Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

Анкета относно лоялността към марката

Marina_Tacheva

Препоръчан отговор

Здравейте на всички. Пиша ви с огромната молба да попълните анкетата ми, която можете да откриете в линка по-долу. С две думи, аз съм студентка 4-та година и тази анкета е част от моята дипломна работа. Главната цел е свързана с установяване на това дали съществува лоялността и какви са мотивите на клиента да бъде лоялен или не. Ще съм изключително благодарна, ако отделите 10-на минути да я попълните (обещавам, че няма да отнеме повече). 

Благодаря много предварително за отделеното време, наистина го оценявам. :)

http://goo.gl/forms/i6zizvj1u2

Все пак се надявам да не бъде скучна или досадна за вас. 

Благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имаш вече една попълнена анкета от мен, дано ти е от полза. Ако позволиш да изкажа мнение, в анкетата липсва основен въпрос и отговори към него. Предполагам, че с научния си ръководител сте обсъдили структурата на анкетата като цяло, но мисля, че нито той/тя, нито ти си купувала някога кола. Не казвам това като упрек, а като потенциална уязвимост при защитата.

Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Един и същи въпрос зададен много, много пъти. Съмнявам се , че ще има някакъв положителен(полезен за Вас) резултат.

Оценка от 1 до 10: 1,5

Загубих си времето с това нещо!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Избраният шрифт е труден за четене.

Въпросите не са подбрани добре.