Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Мойра

Пътнически самолет се разби в Югоизточна Франция

Препоръчан отговор


Да убиеш 150 души не е начален стадий.

 

Да, пристъп е.

А прегледите са правени преди да го назначат на работа.

Пък може и здрав да е бил, а в момента на полета да е превъртял.

Жалко за невинните жертви и техните близки.

Какви тестове при 26 годишен младеж? Просто е абсурдно на такава възраст да се наемат пилоти за пътнически самолети. Според мен работата е там, че компанията не е можела да плаща на професионалисти и затова е наела тоя младеж на 26.  Едно е да караш автобус или ТИР на 26, друго е да ти дадат цял самолет, макар и като помощник пилот. Всичко това звучи толкова абсурдно на нашия български фон, че ми се струва невероятно германците да правят такива грешки при подбора на персонала. В БГ за да си в гражданската авиация трябва да имаш доста години стаж. Никой не те качва току така на пътнически самолет, та било и като помощник пилот. 

 

Явно в Германия не гледат възрастта и опита, пък и у нас може да стане, не дай си боже!

(Преди години на отговорни постове в България не назначаваха младоци, а сега те имат предимство.)

Реакцията на авиокомпаниите не закъсня:

 

Самолетни авиокомпании променят правилата за пилотитеl

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и какво ще прави по-точно главната стюардеса

:ohmy:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и какво ще прави по-точно главната стюардеса

:ohmy:

 

Компания на пилота :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

Явно в Германия не гледат възрастта и опита, пък и у нас може да стане, не дай си боже!

(Преди години на отговорни постове в България не назначаваха младоци, а сега те имат предимство.)

Реакцията на авиокомпаниите не закъсня:

 

Самолетни авиокомпании променят правилата за пилотитеl

 

 

 

 Тия дни имахме височайши посетители от една доста голяма и известна немска фирма. Вярно, единия тип ми е познат от 13 години и се води като началник, но останалите бяха млади момчета, пратени да ни дават някаква оценка. Много смешни ми бяха. Някакви сополанковци тръгнали да ни дават наклон на...единия със смартфона си правеше снимки и не се стърпях, извиках му на български да скрива фотото ей така за бъзик. Снимаха, снимаха, сякаш са китайци, които се опитват да откраднат някоя технология. Ако аз отида в Германия не само няма да ми разрешат да снимам, а и ще ме обискират на входа.  Старшия идиот се натряскал оная вече и вчера изчезна с първия полет. Другите пък голямо шубе да се качат на самолета. Като ги гледам какви хора пращат да вършат важна работа...май и там шуробаджинащината ще е на почит. Ако не е на почит, значи много разчитат на читанките, без да са доказали какво могат. Изобщо...мнението ми за германците е противоречиво. Педанти са, но вършат много допълнителни дейности. От една страна това позволява избягването на грешки (но не винаги), от друга ужасно много бави нещата. Те и затова ЕС е в криза толкова години, а Германия не може да се измъкне от тоя половин-един процента икономически ръст. Тъпчат напразно. Сега стюардеси ще вкарват.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Компания на пилота :D

много смешно няма що, компания и аз мога да правя

тя трябва да има познания и от самолети не само от мъже


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

много смешно няма що, компания и аз мога да правя

тя трябва да има познания и от самолети не само от мъже

ще пилотира

никакви свирки!

Ами то целта тук явно е друга - да не би да прилошее на пилота. Тогава както са заключени вратите, няма отваряне.  И за да е по-ясно, днес по БТВ даваха тренажор на подобен Боинг. Пилота излиза да пикае, а вратата не само се заключва, но е и бронирана. Като се връща, въвежда пин код. Това дава сигнал на другия пилот, който има камера и вижда кой иска да влезе. Ако пилота в кабината не иска да пуска другия, той няма как да влезе. А ако на тоя пилот в кабината му прилошее, няма кой да отвори на другия пилот. Ей затова е цялата работа, макар че ако единия пилот има рядко щастие, нищо не пречи другия да си свърши работата със стюардесата набързо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

много смешно няма що, компания и аз мога да правя

тя трябва да има познания и от самолети не само от мъже

 

Тя ще е там, защото всичко се случва - може на пилота да му прилошее, а това създава риск за безопасността на полета.

