Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Покупка на първа кола начинаещ шофьор


Daniel Angelov

Препоръчан отговор


И двамата не можете да напишете правилно името на системата ESP,  а сте тръгнали съвети да давате :)Напротив, ESP  спасява животи и точно затова е задължителна в Европейския Съюз!  Тия дето ги пишете, са пълни глупости, само и само за да сте против всичко и всички.  Simtech,  пак пишеш пълни простотии. Направи си справка колко е дълга и широка mk3  и колко последния модел. Явно не си и сядал отзад на нова Фиеста. Само един цитат от последния брой на Ауто Билд, в едно сравнение между Фиеста и Мини:  

 

2015-01-15_105405.jpg

 

 

Izabel1,  и преди ти писах, че не попадаш на точната система  ESP  и правиш заключенията си от твоите ВАГ изпълнения. Ето нещо за Фиеста:

 

2015-01-15_110257.jpg

 

Явно ти не си попаднал на точната кола и не обвинявай за това ESP. Искаш време за реакция? Щом си шофер, имаш я с Форд. Ако ти трябва нещо, което постоянно да те озаптява, намерил си го с тоя СЕАТ :P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 58
  • Създадено
  • Последен отговор

Търсиш малък автомобил с 4 ри врати  за град като София голяма като габарити кола не ти трябва ,а и млад шофьор...............!Трудно ще си намираш място за паркиране,самия ти ще се притесняваш дали няма да я чукнеш и т.н.За градска кола до 100 коня са предостатъчни , дизел или бензин-газ при сегашните цени на горивата си преценяваш сам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Става въпрос за София, понеже някой попита за кое село става въпрос :)

Без гараж съм, но така или иначе търся ново жилище с гараж в момента. Парите, които съм  заделил са повече от 8 000, но си избрах този таван точно защото не ми се дават повече от 8 бона за кола. Това за ESP като информация ми беше много полезно да го прочета.

Ще се возя предимно от вкъщи до офиса, извънградско веднъж месечно ще се возим двама, като голям багаж не влача.

Иначе не съм диване на пътя, карам много спокойно.

Образование съм завършил - няма накъде повече, така че инвестирането в образование и книги е нещо, което съм отментал.

Ако за 8 000 лв., мога да взема нещо, което да е по-безопасно и подходящо за млад шофьор от кола за 4000 лв., съм склонен да платя повече, затова и питам тук.

Не ги слушай, че ESP  не ти трябва. Ако не ти е от полза, няма и да ти навреди. След като си караш нормално, рядко ще се включва, но на дъжд е особено полезно, ако не може да преценяваш точно скоростта. Аз казвам ESP,  но реално това е една обща система, при която взаимодействат ABS, ESP  и тракшън контрола. Ако примерно си спредно предаване и даваш газ в остър завой на мокро и ако си с калпави гуми, купени за 60-70 лева, предницата ти тръгва напред и при проливен дъжд е трудно да не навлезеш в насрещното, дори да си вдигнеш крака от педала на газта. Тук говоря за скорости от порядъка дори на 20-30 км/ч. При наличие на системи за сигурност, превантивно мощността на мотора се ограничава и дори да натискаш до дупка педала на газта, колати си върви по зададената траектория. Това не е добре за тия, дето гледат завоя през страничния прозорец като Izabel1, но е много добре за хора, които нямат няколко стотин хиляди километра зад гърба си като него.  Ако все пак прекалиш със скоростта и задницата тръгне да занася, то тя бива спирана от ESP. И точно тук излизат споровете, защото ESP  е настроено различно за различните автомобили. При някои реагира твърде рано и остро, при други по-плавно и по-късно, за да не ти убива желанието да вземеш по-бързо завоя. И един плюс на тракшън контрола при автомобили с предно задвижване. Когато той се намесва в завой задницата олеква малко поради промяна динамичния център на тежестта. Така тя се измества към външната част на завоя и по тоя начин увеличава маневреността на автомобила, все едно си със задно предаване. На практика за неопитен шофьор е трудно да вземе завоя по-бързо без ESP и тракшън контрол, отколкото с тях. В единия случай се мъчиш да овладееш плъзгащата се предница към външната част на завоя, а в другия просто си даваш газ и нямаш проблеми с вземането на завоя. Засичал съм с колко може да взема даден завой със и без ESP. Разлика няма, ако у спея да нацеля точната скорост и точното подаване на газ. С ESP обаче не ти пука - увеличаваш си скоростта и няма проблем, стига да не си навлязал с прекалено висока скорост  или завоя да е с намаляващ радиус.  Естествено няма система, която да предпазва от глупостта. Със  или без ЕСП лично аз си карам така, все едно тая система не съществува. 

 

Слушай когото искаш, но за двама човека не ти трябва голяма кола. Виж, ако станете повече, да. Просто за определени пари може да вземеш по-нова малка кола с по-богато оборудване. А и малките коли са тесни главно отзад и багажника. Лично аз все пак успях навремето да пренеса покъшнината на брат ми и жена му на 300 км, като бяха включни няколко куфара, микровълнова фурна, телевизор(малък :P) и изобщо всичко необходимо за първоначално съществуване в друг град. Смъкваш седалките и товариш 12 чувала дърва ако се налага. С по-голяма кола едва ли ще натовариш много повече, освен ако не е комби. Щом ще даваш толкова пари и не искаш "учебна" барака, по-добре си вземи добре оборудвана кола. Друго си е да имаш и автоматичен климатик и разните му помощни системи и няколко еърбега и добра аудиосистема и подгряващи стъкла с огледала и куп други неща, които може и да пропуснеш ако за тия пари вземеш по-голям автомобил. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 

Слушай когото искаш, но за двама човека не ти трябва голяма кола. Виж, ако станете повече, да. Просто за определени пари може да вземеш по-нова малка кола с по-богато оборудване. А и малките коли са тесни главно отзад и багажника. Лично аз все пак успях навремето да пренеса покъшнината на брат ми и жена му на 300 км, като бяха включни няколко куфара, микровълнова фурна, телевизор(малък :P) и изобщо всичко необходимо за първоначално съществуване в друг град. Смъкваш седалките и товариш 12 чувала дърва ако се налага. С по-голяма кола едва ли ще натовариш много повече, освен ако не е комби. Щом ще даваш толкова пари и не искаш "учебна" барака, по-добре си вземи добре оборудвана кола. Друго си е да имаш и автоматичен климатик и разните му помощни системи и няколко еърбега и добра аудиосистема и подгряващи стъкла с огледала и куп други неща, които може и да пропуснеш ако за тия пари вземеш по-голям автомобил. 

Да и от приятел чух същия аргумент, нямам проблем с това да карам по-малка кола. Някои даже ме съветват за кабрио, ама тук не съм много сигурен. Имаш ли някакъв коментар за този тип коли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да и от приятел чух същия аргумент, нямам проблем с това да карам по-малка кола. Някои даже ме съветват за кабрио, ама тук не съм много сигурен. Имаш ли някакъв коментар за този тип коли?

Не :) Само ще кажа какво съм чел - проблем с гюруците при старите автомобили. Разбирай, че може да ти потече или някой да надере с нож тоя скъп плат. Ако е твърд покрив, естествено проблема с ножа изчезва. Вчера точно си мислех, дали бих си взел кабриолет или спидер. Ако си взема, то това ще е само Mazda MX5 - новата, която излиза тая година, щото в старата не мога да се побера. Главата ми опира в гюрука, волана е много голям и краката са в жабешка поза. Кола за карачи.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не :) Само ще кажа какво съм чел - проблем с гюруците при старите автомобили. Разбирай, че може да ти потече или някой да надере с нож тоя скъп плат. Ако е твърд покрив, естествено проблема с ножа изчезва. Вчера точно си мислех, дали бих си взел кабриолет или спидер. Ако си взема, то това ще е само Mazda MX5 - новата, която излиза тая година, щото в старата не мога да се побера. Главата ми опира в гюрука, волана е много голям и краката са в жабешка поза. Кола за карачи.

По-дребен съм от теб, 176, 70кг.  

