички?

 

Целта на цялото занятие с фалшивите години на производство е една - да се привлекат потенциални купувачи, които на място да бъдат омаяни. Сега светна ли ти защо годините може да не са верни и защо половината описани екстри може да ги няма изобщо? 

 

 

Хаха, ето ви един уникат:

 

2015-01-01_184623.jpg

 

Чудно как тоя е 40 000 км отгоре и няколко хилядарки също.Сигурно автоматика вдига, не знам. И чудно как датата е 2014 година, а не 2010:

 

2015-01-01_184819.jpg

 

 

В тоя ще да е пърдяно по-малко. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Отстъпените в цената с до 50 % не са нови залежали автомобили. Или поне истината за тях не е такава. Има клиенти вземащи коли на лизинг, които сменят модела още в рамките на лизинговия период. Има и такива, които са се надценили и в даден момент не могат да си плащат лизинга. На тия и от първата и от втората категория, колите отиват по щандовете и им се слагат отстъпки. На бунаците им се казва че те са нови и залежали, в действителност това са автомобили които  са описаните по-горе. Естествено всичките им показатели се нулират и ако има нужда от това, се лъсват набързо отгоре-отгоре....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...Гледам да помогна с инфо някакво и мисля, че това, което казвам не е спам и влиза в употреба, за да може hlevoust да си направи добре сметката какво купува и какив са опасностите.

 

И пак ще кажа - мен цената не ме притеснява, че е ниска и като отчетем фактора сервизиране и оттеглянето на марката от Европа (които си оказват влияние на цената), мисля всичко си идва на мястото...

Ценя това, защото оттеглянето обяснява и цената, за която говорим.

 

...Та да попитам автора, колко мисли че трябва да струва тоя американски кенеф че му се струва евтино...

Колата струва толкова, колкото е пазарната й цена. Търсачките показват, че последната е двойна на коментираните. Ако разликата беше 10-20%, тая тема нямаше да съществува. Но понеже говорим за двойна разлика, затова и сега разискваме по темата.

 

По-горе стана дума за цени на нов автомобил преди години в реномирано издание имаше статия за регионалните цени на автомобилите. В нея се казваше, че на германец, живущ срещу фирмения магазин на БМВ в Щутгарт, ще му е много по-евтино да иде в Лисабон, за да си купи почти кой да е модел от марката, отколкото да пресече пешеходната пътека. Когато преди много години Мондео "стъпи" на нашия пазар, колите се продаваха с над 1/3 по-евтино, отколкото в Германия. Това са си фирмени врътки, които са напълно обясними, но едва ли е мястото сега и тук да коментираме.

П.П. Мисля, че получих достатъчно ясни отговори, поне за мен са такива. След малко ще ида при съседа и ще му дам линк, за да чете разискванията. Да си решава дали си струва или не, защото интересът ми към марката изчезна.

 

Благодаря на участниците в дебата! :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Странните обяви край нямат - ето една за А4 с купища екстри.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Все пак е само А4, не е А6, камо ли А8. Без да се ориенитираш на място с очите си и ако не разбираш достатъчно, с приятел автомонтьор под мишницата за състоянието на колата...На обявите винаги нещата изглежда все едно всичко е на 6.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А4 с всички екстри, на 3 години и 56000 км за 10 хилядарки ли е "само А4"? Пазарната цена на подобен автомобил е поне 3 пъти отгоре. Да не говорим, че обявата е от лятото, а снимките около колата със сигурност не демонстрират родна архитектура. Още по-странно е, че авторът не е посочил координати за контакти, освен един погрешен мобилен номер.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване