Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Взимам книжка скоро, на 18 съм и се вълнувам относно 'първата си кола'. Запознат съм горе/долу в тези сфери. Спрял съм се на бмв (немско му е майката така де :D  ) Въпросът ми е какво мислите относно първа кола БМВ 320d 150hp 2001 touring или БМВ 320d 136hp 2000 sedan. Много хора казват че задното предаване е доста опасно за начинаещ.. но аз не съм на това мнение. Двата модела сполучливи ли са, на достъпни цени ли са им частите, разбрах че харчи 9 градско(наистина ли е така)?И общи мнения за тези два автомобила. (как се държат на пътя, тромави ли са и т.н) 

 

П.С Моля нека моделите да бъдат коментирани от хора които са ги тествали :)

 

Благодаря предварително 

post-356465-0-63144600-1422387668_thumb.

post-356465-0-44392700-1422387714_thumb.

Редактирано от elyseeee (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1-во правило при 3-ките е че тресат! От 3-ка няма как да очакваш добра возия. Вместо Е-46 бих ти препоръчал Е-38 или Е-39. 2-ро БМВ са автомобили с достъпни ,но скъпи части. Иначе да ,задното е по-опасно за новобранец ,защото занася повече ,но определено е по-добър вариант от предното за мощен спортен автомобил ,макар изброените да не блестят с особена мощност. Всеки автомобил е опасен в ръцете на неразумен водач ,без значение с предно ,задно или 4х4 е . . . За разхода на гориво ,да горе-долу толкова е ,но е относително спрямо качеството на горивото ,пътните условия и стила на шофиране. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

e-39.. е-46 много добра возия, но много висок клас кола за 18 годишен благодаря за мнението все пак  :P


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1-во правило при 3-ките е че тресат! От 3-ка няма как да очакваш добра возия. Вместо Е-46 бих ти препоръчал Е-38 или Е-39. 2-ро БМВ са автомобили с достъпни ,но скъпи части. Иначе да ,задното е по-опасно за новобранец ,защото занася повече ,но определено е по-добър вариант от предното за мощен спортен автомобил ,макар изброените да не блестят с особена мощност. Всеки автомобил е опасен в ръцете на неразумен водач ,без значение с предно ,задно или 4х4 е . . . За разхода на гориво ,да горе-долу толкова е ,но е относително спрямо качеството на горивото ,пътните условия и стила на шофиране. 

Да му предлагаш старата 7-ца според мен e малко несериозно щом е за начинаещ шофиор. 

Редактирано от ivan93bg (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много са катастрофите с бмв-та. Причината е много проста. Човека се е качил с бмв и си мисли, че е хванал дядо Господ за тръбата. Стъпва на леко влажен път, перфектно за дрифтове и става проблема. Не успява да удържи колата и айде... последния случай, беше на мост в  кв. "Захарна фабрика". Как става не е ясно, но мостът е бая висок, сигурно 10т-ина метра. На прав участък( явно да се направи на г*зар пред момата),колата поднася и в резулат, изхвърча през моста, като огъва мантинелата. Двигателя остава горе, а купето е долу , ударено в дърво. Не ми става ясно как така двигателя е горе... в резултат, младежа загива, а момата оцелява случайно и е в шок. Да, целта ми е да те изплаша. Тези коли са коварни и много тъпанарчета се мислят за велики и накравя гризват дървото, само защото са тъпанари. Взимаш си като за начало малолитражна кола, с малко конски сили за да свикнеш и задължително с предно предаване. А какво ще ти кажат твоите приятелчета, не ги слушай. Колата е отговност и разходи по нея ще си има винаги. Като почнеш с бензина , та през гражданки, данъци, винетки и т.н. За части не знам как е, защото карам японско.

Само виж сниките от катастрофата: http://eurocom.bg/news/article/muj-zagina-pri-katastrofa-na-most Също така ми прави впечатление, че повечето келеши с такива коли карат агресивно. За това ги избягвам тези каруци.

PS: Как така не си на мнение, че заданото е опасно, като дори не си карал такава кола?! Това са приказки точно на тия с бмватата.

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много са катастрофите с бмв-та.  

 

 

Тези коли са коварни и много тъпанарчета се мислят за велики и накравя гризват дървото, само защото са тъпанари.  

 

Само да те поправя малко: катастрофите не ги правят колите, а хората.

А тапанарчетата каквато и кола да вземат пак си остават тапанари.

 

Не е сериозно да оприличаваш дадена марка, че е много катастрофираща.

Правилно е да се каже "Много катастрофи правят тапанарчетата, които карат БМВ-та"!!!

  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, един приятел с Lada Niva , се претърколи няколко пъти, защото караше като кръгъл идиот. Дори да се качи на Москвич, винаги има някаква опастност! Иначе, ако бях аз пред тази дилема бих избрал Седана, много по-г*зарско  е за млад човек. "Лично мнение"

Редактирано от Малкия стар войник (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Туй задното предаване много упасно били тц тц ! Отивам да паля свещ дето съм оцелял де карах навремето фиат и лада със задно.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

...

Здравейте, 

 

Мога да споделя лично мнение за e39, и доста наблюдения за e36 и e46.

Факт е, че навремето и аз тръгнах за e36 и като видях в тукашните автокъщи за какво става дума, се завърнах с e39

- Лично мнение е, че в 320-ка с малко зор ще се събере семейство с деца и багаж. За човек, който ще си обикаля, ще ходи на работа и ще има още 1, макс 2-ма спътника е окей. 4-ти човек + багажа идват една идея повечко.

За 5-цата, 4 човека + дете се събират преспокойно, без да се бутат, багажника побира около един контейнер с боклуци. Лошото е, че и при трите модела, самия той е направен кофти - дълбок е и влиза до задната седалка на купето, но и дъното му е високо, което е проблем, ако искате да смествате нещо - обемно в него. Просто няма да мине през отвора :D.

- Спрямо e39, 320-ките са по-пъргави - 5-цата си е малко тромава при потегляне.

- Купето на e39 е по - голямо от на e36 и e46 - това е добре да се има в предвид. За 7-ците от същото поколение ще запазя мълчание.

- Както и колегите по - горе споменаха - това са коли със задно предаване и доволно количество коне под капака. След като не сте опитен шофьор, трябва да внимавате как се държи колата, особено на мокър или поледен участък. Като кола със задно, цялата идеология за маневриране е добре да се изтренира на полигон или друго място, където няма да възникнат опасности и задължително под надзор - влизане/излизане от завои, връщане на контрол, овладяване при поднасяне и т.н. 

- Да не забравим и зимните гуми, че да няма драми.

- Части се намират лесно - друг е въпроса на каква цена. Тъй като не знам възможностите Ви, можете да проверите за какви суми става дума - потърсете цените за термостат, водна помпа и филтри (първите неща, които задължително трябва да смените, като я вземете). След което вижте вече останалите елементи по ходовата част - както консумативи, така и по - "екзотични" неща като амортисьори, пружини, спирачни дискове, накладки и т.н. По този начин ще се ориентирате какво може да очаквате като суми за поддръжка.

- Според модела, има някои части, които се водят като "слабо звено" - радиатор, перка на климатроника (ако има), фарове и моя фаворит - light-модул. При избора на кола, освен останалите неща, обърнете внимание и на тях !

- Като возия, намирам 3-ките за по-твърди, спрямо 5-цата. Което по лично мнение си е важно, ако ще се пътува на дълъг път.

- Като разход, нещата са ясни - ще си хапва. Това с 9/100 ми е съмнително (за дизела може и да е вярно, но за бензина със сигурност е повече).

- За e36 и e39 имам доста високо мнение за изработката им като цяло - не е пестен метал по купето им.

 

Ще си позволя да Ви дам няколко съвета:

Изкушаващо е човек да реши да тества колата си до колко може. Със 130+ коня спокойно се развиват големи скорости, но и доста притеснения възникват.

Шофирайте разумно, според правилата и според състоянието на пътя и обстановката около Вас. Преценето удобна скорост (в рамките на ограниченията), с което чувствате колата си изцяло по Ваш контрол.

Не е важното да сте най-отпред на колоната или с 30 мин да се приберете по - бързо. Мислете за Вас, за тези, които возите и за останалите участници в движението. 

В началото, винаги пътувайте с човек, който има повече опит от Вас. Най-малкото той ще Ви направи забележки и ще Ви даде препоръки, които ще Ви трябват занапред. Заредете с търпение и внимание.

 

@Евгени Симеонов

Че задното е по-опасно - може да се каже. За неопитния шофьор каквото и да е, в началото ще е опасно. И моята първа кола беше (и е) със задно. Но и ми беше ясно, че каквото и да взема, трябва да се внимава като се шофира и 1 месец въртях полигон, докато събера смелост да изляза на пътя. Търново - София първите няколко пъти го вземах за 5 часа - със скорост по-малко от 60 км/ч, докато около мен само каруците не ме изпреварваха. Но щом усещам, че колата я владея на 60, ще карам със 60. В случая не е от значение с предно или задно ще вземе - важното е да се внимава какво се случва на пътя.

 

Поздрави и се надявам поне малко да съм помогнал с тези си мнения !

Редактирано от soundtracker (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само да те поправя малко: катастрофите не ги правят колите, а хората.

А тапанарчетата каквато и кола да вземат пак си остават тапанари.

 

Не е сериозно да оприличаваш дадена марка, че е много катастрофираща.

Правилно е да се каже "Много катастрофи правят тапанарчетата, които карат БМВ-та"!!!

 

Изпадаш в подробности. Схвана ми идеята, предполагам. Факт, е че в тази страна се карат повече бмв-та, от колкото в Германия. Слушал ли си "бмв джигит", потърси го и ще чуеш там много истина.. Ето го:

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCMQyCkwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D0hNHz6GGp9Y&ei=nQfIVJORGs_1auStgBg&usg=AFQjCNFLqIQ73Jp6yiEs776QTZq7KsMqkA&sig2=mJPKVHBfrmnM3uCEkzo8Jg

 

Факт е, че и с предно могат да се пребият, но със задното е по-голяма вероятността, поради простата причинам че едно леко чукване на волана и колата поднася без да се замисли. Това е моментът, в който хората изпускат контрола над автомобила и става белята. Горе дадох линка с моста. При това е било прав участък.

PS: Споменах ли, че хората каращи задно, почти не се качва до ски пистите. :D

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Факт е, че и с предно могат да се пребият, но със задното е по-голяма вероятността, поради простата причинам че едно леко чукване на волана и колата поднася без да се замисли. Това е моментът, в който хората изпускат контрола над автомобила и става белята. Горе дадох линка с моста. При това е било прав участък.

PS: Споменах ли, че хората каращи задно, почти не се качва до ски пистите. :D

Аз викам да престанеш да пишеш глупости. Може ли да споделите вашия опит с BMW ? Не мога да разбера как хора които никога не са карали такава кола как убедително обясняват колко опасна била само и само щото била със задно. А ми че то мерцедес да не е с предно ? Или калпавите чофери само с бмвта се трепят и за това били опасни.

А DSC да ти говори нещо ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Мога да споделя лично мнение за e39, и доста наблюдения за e36 и e46.

Факт е, че навремето и аз тръгнах за e36 и като видях в тукашните автокъщи за какво става дума, се завърнах с e39

- Лично мнение е, че в 320-ка с малко зор ще се събере семейство с деца и багаж. За човек, който ще си обикаля, ще ходи на работа и ще има още 1, макс 2-ма спътника е окей. 4-ти човек + багажа идват една идея повечко.

За 5-цата, 4 човека + дете се събират преспокойно, без да се бутат, багажника побира около един контейнер с боклуци. Лошото е, че и при трите модела, самия той е направен кофти - дълбок е и влиза до задната седалка на купето, но и дъното му е високо, което е проблем, ако искате да смествате нещо - обемно в него. Просто няма да мине през отвора :D.

- Спрямо e39, 320-ките са по-пъргави - 5-цата си е малко тромава при потегляне.

- Купето на e39 е по - голямо от на e36 и e46 - това е добре да се има в предвид. За 7-ците от същото поколение ще запазя мълчание.

- Както и колегите по - горе споменаха - това са коли със задно предаване и доволно количество коне под капака. След като не сте опитен шофьор, трябва да внимавате как се държи колата, особено на мокър или поледен участък. Като кола със задно, цялата идеология за маневриране е добре да се изтренира на полигон или друго място, където няма да възникнат опасности и задължително под надзор - влизане/излизане от завои, връщане на контрол, овладяване при поднасяне и т.н. 

- Да не забравим и зимните гуми, че да няма драми.

- Части се намират лесно - друг е въпроса на каква цена. Тъй като не знам възможностите Ви, можете да проверите за какви суми става дума - потърсете цените за термостат, водна помпа и филтри (първите неща, които задължително трябва да смените, като я вземете). След което вижте вече останалите елементи по ходовата част - както консумативи, така и по - "екзотични" неща като амортисьори, пружини, спирачни дискове, накладки и т.н. По този начин ще се ориентирате какво може да очаквате като суми за поддръжка.

- Според модела, има някои части, които се водят като "слабо звено" - радиатор, перка на климатроника (ако има), фарове и моя фаворит - light-модул. При избора на кола, освен останалите неща, обърнете внимание и на тях !

- Като возия, намирам 3-ките за по-твърди, спрямо 5-цата. Което по лично мнение си е важно, ако ще се пътува на дълъг път.

- Като разход, нещата са ясни - ще си хапва. Това с 9/100 ми е съмнително (за дизела може и да е вярно, но за бензина със сигурност е повече).

- За e36 и e39 имам доста високо мнение за изработката им като цяло - не е пестен метал по купето им.

 

Ще си позволя да Ви дам няколко съвета:

Изкушаващо е човек да реши да тества колата си до колко може. Със 130+ коня спокойно се развиват големи скорости, но и доста притеснения възникват.

Шофирайте разумно, според правилата и според състоянието на пътя и обстановката около Вас. Преценето удобна скорост (в рамките на ограниченията), с което чувствате колата си изцяло по Ваш контрол.

Не е важното да сте най-отпред на колоната или с 30 мин да се приберете по - бързо. Мислете за Вас, за тези, които возите и за останалите участници в движението. 

В началото, винаги пътувайте с човек, който има повече опит от Вас. Най-малкото той ще Ви направи забележки и ще Ви даде препоръки, които ще Ви трябват занапред. Заредете с търпение и внимание.

 

@Евгени Симеонов

Че задното е по-опасно - може да се каже. За неопитния шофьор каквото и да е, в началото ще е опасно. И моята първа кола беше (и е) със задно. Но и ми беше ясно, че каквото и да взема, трябва да се внимава като се шофира и 1 месец въртях полигон, докато събера смелост да изляза на пътя. Търново - София първите няколко пъти го вземах за 5 часа - със скорост по-малко от 60 км/ч, докато около мен само каруците не ме изпреварваха. Но щом усещам, че колата я владея на 60, ще карам със 60. В случая не е от значение с предно или задно ще вземе - важното е да се внимава какво се случва на пътя.

 

Поздрави и се надявам поне малко да съм помогнал с тези си мнения !

Помогна ми благодаря :) разбрах че каквато и кола да взема трябва да и свикна и да я владея добре за да не стават проблеми (това значи не е проблем за бмв ако го караш разумно) ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз викам да престанеш да пишеш глупости. Може ли да споделите вашия опит с BMW ? Не мога да разбера как хора които никога не са карали такава кола как убедително обясняват колко опасна била само и само щото била със задно. А ми че то мерцедес да не е с предно ? Или калпавите чофери само с бмвта се трепят и за това били опасни.

А DSC да ти говори нещо ?

 

Ох, май засегнах фенчето на (Б)ензин (М)асло (В)ода. :D  Да и мергела е със задно и той е опасен за начинаещи. Пич, виж сега, аз не съм карал такава кола и нямам желание да я карам. Харесвам си Мицубишито. ;) Отвори чичко Гугъл и напиши "бмв катастрофа" и ще видиш колко много резултати ще ти изплюе търсачката. Много се мислят за дрифтъри и резултатите са ясни. Да не споменавам, че повечето стари бмв=та няма дори и asc. Което си

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ех, тея БМВ-та много опасни били, направо страшна работа... С каквато и кола да си, ако си малоумник - пак ще се пребиеш. И като почнете да нареждате хората с БМВ-та, що не нареждате малоумните голфаджии или келешите с разни изкорубени и умрели сивиц-и? 

 

 

По темата: Какъв ти е бюджета?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ех, тея БМВ-та много опасни били, направо страшна работа... С каквато и кола да си, ако си малоумник - пак ще се пребиеш. И като почнете да нареждате хората с БМВ-та, що не нареждате малоумните голфаджии или келешите с разни изкорубени и умрели сивиц-и? 

 

Да, обаче със задното е по-лесно да се пребиеш. ;) А сивиците не ги подценявай. ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ох, май засегнах фенчето на (Б)ензин (М)асло (В)ода. :D  Да и мергела е със задно и той е опасен за начинаещи. Пич, виж сега, аз не съм карал такава кола и нямам желание да я карам. Харесвам си Мицубишито. ;) Отвори чичко Гугъл и напиши "бмв катастрофа" и ще видиш колко много резултати ще ти изплюе търсачката. Много се мислят за дрифтъри и резултатите са ясни. Да не споменавам, че повечето стари бмв=та няма дори и asc. Което си

Тия немци са страшни тъпаци да правят коли с по скъпото задно и опасно предаване от колкото да си джиткат на конвейра евтиния макферсон и разни бг експерти да ни отварят очите че тия две марки де са номер едно в света са най опасните коли понеже са със задно. Дай малко по сериозно викам.

Катастрофите ги правят шофьорите не колите.  Аз имам множество катастрофи и с предно и със задно и с 4х4 и никога не съм си въобразявал че е заради предното или задното предаване. Последната ми катастрофа е с предно и съм убеден че в нея ситуация ако бях със задно щях да се измъкна. И двете имат предимства и недостатъци но 4х4 в никакъв случай не ги препокрива. За различни ситуации на пътя всяко едно има предимства пред останалите две. Просто се карат с различен стил ама ако на теб ти пречи волана нищо не може да те спаси на пътя най малко било то предното ти предаване.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, обаче със задното е по-лесно да се пребиеш. ;) А сивиците не ги подценявай. ;)

 

Сивиците и голфовете не ги подценявам, обикновено гледам да се пазя на пътя и ме е страх от тях, особено ако съм с жена ми и малкия. Има и читави бройки, но повечето са умрели кенефи с неработещи 90% от системите им за сигурност, купени за 1000 лв.. Не, че и с огромна част от е36-ците не е така де ;) В тоя ред на мисли, начинаещия шофьор е много по-добре да даде по-сериозна сума пари, но да знае, че колата му е наред, отколкото да даде 1500-2000 лв. за някой леген, с който да не може да спре на следващия светофар...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, обаче със задното е по-лесно да се пребиеш. ;) А сивиците не ги подценявай. ;)

И защо е по лесно да се пребиеш ? А точно сивиците не ги броя за живи на пътя не да ги подценявам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И защо е по лесно да се пребиеш ? А точно сивиците не ги броя за живи на пътя не да ги подценявам.

 

Хм... защо ли... ами защото много лесно поднасят ...и повечето не знаят как да реагират и се тряскат някъде. А това, че се хвалиш, че си претърпял много катастрофи говори само що за "шофьор" си.

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм... защо ли... ами защото много лесно поднасят ...и повечето не знаят как да реагират и се тряскат някъде. А това, че се хвалиш, че си претърпял много катастрофи говори само що за "шофьор" си.

Аз не се хваля отчитам факт. То при моето каране 90% от шофьорите в света трябва да се блъскат по 5-6 пъти дневно а аз в последите 300 хил имам две катастрофи "само" и едната ми е заради отнето предимство.  Вярно че последната си я търсех сам но точно тогава в него момент ми трябваше това лесно поднасяне за което говориш за да си я наместя в пътя а тя с това предно леко ми изправи завоя.

 

А аз може ли да се обадя и да кажа че тия де са с предно много лесно страдат от недозавиване ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

А аз може ли да се обадя и да кажа че тия де са с предно много лесно страдат от недозавиване ?

 

Факт!Ама и да им обясняваш те си знаят тяхното :D .Когато човек няма нищо в главата и 6x6 да кара е все тая :) .Никой не е застрахован от катастрофа!!!!Това,че някой си от "спецовете" по-назад казва,че не се е блъскал до сега не означава,че е застрахован.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

BMW E46 320d 150hp 2002+... 

Погледни и 530d, но задължително facelift и от двете.  : )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.