Покрив с плат абсурд, с едно грубо търсене по-скоро бих казал, че това ме изкефи: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391252756784556&slink=8k4pnl

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно ти не си попаднал на точната кола и не обвинявай за това ESP. Искаш време за реакция? Щом си шофер, имаш я с Форд. Ако ти трябва нещо, което постоянно да те озаптява, намерил си го с тоя СЕАТ :P

Ама чакай сега. То само с четене на списания не става. С четене на избирателни статистики също. Ти вярно ли си купи форд надъхан от такива вестникарски изрезки? В никакъв случай не казвам че е лоша кола за нисък и среден клас автомобил, напротив, покрива много изисквания и е с много добра цена за това което предлага в новите си модели. Ама хайде да не я сравняваме със сеат като поведение на пътя. Говоря за последните години 3-4 години не за стари кошове на 15 години. Мани ги тия глупави асистенти, пак повтарям. То няма ли база и гуми от там нататък каквото и да сложиш да я държи в пътя е без значение.

Тука наистина говорим за кола със спортен дух. Визирам окачване, здравина на окачването, да не пропуснем DSG и разпределение център на тежестта. Не случайно е кола шампион във WTCC.

Естествено има и недостатъци като висок разход, по висока цена като цяло но то няма пълно щастие. Ще го заменя с ауди s3 това е решено но въпроса е кога. Живот и здраве след 130-150 хил. ако не го омотам за тоталка преди това да пази Господ.

Кутията (съединителите по точно) определено няма да издържи и вече почна да се обажда но никога не бих я сменил за ръчна пък ако ще да се ремонтира през 80 хил. Това удоволствие DSG просто няма цена.

Това не е кола за 10 км на ден защото тъкмо да ти се вдигне адреналина и трябва да си търсиш място да паркираш.

Автора наистина няма да сгреши ако вземе форд за неговите нужди и за първа кола. Но ако за него шофирането ще е религия то определено ще сбърка с форд.

Да и от приятел чух същия аргумент, нямам проблем с това да карам по-малка кола. Някои даже ме съветват за кабрио, ама тук не съм много сигурен. Имаш ли някакъв коментар за този тип коли?

Кабрио във никакъв случай не ти трябва освен ако не си мазохист и да ти е кеф да те пече яко слънце. Предпочитам да стоя на климатик. Ако толкова ти е зор да се обръщат след теб от къде минеш хора де хабер си нямат от коли по добре си хвани красиво гадже. Ефекта ще е същия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... с едно грубо търсене по-скоро бих казал, че това ме изкефи: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391252756784556&slink=8k4pnl

Двувратка?! Абсурд - да изляза, че да влезе някой, а после - обратно! Карал съм кола с две врати (не включвам 9-те години с първата ми кола - Трабант, който купих лично от магазина) и не препоръчвам дори за (само) двама.

Това Рено инак не е лошо, но търси вариант с 4 врати.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама чакай сега. То само с четене на списания не става. С четене на избирателни статистики също. Ти вярно ли си купи форд надъхан от такива вестникарски изрезки?

Няма проблем да си кара Форд и ще е относително безпроблемен. За сметка на това трябва да внимава какво си избира, защото някои возят като каруци. Като се качих от един Форд в БМВ направо ах-нах. А SEAT са от VAG/AUDI групата. Де факто моторите са им еднакви. Няма да се учудя ако караш SEAT със същият мотор, като моята. Кабриолетът е повече за г*зария, отколкото за функционалност. И аз съм против, защото гюрукът не е евтин за ремонт и някой може да си поиграе с ножката. Трябва да й правиш застраховка. Иначе ако е с твърд покрив, може би е ОК.

Иначе ще се изкажа строго против автоматика. И да, търси с 4 врати за предпочитане.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама чакай сега. То само с четене на списания не става. С четене на избирателни статистики също. Ти вярно ли си купи форд надъхан от такива вестникарски изрезки? В никакъв случай не казвам че е лоша кола за нисък и среден клас автомобил, напротив, покрива много изисквания и е с много добра цена за това което предлага в новите си модели. Ама хайде да не я сравняваме със сеат като поведение на пътя. Говоря за последните години 3-4 години не за стари кошове на 15 години. Мани ги тия глупави асистенти, пак повтарям. То няма ли база и гуми от там нататък каквото и да сложиш да я държи в пътя е без значение.

Тука наистина говорим за кола със спортен дух. Визирам окачване, здравина на окачването, да не пропуснем DSG и разпределение център на тежестта. Не случайно е кола шампион във WTCC.

Естествено има и недостатъци като висок разход, по висока цена като цяло но то няма пълно щастие. Ще го заменя с ауди s3 това е решено но въпроса е кога. Живот и здраве след 130-150 хил. ако не го омотам за тоталка преди това да пази Господ.

Кутията (съединителите по точно) определено няма да издържи и вече почна да се обажда но никога не бих я сменил за ръчна пък ако ще да се ремонтира през 80 хил. Това удоволствие DSG просто няма цена.

Това не е кола за 10 км на ден защото тъкмо да ти се вдигне адреналина и трябва да си търсиш място да паркираш.

Автора наистина няма да сгреши ако вземе форд за неговите нужди и за първа кола. Но ако за него шофирането ще е религия то определено ще сбърка с форд.

Кабрио във никакъв случай не ти трябва освен ако не си мазохист и да ти е кеф да те пече яко слънце. Предпочитам да стоя на климатик. Ако толкова ти е зор да се обръщат след теб от къде минеш хора де хабер си нямат от коли по добре си хвани красиво гадже. Ефекта ще е същия.

Да, да те пази Господ :) Но за Форд не си прав. Форд е точно за шофиране. Всъщност, снимката която дадох е точно от статия, където се сравнява и Seat Ibiza, който е класиран след Fiesta, но това е друга тема. Цял свят признава Форд за автомобили със спортна насоченост в ежедневието, само ти  се опъваш ;) Да, признавам, СЕАТ също се прави с тая цел - по-спортно Поло или Голф.  И пак от тая статия, която е написана от немци, Фиеста получава повече точки и за пъргавина в завоите и за кормилно управление от Ибиза. Толкова за спора Форд или СЕАТ. Каквото и да вземе, ще кара кола със спортно поведение, стига разбира се да е избрал и подходящите гуми...може би и подходящото окачване, щото и Фиеста се предлага с два типа окачване като повечето автомобили. Между другото, Форд също имат Powershift,  аналог на DSG:

 

По-дребен съм от теб, 176, 70кг.  

Покрив с плат абсурд, с едно грубо търсене по-скоро бих казал, че това ме изкефи: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391252756784556&slink=8k4pnl

Щом си по-дребен, значи малкия автомобил изобщо не е проблем за теб. Двувратката също, ако ще се возите двама. Аз откакто се помня, карам само двуврати коли и камиони( е, те рядко имат 4 врати, направо никога ;) ). Двете врати може да са неудобни за тъщата или колегата, дето си решил да возиш след работа, но за теб и приятелката/жена ти не е проблем, мога да потвърдя. В крайна сметка слизането и качването отнемат секунди. По-важно е какво става след тия секунди на качване. Честно ще кажа на критиците - мен ми е неудобно да се качвам в ниски автомобили, дори на предната седалка. Друго си е нещо повдигнато, но по тая логика да караме само SUV  и ванове, само заради едното качване и слизане. Двувратката лично на мен е удобна и заради по-големия си ръст. Но за по-ниски хора е без значение дали 2 или 4 врати. Аз предпочитам 2 врати, защото средната колона дори минава пред носа ми, ограничавайки видимостта встрани. да не говорим, че и ръката не мога да си извадя нормално през джама, а слизането през по-тясна врата за мен е по-голям проблем. Вярно, двувратките са с по-широки врати и на паркинга понякога трябва повече гъвкавост, но пък с двете врати аз спестих около 1000 лева, които вложих в друго оборудване. 900 лева примерно струваше безключовия достъп и запалване, от които трябваше да се лиша, ако бях взел 4 вместо две врати. При положение, че един път  на 2-3 месеца някой се качва отзад, тия 1000 лева са излишен разход за мен. Доказано е с изследване, че хората пътуват в автомобила си най-често един или двама. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А SEAT са от VAG/AUDI групата. Де факто моторите са им еднакви. Няма да се учудя ако караш SEAT със същият мотор, като моята.

 

Групата е VAG а не VAG/AUDI.

Мислех че ти е по стара колата но щом мислиш или имаш съмнения ще ти открехна леко завесата а ти прецени. 1.8TSI 180ps. Но тоя мотор определено ще го скопиш много на газ и ще ти светнат половината лампи в таблото като цветомузика така че имам много сериозни съмнения че са ни еднакви моторите в колите.

Да, да те пази Господ :) Но за Форд не си прав. Форд е точно за шофиране. Всъщност, снимката която дадох е точно от статия, където се сравнява и Seat Ibiza, който е класиран след Fiesta, но това е друга тема.

Случайно или избирателно се спря на Ibiza ? Аз не знам дали изобщо имат нещо спортно в тоя модел ! Аз говорех за Leon от който имам преки наблюдения и който се кара много по лесно като управление и е устойчив на пътя много по добре от X6 заедно със всичките му асистенти и xDrive.

Говоря ти от преки наблюдения че тази кола е като картинг на пътя залепена. Естествено няма как да да се прескочат някой закони на физиката и несъобразената скорост винаги е фактор за ПТП.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Групата е VAG а не VAG/AUDI.... Мислех че ти е по стара колата...

Абе знам, че е VAG, допълних с Audi-то, понеже много не знаят, че AUDI, VW, SEAT един завод ги прави. Само купетата и допълнителните функции са им различни. А, да - постара е очевидно. Има 2.0i двигател. Толкова форсирани малки двигателчета не харесвам. Повече има какво да се чупи. Изглежда, че двигателят ми е...по-голям този път, БВМ Маняче. ;) You are busted.

Доказано е с изследване, че хората пътуват в автомобила си най-често един или двама.

А понякога доста повече. За това ми писна да карам двувратка,.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...Двете врати може да са неудобни за тъщата или колегата, дето си решил да возиш след работа, но за теб и приятелката/жена ти не е проблем, мога да потвърдя. В крайна сметка слизането и качването отнемат секунди. По-важно е какво става след тия секунди на качване...

Aaaaa, внимавай с тъщата, тя е по-важна от жената! ;).

Двете врати са неудобни не само за пътници, а за багаж - малката кола е и с малък багажник, та къде, ако не отзад ще си сложи жена ти парцалите - само че аз трябва да се гъзуря из теснотията, за да стигна до седалката, а и после натоварен да излизам заднишком, не е толкова лесно. А за да стигна, трябва да мърдам (и) моята седалка, а после да се чудя на кой зъб е била до преди минута, щото не ми е удобно... Забрави!

...А понякога доста повече. За това ми писна да карам двувратка,.

То това си е някаква прокоба - когато си с двувратка, пътувате най-малко трима; ако си с 4 врати, обикновено си сам...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много се разводни темата!!!Няма как малка кола в бюджетен клас да вози гладко ,всички са като лагерни колички с твърда возия.Пак съветвам автора да не се напъва с автомобил над 100 коня ,с автомобил със задно задвижване ,за предпочитане бензинов /по-евтина поддръжка и консумативи/.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@hlevoust, не всички купета са с малки багажници. С риск да ме обвините в пристрастие (не, че не е вярно), давам веднага пример с 2 произволно избрани Форд-а и едно БМВ:

1. Форд Фиеста до 2008-ма, вместимост на багажника 290 литра (с вдигнати задни седалки): http://www.carbuyer.co.uk/reviews/ford/fiesta/hatchback/practicality

2. Форд Фокус 2014-та, вместимост на багажника 316 литра (вдигнати задни седалки): http://www.carwow.co.uk/blog/Ford-Focus-Dimensions-949

3. БМВ е36 купе 1997-ма е моята, вместимост на багажника....435 литра - http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=1629

 

Купето съм го карал нон-стоп от януари 2008-ма до април 2014-та, имам към 80к км. с него, женен съм, с 1 дете. Смених го, защото мислим за 2-ро дете с жената, а и купето ми писна да го карам. Исках и кола с голям мотор, че тоя 1.9 почна да ми идва малък. Ако си бях намерил читава е90-ка с 3 литра бензин мотор, пак щях да взема купе....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

