Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. Имаме проблем с Skoda Octavia. Работи на 3 цилиндъра, но знаем, че не е от бобината, нито от кабели, нито от свещи. Какъв може да е проблемът? 

 

 

     Благодаря :)) :3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Закарайте колата на човек, който разбира или в сервиз, за да може да се види откъде е проблема и да се оправи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-добре не пипай където не знаеш.

Това не е телефон който няма да гръмне.

Върху двигател на кола направиш ли гаф е много вероятно да стане БУМ БУМ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм казал, че аз ще се турвам да я оправям. Просто попитах какъв е проблемът. Явно няма да отговорят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм казал, че аз ще се турвам да я оправям. Просто попитах какъв е проблемът. Явно няма да отговорят.

Не може да се отговори без да се отвори капака и да се види двигателя. Ако ставаше по форумите отдавна сервизите да са спрели да работят.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм казал, че аз ще се турвам да я оправям. Просто попитах какъв е проблемът. Явно няма да отговорят.

А ти как разбра тогава кой цилиндър не ти работи ? Тоест че работи на три цилиндъра.

Виж ако си сигурен че не е от запалителната система остава да е инжектора.

По-добре не пипай където не знаеш.

Това не е телефон който няма да гръмне.

Върху двигател на кола направиш ли гаф е много вероятно да стане БУМ БУМ.

Ти що не си гледаш телефоните ?

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Диагностика на компютъра, щом не са трите изброени.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не може да се отговори без да се отвори капака и да се види двигателя. Ако ставаше по форумите отдавна сервизите да са спрели да работят.

Вярно че по форуми ремонти на коли не се правят но пък нищо не му пречи да пробва и да понаучи нещо. Не може за всяка дреболия да се ходи до сервиз и да слушаш как ти говорят като на идиот. Добре че тия коли нямат манивели като москвичите че понякога ти идва да грабнеш манивелата и само на майстори да станат в сервиза.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно че по форуми ремонти на коли не се правят но пък нищо не му пречи да пробва и да понаучи нещо. Не може за всяка дреболия да се ходи до сервиз и да слушаш как ти говорят като на идиот. Добре че тия коли нямат манивели като москвичите че понякога ти идва да грабнеш манивелата и само на майстори да станат в сервиза.

:))

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно че по форуми ремонти на коли не се правят но пък нищо не му пречи да пробва и да понаучи нещо. Не може за всяка дреболия да се ходи до сервиз и да слушаш как ти говорят като на идиот. Добре че тия коли нямат манивели като москвичите че понякога ти идва да грабнеш манивелата и само на майстори да станат в сервиза.

Ами да понаучи колега, но така като гледам не е научил. Нито казва какво е правил в момента, какво е проверил, как е тествал, дори точния модела на автомобила не е казал. Затова давам този съвет. Не го давам за повече мнения или постове. Достатъчно съм виждал, хора които нямат представа и пипат където не им е работата какво се получава.

 

Давам един пример за да бъда разбран. Един познат има Vw Vento 90 конски сили бензин. Допълнително беше монтирана газова уредба. Колата започна да прекъсва и да няма мощност. Човека влиза във форуми, чете мнения и започва да пипа газовата уредба, сменя кабели, свещи, пипа електрониката, докато една вечер сподели че е прегрял двигателя 2 пъти.Ако беше закарал колата на сервиз щеше да си спести доста главоболия и средства.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как измерихте бубините ?А кабелите и свещите?Имах подобен проблем с моята Лагуна с кабела на 3-ти цилиндър ,по някаква причина клемата беше корозирала и не правеше хубав контакт със свещта .Свети ли чек на таблото?Ако е инжектор ще даде грешка компютъра!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как измерихте бубините ?А кабелите и свещите?Имах подобен проблем с моята Лагуна с кабела на 3-ти цилиндър ,по някаква причина клемата беше корозирала и не правеше хубав контакт със свещта .Свети ли чек на таблото?Ако е инжектор ще даде грешка компютъра!

Тук говорим за киловолта напрежение което разни корозийки няма как да го спрат да премине. При запалителната система е по важна изолацията да не е издала багажа с времето и да ти бяга напрежението в друга посока. Нощно време понякога се вижда с просто око.

Сега при свещите има една подробност че на тестове извън цилиндъра ако е стара може и да ти показва че работи но като е под налягане да ти прави номера и да прекъсва. Най добре ако са стари да се сменят нищо не губи толкова.

Бобина също е много вероятна причина и да не работи коректно мотора, сега нямам точно опит с 1.6 на шкода но там бобина-лула ли му е запалителната система или запалването се подава през разпределител (делко).

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменихме кабели, свещи, бобини и пак работи на 3 цилиндъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменихме кабели, свещи, бобини и пак работи на 3 цилиндъра.

Поне знаеш ли кой е цилиндъра който не ти работи ?

Пусни ни една снимка на тоя мотор поне !

 

Датчик на Хол говори ли ти нещо ?

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поне знаеш ли кой е цилиндъра който не ти работи ?

Пусни ни една снимка на тоя мотор поне !

 

Датчик на Хол говори ли ти нещо ?

Не знам какво е датчик на хол. Да не е свързано със запалителната с-ма? Мисля, че 3-ти цилиндър не работи. 2-рият от шофьорската страна.  http://dox.bg/files/dw?a=35a4a5976c

Редактирано от hardbass1014 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам какво е датчик на хол. Да не е свързано със запалителната с-ма? Мисля, че 3-ти цилиндър не работи. 2-рият от шофьорската страна.  http://dox.bg/files/dw?a=35a4a5976c

Тоест няма промяна в работата на мотора когато на 3-ти е закачена лулата на свещта и когато е откачена ? Така ли ?

Или просто мотора работи неравномерно и е без мощност и ти си мислиш че трети цилиндър не ти работи ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоест няма промяна в работата на мотора когато на 3-ти е закачена лулата на свещта и когато е откачена ? Така ли ?

Или просто мотора работи неравномерно и е без мощност и ти си мислиш че трети цилиндър не ти работи ?

Не, няма никаква промяна. Колата си има доста мощност да ти кажа, въпреки, че работи на 3 цилиндъра. Братовчед ми й е праснал към 170 km/h на 3. Аз карах след него. Бяхме 2 Шкоди по магистралата :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, няма никаква промяна. Колата си има доста мощност да ти кажа, въпреки, че работи на 3 цилиндъра. Братовчед ми й е праснал към 170 km/h на 3. Аз карах след него. Бяхме 2 Шкоди по магистралата :D

Това доста ме навежда на мисълта обаче че май и 4-те работят щом достига 170км/ч при мотор 101 кс. на три просто е абсурдно да стане.

От дистрибуторна капачка ли му излизат кабелите за запалването или от една двойна бобина ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това доста ме навежда на мисълта обаче че май и 4-те работят щом достига 170км/ч при мотор 101 кс. на три просто е абсурдно да стане.

От дистрибуторна капачка ли му излизат кабелите за запалването или от една двойна бобина ?

С бобина е мотора колега ,няма дистрибуторна капачка!И мен ме навява мисълта,че няма как на три цилиндъра да има мощност колата ,но и искам да попитам ако това е актуална снимка на мотора-каква е причината да е разглобен до такава степен ?!

Редактирано от rapt0r (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С бобина е мотора колега ,няма дистрибуторна капачка!И мен ме навява мисълта,че няма как на три цилиндъра да има мощност колата ,но и искам да попитам ако това е актуална снимка на мотора-каква е причината да е разглобен до такава степен ?!

Ако бобините са здрави значи датчик на хол не е лошо да се провери.

Тая програмка с жицата щи помогне http://www.ross-tech.com/vag-com/

А OBD кабел ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо не си намелите читав сервиз дето да направяти и читава компютърна диагностика и да отстранят проблема.

Така моят комшия се прави на майстор. Смени това, онова! Обърка всичко! На края беше дал близо 1000 лв. за да сменя ненужни компоненти, но беше оплескал всички настройки и центровки. Продаде колата на скрапарска цена

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С две бубини е и 4 кабела.Тази Шкода борд-компютър няма ли?Причината да не работи един цилиндър може да е всякаква,но 2 са основните липса на гориво или на искра!!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тя и моята така правеше(не е шкода) и се оказа счупен клапан.

На ниските обороти нямаше мощност,след като вдигне обороти не се усещаше.

И така заминаха 600 лв за ремонт :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тя и моята така правеше(не е шкода) и се оказа счупен клапан.

На ниските обороти нямаше мощност,след като вдигне обороти не се усещаше.

И така заминаха 600 лв за ремонт :)

Чупен клапан или прегорял клапан ? Ако е чупен и се подмята в цилиндъра трябва да си много глух за да не го усетиш ?

Макар че не е лоша идеята да се провери и компресията на цилиндъра.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.