Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Имам проблем с липсващи ГБ от диск (C:)? Компютърът ми е нa 2 седмици, с прясно инсталиран Windows 7 64bit. 

На какво може да се дължи това и как мога да го поправя?
https://www.flickr.com/photos/130056719@N05/16152620558/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам проблем с липсващи ГБ от диск (C:)? Компютърът ми е нa 2 седмици, с прясно инсталиран Windows 7 64bit. 

На какво може да се дължи това и как мога да го поправя?

https://www.flickr.com/photos/130056719@N05/16152620558/

Проверете колко е заето от точки за възстановяване на системата

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Показваш системните и скритите папки и файлове и пак проверяваш.

Можеш да използваш и инструмента DirectorySize за да видиш размерите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проверете колко е заето от точки за възстановяване на системата

Тоест?

 

Показваш системните и скритите папки и файлове и пак проверяваш.

Можеш да използваш и инструмента DirectorySize за да видиш размерите.

Показал съм ги... :)

Сега ще пробвам и с този инструмент.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Показал съм ги... :)

 

 

От първата снимка не личи да са показани.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоест?

 

Показал съм ги... :)

Сега ще пробвам и с този инструмент.

http://pcsupport.about.com/od/fixtheproblem/ht/system-restore-windows-7.htm

 

И не се виждат системи файлове и папки!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Системата за възстановяване включена ли е? Start->Search-> напиши cleanmgr и като се появи иконата с диска, щракни на нея. Потвърди с ОК. Като завърши анализът на дял С, щракни на раздел More Options, щрани на долния бутон Clean Up. Потвърди.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателните отговори. :) Довечера ще пробвам описаното.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Също така си изключи хебернацията че и тя точи много гигабайти ...

 

CMD<Run is administrator <  powercfg.exe /hibernate off

Редактирано от adersa (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Също така си изключи хебернацията че и тя точи много гигабайти ...

 

CMD<Run is administrator <  powercfg.exe /hibernate off

 

Колко много гигабайти ?

И тази команда пробвал ли си я ? Работи ли така, както си я написал ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колко много гигабайти ?

И тази команда пробвал ли си я ? Работи ли така, както си я написал ?

Работи и съм я пробвал много пъти ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Работи и съм я пробвал много пъти ...

 

CMD<Run is administrator ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:ph34r:

мое и да тръгне, знаЙш ли.

 

Winkey+R, вписваш

cmd /k powercfg /hibernate off

и натискаш Ctrl+Shift+Enter.

Редактирано от belivakov (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подобни теми

 

Тук и Тук

аз предлагам да се направи една важна тема с указания как трябва да се действа,ако се забелязва необичайно запълване на системния дял.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Anton Markov
      Здравейте колеги,
      От скоро имам проблем с моята локална мрежа. Имам два последователно свързани рутера и един суич. Връзката междъ тях е следната:
      света -> (switch) TP-LINK TF-S 1005D -> (1st router ip: 192.168.1.1) ZTE ZXHN H118N (има няколко устройства свързани към това устройство) -> (2nd router ip: 192.168.185.1) Linksys WRT54GL (моите устройства като: моб телефон, компютър и лаптоп) 
      Проблема е от около 1 седмица и по някаква причина между 1ви и 2ри рутер отвреме-навреме няма връзка. Дори като е включен кабела идващ от първият рутер към лаптопа или компютъра, пак няма интернет. Но докато съм свързан към WI-FI на първият рутер изведнъж по някое време от нищото идва и спира интернета на вторият. Вторият ми е много важен и не знам как бих работил без него. Надявам се някой да може да ми помогне с намирането на проблема.
    • от Landser77
      Здравейте, искам да сваля един pdf фаил от сайт, когато кликна в дясно на прозорчето зарежда и след това ми дава грешка! 
      Моля ако някой може да го свали и да ми го прати това е сайта:
      https://parallelworlds-bg.blogspot.com/2014/01/blog-post_5.html?m=1
      Файла е най-отдолу преди коментара, ще съм адски благодарен ако някой го свали, трябва ми спешно! 
      Благодаря! 
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.