С 2 ръце за Мазда-та (на 1-во място) и Нисан-а... А коли с емблеми мачка, пичка и елхичка...мерси ама не, мерси ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за конкретните предложения, признавам, че Маздата най-много ме изкефи. Вероятно е да започна с нещо такова обикалянето по автокъщите;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази мазда ако е вярно това което е написано е доста добро попадение ,можеш и да се пазариш за цената .Първи собственик е ,ще и знае и кътните зъби,регистрирана е може да я покараш да я закачиш на диагностика.Нисана е с мотор на Рено също много добър избор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Помисли си много добре, спри се на 2, максимум 3 модела автомобила и се мятай ;) Още повече в София избора е безобразно голям! Това ми е съвета, не се хвърляй на много неща едновременно - даже най-добре е макс 2 модела и така да гледаш, да нямаш напразни обикаляния :D

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ford Fiesta 1.3

Бърза кола съвсем не е за млади шофери,повечкото коне ще те изкушават със сигурност.Карай 5-6 години,научи се,после си вземи с по-голям мотор,сега докато не можеш да караш по-добре да си с малка кола,тъкмо ще ти е по-лесно за паркиране,под 100 коня ли е данъка е малък.Фиестите са доста добри коли.В семейството ми сме имали 3 или 4 не съм сигурен,но стари модели.Преди една година продадохме Escort-а,който е горе-долу в класа на фиестата,уж фокус го замества,но си е чиста фиеста.98-ма година дърво да се търкаля 16 години с единственото сменено по него съединител и консумативи.65 коня верига.Е дърво си беше,признавам,но корава кола.Мондеото го разкарахме преди 2 месеца,то беше 94-та 115 коня,но баща ми беше направил някакви схеми и го пишеше 90 коня.На хартия вдига 190,но на 10 години си правеше 210.И по него много малко неща по-сериозни бяха сменяни,ремък и съединител,беше на 280 000 КМ,но си пъркаше без проблем на -20 градуса,а забравих и един стартер сменихме,защото стария правеше проблеми при по-студено от 0 градуса.Форд са наистина хубави коли и в сравнение с голфа,прилича на Cordoba,но тя изобщо не прилича на поло (като екстри) и ибизата,Vario  и всичките са доста по-добри екстри от Polo същите години.Караме си го на бензинец и проблеми не е правил,а забравих и ескорта си палеше на -20 на газ  :D :D :D,беше газова уредба ловато.Със сигурност най-добрите коли,които сме имали са си фордовете,защото преди това имахме една шкода,нова я купихме и все нещо й се чупеше,буквално чупене,я дръжка я нещо такова,едва си я спомням,било е преди 15 години.Разкарахме я 2004-та,2005-та ако не и по-рано спомням си,че от бяло стана на червено (от шкода на ескорт).

Обаче голфа е доста добре,защото градско харчи 7,а извънградско 4.9 някъде със скорост 90,иначе си скача на 7-8 ако го караме със 140,мда върви доста за 75 коня.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям ,максимум 2-3 марки автомобили щото в момента има свръх предлагане чак свят да ти се завие.Гледай колата да няма теглич ,да не е с фабрична газова уредба ,по вида и състоянието на салона ще разбереш дали собственика е бил добър стопанин.


На - 20 на газ ще запалиш кога ме няма при такива температури пропан-бутана не се изпарява.Хайде по-сериозно ,че и аз карам кола на газ/бензин от доста години.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям ,максимум 2-3 марки автомобили щото в момента има свръх предлагане чак свят да ти се завие.Гледай колата да няма теглич ,да не е с фабрична газова уредба ,по вида и състоянието на салона ще разбереш дали собственика е бил добър стопанин.

На - 20 на газ ще запалиш кога ме няма при такива температури пропан-бутана не се изпарява.Хайде по-сериозно ,че и аз карам кола на газ/бензин от доста години.

Добре де може и да е било -5,-10,но мондеото си палеше на толкова съм сигурен.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да направим температурата положителна и си стискаме ръцете :handshake:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да направим температурата положителна и си стискаме ръцете :handshake:

Не знам на какво сме го палили,но на -20 сме го карали със сигурност :D :D  Не знам,бил съм на 7-8 години.Обаче си спомням,че само на газ го карахме.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Evgeni Lyubenov
      Лаптоп ASUS TUF Gaming - имат самопочистваща система, тя доколко е добра срещу прах и други обичайни замърсители от въздуха?
      Също ме интересува дали дребни боклуци преминават през клавиатурата, както е при обикновените лаптопи?
      Шумът на охлаждащата система често ли се чува или само при върхови натоварвания?
      Примерен модел
      Търся мнение от техник или потребител, а не проформа
    • от Zego24
      Здравейте  хора       ;
       
       
      Имам въпрос към вас.
      Днес се опитаха да ме сгазят на зелено.
      Другото ще го спестя.
      Всички знаем уличния език ....
      Нямам провинения и винаги съм гледал да живея съгласно закона.
      Подадох жалба.
      Въпросът ми е докато мине въпросния един месец има ли начин как да разбера човека по регистрационния  номер за да мога   да не чакам до еньо си ден.
      Ако ме разбирате. : )
      Някакъв сайт или нещо.
      Доколкото знам има такива сайтове за проверка.
      Въпросът е до колко информацията е пълна и актуална.
      Ако включите и линкове ще съм много благодарен.
       
      Пс на вас между другото случвало ли ви се е !? 🤔
       
      Че ми стана интересно. 😁😁😆
    • от Петър Ангелов
      Добър ден,
      Тъй, искам да си купя малка кола за града (голяма си имам, ама за града ми е некоНфортна - за в и извън страната е перфектна). Поради таз причина се целя в нещо до 3000 лв (и туй и е много), категорично не нов внос (че много солено излиза докато го докараш до годен за каране вариант), т.е. регистрирана и колебанията ми са между следните коли. Ясно ми е, че са маломощни и повечето са консерви (т.е. при катастрофа се мачкат драматично). И също така да уточня - ще се ползва само в града. Та, моята молба е да изкажете слаби страни на въпросните коли (аз клипове с ревюта много изгледах, но за техническата част сякаш не намирам достатъчно информация по форумите на съответните марки).
      Иде реч за бензиновите варианти на: Seat Arosa/VW Lupo, FordKa, Chevrolet Spark, Fiat Seicento, Nissan Micra, Hyunday Atos. Разбира се, бих предпочел някое Aygo или Yaris, но са ми извън бюджета.
    • от Галя_91
      Здравейте! Дойде и моето време. Аз съм Галя, от Пловдив, и си търся кола втора ръка. Ще притежавам автомобил за пръв път в живота си, заделила съм 5000лв. за самият автомобил и 5000 за разходи по него и АГУ. Питам за помощ, тук, защото ми се вие свят от всичките форуми и всичките мнения и претенции и вече не зная на кой свят се намирам и какво да търся. Трябва ми нещо здраво, защото освен в града и по магистралите, ще пътувам много и по нашите странични български пътища и по планините. Няма да мъкна колата по върховете, но определено ще има някоя друга релса, която трябва да преодолея. Освен да е здрава, трябва да може да и се сложи АГУ. Също така да харчи сравнително малко/бензин/ и да е евтина за поддръжка и такси. Външният вид го оставям на последно място, като ако имам късмет, бих желала д аима приветлив вид/все пак съм жена/ но и едно Поло става, стига да зная, че харчи добре/бензин!/ иначе зная, че Полото е здрава кола, една година съм се возила с такава из планините. Всяка помощ, всеки съвет, всяка капчица информация ще я попия, ще се вслушам в съветите ви, просто имам истинска нужда от помощ. Бях се спряла на Дачия Сандеро, но освен, че е хубава таратайка, харчи много и не е издръжлива. Добре дошла ми е всяка помощ!
    • от zonaxxx1
      Намерих тази обява в нета и не съм много сигурен дали си заслужава  парите. Освен това мисля че лаптопа е имал двама собственици вече и аз може би ще съм третият. Причината за това съмнение е че няма оригиналните драйвери за лаптопа. А и ме уверява че при преинсталация лаптопа щял да си ги дръпни  чрез Windows Update, което не ми е ясно как ще стане без драйвери за интернет?

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване