Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Имах рожден ден приятелите ми решиха да ме изненадата и да ми купят Mp3 player един бог знае защо са го взели точно от Жар Компютърс както и да е mp3 плаъера е за 140 лв 512 МБ оба`е изведнъж се оказва че готиня Mp3 player хаби батерия без изобщо да е включен обаче забележете издържал 8 часа как пак не купиш нова батерия сложиш я изключиш го след 5 часа изведнъж се оказва че дори не можеш да го включиш защото батерията е изтощена всичко ок отиваш нали връщаш го казваsh си проблема и се надиаваш че като малка фирма опитваща се да пробие на пазара ще са коректни пращат го в София оправят го близо 2 месеца и до тогава ти висиш и висиш ходиш през седмица и се прибираш с празни обещанив........много извинявайте обаче да си купиш нещо и до 1 седмица да се окаже развалено.........както и да е ходиш държиш се мило защото все пак не са RESET и току виж им креснеш ще ти дадат Mp3 player по чупен и от стария както и да е след 2 месеца отиваш пак там и ти казват след като са ти обещали да ти сменят Mp3 плаъера с нов тъй като стария разбирате ли няма начин да се поправи......както и да е сменят ти го с друг и ти казват че цената му е ГОРЕ ДОЛУ СЪЩАТА и ако го харесваме този тъй като от стария забекежете НЯМАТ В НАЛИЧНОСТ все пак другата опция е да изчакам още 1 седмица за да ми донесат стария поправен какво стана нали уж НЯМАШЕ КАК ДА СЕ ПОПРАВИ ИЗВЕДНЪЖ СЛЕД 2 МЕСЕЦА ХОРАТА МУ НАМЕРИЛИ ЦАКАТА как да го закрепят за пред нас естествено че пред тази преспектива ще предпочета да взема другия които се оказа че е с близо 40 лв по евтин от стария ми mp3 player но разбирате ли цената била ГОРЕ ДОЛУ СЪЩАТА е кажете ми какъва е тази фирма а която ти казва "ИЛИ СИ ВЗИМАШ СТАРИЯ ЧУПЕН ИЛИ ТИ ДАВАМЕ ДРУГ(за които не е сигурно дали изобщо е нов и дали не е развален mp3 player на друг )КОИТО Е С 40 ЛВ ПО ЕВТИН РЕШЕНИЕТО Е ТВОЕ" и после как да не ти иде да им теглиш една ********** и няма да го напиша само защото съм жена и си имам самоуважението нека го направят другите които също са ги прецакали така а те едва ли са малко и такива фирмички дано умрат в скоро време.

PS.Наистината човека в магазина се държа много мило всичките пъти но не мисля че само това стига.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

минетчии са всичките търговци.

аз не съм жена и за т'ва си го написах. сигурно ще подлежи на редакция, ама си е така.

мен са ме мотали и за повече.

просто влязат ли пари при тях не се връщат, излезе ли от тях стока - не се приема обратно.

и не ги интересува, че това може да отрази на по-нататъчната им дейност.

просто защото смятат, че щом не е дощъл човек като клиент, то така или иначе е можело да не дойде.

а пък и един-двама да се откажат, нали има други.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Жалко, но това е българската търговска реалност. Клиентите не се ценят. Аз затва купувам само от ибей. Има си предимства и рискове, който съм готов да поема :)

Редактирано от lpa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм имам много проблеми със Jar. Най - горозната картинка беше че един приятел си поръча монитор и отива да си го земе на другия ден и те му казват че са го дали на друг човек че неговия бил на ремонт и ще го донесе след няколко часа. Такава наглост до тогава не бях виждал никъде. Да си купиш нещо и те да го дадат на друг за да си върши работа.