Навярно в такъв случай стюардесата ще подаде сигнал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то целта тук явно е друга - да не би да прилошее на пилота. Тогава както са заключени вратите, няма отваряне. 

е и като му прилошее кое по-напред а - пилота ли самолета ли

:rolleyes:

Тя ще е там, защото всичко се случва - може на пилота да му прилошее, а това създава риск за безопасността на полета.

Навярно в такъв случай стюардесата ще подаде сигнал.

трябва да може и да борави с уредите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

е и като му прилошее кое по-напред а - пилота ли самолета ли

:rolleyes:

трябва да може и да борави с уредите

Ами като му прилошеше, вика другия пилот или го чака да се появи и да му отвори.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами като му прилошеше, вика другия пилот или го чака да се появи и да му отвори. Няма друга логика за стюардесата, щом отричаш свирките. 

 

и през това време самолета се спуска надолу

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и през това време самолета се спуска надолу

Не, трудно е самолет да се спусне надолу без помощ от пилота. Ако се случи нещо и на пилота му прилошее, е нещо като при влаковете - автопилота се включва, ако не е бил включен. Но по принцип на 11 000 метра височина полетът е вече на автопилот и пилотите дето се вика, може да се изпикаят. Точно това явно е направил единия. През това време автопилотът  трябва да е включен, но явно втория пилот поема всичко в свои ръце и...иначе няма как да падне самолета, дори да няма никой в кабината. Поне докато не му свърши горивото. 

 

 

А стюардесата явно е само за това, за да отвори вратата при нужда.  Пък и винаги могат да я инструктират какво точно да прави, примерно да включи автопилота ако не е включен или как да се обади на другия пилот. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вторият пилот умишлено е свалил самолета

http://novatv.bg/live/



А стюардесата явно е само за това, за да отвори вратата при нужда.  Пък и винаги могат да я инструктират какво точно да прави, примерно да включи автопилота ако не е включен или как да се обади на другия пилот. 

тя и това не е направила в случая - не е знаела кода за отключване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде да се спрете - разговорите със сексуален сюжет ги оставете за други теми и за друго място!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се изказвай неподготвена. Ето процедурата:

https://www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs

Твърди се че 2 пъти е пробвано с кода, но при блокирване отвътре не се отваря.

Ето и изпитване здравината на вратата:

https://www.youtube.com/watch?v=hrW7Bk8CS8c

Твърди се че на автополота е зададена височина 30 метра http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/03/26/2500319_pilotut_na_germanwings_e_podal_komanda_samoletut_da/

Само че как е станало ясно това? След като още не е намерена черната кутия, записваща параметрите на полета?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Двама наши авиационни експерти твърдят, че изнесената официална версия е лъжа:

 

http://play.novatv.bg/programi/chasut-na-milen-tsvetkov/592720?autostart=true- първата половина на предаването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, гледах го, но още не го бяха качили. Съвсем неслучайно в предния ми пост неведнъж употребявам "твърди се".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, ясно е, че сега ще се нароят 101 конспиративни теории - терористи, масонски заговори, САЩ, бла-бла, бла-бла... Защото винаги се търси под вола теле и е някак много тривиално да повярваш в това, че един човек с психични проблеми може просто да е превъртял още малко и да е прекрачил границата, деляща го от лудостта. В случая това е най-простото и логично обяснение и докато не излезе някаква друга, изцяло официална информация, считам, че бръсначът на Окам важи с пълна сила тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пилотът, разбил самолета в Алпите, ходел на психиатър

 

Пилотът Андреас Лубиц, който се смята за виновник за катастрофата на самолета на авиокомпанията Germanwings на 24 март в югоизточната част на Франция, година и половина е посещавал психиатър, пише германският таблоид Bild, позовавайки се на източници в Lufthansa.

Както съобщи прокурорът Марсел Брис Робен, записите от черната кутия показват, че катастрофата на A320 е резултат от умишлените действия на втория пилот - 28-годишният германски гражданин Андреас Лубиц. Смята се, че той се е заключил в кабината, за да не пусне командира на екипажа, започнал да снижава самолета, след което го разбил в планината.

Лубиц е прекъснал обучението си преди няколко месеца. Bild твърди, че причината за това са психически проблеми пилота. Според вестника, заради депресия е имал проблеми с обучението си в училището на Lufthansa в САЩ, дори временно е бил причисляван към неспособните да летят. В досието му е имало бележка, че той се нуждае от "специални и редовни медицински прегледи." Същата забележка фигурира и в лиценза му за пилот.

Източник: БГНЕС

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1412327

Експерт: Вторият пилот се вписва в профила на терорист

 

 

Доказателства в апартамента на Лубиц сочат, че е страдал от психично заболяване

При обиск в дома на втория пилот на разбилия се във Френските Алпи самолет са открити доказателства, че Андреас Лубиц е бил психически нестабилен, пише Der Spiegel.

По данни на изданието, в апартамента на Лубиц в Дюселдорф, следователите са намерили потвърждение, че той е страдал от психично заболяване.

Засега обаче разследващите отказват да уточнят какви именно доказателства са намерили в дома на пилота.

По-рано Bild съобщи, че вторият пилот Андреас Лубиц, смятан за виновен за катастрофата, преди 6 години се е лекувал в психиатрия.

Вестникът разкрива засекретеното здравно досие на Лубиц, от което става ясно, че той е страдал от тежка депресия. Пилотът имал пристъпи на страх и паника. По време на обучението му в „Луфтханза” на няколко пъти е отбелязвано в докладите, че той е временно неспособен да лети, защото е прекалено слаб психически.

Въпреки това обаче той е минал всички психологически тестове и е бил смятан за годен да управлява самолет.

 

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4680630

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато не излязат данните от другата кутия, записвала параметрите на двигатели, кормила и управление няма какво да се каже. То и отдругата, която записва разговорите пак не е ясно. Ужким се чува дишането на самозаключения в кабината, нищо не се казва за радиообмен, уж пилотът чукал по вратата без отговор, пък днес теории за разбиване с брадва. Звуците трябва да са бая различни.

Дали пилотите са претоварени от полети, за което имаше и стачка - никой не казва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В деня на катастрофаха Андреас Лубитц е бил болнични!

Прокуратурата в Дюселдорф открити документи, според които психическите проблеми на Лубитц са се усложнявали и той изпадал за дълго в депресивни състояния

 

 

Прокуратурата в Дюселдорф обяви първите резултати от анализа на иззетите веществени доказателства от дома на Лубитц в Монтабаур и Дюселдорф. Следователите не са успели да открият прощално писмо в нито едно от жилищата, които той е обитавал, Но за сметка на това изникват други стряскащо любопитни документи.

ОКАЗВА СЕ, ЧЕ В ДЕНЯ НА ПОЛЕТА ТОЙ Е БИЛ БОЛНИЧНИ! 

 

Сензационното разкритие бе направено на специална декларация на Прокуратурата в Дюселдорф. От документите става ясно, че психическото състояние на Андреас Лубитц се е влошавало и той се е опитвал да скрие симптомите на психическо разстройство от своите работодатели.

► Следователите са открили данни, че след като е прекъснал обучението си през 2009, Лубитц се е лекувал продължение на година и половина в психиатрическа клиника. Поради психическата си неустойчивост той не е успявал да се справи с тестовете и непрекъснато е изоставал от колегите си. Това го е принуждавало да изпада в депресивни състояния и това е отразено в медицинското му досие, където буквално е записано:  "рецидив на тежки депресивни епизоди".

►  Авиационният психолог д.р Райнер Кемлер е настоявал пред шефовете на Lufthansa да се засили психическата подготовка и да се въведат по-строги тестове за психическа устойчивост на пилотите по време на тяхното обучение. "Аз ще настоявам подборът на кадрите да се осъществява според най-строгите норми за психическо състояние" - коментира Кемлер пред Радио Хесен

В декларацията на Прокуратурата Дюселдорф се казва буквално: 
 
     
 

"Прокуратурата в Дюселдорф завърши снощи обиска в жилищата на починалия втори пилот в Дюселдорф и Райнланд-Пфалц.

Предприетите следствени действия не откриха наличието на прощално писмо или на документ, в който той обяснява действията си. Не бяха открити и веществени доказателства за политически или религиозен мотив на случилото се.

Но бяха намерени медицински документи, които свидетелстват за наличие на болестно състояние и съответна лекарска намеса. Обстоятелството, че бяха открити отминали, актуални и отнасящи се дори за деня на извършването на деянието болнични документи,  ни навеждат на заключението, че починалият се е опитвал да скрие своето заболяване от своите началници и колеги.

Провеждането на разговори със свидетели и оценката на документите ще продължи и през следващите няколко дни. При положение че бъдат открити утежняващи вината факти, ще информираме обществеността и компетентните органи. 

   

 

Какво крие компютърът на Лубитц?

Особена роля при търсенето на мотив за самоубийствения акт на втория пилот може да изиграят компютрите на Андреас Лубитц, които бяха иззети от двете му жилища.

Следователите ще изучават навиците му на сърфиране, какви сайтове е посещавал в какви форуми е участвал, какви имейли е изпращал и получавал.

Възможно е от тези данни да се появят информации, които да насочат следователите към верни следи за хронологията на събитията преди той да реши да вземе фаталното решение.

Освен компютрите следователите изнесоха от къщата му два сини чувала и кашон с документи, които се считат за най-важни по отношения на доказателствения материал за делото.

 

http://temadaily.bg/publication/26937-%D0%92-%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%81-%D0%9B%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%82%D1%86

 

 

В такъв случай, вината за трагедията би трябвало да поеме авиокомпанията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали е възможно при терористичен акт в затворено помещение да се ползват бойни отровни вещества?

Не знам, затова питам. :shy11:

Не е изключено, но по летищата доста се засилиха мерките за сигурност. Освен това пилотите имат отделно подвижни бутилки с кислород и маски, които ще ги предпазят от отровното вещество.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой ли го е изтрил от Фейсбук ?

 

В Facebook удалён аккаунт второго пилота Airbus A320 Андреаса Любица

http://russian.rt.com/article/81945

 

ff925198b4ff6af957e1ccac149e88b7251d2590
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой ли го е изтрил от Фейсбук ?

 

В Facebook удалён аккаунт второго пилота Airbus A320 Андреаса Любица

http://russian.rt.com/article/81945

 

ff925198b4ff6af957e1ccac149e88b7251d2590

 

 

Може би разследването го налага?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би разследването го налага?

не знам

виж Часът на Милен Цветков от по-горе дадения линк, подробно му го разказаха целия фейс

то се вижда и от запазената снимка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе човека напълно спокойно се е самоубил. Даже не е казал "а" при приближаване на сблъсъка. Значи не е бил адекватен. Не е осъзнавал какво прави. Доколкото чух сега от "Хоризонт", то на 24-ти не само е трябвало да бъде болнични, но му е и открито някакво сериозно заболяване, което прокуратурата все още крие. Явно е било и нелечимо, щом е стигнал до подобни действия. Ако всичко това е истина разбира се, а не нещо изфабрикувано. 

 

Един страничен въпрос. Как така за 3 дена установиха причината за катастрофата и я разнищиха до край, а за сваленият малайзийски самолет над Украйна все още нищо не е известно? Там си дадоха година срок доколкото се сещам. Тук още на третия ден всичко е ясно. Значи можело!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...