Премини към съдържанието
hlevoust

Търси се дизелов седан за семейна кола.Бюджет 15-17 000 лв. (Намерен!)

Препоръчан отговор


Ще трябва да сменяме Форда...

Докъде стигна с избора?

Имам почти същите въпросителни пред себе си и нямам отговори - Мазда 6, Тойота Авенсис или Корола, Хонда Акорд, Ситроен С5 и Инсигния са ми в главата след няколко месечна "пресявка", но съм точно доникъде. Търси се дизелов седан.

Прочетох почти всичко налично в специализираните по марки форуми, но всъщност това отчитам като фундаментална грешка, защото излиза едва ли не, че покупката на която и да е кола е беля на белите. И сигурно е така, съдейки по личен и споделен опит, ама все с нещо трябва да се придвижваме.

Само дето аз вече изчерпвам времевия си лимит и трябва да взема някакво решение. Колата няма да е нова, но при всички варианти ще е от 2009-2010 година, дори и по-насам - върната от лизинг или доставена по поръчка от доверен човек, който няма да купи "нарочената", ако е проблемна поне доколкото може да се установи това при ограничения възможен преглед.

Редактирано от hlevoust (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ще е мондео гледай да е новото,предишния модел го мотаят от 2007-ма още май..SUV Q7-ца е истината,но е много парички.По-точно 4.2 модела дизел,защото 3.0 харчи 10 процента повече,защото се мъчи и му идва слаб.Jeep не взимай водят се най-некачествените коли в момента според някаква статистика гледах.Фордовете се редяха до Мерджаните,което е доста добре според мен.Маздите имат много агресивен дизайн и мен доста ме радват,но на едни наши приятели маздата е 2 модела преди най-новия и съединител е 2 хилки,не ми се вярва да е по-малко на новата,то и на другите е толкова сигурно.Мондеото щом го търкалят 8 години само ми подсказва,че модела е избил рибата отвсякъде и хората се чували добри отзиви за него.Нашето мондео,което продадохме от 1994-та година най-високото оборудване е сменяно ремък и съединител само на него.Корави коли са си,но в момента всичко е по-зле,можеш Dacia Duster с малко по-високо ниво на оборудване да погледнеш,шкодите октавия са си чисти пасати,то се правят в един завод частите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Търси се дизелов седан. 

 

Само да те питам 5-та серия на BMW разгледа ли?

Говоря в порядъка 2011-а година, дизел.

Не ти знам бюджета, но около 30-40 хиляди предполагам може да се намери и достави нещо читаво.

Е, то може и за 60, разбира се, но не говорим за този ценови диапазон.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...Не ти знам бюджета, но около 30-40 хиляди предполагам може да се намери и достави нещо читаво...

Не, бюджетът е много по-скромен - в момента мога да отделя не повече от 15-17 хиляди. Вече отклоних две оферти - за А6 куатро (2008 г, , с документи, 209000 км, 3.0 ТДИ) и БМВ 320 (191000 км по документи, 2006 г, комби). Гледах една 530 комби, но предпочитам седан, а и БМВ някак не ми е "в главата". Нищо лошо не искам да кажа за марката, но не се припознавам в нея. А куатрото ми е повече от излишно с тоя 3 литра двигател, 4х4 и купища екстри, които едва ли бих ползвал.

Търся по-семпла кола с "нормални" екстри, добър двигател и плавно возене. Затова и съм свел избора си до описания в коментар 31. Не претендирам, че е най-точния, та затова и побутнах темата, за да видя докъде е стигнал колегата.

Доста сметки направих, отделих немалко време за ходене в представителствата и покупката на нова кола не ми се струва особено добра идея, не че не мога да си я позволя финансово.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Citroen C5 след 2008ма са много добри като цяло, доста здраво окачване много добра шумоизолация и адекватни дизелови двигатели. Другото което можеш да погледнеш е Skoda Superb?


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От тези шкоди съм много изумен,в Сърбия един караше с 240 покрай нас на леко изкривен път,ние карахме със 140,а този ни отмина все едно сме спрели.Возил съм се в такава и си като в S класа от 2004-та година (същото возене)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С5 е моделът, за който прочетох може би най-противоречивите коментари - всички хвалят хидравличното окачване (серия III след 2008 г) и добрия двигател (но и излишно усложнен и предполагащ скъпи ремонти), но не са хич за пренебрегване доста честите оплаквания от електрониката, дори и във форума за марката.

Това не са мои мисли, а само нещо като обобщение на прочетеното. Всяка марка и модел си имат своите плюсове и минуси, не може без последните, а водещ е късметът.

Що се отнася до Шкода, опитвам се и успявам да стоя встрани от всичко, що мирише на VW. Специално за Superb - мой приятел си я взе чисто нова на лизинг, ако не се лъжа през 2011 г, може и 2010 да е било, и доста трудно се отърва от нея след няколко ремонта и огромни разправии. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хидравличното окачване е нещото което най-малко ще се счупи в ситроен, по скоро електрониката да даде някакъв проблем, както се изказа. Моя съвет е ако ти харесват като изглед винаги можеш да попиташ за мнение във форума, колегите са доста отзивчиви, ако имаш VIN може да ти се даде и сервизна информация за избрана бройка. Помислял ли си за Волво, мои колега си купи v70 d5 и е доста доволен не съм го чул да се оплаква.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Към днешна дата и час симпатиите се разпределят приблизително така:

 

cqs1421146771f.jpg

 

Това, разбира се, не означава нищо, защото относителният дял на "Друга" може да нарасне или пък да настъпят вътрешни размествания, но като цяло, засега Авенсис води убедително.

 

...ако имаш VIN може да ти се даде и сервизна информация за избрана бройка...

Ще търся всякак информация, макар че доставчикът ми е инструктиран изрично, че не се интересувам от кола без сервизна история - искам да знам действителните км на колата и възрастта й след проверки на серийните номера. Не че нещо, но не съм фен на котките в чувал. И да 250 000 да е, аз да ѝ ги знам, а не да пише 150 000.

Волво имаше кума ми, макар и по-ниска версия - е, няма такава кола! Влезе за смяна на съединител в (според проучванията, известен) столичен сервиз и човекът не я видя доста над 1/2 година. Никой не разбра какво и как са сменяли там, но двигателят блокира на 2-3 метра от вратата на халето... Както и да е, навява лоши спомени.

 

 

От Рено интерес буди най-вече Флуенс, който всъщност заема преобладаваща част от "Друга". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз за себе си съм решил. Ако предложат добра оферта за Инсигния с фабрична газ, ще е тя най-вероятно. Ако ли не отивам до Форд, да видя какво ще кажат те за бартер на Фокуса с Мондео. Оферта нещо и т.н. Ако ли не Пежо 508. Много ме кефи 508-ицата. Красота е. Ще глефам от тези 3-те.

Това е. А и не мисля да изчитам безброй статии, точно защото ще следва едно объркване каквото е имало при теб. Първо искам да ме кефи външно. След това интериор и после двигател.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ford Mondeo НОВ

Виж това може да те заинтригува,пък и дизайна на Форда никак не е лош.

Препоръчвам ти да си вземеш нова кола,а не стара с повече екстри,тази ще я караш повече.


Ford Focus 1.0 EcoBoost

Това също е добре според мен,но мондеото си е истината.Не гледай много,че е хечбек,защото доста е "порастнал" за 15 години.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво не ви харесва в Honda Accord ?

Не е ли един от най-надеждните автомобили ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ford Mondeo НОВ

Виж това може да те заинтригува,пък и дизайна на Форда никак не е лош.

Препоръчвам ти да си вземеш нова кола,а не стара с повече екстри,тази ще я караш повече.

Ford Focus 1.0 EcoBoost

Това също е добре според мен,но мондеото си е истината.Не гледай много,че е хечбек,защото доста е "порастнал" за 15 години.

 

Да е пораснал, да е пораснал, колко да е пораснал? Нали карам такъв Фокус. Теснотия си е.

Той търси дизел, ти му предлагаш бензин. Няма връзка.

Да не говорим, че Мондеото, което се предлага в тази оферта няма половината от екстрите, които са изброени в обявата, ама това е друга тема.

Редактирано от ostavime (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво не ви харесва в Honda Accord ?

Не е ли един от най-надеждните автомобили ?

Защо да не ми харесва, напротив - в диаграмата ми е! И по-ниският му процентен дял (както всъщност и на всички изброени) е съобразен в допустима степен с възможността да се намери подходящ екземпляр.

П.П. Дизелът е константа при търсенето. Аз приключих с бензиновите коли още преди 5 години.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизела поскъпва,а това мондео харчи колкото дизел,бензина е 2.19.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизела поскъпва,а това мондео харчи колкото дизел,бензина е 2.19.

 

На бензиностанцията пише 1.99

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На бензиностанцията пише 1.99

Да не мислиш, че тоя пич изобщо има кола?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С5 е моделът, за който прочетох може би най-противоречивите коментари - всички хвалят хидравличното окачване (серия III след 2008 г) и добрия двигател (но и излишно усложнен и предполагащ скъпи ремонти), но не са хич за пренебрегване доста честите оплаквания от електрониката, дори и във форума за марката.

Това не са мои мисли, а само нещо като обобщение на прочетеното. Всяка марка и модел си имат своите плюсове и минуси, не може без последните, а водещ е късметът.

Що се отнася до Шкода, опитвам се и успявам да стоя встрани от всичко, що мирише на VW. Специално за Superb - мой приятел си я взе чисто нова на лизинг, ако не се лъжа през 2011 г, може и 2010 да е било, и доста трудно се отърва от нея след няколко ремонта и огромни разправии. 

А аз защо съм останал с впечатлението, че хидравличното окачване вече не е в C5? Дори съм сигурен, че бе така след излизането на последния модел, където немците хвалеха Ситроен с това, че станал немска кола. Демек возел като немските и се карал като немските. Или с други думи, французите са зарязали летящото килимче. Но може и да греша и между другото да го предлагат и с такова оказване.  Мързеше ме да погледна в сайта на Ситроен, но все пак го направих:

 

2015-01-13_171527.jpg

 

Та тук си имаш избор, както можеше и да се предпоалга при френските автомобили, включително Пежо. И между другото Пежо също предлагат два вида окачване в 508. Абе то всички предлагат такива окачвания. Дори в Мондео може да се поръча окачване с регулируеми амортисьори  и два режима доколкото се сещам, единия от които комфортен естествено. Стига да искаш килимче, може да намериш при всички марки. Ситроен носи славата, но е нормално всяка фирма да предлага нещо конкурентно. А както виждаш по-горе, C5  се предлага с метално окачване, за което всъщност говореха немците преди време, че е по техен вкус. Разбирай стегнато за гладките им пътища. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не мислиш, че тоя пич изобщо има кола?!

Да,нямам,просто ти казвам кое е по-добре,всичките нови алергии са от дизелови изпарения,пък и дизелите харчат колкото бензин вече.Бензина не съм го следил,баща ми има карта в Еко и събота и неделя зарежда 9 стотинки по-евтино,последно беше 2.19.Не съм казал нищо лошо.Друг въпрос е,че дизела поскъпва с всеки месец.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прекалено разширен списък с производители.................концентрирай се върху 2-3 и търси .Всички съвременни дизели имат изключително скъпа поддръжка.


Волво S60 много добри и качествени автомобили


Тва си е подарък направо 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето ги дизеляци седани... 

Skoda Octavia 2.0TDI*ELEGANCE

Citroen C5 2.0HDi

Citroen C5 2.0HDi.Aut.Navi

Renault Laguna 1.5 dCi

 

 

Комбита : 

Bmw 320 20D-NAVI-3,5л100

Mazda 6 2.2D-6ск

Vw Golf 2.0TDI-HighLine

Bmw 316

Opel Insignia 2.0CDTI

Toyota Avensis 2.0D4D 126k.Navi

Volvo V50 1.6D2

 

 

Не ти казвам това е добре,това е зле,просто събрах малко оферти,избора е твой,на мен голфа ми хвана окото,заради алкантарата.

Fiat и Jeep в момента се водят най-некачествените коли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нито Октавията е седан, нито Реното. Пич, стегни се и спри да пишеш и трупаш мнения просто за спорта. Всеки може да пусне търсене в Мобилето. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бързах и забравих,че са хечбеци.Мненията са ми последна грижа.Може би тук ще се отнесе някой несериозно с мен,но и аз съм чел за колите и аз съм чел форуми.Разгледай комбитата,в момента при тях повече файда има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз за себе си съм решил. Ако предложат добра оферта за Инсигния с фабрична газ, ще е тя най-вероятно. Ако ли не отивам до Форд, да видя какво ще кажат те за бартер на Фокуса с Мондео. Оферта нещо и т.н. Ако ли не Пежо 508. Много ме кефи 508-ицата. Красота е. Ще глефам от тези 3-те.

Това е. А и не мисля да изчитам безброй статии, точно защото ще следва едно объркване каквото е имало при теб. Първо искам да ме кефи външно. След това интериор и после двигател.

Една препоръка от мен или по-точно от списанията. Не вземай Инсиния (така се изговаря)  без AGR  седалка. Това ти го казвам като на приятел, иначе нямаше да се занимавам :P

Бързах и забравих,че са хечбеци.Мненията са ми последна грижа.Може би тук ще се отнесе някой несериозно с мен,но и аз съм чел за колите и аз съм чел форуми.Разгледай комбитата,в момента при тях повече файда има.

@monicho,  в нова сфера ли се насочваш?  Да не са ти изпаднали сега пък парички за нова кола ;) Тук хората не искат акъл, а пари. Те знаят какво да си вземат. То ако ставаше с четене, всички щяха да ме слушат, дето чета от 1981 година списания - малко след олимпиадата в Москва, ако си чувал изобщо за нея, щото днешната младеж не е чувала дори за Сталин, още по-малко че е грузинец( Кока, за теб се отнася). 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.