Премини към съдържанието
RVelikova

Повреда ? Конектор на дисплей на Sony Xperia M Dual C2005

Препоръчан отговор


Здравейте,

след 9 м. нормална употреба рекламирах Sony Xperia M Dual C2005 за следното :

 

Както си работеше телефона ми накрая на батерията екрана просветна един два пъти - както все едно е изгубил сигнал цифров телевизор и угасна .

Заредих телефона, на следващата утрин проработи и след ден отново така му се случи и угасна дисплея.

 

Възможно е да се допусне, че телефона действително е претърпял механичен сблъсък в горния ляв ъгъл , но преди 5-6 месеца , а повредата настъпи през декември 2014.

Рекламирах телефона и от сервиза на магазина ми отказаха рекламацията : поради механична повреда - удар в горния ляв ъгъл , който е увредил КОНЕКТОРА НА ДИСПЛЕЯ ,

 

Моля експертите тук във форума ако може да ми кажат следното :

1) Съществува ли такова нещо конектор на дисплей ? Ако да този конектор със какво свързва дисплея ? Ако съществува този конектор той заменяема част ли е или е част от "платката на телефона " ( не зная така ли се нарича , моля за извинение за моите термини , коригирайте ме) ?

 

2) в Горния ляв  ъгъл  на телефона се намира  USB вход / изход през който зареждам телефона . Чувала съм за USB конектор  - той явно не е увреден от възможния  механичен удар . Ако съществува дисплей конектор ? той в горния ляв чгъл на телефона се на мира ?

 

3) От всякакви информационни източници ми става ясно, че Sony Xperia M Dual C2005 не са особено добри телефони и имат ред производствени проблеми . Моля ако можете  посочете ми надежден източник на информация с доказани произво0дствени проблеми на Sony Xperia M Dual C2005.

 

И накрая да кажа, че от сервиза на магазина все пак :

са ми преинсталирали софтуера на телефона и ми върнаха телефона - работещ !!!!! След около 10 дни обаче  дисплея отново изгасна ........

 

Благодаря ви предварително . Ще очаквам вашите коментари , с надежда да ми помогнете:-)

Редактирано от RVelikova (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей ,конектора е един лентов кабел и при изтърване може да се е повредил той свързва дисплея със платката.Да може да се замени ако повредата е само в него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...телефона действително е претърпял механичен сблъсък в горния ляв ъгъл , но преди 5-6 месеца , а повредата настъпи през декември 2014.

А може ли да е претърпял и втори сблъсък през декември,който да е направил дефекта?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...

 

1. Да има такъв конектор

2. Зависи от дисплея, или от дизайна на модела

3. Потърсете из интернет мнения на потребители за този модел

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А може ли да е претърпял и втори сблъсък през декември,който да е направил дефекта?

 Не Димитър . Съвсем коректно ви запознавам с действителните обстоятелства ,  за да получа от вас също така коректно мнение:-)

Редактирано от RVelikova (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

""Благодаря ви предварително . Ще очаквам вашите коментари , с надежда да ми помогнете:-)""

Здравейте!

Във форума се съмнявам някой с нещо да Ви помогне, защото Вие искате телефонът Ви да работи. Единственият начин е в добър сервиз, доколкото е основателно харченето на средства. Явно е имало инцидент с телефона и най -малкото се съмнявам, че е причинен нарочно, както и техниците в посоченият от Вас сервиз са установили.Ако ви се предложи смяна на дисплея, явно операцията ще е скъпа заедно със поставянето на новият дисплей ( при всички случаи - над 200 лева) При това положение, дали е оправдано харченето на толкова пари, при положение, че винаги ще си имате "1 на ум" че трябва да го "разкарате" от себе си. Модела не е голям и не е скъп за да му направя ремонт (мое твърдо мнение) Какво ви препоръчвам, без да зная вашето мнение по този въпрос. Ако намерите сервиз, за който има "добри думи" направете една консултация - колко лева можете да получите от дефектния телефон и ако ви устройва (парите за такъв ще са много малко), понаждате цената за ремонта и още някой лев и си купувате съвсем нов телефон от магазина. Имайте предвид, че модела е вече стар.И закупен и изнесен от който и да е магазин, цената му става почти на половината. Искате или неискате, харесва Ви или не - такива са стандартите в България, а даже и...навред вече. Това, според мен ще е най- правилното Ваше решение, но нека и друг напише мнение. За ремонта Ви казах! И дума да не става, че след смяна на дисплей от някой си, който вчера е грабнал поялника - ще съм доволен. Той (телефона) пак ще спре, рано или късно, но парите Ви ще са загубени безвъзвратно. Аз Ви пожелавам успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей ,конектора е един лентов кабел и при изтърване може да се е повредил той свързва дисплея със платката.Да може да се замени ако повредата е само в него.

Благодаря за отговора McLAne. Щом е Конектора е = лентов кабел, който осъществява връзка , би трябвало да е много лесно да се откачи повредения и да се закачи новия , предполагам .

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За техник в сервиз няма да е трудно .............но кабела е скъп и ремонта също. Нещо подобно ще да е ЦЪК

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Благодаря за отговора McLAne. Щом е Конектора е = лентов кабел, който осъществява връзка , би трябвало да е много лесно да се откачи повредения и да се закачи новия , предполагам .

Аз колегата го уважавам, мнението му - също! Но Вие едва ли не останахте с впечатлението, че ремонта му е почти сигурен. Лентов кабел от удар не може да се развали. Да не е бил добре споен към платката или дисплея е друг въпрос.Трябва правилно да разберете, че такава техника в никакъв случай не може да се ремонтира в който и да било форум. Това се установява от сервиз. Колегата Ви е загатнал и е предположил това, но какво ще ви каже техника като го отвори пред вас, е съвсем друг въпрос. И дали наистина ще Ви каже това, което му е дефекта. Не бързайте да се радвате, макар че наистина Ви го пожелавам.

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

""Благодаря ви предварително . Ще очаквам вашите коментари , с надежда да ми помогнете:-)""

Здравейте!

Във форума се съмнявам някой с нещо да Ви помогне, защото Вие искате телефонът Ви да работи. Единственият начин е в добър сервиз, доколкото е основателно харченето на средства. Явно е имало инцидент с телефона и най -малкото се съмнявам, че е причинен нарочно, както и техниците в посоченият от Вас сервиз са установили.Ако ви се предложи смяна на дисплея, явно операцията ще е скъпа заедно със поставянето на новият дисплей ( при всички случаи - над 200 лева) При това положение, дали е оправдано харченето на толкова пари, при положение, че винаги ще си имате "1 на ум" че трябва да го "разкарате" от себе си. Модела не е голям и не е скъп за да му направя ремонт (мое твърдо мнение) Какво ви препоръчвам, без да зная вашето мнение по този въпрос. Ако намерите сервиз, за който има "добри думи" направете една консултация - колко лева можете да получите от дефектния телефон и ако ви устройва (парите за такъв ще са много малко), понаждате цената за ремонта и още някой лев и си купувате съвсем нов телефон от магазина. Имайте предвид, че модела е вече стар.И закупен и изнесен от който и да е магазин, цената му става почти на половината. Искате или неискате, харесва Ви или не - такива са стандартите в България, а даже и...навред вече. Това, според мен ще е най- правилното Ваше решение, но нека и друг напише мнение. За ремонта Ви казах! И дума да не става, че след смяна на дисплей от някой си, който вчера е грабнал поялника - ще съм доволен. Той (телефона) пак ще спре, рано или късно, но парите Ви ще са загубени безвъзвратно. Аз Ви пожелавам успех!

О , LZ4JW,

наистина ви благодаря за отговора . Мисля , че малко или много ми помогнахте . В крайна сметка бих стигнала до варианта поправка , оставяне в магазина и нов телефон  с доплащане:-)

 

 

1. Да има такъв конектор

2. Зависи от дисплея, или от дизайна на модела

3. Потърсете из интернет мнения на потребители за този модел

Techmaniac,  търсих мнения и като , че ли не срещнах много ласкави . Мисля обаче, че това е нивото на качеството на производство на частите и/ или телефона. Търся аргументи в едната и в другата посока. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колегата ви е загатнал вече - най-добрия вариант е да го продадете за части и да спестите за нов. Просто не си заслужава да се пръскат повече пари за нещо което е морално остаряло, а и като нищо може пак да се повреди. Така е вече с техниката и качеството. Всичко е с цел за да се купи новия модел.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

О , LZ4JW,

наистина ви благодаря за отговора . Мисля , че малко или много ми помогнахте . В крайна сметка бих стигнала до варианта поправка , оставяне в магазина и нов телефон  с доплащане:-)

 

 

Techmaniac,  търсих мнения и като , че ли не срещнах много ласкави . Мисля обаче, че това е нивото на качеството на производство на частите и/ или телефона. Търся аргументи в едната и в другата посока. 

Аргументи за дефекти - няма уважаема. Никой не е в състояние да каже че елементите на тази или друга фирма не отговарят на техническите показатели. Всичко предварително се тества, за да се "насити" на печатните платки. Лентови кабели и други подобни на такива изделия се запояват изрично от "автомат" а не от човек. Цялата дейност по изработката и насищането на определена платка с елементи е дело на "робота" човекът само му зарежда лентите с необходимите компоненти. Това е направено с цел качествено и високотехнологично производство, което е добре дошло за всяка фирма, при крайният и продукт. Тогава няма да има бракът, който ще го има при производство на конвеир - ръчно от 200 работника. Аз не зная какво точно Ви интересува, но на Вас най -главната цел е да имате ТЕЛЕФОН. Дали ремонтиран или не - вече от Вас зависи!

"В крайна сметка бих стигнала до варианта поправка , оставяне в магазина и нов телефон  с доплащане:-)"

Е, то това не е вариант поправка а точно този вариант, който аз Ви описах! Щото ще е най- разумното решение. И след време, ако наистина го ремонтирате, пак ще се чуем, но тогава ще ми напишете така!

Ех LZ4JW, защо не те послушах!!!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички,  с които разговарям :-)

 

Притесненията и чуденките ми произтичат поради следното :

Преди всичко първата работа на магазина сервиза бе да ми откажат гаранция !

Проблемът  е в това , че телефонът ми Sony Xperia M Dual C2005 , е в гаранция 9 месеца почти изполване нормално !

 

1) В магазина/ обслужващия сервиз , който има претенции за много добър .

ПОПИТАЛА СЪМ ако ДОПУСНЕМ , ЧЕ СЪМ СЪГЛАСНА ДА СИ ПЛАТЯ : КОЛКО ЩЕ МИ  СТРУВА  СЕРВИЗА Т..Е БИ ТРЯБВАЛО ДА ОЗНАЧАВА ПОДМЯНА НА ЛЕНТОВ КАБЕЛ ? От там след няколко дни ми казаха, че нямало резервни части ???

2) Защо , АКО са сигурни че , причината е в лентовия кабел ??? ВСЕ ПАК  СА ПРЕИНСТАЛИРАЛИ СОФТУЕРА ?  А и телефона взел , че проработил ? Това не означава ли, че първоначалната им преценка не е била правилна , телефона действително има скрит дефект, и е редно да си изпълнят гаранционните ангажименти като добри търговци ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така са преценили в сервиза, това са направили. Ето ви и един линк с мнения на потребители за модела:

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_m-reviews-5497.php

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

LZ4JW

"В крайна сметка бих стигнала до варианта  -оставяне в магазина да го правят каквото им е угодно  и нов телефон  с доплащане:-)" - ей това имах предвид :-)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

 

LZ4JW

"В крайна сметка бих стигнала до варианта  -оставяне в магазина да го правят каквото им е угодно  и нов телефон  с доплащане:-)" - ей това имах предвид :-)

 

Личи Ви, че се интересувате и така трябва да бъде!Личи си и това, че разговаряме с интелигентна жена, която доста точно е написала оплакванията си в този форум. И накрая! Напълно съм съгласен с Вас - оставяте им го, дава ви се остатъчната му цена и с доплащане си купувате нов или на лизинг, както на Вас ще Ви е по-удобно. И накрая! Аз не бих го търпял като мой телефон. Много по-вероятно е дефект в дисплея, отколкото в лентовото кабелче към него. Това с преинсталацията е хубаво, но то в никакъв случай не може да спаси телефона или по-точно дисплея на телефона. Тук, "регенерация" или "възтановяване" на дисплей се прави само по един начин - замяна с нов. За капак  - от сърце Ви пожелавам успех и едно ново и сладко телефонче!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според описаните симптоми според мен е дефектирал лентовия кабел!!Една матрица или работи или не работи,друг е въпроса дали си заслужава да дадете 100 -тина лева за ремонт на този телефон.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да търся др сервизи и магазини за компромисия вариант , с доплащане да се сдобия с друг телефон -

Реших още веднъж да се свържа с фирмата продавач и сервиза към нея респективно. Да ги помоля още веднъж да си преразгледат случая или да ме удовлетворят с "грижата на добър търговец" или  да търсим пътища за взаимно удовлетворение - решаване на проблема с компромиси. 

 

Дано да ви дам добри новини  за търговеца, който визирам :-)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.