Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

От известно време имам следния проблем с хардиска на лаптопа. При браузване в интернет или в уиндос експлорер лампичката на харда светва постоянно и лаптопа става неизползваем. Проблемът се оправя с рестарт по "грубия" начин. Случва се 1 път на 2-3 дни.

 

post-111729-0-79077600-1421781841_thumb.

https://www.dropbox.com/s/5zh199kp3o7vcmv/2015-01-19%2020.48.02.mp4?dl=0

 

Модела на лаптопа е Acer v3-571. На 1г и половина е (има още 6 мес. гаранция). Не е удрян.

 

Въпросът ми е как да докажа на сервиза, че хард диска прави проблем, като не се случва постоянно ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сайта на Seagate трябва да има един инструмент за тестове - той може да каже дали дискът подлежи на гаранционна замяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Ако знаеш колко диска съм проверил след тая "професионална" поддръжка от вендорите и още си работят... :D

Здравейте,

 

От известно време имам следния проблем с хардиска на лаптопа. При браузване в интернет или в уиндос експлорер лампичката на харда светва постоянно и лаптопа става неизползваем. Проблемът се оправя с рестарт по "грубия" начин. Случва се 1 път на 2-3 дни.

 

attachicon.gifScreenshot 2015-01-20 21.22.25.png

https://www.dropbox.com/s/5zh199kp3o7vcmv/2015-01-19%2020.48.02.mp4?dl=0

 

Модела на лаптопа е Acer v3-571. На 1г и половина е (има още 6 мес. гаранция). Не е удрян.

 

Въпросът ми е как да докажа на сервиза, че хард диска прави проблем, като не се случва постоянно ?

Акуратен отговор можеш да получиш от: samo или през сайта му: datarecovery

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако знаеш колко диска съм проверил след тая "професионална" поддръжка от вендорите и още си работят... :D

Акуратен отговор можеш да получиш от: samo или през сайта му: datarecovery

 

Аз не казвам, че задължително дискът ще спре да работи, ами че може човек да се възползва от гаранция :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Модела на лаптопа е Acer v3-571. На 1г и половина е (има още 6 мес. гаранция). Не е удрян.

 

Въпросът ми е как да докажа на сервиза, че хард диска прави проблем, като не се случва постоянно ?

Би трябвало в eventvwr.msc, в раздел System да е отразена тая грешка. И трябва да е със Source Disk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

post-111729-0-74564800-1421787681_thumb.

 

идеи дали мога да ползвам гаранцията ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.