=======================================

bulgarian.gif

bgbox.png

fck-grg-bsh.jpg

illuminati.png

slackware2_userbar.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Аз пазарувам от Жар от около 2-3 години . Говорим за офиса им във Враца. Вярно е, че им отнема около 3-5 дена да ми доставят частите, но пък да чукна на дърво не съм имал никакви хардуерни проблеми с компонентите им. В Понеделник поръчах един Самсунг 19" 970P, който трявбаше да доиде до Сряда ( в сайта им пише че е с доставка до 24 часа). Вчера отивам и тук в офиса ми казват " Монитора е много специфичен и може и да не дойде тази седмица" , " Ами те в сайте пошат каквото си искат " ... или нещо подобно. Не е кой знае каква болка за умиране, но аз съм си продал стария монитор и сега съм с вързани ръце ! Просто такава е днешната пазарна икономика в "условията на преход" .. блахз .. В щатите за подобна некоректност ми направиха 100$ дискаунт. Но пак казвам - Уелкъм ту Бългерия :))) хаха

Що се отнася до девойчето с мп3-то - Има закон за защита на потребителя - и съм сигурен, че има телефони за оплаквания. Даже имаше сайт иммено за това ... :) Успех ! :)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Що се отнася до девойчето с мп3-то - Има закон за защита на потребителя - и съм сигурен, че има телефони за оплаквания. Даже имаше сайт иммено за това ... :) Успех ! :)

Закона със сигурност няма телефон :) Комисията за защита на потребителите обаче има.

Сайта им е http://www.ktzp.bg/

Обади им се и им разкажи, покажи им документите за покупка на оригиналния и този с който са ти го сменили и въобще всякакви документи, които има, и ги остави да си свършат работата cool.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето го и сайта на Комисия по търговия и защита на потребителите . Има си форма за подаване на жалба и телефони за връзка. :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май от джар няма да пазарувам никога повече. Същата история МР3 плейър 512, FM и т.н. Да, ама FM не работи. Тези хора не проверяват какво продават. Със сигурност. Добре, че беше от бийтбокс, та в офиса им ми го смениха с друг. И така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе какви са тия менталиви плеяри ? Я си купете един Creative Zen Micro например ... ако ще и от Жар да е да видим дали ще имате оплаквания :) Просто си купувате куча марка части - нормално е да се бъгявят :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Абе какви са тия менталиви плеяри ? Я си купете един Creative Zen Micro например ... ако ще и от Жар да е да видим дали ще имате оплаквания :blink: Просто си купувате куча марка части - нормално е да се бъгявят :blink:

Купувал съм доста "менталиви плеяри" и съм нямал проблеми с тях. Фирмата, от която купуваш има не по-малко значение от самата марка и качество на стоката. Най-малкото, че всяка себеуважаща се компания трябва да знае какво продава. 1вото и 3тото ти изречения къртат мивки :blink:

Редактирано от lpa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Имах рожден ден приятелите ми решиха да ме изненадата и да ми купят Mp3 player един бог знае защо са го взели точно от Жар Компютърс както и да е mp3 плаъера е за 140 лв 512 МБ оба`е изведнъж се оказва че готиня Mp3 player хаби батерия без изобщо да е включен обаче забележете издържал 8 часа как пак не купиш нова батерия сложиш я изключиш го след 5 часа изведнъж се оказва че дори не можеш да го включиш защото батерията е изтощена всичко ок отиваш нали връщаш го казваsh си проблема и се надиаваш че като малка фирма опитваща се да пробие на пазара ще са коректни пращат го в София оправят го близо 2 месеца и до тогава ти висиш и висиш ходиш през седмица и се прибираш с празни обещанив........много извинявайте обаче да си купиш нещо и до 1 седмица да се окаже развалено.........както и да е ходиш държиш се мило защото все пак не са RESET и току виж им креснеш ще ти дадат Mp3 player по чупен и от стария както и да е след 2 месеца отиваш пак там и ти казват след като са ти обещали да ти сменят Mp3 плаъера с нов тъй като стария разбирате ли няма начин да се поправи......както и да е сменят ти го с друг и ти казват че цената му е ГОРЕ ДОЛУ СЪЩАТА и ако го харесваме този тъй като от стария забекежете НЯМАТ В НАЛИЧНОСТ все пак другата опция е да изчакам още 1 седмица за да ми донесат стария поправен какво стана нали уж НЯМАШЕ КАК ДА СЕ ПОПРАВИ ИЗВЕДНЪЖ СЛЕД 2 МЕСЕЦА ХОРАТА МУ НАМЕРИЛИ ЦАКАТА как да го закрепят за пред нас естествено че пред тази преспектива ще предпочета да взема другия които се оказа че е с близо 40 лв по евтин от стария ми mp3 player но разбирате ли цената била ГОРЕ ДОЛУ СЪЩАТА е кажете ми какъва е тази фирма а която ти казва "ИЛИ СИ ВЗИМАШ СТАРИЯ ЧУПЕН ИЛИ ТИ ДАВАМЕ ДРУГ(за които не е сигурно дали изобщо е нов и дали не е развален mp3 player на друг )КОИТО Е С 40 ЛВ ПО ЕВТИН РЕШЕНИЕТО Е ТВОЕ" и после как да не ти иде да им теглиш една ********** и няма да го напиша само защото съм жена и си имам самоуважението нека го направят другите които също са ги прецакали така а те едва ли са малко и такива фирмички дано умрат в скоро време.

PS.Наистината човека в магазина се държа много мило всичките пъти но не мисля че само това стига.

То е ясно, че си афектирана, но граматиката ти на нищо не прилича! :down: Ти знаеш ли какво е това точка и запетайка и за какво служат? angry.gif

П.П. По темата: Това е България и както вървят нещата след няколко десетилетия, ще се наричаме Булгаристан, така че тези неща са си в реда на нещата тук :angry:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:down:

Олелеле и аз значи беля голяма съм си взела с тази фирма ohmy.gif

2005 декември месец купих от тях мастилено-струен принтер LEXMARK.

Но много често се налага да рестартирам компчето за да се задейства sad.gif

Може и нищо да му няма ама да се включва когато си иска...

Да не говорим че нямаше и месец и черното ми мастило свърши,не съм печатала много.

И тъкмо си мислех как да им го занеса,понеже е с 1 година гаранция.

Но вие ме отчаяхте :angry:

Редактирано от haidukpikaso (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
:down:

Олелеле и аз значи беля голяма съм си взела с тази фирма ohmy.gif

2005 декември месец купих от тях мастилено-струен принтер LEXMARK.

Но много често се налага да рестартирам компчето за да се задейства sad.gif

Може и нищо да му няма ама да се включва когато си иска...

Да не говорим че нямаше и месец и черното ми мастило свърши,не съм печатала много.

И тъкмо си мислех как да им го занеса,понеже е с 1 година гаранция.

Но вие ме отчаяхте :angry:

За мастилото на Lexmark не се учудвай, аз имам Х1180 и след като изпринтирах десетина страници и цветната и черно-бялата глава заминаха. А най-интересното е, че Х1180 струваше 100 лв, а всяка от мастилниците му е по 50 лв => 2-те мастилници (черна и цветна) ти струват колкото един нов lexmark! biggrin.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
За мастилото на Lexmark не се учудвай, аз имам Х1180 и след като изпринтирах десетина страници и цветната и черно-бялата глава заминаха. А най-интересното е, че Х1180 струваше 100 лв, а всяка от мастилниците му е по 50 лв => 2-те мастилници (черна и цветна) ти струват колкото един нов lexmark! biggrin.gif

Това за мастилниците е нормално. Почти всички принтери идват с така наречените демо глави. Особено тези от 100 и по малко лева. Мастилото вътре е 5-10 % от стандартното. Затова и после ти съдират кожата за нови глави. Специално при Lexmark демо главите доколкото се сещам са и с по малък обем, а не само с по - малко мастило. Т.е. ако я напълниш пак толкова ще ти печата. Затова нови глави. А те струват колкото нов принтер.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Извинявам се за граматиката си .Просто го написах в момент ,в който бях много ядосана.

Поне от моя страна си извинена, наистина жалко, че не си попитала преди да отидеш във фирмата, но поне даваш добър урок на новаците - все от някой трябва да се научат нали :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много се замислям дали да пазарувам от ЖАР,

впредвид случките,които имах с тях,

но избора ми не голям в не-големия ни град.

1. Та купих си от тях ДВД записвачка LG.

Предпочитанията ми бяха за NEC,нo успяха да ме убедят,

че наличната им партида на NEC не е добра,а LG са яки и

едно от предимствата им е ,че са с ЕДНА година гаранция.

Е да,ама не.

Разчитайки на лоялността им,се заблудих.

Оказа се че са написали за гаранция само шест месеца.

А къде им останаха ГОЛЕМИТЕ думи,

май бяха само да заблудят добросъвестния купувач.

И LG-то не дойде в обявените 24-часа,а след 4 дни.

2. Занесох за ремонт извънгаранционен монитор за смяна на пин кабела.

Уговорката бе,че ще ми звъннат СЛЕД 2 ЧАСА ДА СИ ГО ВЗЕМА.

Е да ама не звъннаха.Довечерта никой не се обади.

Не звъннаха и на другия ден.

Е аз реших да видя какво става.Мониторът не бе дори отворен още,защото имали много работа.

Беше петък и впредвид почивните дни които идваха,им зададох въпрос дали ще стане дотогава.

Отговорът бе че СЛЕД 3 ЧАСА със сигурност ще е готов.

Е да де- и от тогаз 3 седмици вече .

И поне да бяха го направили-върнаха го неработещ.

Нещо не им бил по възможностите...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изглежда никой не е останал доволен от тази фирма. Е как да ида сега да си купя нещо от тях? Дразня се на това отношение от страна на повечето български търговци. Какво толкова, ако се държиш учтиво с клиента и бъдеш честен, толкова ли е невъзможно и трудно? Само от тази тема Жар загубиха поне 50на клиенти, а можеха да ги спечелят!!!

Редактирано от lpa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да губят ! Когато си поръчах компа от тях чаках 2седмици да ми доставят видео картата , и всеки ден казват ние ще се обадим , и така всеки ден ходих , ходих и накрая дойде sad.gif

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Изглежда никой не е останал доволен от тази фирма. Е как да ида сега да си купя нещо от тях? Дразня се на това отношение от страна на повечето български търговци. Какво толкова, ако се държиш учтиво с клиента и бъдеш честен, толкова ли е невъзможно и трудно? Само от тази тема Жар загубиха поне 50на клиенти, а можеха да ги спечелят!!!

lpa,JAR се държат учтиво с клиента.За сметка на това са царе на мизериите.Ако искаш да направиш разликата отиди веднага след това в МОСТ :).Добре че поне там (МОСТ) съм нямал проблем с частите.Затова пък компютрите ги зглабят и ремонтират на ниво.Ако работи и седмица ще е добре.Обслужването също е "великолепно".Частите си ги подхвърлят и подритват.А в общия случай обикаляш из згрaдата като умопобъркан докато си вземеш покупката.

П.П. Забравих да вметна колко обичам като ида в някоя фирма да ме карат да чакам по половин час,докато обслужват телефоните.Иде ми направо да взема да им звънна като в рекламата на М-Тел.

Редактирано от Melmak ® (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

загубили клиенти, грънци. повечето от тези, които пищят от jar са ги избрали заради ниските цени. е не светва ли лампичката, че цена и качество са взаимосвързани.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за Мост имам и аз какво да кажа.Записвачка LG,която беше в гаранция,след 10 дни мотане ми заявиха,че има зацапвания от цигарен дим и затова гаранцията ми не важи.Купих си нова,но от друго място,която след някалко месеца пак дефектира и за 2 дни ми я смениха с нова.Така че и Мост да го...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тези от Варна, ще препоръчам фирма Пласико, точни, коректни, винаги в срок! Аз лично направих при тях 4 Ъпгрейда на закупен от тях комп., от 2002г. насам и съм доволен! За адреса на фирмата на лично съобщение!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване