Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Избор на велосипед


Kolo98

Препоръчан отговор

Колега, взел съм проблема ти на сърце и когато имам възможност, ще ти помогна. Дано не ти е спешно.

Редакция : Първо кажи колко пари си готов да отделиш, след това ще мислим решението.

Ми аз чесно казано вече съм харесал едно и мисля да го взема

http://olx.bg/specialized-hr-xc-siv-i70269624

излиза по-евтино,не е с кой знай колко по-долен клас монтаж,им си и две дискове и иглежда добре.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 136
  • Създадено
  • Последен отговор

Най-добрият вариант е да вземеш нов Cross GRX (или още по-добре Grip), но там цените скачат. Specialized-а не е зле, но спирачките ще е добре да се сменят при първа възможност. Дискови спирачки се взимат или скъпи, или никакви, защото създават само проблеми.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият вариант е да вземеш нов Cross GRX (или още по-добре Grip), но там цените скачат. Specialized-а не е зле, но спирачките ще е добре да се сменят при първа възможност. Дискови спирачки се взимат или скъпи, или никакви, защото създават само проблеми.

Какви проблеми?

Ясно ми е че нещо ако им стане после е голяма играчка,но гледам хората карат такива все, затова се отказах от това си мое мислене.А колкото до Cross-овете от тях много харесвам Cross Grip 124,но ми е на неизгодна цена,дори и писах на няколко човека,но или са изчерпани или ми ги продават чисто нови поради което са по-скъпи.Иначе намерих една жена която ги продава чисто нови Cross GRX8 ЗА по 589лв ,но не ме устройва такава цена,защото както ти казах съм ученик и съм 10 клас само това ми лято остана,това е времето през което ще мога да се забавлявам за другите лета ще има да се тревожа за неща като следване след завършване,работе и тем подобни,така че не е нужно толкова много да се изхвърлям,въпреки че намерих един Cross Grip 130 http://olx.bg/cross-grip-130-bezuprechen-kato-nov-i71355684 който не е лош,но някак си се привързах към Specialized,човека каза че било леко колелото,а ко наистена не е като другите планински то тогава ще имам възможност и за по-бързо каране на някой пътища де все пак моя град ще го изкоренят целия за една канализация,но там пък където остане здрав път защо не :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абе гледам че има такава тема да питам и аз... Спрях се на два байка с бюджет 800лв:

-Cross GRX8 29"/26''/27,5''

-Cross Euphoria g24 27,5''

Кой е по-добрият от двата или нещо до 800лв което си струва парите?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какви проблеми?

Лошите механични дискови спирачки са 90% от всички механични дискови спирачки. Аз до сега съм виждал само една механика, която наистина е добра, но и тя не е безпроблемна. Това е BB7 на Avid. Проблемът при дисковите спирачки е, че винаги има стържене, търкане, криви накладки, криви дискове, свирене и подобни. За да караш с такива спирачки, трябва да си наясно с начина им на монтаж, настройка и работа, за да имаш най-малко проблеми с употребата им. Накладките в повечето случаи не са много евтини. Дисковете се кривят много лесно. Щом са на Шимано, значи са с CenterLock, което те обвързва да използваш същите главини, за да можеш да си монтираш диска. При всяко сваляне на предното или задното колело ще трябва да си настройваш спирачките наново. При BB7 това е най-лесно, но пак отнема 30 минути. Не знам колко точно добри или лоши са спирачките на Specialized-а но със сигурност не са по-добри BB7. Не казвам да не го взимаш, но се подготви, защото ще дойде момент в който ще трябва да се разправяш със спирачките.

Абе гледам че има такава тема да питам и аз... Спрях се на два байка с бюджет 800лв:

-Cross GRX8 29"/26''/27,5''

-Cross Euphoria g24 27,5''

Кой е по-добрият от двата или нещо до 800лв което си струва парите?

http://www.mtb-bg.com/index.php/products/news/2073-products-news-130221-cross-euphoria

 

Прочети коментарите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл.. купих си днес GRX8 и съм много доволен..

пак казвам много съм доволен  :D  Щях да си вземам еуфорията, но имаше само размер 20-21, а те са доста големи за мен ;)

разбира се и ръкавици си взех :) 

11044593_835807826458371_622881224244635

7962106k.jpg

7962112r.jpg

7962113z.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си и тефлонов спрей за вилката и винаги си проверявай спирачките преди спускане, че хидравликите гълтат въздух си е*ало майката!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си и тефлонов спрей за вилката и винаги си проверявай спирачките преди спускане, че хидравликите гълтат въздух си е*ало майката!

Това ще правя... Също така мисля да си купя протектор за рамката (под веригата) и един велокомпютър също така и каска  ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сега дойде отново моят ред.Все още не съм купил велосипеда за който ви казах,защото някой ме е изпреварил,но пък съм харесал няколко други,вярно тоз който исках ми харесва повече ама кво да се направи,не всичко е розово.Та погледнете линковете и си кажете мнението.

Само две три колела ми харесват най-много от тук.Ето и първото.

http://olx.bg/prodavam-kolelo-fereni-i57132248 лично на мен много ми харесва пък и мога да си го позволя,само бих му сменил външните гуми с някви по черни и с надписи,тогава всичко ще е на шест :)

http://olx.bg/velosiped-alumin-vnos-ot-holandiya-i69843948 това също не е лошо,но не ми допада цвета и се чудя,защо е толкова евтино,сигурно ще да има някакъв проблем,така че за мен е доста далеч от велосипеда от първия линк.

http://olx.bg/drag-reyndzhr-i70827276 това също е гот,много ги харесвам такива високи и изпъчени като бик да седят,това че няма предна дискова мога да го преживея,но рамката е 60см,незнам дали това няма да ми доста, аз съм висок 1.78/9 а и човека не ми отговаря на съобщенията,трябва да му се обадя,но когато съм сиг,че искам колелото,когато ми е останала само тази алтернатива.

http://olx.bg/promo-tsena-velosiped-bergamont-helix-9-1-i71753218 това е второто,което много харесвам,даже вчера щях да го поръчвам,но взех да размислих,вярно че обичам да карам бързо и за целта тези тънки гуми ще ми помогнат,но като се наложи смяна на каплите,това ще е проблем,бих искал да мога да слагам и дебели планински гуми,но на този велосипед няма такова място между вилките,инак много ме кефи въпреки че във всички сайтове го показват с 28 цола гуми,а на обявата е с 26 цола.

http://olx.bg/promo-tsena-chisto-nov-aluminiev-cross-29-incha-i71670572 това сиг не е лошо,но рамката е 29 инча незнам дали не ми е много и вероятно там една смяна на външните гуми с чисто черни на шарки ще го накарта да изглежда по-добре.

http://olx.bg/exte-mirage-disc-26-tsola-i65205080 това беше третото ,което мислех да взема ако нещо се обърка с другите ми предпочитания,но нещо и от него се отказах,защото рамката ми се вижда слаба, бих искал рамка близо толкова права като на шосеен велосипед,без някакви извивки по нея и да не е толкоз тънка.

http://olx.bg/prodavam-velosiped-drag-i71622388 това също ми допада,но не бих искал да бързам да го  копувам,нещо в мен ми казва да се моля да не ми се налага да го вземам.не че е боклук или нещо такова просто не съвпада с това ,което аз искам на по-ниска цена понеже човека иска 400 само на толкова ми смъкна и то е разбираемо де ,но гледам да изтискам от всеки колкото се може пове сиг ме разбирате.

http://olx.bg/planinsko-kolelo-rixe-cross-xc-6-0-germansko-i60069258 Това е много готино,мога да го взема за 400 но мисля че би трябвало да му има нещо щом е за тази цена.На снимките пък се забелязва че едната капачкае обърната и вероятно при спиране армотисьора може да създава едно усещане като почукване,но не знам аз не разбирам много затова искам да си изкажете мнението.

 

И ТОВА БЕШЕ, ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ НАМЕРИЛ ДРУГИ,НО ВЕРОЯТНО ЩЕ НАМЕРЯ И ДРУГИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ,ТАКА ЧЕ ДОРИ АКО МИ ПОМОГНЕТЕ С КРАЕН ИЗБОР ЗА ЦЯЛАТА ТАЗИ РАБОТА,МОЖЕ ДА МИ Е ПОПАДНАЛ ДРУГ ВЕЛОСИПЕД,КОЙТО СЪЩО ДА ИСКАМ ДА ВИ ГО ПОКАЖА ЗА ДА ГО СРАВНИТЕ С ИЗБРАНИЯ ОТ ТАЗИ РЕДИЦА ЛИНКОВЕ И ДА МЕ НАСОЧИТЕ КЪМ ИЗБОР.

Благодаря ви предварително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че колело Ферени ще бъде добър избор.. Поне на мен ми допада пък и частите му са хубави.. Колелото е много хубаво по цена-качество... Ако не ти харесва вземи Sprint Apolon 26'' за 499лв.. Струва си всеки цент... за 500лв бих казал по-хубав байк от него не би си намерил  ;)  Вилката е XCT (с заключване и с регулиране 100мм) което е чудестно  :)

http://bikesport.bg/bg/products/178-sprint-apolon-26_quot_-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8_

А ако може да дадеш още 50лв над 500лв

http://bikesport.bg/bg/products/2158-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4-sprint-apolon-sram-26_quot_-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8_

 

П.П Виж под снимката на байка има други снимки на същия байк с други разцветки 


Разбира се не очаквай за толкова пари да вземеш нещо което ще те издържи 5 години без да сменяш нищо  :D  Винаги ще има нещо, което не ти харесва.. Така де ще го надграждаш.. Според мен най-добрият вариант е да си вземеш Sprint Apolon 26" и да събираш пари за хидравлики иначе байка грешка няма за тези пари  ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че колело Ферени ще бъде добър избор.. Поне на мен ми допада пък и частите му са хубави.. Колелото е много хубаво по цена-качество... Ако не ти харесва вземи Sprint Apolon 26'' за 499лв.. Струва си всеки цент... за 500лв бих казал по-хубав байк от него не би си намерил  ;)  Вилката е XCT (с заключване и с регулиране 100мм) което е чудестно  :)

http://bikesport.bg/bg/products/178-sprint-apolon-26_quot_-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8_

А ако може да дадеш още 50лв над 500лв

http://bikesport.bg/bg/products/2158-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4-sprint-apolon-sram-26_quot_-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8_

 

П.П Виж под снимката на байка има други снимки на същия байк с други разцветки 

Разбира се не очаквай за толкова пари да вземеш нещо което ще те издържи 5 години без да сменяш нищо  :D  Винаги ще има нещо, което не ти харесва.. Така де ще го надграждаш.. Според мен най-добрият вариант е да си вземеш Sprint Apolon 26" и да събираш пари за хидравлики иначе байка грешка няма за тези пари  ;)

Добре.все пак из между тез,които ми предложихте смятам че Ferrini-то ще ми допадне повече,защото е за по-млако пари и ми харесва и си има дискове.Ами какво смятате за Cross-а на последния линк и за bergamont helix 9.1

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре.все пак из между тез,които ми предложихте смятам че Ferrini-то ще ми допадне повече,защото е за по-млако пари и ми харесва и си има дискове.Ами какво смятате за Cross-а на последния линк и за bergamont helix 9.1

bergamont helix 9.1 Хареса ми но нещо ми идва не запазен не знам защо, но така ми се струва...пък и лапата не ми харесва..

Относно последният Cross Не се подвеждай, че е на Хидравлики... Тия ''Магури'' не са много хубави.. Каквото и да вземеш ще ти се наложи със сигурност до година, най-много две да сменяш спирачки и вилка със сигурност ако не и оси..  :(  За това ти предложих да си вземеш нов байк поне ще има гаранция, но ти си знаеш.. За мен от всичките най-добрият е Ferrini..

 

Вземай, което ти харесва, но пак ти казвам, че ти сам ще видиш какво трябва да сменяш и ще го смениш, пък и има малко сложна поддръжка хидравликата (поне аз така си мисля) ако байка е нов не е сложно, защото по време на гаранцията караш и те ти ги настройват и т.н, а като нямаш гаранция трябва сам да си обесвъздушаваш и т.н.. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

bergamont helix 9.1 Хареса ми но нещо ми идва не запазен не знам защо, но така ми се струва...пък и лапата не ми харесва..

Относно последният Cross Не се подвеждай, че е на Хидравлики... Тия ''Магури'' не са много хубави.. Каквото и да вземеш ще ти се наложи със сигурност до година, най-много две да сменяш спирачки и вилка със сигурност ако не и оси..  :(  За това ти предложих да си вземеш нов байк поне ще има гаранция, но ти си знаеш.. За мен от всичките най-добрият е Ferrini..

 

Вземай, което ти харесва, но пак ти казвам, че ти сам ще видиш какво трябва да сменяш и ще го смениш, пък и има малко сложна поддръжка хидравликата (поне аз така си мисля) ако байка е нов не е сложно, защото по време на гаранцията караш и те ти ги настройват и т.н, а като нямаш гаранция трябва сам да си обесвъздушаваш и т.н.. 

Що се отнася до Bergamont Helix 9.1 лапата му се регулира пък и на мен ми допада,но гумите ме тревожят с тънки е шосеени дето са.Там ще имам проблеми при смяна,а и не ми сля че може да се монтират гуми дебели обаче да речем като на тоз Cross от последния линк.А Ferrini-то е с две години гаранци чисто ново било уж,но нямам връзка с човека птах го за размера на рамката щото в един сайт я гледах 17 инча а аз съм висок 177/8 днес се мерих пак но с рулетка и незнам до колко е вярно мислех ,че рамката за мен е може би около 20 инча.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до Bergamont Helix 9.1 лапата му се регулира пък и на мен ми допада,но гумите ме тревожят с тънки е шосеени дето са.Там ще имам проблеми при смяна,а и не ми сля че може да се монтират гуми дебели обаче да речем като на тоз Cross от последния линк.А Ferrini-то е с две години гаранци чисто ново било уж,но нямам връзка с човека птах го за размера на рамката щото в един сайт я гледах 17 инча а аз съм висок 177/8 днес се мерих пак но с рулетка и незнам до колко е вярно мислех ,че рамката за мен е може би около 20 инча.

Аз съм 1,68-70 и съм с 18-ка (размер), но зависи пак от геометрията на рамката.. Би трябвало да ти става 19-20  :) .. Не знам щом ти допада вземай си Bergamont-а, но лично на мен не ми харесва кормилото и лапата.. Иначе рамката изглежда здрава..Вилката е според мен не е нищо особенно само да кажа.. 63мм е с заключване и регулиране не знам за какво са му сложили заключването няма смисъл... Явно е за газария  :D

Ако не го караш душманската колелоти и е само за шосе ще те изкара поне 2-3 години  ;) (ако не го мъчиш разбира се) ако е обратното ако изкараш 2 години ще е късмет.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако ще сменяш части може да си сложиш хидравлични спирачки на Shimano Или Tekto и RockShox XC28TK и байка става машина... Но пак ти казвам че Feriro ли как беше е по-добро, но пак е въпрос на вкус и на мислене 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво е значението колко мм е вилката,защото аз не съм много запознат с това

Какво е значението колко мм е вилката,защото аз не съм много запознат с това

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ходът на вилката се избира според стила на каране. Ако ти трябва само за да ти обира неравностите в града- 100-120мм ще е предостатъчно. Както и за каране стил XC. 120-140 са подходящи за trail, 140-170 за AM и 170-210 за DH.

 

 

 Вилката е XCT (с заключване и с регулиране 100мм) което е чудестно  :)

 

Трибуквен Suntour чудесен няма. :wink12:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво е значението колко мм е вилката,защото аз не съм много запознат с това

Какво е значението колко мм е вилката,защото аз не съм много запознат с това

Вилката е предният ти амортисьор така да кажа.. Ако вилката ти няма амортисьор тя е твърда, значи не става за гората или за черни пътища, а ако е с ход примерно 40мм или 140мм става за неравности..тия (мм) които ти казвам за ходовете на вилките.. Моят ход на вилката е 100мм и имам отделно на единя ботуш заключване, а на другия да регулирам твърдоста, а мисля че bergamont helix 9.1 има само заключване, което е странно, но пак ти върши работа.. Всъщност ще попиташ за какво ти е заключване.. и сега ще ти отговоря! Заключването служи за дълги преходи на асфалт (хубав), защото като караш всяко движение кара да потъва вилката, когато я заключиш колкото и да я буташ при въртенето на педалите няма да потъне, но пак казвам при хубав път се прави това аз няма да си заключвам моята, защото съм на село а там пътищата знаме какви са..

Няма смисъл да регулираш вилката (ако имаш регулатор), защото бачка само под 60-70 килограма ако си по-тежък няма смисъл да го буташ..Аз го въртях на + или - има разлика, но не е кой знае какво има разлика при твърдоста. Ето какво предтавлява вилката

При мен вилката е същата при схемата:

mountain-bike-front-fork.jpg

 

 

Ако чуеш вилка Zoom бягай на далече. Тези вилки се слагат на много евтини байкове до 200-300лв и са не повече от 50мм, което е достатъчно, но не са здрави, аз до сега съм имам два байка с zoom-ки с по 40мм, доволен съм но след 2-3 години почват проблемите с тях.. Сега съм с SR Suntour XCM 100мм с заключване и регулиране. Надявам се да си разбрал правилно написаното ако имаш въпроси питай

Ходът на вилката се избира според стила на каране. Ако ти трябва само за да ти обира неравностите в града- 100-120мм ще е предостатъчно. Както и за каране стил XC. 120-140 са подходящи за trail, 140-170 за AM и 170-210 за DH.

 

 

 

Трибуквен Suntour чудесен няма. :wink12:

Значи XCM няма да ми свърши работа за XC така ли?  :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз чесно да кажа няма сиг да го кара 3 години защото ще трябва да се занимавам с матури, търсене на работа със следване и прочие.Така че сиг няма да имам много време.Но важно е да си прекарам добре това лято.Значи вие казахте,че сте с XCT вилка и тя е 100мм,тази на Ferrini R3 не е ли същата.И един друг въпрос на тоя bergamont helix 9.1 не могат да му се сложат дебели гуми нали.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с XCM, но и XCT е пак 100мм и ще ти свърши работа за всички ако не го ползваш за Downhill  :) Да вилката на Ferrini е добра, смисъл ще ви свърши работа, а за гумите мисля че не може да се сложат по-дебели, ако може трябва да се сменят капли, ако греша някой да ме поправи

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То точно че и да се опиташ да смениш каплите за да сложиш дебели външшни гуми няма май да стане,защото мястото между вилките не го позволява.А що се отнася до склоновете,предполагам това значи Downhill то тогава незнам спускам се от всякъде,но не мисля да скачам с колелото,аз най обичам да се спускам или карам по някакъв наисте много неравен път,но бавно ,това ми доставя кеф Ferrini-то сиг ще ми свърши чудесна работа пък и изглежда много добре бих казал,и има 2 години гаранция сега остана да видя дали рамката е около 20 инча стига човека да ми пише кат не ще трябва да му се обаждам.Да речем, ако карам офроуд ама по съвсем естествен път и да карам бързо по шосе,колкот мога щото аз исках да си взема шосейка,но поправят канализацията в моя град и ще разбият всичките пътища и просто няма да има къде да карам ще разкривя каплите и ще го разбия цялото.Аз вече си имам един ама той буквално е от времето на прабаба ми така,че поне с тоз планински ми се иска да мога да го изсилвам.Нали казваш ако заключа вилката ще е все едно съм без армотисьор,само гумите малко ще ми пречат, но вероятно мога да сложа по тънки и безграйферни за шосе.

То точно че и да се опиташ да смениш каплите за да сложиш дебели външшни гуми няма май да стяне защото мястото между вилките не го позволява.Ащо се отнася до склоновете,предполагам това значи Downhill то тогава незнам спускам се от всякъде,но не мисля да скачам с колелото тей чр Ferrini-то сиг ще ми еърши чудесна работа да речем, ако карам офроуд ама съвсем естествен не,а не някакви подредени камъни и за скорост,колкот мога щото аз исках да си взема шосейка,но попоравят канализацията в моя град и ще му изпинакривя каплите и ще го разбия цялото.Аз вече си имам един ама тпй буквално е от времето на прабаба ми такаче поне с тоз планински ми се иска да нога да го изсилвам.Нали кязваш ако заключа вилката ще е все едно съм без аенотисьр,само гумите малко ще ми преча, но вероятно мога да сложа по тънки и безграйферни за шосе.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Значи XCM няма да ми свърши работа за XC така ли?  :D

 

То за вършене на работа, ще свърши. И аз карах XCR една година.

Но първо, Rebound-а(да регулираш скоростта на връщане) си е голяма екстра, а той при Suntour се появява при Duro и нагоре.

Второ, с този Preload разлика беше трудно да се усети, докато въздушната пружина при Suntour се появява при Epicon, Raidon и нагоре и там вече наистина имаш регулация според налягането на въздуха във въздушния патрон.

Но от Zoom на XCM определено е движение в правилната посока. :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То за вършене на работа, ще свърши. И аз карах XCR една година.

Но първо, Rebound-а(да регулираш скоростта на връщане) си е голяма екстра, а той при Suntour се появява при Duro и нагоре.

Второ, с този Preload разлика беше трудно да се усети, докато въздушната пружина при Suntour се появява при Epicon, Raidon и нагоре и там вече наистина имаш регулация според налягането на въздуха във въздушния патрон.

Но от Zoom на XCM определено е движение в правилната посока. :D

mhm тогава значи казвате да се ориентирам към Ferrini R3 вече говорих с човек и то ми каза че рамката е 19 инча предполагам е достатъчно за моята височина въпреки че краката ми се дълги около 86,мерих ги пак и за тази дълйина пише 19.5/20 инча.Надявам се да не ми пречи малката разлика.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То за вършене на работа, ще свърши. И аз карах XCR една година.

Но първо, Rebound-а(да регулираш скоростта на връщане) си е голяма екстра, а той при Suntour се появява при Duro и нагоре.

Второ, с този Preload разлика беше трудно да се усети, докато въздушната пружина при Suntour се появява при Epicon, Raidon и нагоре и там вече наистина имаш регулация според налягането на въздуха във въздушния патрон.

Но от Zoom на XCM определено е движение в правилната посока. :D

Аз за сега съм карал моя байк само 1-2 часа... и все още не мога да разбера дали вилката си струва или не, но със сигурност не мога да го сравня с вилка 40мм  :D

Автора да види тези байкова да видим дали ще му харесат.. Струват си парите, но не знам дали са запазени ако ти хванат окото трябва да се пита защото си струват парите отново да кажа  ;)

http://olx.bg/prodavam-cross-grx8-i66955470

http://olx.bg/velosiped-cross-grx8-i71361542

http://olx.bg/promotsiya-prodavam-kolelo-cross-grx7-i50060241

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

mhm тогава значи казвате да се ориентирам към Ferrini R3 вече говорих с човек и то ми каза че рамката е 19 инча предполагам е достатъчно за моята височина въпреки че краката ми се дълги около 86,мерих ги пак и за тази дълйина пише 19.5/20 инча.Надявам се да не ми пречи малката разлика.

Един инч няма да те обърка. И лапата е дълга и седалката можеш да си вдигнеш.

 

Аз за сега съм карал моя байк само 1-2 часа... и все още не мога да разбера дали вилката си струва или не, но със сигурност не мога да го сравня с вилка 40мм  :D

Апетитът идва с яденето. Колкото повече караш, толкова повече ще се вманиачаваш във всеки детайл от байка. Сега и да си говорим, докато не го усетиш сам няма да го разбереш. Сглобяването на байк е един никога незавършен проект, винаги има какво още.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване