Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Мойра

Пътнически самолет се разби в Югоизточна Франция

Препоръчан отговор


Самолет "Еърбъс А320" на Джърмануингс (Germanwings), нискотарифния филиал на германската авиокомпания Луфтханза, със 150 души на борда, изпълняващ полет от Барселона, Испания, до Дюселдорф, Германия, се разби във Френските Алпи.

 

photo_verybig_1411024.jpg

 

Френският президент Франсоа Оланд заяви, че вероятно няма нито един оцелял от катастрофата, предаде Франс прес. Вероятно няма загинали французи при инцидента. Жертвите изглежда са испанци, германци и турци, уточни Оланд, цитиран от ДПА и Франс прес.

"Сред жертвите има испанци, жертви от други националности, по-конкретно германци, и без съмнение турци. Вероятно няма френски жертви, но без пълна сигурност", каза Оланд, застанал до краля на Испания Фелипе Шести.

Испанският вицепремиер Сорая Саенс де Сантамария съобщи, че 45 пътници на катастрофиралия самолет вероятно са били испанци. Тя посочи, че в списъка на пасажерите има 45 испански фамилии, предадоха Ройтерс и ТАСС.

На борда на разбилия се "Еърбъс А320" е имало 150 души - 144 пасажери и 6 членове на екипажа, съобщи главният изпълнителен директор на нискотарифния филиал на германската авиокомпания Луфтханза Оливер Вагнер, цитиран от световните агенции.

Вагнер каза, че за момента компанията не може да посочи никакви причини за катастрофата. Ще направим всичко по силите си, за да изясним какво се е случило, обеща той и поднесе съболезнования на семействата на жертвите.

Германски служители от сигурността заявиха, че няма данни катастрофата да е свързана с тероризъм.path_176145.jpg

 

По-рано Асошиейтед прес съобщи за 148 души на борда - 142 пасажери, двама пилоти и четирима членове на кабинния екипаж. Германската служба за безопасност на полетите разпространи данни за 154 човека на борда на разбилия се "Еърбъс" - 148 пътници и 6 членове на екипажа, предаде ТАСС. От летището на Дюселдорф, за където е пътувал разбилият се самолет, заявиха, че нямат списък на пасажерите.

Самолетът се е разбил в изключително труднодостъпен планински район, което ще затрудни и спасителната операция, отбелязва ТАСС. Отломките на самолета са били открити на 2000 метра надморска височина в южната част на Френските Алпи, на около 100 километра северно от град Ница.

Зоната е покрита със сняг и е недостъпна за автомобили, съобщи френският държавен секретар за транспорта Ален Видалис, цитиран от Франс прес. Видалис каза още, че метеорологичните условия в района на катастрофата не са били благоприятни, предаде ТАСС. "Няма нито един оцелял" от хората на борда на самолета, допълни той.

Самолетът е излетял от Барселона в 9.55 ч. местно време. Изчезнал е от екраните на радарите в 10.39 ч. Няколко минути по-късно, в 10.47 ч. от самолета е бил изпратен сигнал за бедствие. Пилотите така и не успели да установят повече връзка с диспечерите.

Разбилият се "Еърбъс" е бил произведен преди 24 години и оттогава е във флотилията на Луфтханза.

От компанията производител Еърбъс ще проведат собствено разследване.

Френският президент Франсоал Оланд нарече катастрофата "трагедия на наша земя"

path_176147.jpg

Оланд обсъди по телефона случая с германския канцлер Ангела Меркел, предаде ТАСС.

Кралят на Испания Фелипе Шести, който току-що бе пристигнал на тридневно държавно посещение във Франция, обяви, че прекъсва визитата, предаде Франс прес. Малко по-рано испанският монарх бе приет в Елисейския дворец в Париж от Франсоа Оланд, който го уведоми за трагедията.

Крал Фелипе Шести потвърди, че на борда на разбилия се самолет е имало много испанци, а също германци и турци. "Имаме всички основания да предположим, че няма оцелели при катастрофата", каза той, цитиран от ТАСС.

Новината за катастрофата дойде буквално половин час преди пристигането на крал Фелипе Шести и съпругата му кралица Летисия в Елисейския дворец.

Испанският премиер Мариано Рахой написа в Туитър, че е ужасен от злополуката, която определи като трагедия, предаде АФП.

Германският канцлер Ангела Меркел е разстроена от катастрофата и е отменила свои срещи, съобщи неин говорител. Меркел, която се е чула по телефона с Оланд и Рахой, утре заминава за Франция.

Руският президент Владимир Путин поднесе съболезнования на германския канцлер Ангела Меркел и испанския крал Фелипе Шести за днешната самолетна катастрофа във Франция, предаде ТАСС, като се позова на пресслужбата на Кремъл.

Путин предаде съчувствието си и изрази подкрепа за семействата на жертвите. "Русия споделя скръбта на онези, които загубиха в тази трагедия свои роднини и близки", подчерта той.

Руското министерство на извънредните ситуации предложи помощ на Франция при операцията по издирването на разбилия се пътнически самолет, предаде още ТАСС, като се позова на неговата пресслужба. То изрази готовност да изпрати на място спасители и техника.

Източник: БТА

 

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1411024

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Голяма трагедия! :(

 

Цял клас ученици загинали в самолета, 150 са жертвите

Цял ученически клас е сред жертвите на катастрофиралия самолет Боинг 320 на нискотарифната компания Джърмануингс, информира "Билд".
Първоначално изданието съобщи за две загинали деца.
Учениците били от Германия. Те се връщали от Испания, където били на разменни начала. Става дума за 16 деца, придружени от две учителки, уточни изданието.
На борда е имало 144 пътници и 6 души екипаж, по последни данни. Никой не е оцелял, обявиха френските власти.

Повечето жертви са германци, има и значителен брой испанци, а също и турци.
Самолетът е летял от Барселона за Дюселдорф.
По информация на Си Ен Ен хеликоптери докарват тела на жертви в спортния салон на училище от близко село.
Районът, където се е разбила машината, е недостъпен за автомобили.

45 души от пътниците на разбилия се в Южна Франция самолет са с испански имена. Това съобщи говорител на испанския вицепремиер Сорая де Сантамария. 

Вицепремиерът каза, че на борда е имало 45 души с испански имена, каза тговорителят, цитиран от Ройтерс.

Междувременно на летището в Барселона, откъдето е излетял самолетът, започнаха да се събират роднини на жертвите. Същото се случва и на летището в Дюселдорф.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4674723

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Четейки новините за катастрофата ме учудва това, че почти напълно изключват вероятността за терористичен акт.

Нима не е възможно в самолета да е имало камикадзе?

Самовзривяването сигурно не е единствения начин за извършване на терористичен акт?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Четейки новините за катастрофата ме учудва това, че почти напълно изключват вероятността за терористичен акт.

Нима не е възможно в самолета да е имало камикадзе?

Самовзривяването сигурно не е единствения начин за извършване на терористичен акт?

Не почти, вече е напълно изключена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не почти, вече е напълно изключена.

 

Дали е възможно при терористичен акт в затворено помещение да се ползват бойни отровни вещества?

Не знам, затова питам. :shy11:


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е то ако е теракт, все някой щеше да поеме отговорност. Освен ако не е станала грешка, както вероятно стана на летище Бургас. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма достатъчно данни за коментиране. Набрал е височина над 10000 метра и след това плавно е снижавал с почти максимално разрешените 1000 метра на минута докато се е ударил на около 2000. Според мен 2 версии.

Първа - казаното в сутрешните блокове от наш специалист по авиокатастрофи. Все едно че няма пилот в кабината. Отишъл да сeре или подобно. Има и прецедент с катастрофирал друг самолет по тази причина.

Втора - Проблем с датчици за височина и скорост. Поради замръзване или нещо друго. На същите самолети и преди е имало проблеми с тази система, на цялата серия самолети преди 2 години и била тотално подменена електрониката с по-нова разработка и пак е имало проблеми.

Защо пилотите не са реагирали и не са докладвали нищо цели 8 минути не е ясно. Снижаването се усеща от всеки, пробиват се плътни облаци, слиза се под тях, където е ясно и се вижда планината и пак няма реакция - може и някой някога да каже.

От няколко години контролът по самолетите е тотален и едва ли може да се внесе нещо. А и има разделни системи и рециклиране на въздуха. Няма данни за декомпресия, още повече пък взривна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали е възможно при терористичен акт в затворено помещение да се ползват бойни отровни вещества?

Не знам, затова питам. :shy11:

   Всяка злоумишлена повреда на самолета или възпрепятстване на нормалната дейност на екипажа е терористичен акт - т.е. е възможно.След изчезването на малайзиския самолет на тихия океан се зачудих дали е  възможно да се хакне софтуера му.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма достатъчно данни за коментиране. Набрал е височина над 10000 метра и след това плавно е снижавал с почти максимално разрешените 1000 метра на минута докато се е ударил на около 2000. Според мен 2 версии.

Първа - казаното в сутрешните блокове от наш специалист по авиокатастрофи. Все едно че няма пилот в кабината. Отишъл да сeре или подобно. Има и прецедент с катастрофирал друг самолет по тази причина.

Втора - Проблем с датчици за височина и скорост. Поради замръзване или нещо друго. На същите самолети и преди е имало проблеми с тази система, на цялата серия самолети преди 2 години и била тотално подменена електрониката с по-нова разработка и пак е имало проблеми.

Защо пилотите не са реагирали и не са докладвали нищо цели 8 минути не е ясно. Снижаването се усеща от всеки, пробиват се плътни облаци, слиза се под тях, където е ясно и се вижда планината и пак няма реакция - може и някой някога да каже.

От няколко години контролът по самолетите е тотален и едва ли може да се внесе нещо. А и има разделни системи и рециклиране на въздуха. Няма данни за декомпресия, още повече пък взривна.

Това за замръзналия висотомер го гледах скоро по дискъвъри. Май се беше оказала някаква много евтина част, доколкото си спомням съвсем смътно. По принцип трябва всичко да е оправено, ама тия бюджетни компании с тия самолети, купени на старо, малко ме съмняват. Колкото и да ни убеждават нашите специалисти, че дори и в България ремонтите са качествени и че при всички авиокомпании е еднакво, аз само ще попитам - какво стана с нашия правителствен самолет? Колкото и да ме убеждават, че 40 години е живота на един самолет, аз пак съм склонен да не вярвам на подобни неща, защото за 40 години много неща могат да остареят. Макар тоя самолет да е на 22 години ( нали на толкова беше?), пак ми се струват множко и то не толкова заради някаква уморана на материала или заради възможна повреда на някои части с времето, а защото за 22 години технологиите много са се променили. Само помислете. 1993 година още бяхме с 286/386 компютри, а някои дори още си работеха с Правец16. Никой не бе чувал за GSM,  че дори и за Мобифон. Автомобилите имаха като екстри срещу доплащане ABS  и една въздушна възглавница. 1993 не бяхме чували за плосък екран, а само на картинки гледахме цветни монитори с по 4 цвята. SVGA  бе супер резолюция на зеленосив екран. И точно тогава се е пръкнал тоя Боинг,  който е бил разработен доста преди това. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://m.focus-news.net/?action=news&id=2042373

Един от пилотите на катастрофиралия във Франция самолет на компанията Germanwings преди падането на самолета е напуснал пилотската кабина и след това не е могъл да се върне, съобщава New York Times, позовавайки се на един от участниците в разследването, който се опира на данни от „черните кутии“ на самолета.

„Човек от вътрешността на самолета отначало е почукал леко на вратата на пилотската кабина и не е получил отговор. След това е почукал по-силно и пак не е получил отговор. Отговор така и не се получава. На записите може да се чуе, как той се опитва да разбие вратата“

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за замръзналия висотомер го гледах скоро по дискъвъри. Май се беше оказала някаква много евтина част, доколкото си спомням съвсем смътно.

Какво значи евтино в тоя случай? И сгурно си гледал за скоростомера, не за висотомера. Щото вторият работи с отразени радиовълни. А датчиците за въздушният поток няма с какво да бъдат заменени.

Поне не и докато не измислят по-добре работещи, за което всички ще се радваме.

По принцип трябва всичко да е оправено, ама тия бюджетни компании с тия самолети, купени на старо, малко ме съмняват...И точно тогава се е пръкнал тоя Боинг,  който е бил разработен доста преди това.

Бюджетните "номерца" на капиталистите помагат единствено хората да полудеят. От такава гледна точка си прав.

Теслата в самолетите е келепиреца - тоест дивият стремеж да свалят тегло на всякаква цена.

Тоя не е бил Boeing, но честно казано Airbus повече ме съмняват като качество и като фирма. Жалко.

 

 

Самоубийство или злополучно стечение на обстоятелствата? Излиза, че сами може да са предизвикали катастрофата с техните анти-терористични мерки.

Ще е печално, ако се окаже така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Заедно в мъката

 

172243.jpg


Oсем минути е пропадал самолетът над Южна Франция, преди да се разбие. Осем минути, които сразиха една цяла страна. Германия е в дълбок траур. 72-ма нейни граждани загинаха в един напълно обичаен полет в Европа.

Отсечка, по която са летели почти всички германци – с подобен самолет, в подобно време, с подобна цел. Тъгата на хората е огромна.

Германският канцлер Ангела Меркел отмени всички свои ангажименти за първи път в кариерата си. За първи път в
кариерата ѝ на лицето ѝ бе изписано онова, което изпитва - Дълбока скръб. Директорът на училището, което загуби 16 свои възпитаници, избухна в сълзи насред пресконференцията си и не можа да продължи. За него, за колегите му от гимназията в град Халтерн, за съучениците на загиналия клас се грижат психолози и духовници. Близо 30 опитни пилоти на “Джърмануингс” не бяха в състояние да изпълнят предвидените полети.

Подкрепиха ги колеги от конкурентни иначе компании, които ги заместиха, за да им дадат възможност да тъжат за приятелите си.

Църквите бият камбаните на всеки час, а кардиналите наредиха храмовете да са отворени денонощно, за да помогнат в мъката на сънародниците си.

Червеният кръст, църквата, политиците, лекарите и всички обикновени граждани тъгуват заедно и се опитват да помогнат на близките на жертвите.

72-ма германски граждани са сред загиналите пътници на катастрофиралия самолет на “Джърмануингс”. Това е най-голямата катастрофа на “Луфтханза” въобще, а за Германия и най-голямата травма в новата ѝ история.

От края на войната страната не се е сблъсквала с трагедия, в която внезапно от живота си отиват такъв голям брой нейни граждани. За градчета като 9-хилядния Халтерн катастрофата е опустошаваща – 16 загинали тийнейджъри означава траур в почти всеки дом. Днес, в 10,53 ч, граждани на провинция Северен Рейн-Вестфалия ще мълчат една минута. Това е часът, в който за последно пилотите са подали сигнал за тревога, а всички още са били живи.

Германия се справя със скръбта впечатляващо, особено погледнато от едно разкъсвано от противоречия, несъгласия и дори омраза общество като българското.

Германците посрещнаха трагедията обединени. Така, както за последно българите бяха при произнасянето на смъртна присъда за медицинските сестри в Либия. От тогава май българите не сме успявали да се изправим толкова заедно, за да посрещнем и преборим една трагична вест.

От вчера знамената в Германия са свалени наполовина, но животът продължава. В страната няма практика да се обявява траур. Въпреки това на скръбта се дава място за изблик. Децата обговарят темата в училище, свещениците в църквите проповядват утеха и в тази трагедия, институциите отвориха телефони, на които да дават първа помощ за тъжащите познати или роднини на загиналите.

Няма хейт, няма популизъм, няма баене и врачуване, няма прехвърляне на отговорности. Има скръб и взаимопомощ. И Господ или поне служителите му на земята. А има и Seelsorger – така наричат онези, които се грижат за спасението на душата.

На български, за съжаление, нямаме такава дума, вероятно, защото няма кого да назовем с нея. И други тъжни разлики с българското общество такова, каквото го построихме през годините на скърцащ преход, са видни. От публичните тегоби у нас през последните дни стана ясно, че сме се превърнали в страна, в която раждането и кърменето, бедността и болестта са срамни и не искаме да са пред очите ни.

Явно имаме спешна нужда от Спасители на души. Спасителите на душата са хора, натоварени от църквата да утешават пострадали. В деня на катастрофата летищните власти в Дюселдорф се обърнаха към такива Seelsorger, за да помогнат в подкрепата на близките.

 Пресконференции дадоха не само канцлерката, външният министър, вътрешният министър и премиерката на Северен Рейн-Вестфалия, откъдето са мнозинството загинали. Незабавно и многократно пред медиите се изправиха и управителите на “Луфтханза” и “Джърмануингс”, за да съобщават всичко, което знаят, и да докладват как ще върви разследването. Никой не скри информация, никой не опита да търси вини другаде.

Кардинали и епископи говориха за вярващи и невярващи.
Медиите не разпитваха роднините на загиналите и не воайорстваха в чуждата трагедия. Въпреки това институциите се опитаха да защитят максимално роднините и да ги изолират от журналисти. Нямаше нелепи предавания, бълващи никому ненужни интимни детайли от живота на пострадалите.

Германците запазиха не само достойнството на пострадалите, но и на всички себе си.

Едни осем минути понякога са достатъчни, за да сразят, но и да обединят едно общество. А то функционира истински не само когато живее добре и достойно заедно, а и когато тъгува. Заедно. И достойно.

В Германия всички общо посрещат болката по загиналите.

 

А в България има нужда спешно от спасители на души.

 

Капка Тодорова, Германия

24chasa.bg
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вторият пилот разбил умишлено самолета
Смъртта на пътниците е била мигновена
 

Вторият пилот на самолета на Джърмънуингс, който се разби във Френските Алпи, е пилотирал сам и е бил в съзнание до удара. Той умишлено е започнал ръчно да снижава самолета и е отказал да отвори вратата на командира, съобщи АП.

Вторият пилот на самолета е действал "по ненормален начин", заяви френски прокурор, цитиран от Франс прес.

Прокурорът от Марсилия посочи, че хипотезата, която се налага, е, че вторият пилот е разбил умишлено самолета. 

Пилотът, 28-годишният германски гражданин Андреас Лубиц, поел сам контрола на еърбъса, след като капитанът излязъл от кабината.

По-късно той отказал да му отвори вратата и натиснал бутона, чрез който самолетът започнал фаталното снижаване. 

Записите от черната кутия са показали, че вторият пилот не е казал нищо и е продължавал да диша нормално, докато епипажът и капитанът тропали по врата на кабината, а през това време самолетът се снижавал.

Френският прокурор Брис Робен заяви на пресконференция, че умишлените действия на втория пилот променят характера на следствието от непредумишлено причиняване на смърт, но добави, че действията му не може да се смятат за терористични.

Робен съобщи, че от записите на черната кутия се разбира, че пътниците са започнали да пищят в последния момент преди удара и смъртта им е била мигновена, пише БТА.

Той добави, че втората черна кутия още не е открита.
От своя страна германски прокурор потвърди, че само единият от двамата пилоти на самолета на Джърмануингс е бил в кабината по време на катастрофата над Френските Алпи, предаде Ройтерс.

"Единият от пилотите е бил в кабината, а другият не", каза Кристоф Кумпа от прокуратурата в Дюселдорф за Ройтерс по телефона, добавяйки, че информацията е от следователите във Франция. Прокурори от двете страни разследват причините за катастрофата.

Прокурорът на Марсилия каза, че не е известно вторият пилот да е издирван като терорист, съобщи Ройтерс.

 

http://www.dnes.bg/world/2015/03/26/vtoriiat-pilot-razbil-umishleno-samoleta.258593

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Камикадзето Лубиц бил подбран „много, много внимателно”

Колеги на втория пилот шушукат, че имал психически проблеми

Публикувано: 26 март 2015, 16:57 | Обновено: 26 март 2015, 16:57

 

Кьолн, Германия
20150326.hpyivqxjow.jpg
Карстен Шпор, снимка: REUTERS
 

Вторият пилот на полет 4U 9525 Андреас Лубиц е бил в добро психическо и физическо здраве. Това обясни на пресконференция изпълнителният директор на „Луфтханза” Карстен Шпор. По думите му, още няма никаква яснота какви биха могли да бъдат мотивите на Лубиц да предизвика падането на самолета и смъртта на 150 души в Южна Франция.„Подбираме персонала си много, много внимателно”, подчерта Шпор. Той изтъква, че въпреки строгите предпазни мерки и високите стандарти на работа в „Луфтханза” и дъщернята й “Germanwings”, ситуация като тази не би могла да бъде предвидена.

„И в най-лошите си кошмари не сме си представяли, че такава трагедия може да се случи в нашата компания”, заяви Шпор.

В същото време от летателния клуб в родния град на Лубиц, в който пилотът е членувал, също дадоха изявление пред медиите. Членовете на “LSC Westerwald” споделят, че 28-годишният пилот изглеждал много доволен от работата си. Бил щастлив, давал вид, че се чувства много добре.

Председателят на клуба Клаус Радке категорично отхвърли твърденията на френската прокуратура, че Лубиц умишлено е повел самолета към катастрофа. „Не виждам как някой може да направи такова заключение преди разследването да е завършило”, каза той.

От клуба разказват, че Лубиц се сдобил с разрешително за управление на безмоторен самолет още като тийнейджър и бил много доволен, че го подновил миналата есен.

Неофициално, обаче, колеги на втория пилот говорят, че той имал психически проблеми.

http://www.blitz.bg/news/article/327333

 

Твърде вероятно е да е имал психически проблеми и да е приемал тайно медикаменти, за да не загуби работата си.

Не мога да си представя, че човек със здрава психика може да постъпи по този начин!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво значи евтино в тоя случай? И сгурно си гледал за скоростомера, не за висотомера. Щото вторият работи с отразени радиовълни. А датчиците за въздушният поток няма с какво да бъдат заменени.

Поне не и докато не измислят по-добре работещи, за което всички ще се радваме.

Бюджетните "номерца" на капиталистите помагат единствено хората да полудеят. От такава гледна точка си прав.

Теслата в самолетите е келепиреца - тоест дивият стремеж да свалят тегло на всякаква цена.

Тоя не е бил Boeing, но честно казано Airbus повече ме съмняват като качество и като фирма. Жалко.

 

 

Самоубийство или злополучно стечение на обстоятелствата? Излиза, че сами може да са предизвикали катастрофата с техните анти-терористични мерки.

Ще е печално, ако се окаже така.

Не внимавам в детайлите, за което се извинявам. Мисля че ставаше въпрос за датчици за налягането, които замръзват. Имаше някаква връзка с това, че ти показват хоризонтален полет, а в същност падаш или се изкачваш. Извинявам се, не съм си прави труда да помня подробности, макар че изгледах целия филм с интерес. И това не бе единствен случай. Няколко такива случая, докато открият точната причина и то едва след експерименти с доброволец, доколкото се сещам. Нещо беше свързано с миенето на самолета, където заради недобра херметизация влиза вода. Става въпрос за миене под налягане, а не дъжд. Така при издигане на височина водата замръзва и от там нататък е техническата част. Нещо такова беше.

 

А за тоя пилот какво да кажа. 28 години и пилот на пътнически самолет? И то от 2013 година. Значи на 26 е почнал работа. Ами то в България за да станеш тираджия навремето искаха поне 25 години ако не се лъжа и доста стаж. на 28 човек още не е със себе си реално. А и по принцип пилоти на пътнически самолети стават пенсионирани военни пилоти. Явно тая второразрядна компания доста го е закъсала откъм заплати и е почнала да наема дори и юноши. За мен компанията си е виновна. Да караш самолет на 28 със 150 пътника на борда? Това не трябва да се допуска никога. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Камикадзето Лубиц бил подбран „много, много внимателно”

какво ще рече това - че не се е самоубил ами е бил свързан с терористи

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го е казал шефа му, ама явно не е било толкова внимателно. Луфтханза стачкуват от незнам си колко време, а в нискотарифната им компания нещата едва ли са били по-розови.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го е казал шефа му, ама явно не е било толкова внимателно. Луфтханза стачкуват от незнам си колко време, а в нискотарифната им компания нещата едва ли са били по-розови.

ясно

аз го тълкувам по друг начин но това явно никога няма да се разбере

дали е бил свързан с ислямистки групировки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аре, ариец, чистак бърсак и го бодете с ислямисти. Ей така протича онова кафевото от фейса тук във форума.  Че и колежката натиска, все едно не го пита, а иска да ни го внуши. Вече няколко коментара се опитва да го пробутва това за тероризма, че сега търси и ислямски следи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аре, ариец, чистак бърсак и го бодете с ислямисти. Ей така протича онова кафевото от фейса тук във форума.  Че и колежката натиска, все едно не го пита, а иска да ни го внуши. Вече няколко коментара се опитва да го пробутва това за тероризма, че сега търси и ислямски следи.

гледай в новините по Нова

да не кажеш че аз си го измислям

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

какво ще рече това - че не се е самоубил ами е бил свързан с терористи

 

Ще рече, че пилотите минават много тестове преди да бъдат назначени, т.е. той е бил физически и психически здрав.

Това ще го каже всеки директор, за да избегне обвинения за занижен контрол.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще рече, че пилотите минават много тестове преди да бъдат назначени, т.е. той е бил физически и психически здрав.

Това ще го каже всеки директор, за да избегне обвинения за занижен контрол.

нещо са им издишали многото тестове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

нещо са им издишали многото тестове

 

По всяка вероятност е така, но някои психически проблеми не могат да се хванат при медицински прегледи и психо тестове, особено ако са в начален стадий.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност е така, но някои психически проблеми не могат да се хванат при медицински прегледи и психо тестове, особено ако са в начален стадий.

Да убиеш 150 души не е начален стадий.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще рече, че пилотите минават много тестове преди да бъдат назначени, т.е. той е бил физически и психически здрав.

Това ще го каже всеки директор, за да избегне обвинения за занижен контрол.

Какви тестове при 26 годишен младеж? Просто е абсурдно на такава възраст да се наемат пилоти за пътнически самолети. Според мен работата е там, че компанията не е можела да плаща на професионалисти и затова е наела тоя младеж на 26.  Едно е да караш автобус или ТИР на 26, друго е да ти дадат цял самолет, макар и като помощник пилот. Всичко това звучи толкова абсурдно на нашия български фон, че ми се струва невероятно германците да правят такива грешки при подбора на персонала. В БГ за да си в гражданската авиация трябва да имаш доста години стаж. Никой не те качва току така на пътнически самолет, та било и като помощник пилот. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...