Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Анкета относно лоялността към марката


Marina_Tacheva

Препоръчан отговор


Здравейте на всички. Пиша ви с огромната молба да попълните анкетата ми, която можете да откриете в линка по-долу. С две думи, аз съм студентка 4-та година и тази анкета е част от моята дипломна работа. Главната цел е свързана с установяване на това дали съществува лоялността и какви са мотивите на клиента да бъде лоялен или не. Ще съм изключително благодарна, ако отделите 10-на минути да я попълните (обещавам, че няма да отнеме повече). 

Благодаря много предварително за отделеното време, наистина го оценявам. :)

http://goo.gl/forms/i6zizvj1u2

Все пак се надявам да не бъде скучна или досадна за вас. 

Благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имаш вече една попълнена анкета от мен, дано ти е от полза. Ако позволиш да изкажа мнение, в анкетата липсва основен въпрос и отговори към него. Предполагам, че с научния си ръководител сте обсъдили структурата на анкетата като цяло, но мисля, че нито той/тя, нито ти си купувала някога кола. Не казвам това като упрек, а като потенциална уязвимост при защитата.

Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Един и същи въпрос зададен много, много пъти. Съмнявам се , че ще има някакъв положителен(полезен за Вас) резултат.

Оценка от 1 до 10: 1,5

Загубих си времето с това нещо!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Избраният шрифт е труден за четене.

Въпросите не са подбрани добре.

Един и същи въпрос е зададен по различни начини,това прави отговора предсказуем.Не отговорих до край,загубих интерес след 3 въпрос.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло и на мен анкетата не ми хареса, а причините са същите - много еднотипни въпроси! Няма да поставям оценка понеже не съм някакъв специалист, а и едва ли на някой му пука точно какво мисля, но със сигурност има по какво да се работи за да се подобри тази анкета! В крайна сметка я попълних докрай имаш +1 от мен и успех с дипломната работа и нейната й защита!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А за тези, които не притежават автомобил? Или тези, които са на път да си закупят такъв за пръв път? Тук някой хора биха се почувствали дискриминирани. Анкетата така изглежда насочена към опр група, а форума не е "хомогенен сегмент".
Можеше да напишеш и такива въпроси - относно каква марка БИХТЕ си купили ... и т.н. Щеше да си набавиш още повече информация. 

Доста трудна за попълване, шрифт, начин на задаване на въпроси-доста куцат.

Въпросите трябва да бъдат въвеждащи, основни, заключителни. Тук малко се е получило объркване.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Анкетата, в този си вид, ще бъде показателна за неща, но далеч извън маркетинга и автомобилите.

Но, макар че ме обижда, я попълних с цел да помогна:)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да бе направила анкета за телефон. Не всеки има кола, но предполагам, че поне 99,99% от хората ползващи Интернет имат телефони.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да бе направила анкета за телефон. Не всеки има кола...

Не, идеята за колата е по-добра от тая за телефона. На авторката не ѝ е нужно да получи огромен брой отговори, а и освен това "верността" към марките при телефоните е несъпоставима с тая към колите. Ако не греша, дамата се опитва да "влезе" в лизинговите практики, които при телефоните са неприложими по съвсем разбираеми причини.

Замисълът е добър, но има проблеми в структурата на въпросите и предлаганите отговори, за които вече стана дума по-горе.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм лоялен към марката 8 години и мисля да остана лоялен до пенсия, когато може да мина и на Мерцедес, но може и да не мина ако не вдигнат достатъчно пенсиите.  Друга кола няма да вземам, само Форд. Виж, модела може да сменя. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много еднакви въпроси бе  :) Имах чувството, че съм на кръстосан разпит, да не би случайно да лъжа. Според мен една такава анкета трябваше да съдържа повече въпроси от рода на...какво мислите за цената, управлението, комфорта, надеждността, гаранцията, обслужването на клиентите, моделите на дадената фирма, удовлетворен ли сте от гамата модели, които предлага компанията и така нататък. Защото аз много пъти съм се питал какво бих направил, ако имах по-голяма сума пари. И винаги съм си отговарял, че всъщност марката която харесвам, има цялата гама продукти от-до, така че не се налага да минавам към конкуренцията. И не само ги има, ами и смятам, че са на достатъчно високо ниво, за да не рискувам с друг вносител.( Все пак сме България и тук дори вносителя на автомобили може да е определящ за избора). Преди време ми изпращаха подобни анкети от Мото Пфое, но мисля там нещата бяха много по-добре развити и разнообразни, за да може фирма като Форд да си направи някакви изводи от задоволеността на клиентите. Не че съм ги попълвал, защото все пак сме в България и дори на 500 км знаят кой съм и коя точно кола карам, но за спорта и това го има. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Авторката очаквано не се появи повече...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване