Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Мойра

Пътнически самолет се разби в Югоизточна Франция

Препоръчан отговор


В интернете появилась аудиозапись последней минуты рейса 4U9525 самолёта Airbus A320, разбившегося во французских Альпах. На записи слышны крики пассажиров и частые глухие удары.

 

http://russian.rt.com/article/82170
 


не знаех че инфото от черните кутии се качва в нета

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В интернете появилась аудиозапись последней минуты рейса 4U9525 самолёта Airbus A320, разбившегося во французских Альпах. На записи слышны крики пассажиров и частые глухие удары.

 

http://russian.rt.com/article/82170

 

не знаех че инфото от черните кутии се качва в нета

 

От сайта предупреждават: "Официальных данных о подлинности аудиозаписи пока нет."

Засега няма официални данни за автентичността на аудиозаписа.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От сайта предупреждават: "Официальных данных о подлинности аудиозаписи пока нет."

Засега няма официални данни за автентичността на аудиозаписа.

 

така е, тогава от къде ще се пръкне това

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

така е, тогава от къде ще се пръкне това

 

Има си хора за всичко.

Явно от сензации се печели много.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пилотът Лубиц и убиецът Брайвик-огледални психопати

 

braivik_lubic.jpg
Двамата дори визуално си приличат

 

За катастрофата на самолета на „Джърмануингс” има няколко версии, включително и лансирано в руски сайтове подозрение, че тя е в резултат на инцидент с изпитване на американско лазерно оръжие HELLADS (с течен лазер), прихванало по погрешка гражданския полет.


Малко известно е, че по повод на инцидента е налице реакция на въоръжените сили на Руската федерация. Като аргументи за тази версия се сочат констатирани обективно атмосферни аномалии в тази част на Европа, както и фактът, че лайнерът е раздробен на малки парчета, което не би могло да стане в резултат на просто сблъскване с планински склон. Други версии ни водят към упорито (и успешно засега) скривани: терористичен акт (Ислямска държава?), техническа повреда, квалификационна недостатъчност, липса на служебна дисциплина и т.н. Но най-удобната и в момента най-разпространена и вече сякаш безупречно доказана от ред обявени в медиите подробности е версията за психичните проблеми на втория пилот Андреас Лубиц.

 

Този човек е психично болен. Ако приемем тази версия, т.е. хипотетично се откажем от всички останали, то трябва наистина да посочим съответните аргументи и основания, че точно психичното състояние е причината за смъртта на 150-те души на борда на самолета.

 

Първо, както е известно още от Зигмунд Фройд два основни инстинкта управляват човешката психика, властват над Съзнанието и Подсъзнанието на човека. Това са Ерос и Танатос, които са символи на Любовта (Секса) и на Смъртта. Вторият инстинкт като обсебваща сила е почти толкова силен, колкото първия. Всеки от нас го е усещал, поне като омайващото привличане на опасностите – при риска, при голямата височина, при високата скорост и др. Този инстинкт е латентен.

 

При психично болни (с психоза) се активира до налудност обикновено чрез комбинация с друга налудна продукция: месианство, персекутивни (за преследване) идеи и преживявания, неудържими афекти (ревност, например), амбивалентност и др. Някои психолози (Стенли Милграм, Филип Зимбардо и др.) говорят за така нар. „Ефект на Луцифер”, който представлява скрит в подсъзнанието на всеки човек мощен импулс за сътворяване на Зло (Evil), включително и спрямо себе си. Въпросният инстинкт (импулс) Танатос-Луцифер-Зло без съмнение стои в основата на самоубийствения атентат, извършен от 28-годишния Лубиц.

 

Второ, налице са личностно-психични обстоятелства, както и медицински факти, които ни съобщават за реална възможност за активиране на разрушителния налуден импулс у втория пилот на катастрофиралия самолет. Кои са те?

 

•           Да започнем с току що съобщения факт, че всъщност пилотът бил психично болен; в досието му има медицински документ, че се нуждае от „специални и редовни медицински прегледи”. Подобна формулировка е характерна за психотични заболявания (шизофрения, параноя и др.) Така погледнато, версията за психопатологични причини за катастрофата вече има железни основания.

 

•           От гледна точка на криминалната антропология черепът и лицето на Андреас Лубиц издават със сигурност психопатология и криминогенност, тъй като параметрите им са несъразмерни и деформирани. Челото е непомерно голямо, ушите са типични за човек с психична деградация (повечето престъпници-убийци са с подобни уши), има неестествени компоненти в лицевия миманс, влизащи в противоречия, както с характерната за подчертано безволеви и ретардантни (с умствена изостаналост) типажи долна част на анфаса, така и с огромните челни структури, характерни, обратно, за хора със силна воля, развит разум и амбиции. Подобни типове (с огромно чело и сравнително малка брадичка) се срещат често в илюстрациите (рисунки и снимки) на криминалните антрополози (третия на втория ред от типажите на Чезаре Ломброзо). Не бива да пропускаме и произхода на Лубиц, след като е известно, че според статистиката процентът на хората с психични отклонения при подобен произход, както и при смесени бракове, е доста по-голям в сравнение със средния европеец.

 

•           Визуалната психодиагностика ни сочи психопат с доста рядко срещаното съчетаване на социопатия (социофобия), мономания и месианство. Всеки добре обучен приложен психолог би трябвало веднага да установи въпросните патологични визуални особености на пилота. Известни са също така и десетки тестове, които показват фрагментарно с най-голяма точност и количествена обрисовка всякакви психични деформации и страдания.

 

•           Според разпространени и у нас публикации, Андреас Лубиц бил „спокоен, уравновесен, приветлив и весел човек”, което за мен в контекста на случилото се са индикации за особена скрита форма на шизофрения или за неидентифицирана резидуална шизофрения със съответните патологични (но скрити) акцентуации на личността и със съответната скрита налудна продукция и налудни преживявания. Последните данни на разследването сочат в тази посока.

 

•           По класификацията на Майерс-Бригс, която подразделя хората на 16 типа, пилотът на „Джърманунгс” е тип INFJ (интроверт, интуитивен, чувстващ, отсъждащ). Този тип е известен  като Месия, Индивидуалист, Вдъхновител. Това е изненадваща и загадъчна личност. Хората от този тип са раними, чувствителни и раздразнителни. Като INFJ, пилотът е човек, който е безогледен, ексцентричен, избухлив и непреклонен. Той още е затворен, злобен (често мрази всички наоколо), и заедно с това е самонадеян и воинствен (решителен). Опасен тип с деструктивни акцентуации. По-известните представители на този тип са: Нерон, Гьоте, Рузвелт, полковник Кадафи, а у нас – Петър Дънов, художникът Димитър Казаков, Ахмед Доган и др.

 

Ако имаме предвид антропологичните, психологичните и психопатологичните параметри на Андреас Лубиц, както и неговата постъпка тези дни заедно с печалните й резултати, то можем да видим пълна аналогия с норвежеца Андерш Брайвик, застрелял преди няколко години 69 деца на остров Ютьоя. Двамата имат изключително много общи черти от соматичен и психичен порядък. Те даже носят еднакви имена, а фамилиите им също са с доста сходна фонетична конструкция. И двамата са нордически тип, с еднаква антропологическа конституция. Разликите са само в плешивостта на единия и в очертанията на брадата при другия. Иначе, двамата са с напълно идентични антропологични, темпераментни и характерови черти. И двамата са тип INFJ.

 

И у двамата има остри (но скрити) налудни импулси, шизофренни компоненти в съзнанието и преживяванията, месиански тенденции в мисленето и поведението. Освен това ясно се виждат и черти на силно хистрионно разстройство (патологичен артистизъм), тъй като и двамата жадно търсят за своите чудовищни „представления” световна публика и световна известност (при Лубиц тя е постмортална, а при Брайвик – пожизнена).

 

Ако има нещо, което е за голямо чудене, то е, как е било възможно Летателната школа на „Луфтханза”, Федералната авиационна администрация на Германия, а впоследствие, през септември 2013 год., и ръководството на „Джърмануингс”, да допуснат подобна очевидно патологична личност до професията „пилот на граждански самолети”, след като, в интерес на истината, Андреас Лубиц е идеален за пилот само на самолет-камикадзе.

 

акад. Петър Иванов, БАНИ             

https://frognews.bg/news_88494/Pilotat-Lubits-i-ubietsat-Braivik-ogledalni-psihopati/

 

 

От болницата в Дюселдорф опровергаха диагнозата на Лубиц
Вторият пилот на самолета „Еърбъс“ А320, който се разби над Френските Алпи докато изпълняваше редовен полет между Барселона и Дюселдорф, е бил на лечение в Университетската болница в Дюселдорф, но не заради депресия, пише „Российская газета“.

 

Според Зузане Допхайде, говорителка на клиниката, информацията, че Андреас Лубиц се е лекувал от депресия в учреждението, е невярна, тъй като там изобщо няма психиатрично отделение. Допхайде обаче отказва да изясни подробности, тъй като това би означавало да наруши лекарската тайна.

Директорът на болницата проф. Клаус Хефкен увери, че „постоянно и неограничено подпомагаме прокуратурата“. От клиниката поясняват, че докато е в ход разследването,няма да предоставят друга информация.

http://glasove.com/novini/49733-ot-bolnicata-v-diuseldorf-oprovergaha-diagnozata-na-lubic

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко да разчупя картинката. Според мен просто търсят да натопят човекса, също както нащите власти натопиха оня с менталните потребности за убийството на сестрите Белнейски, спасявайки сина на известен политик. Сега Луфтвафе ще търсят всячески начин за прехвърляне на вина, като ще се стремят да излязат чисти от ситуацията, примерно че е нямало как да знаят щото Лубиц не им бил казал, пък видиш ли лекарска тайна. Все още не е невероятно проблемът да е от техническо естество, което ако се докаже, ще струва на компанията многократно повече от средствата похарчени за нагласяване на фалшиви улики и на общественото мнение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Лубиц: Един ден ще направя нещо и целият свят ще узнае името ми
Това се е заканал вторият пилот на катастрофиралия самолет пред бившата си приятелка, спомня си стюардесата

Бившата приятелка на Андреас Лубиц, втория пилот на германския Еърбъс А320, който е заподозрян, че умишлено е причинил катастрофата на самолета, твърди в интервю, че той искал всички да узнаят името му.

Пред Bild 26-годишната стюардеса Мария В. казва, че когато чула за разбилия се в Алпите самолет, веднага си спомнила една фраза на Лубиц: "Един ден ще направя нещо, което ще промени цялата система и целият свят ще узнае моето име и ще си спомня за мен." 

Той е сторил това, защото е разбрал, че заради здравословните му проблеми неговата голяма мечта – да работи в Lufthansa като капитан и като пилот на дълги полети практически е неосъществима, добавя тя.

Канал 3 припомня, че компанията Germanwings, в която е работил Лубиц, е нискотарифен филиал на Lufthansa.

Младата жена обяснява, че се е разделила с Лубиц, защото ставало все по-ясно, че той има проблеми. Когато спорехме, той не издържаше и започваше да ми крещи... Нощем пък се събуждаше от кошмари и викаше: "Падаме!"

http://kanal3.bg/news/world/3439-%D0%9B%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%86:-%D0%95%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D1%89%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D1%89%D0%BE-%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82-%D1%89%D0%B5-%D1%83%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B5-%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D0%B8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама че теории. Включително се включи и нацистка такава - черепа бил деформиран. Типично нацистко мислене. Как може да се пишат такива работи за недоказан случай? А и да е доказан, как така ще обвиняваш човек за това, че бил с неправилни форми на лицето? Ами аз ще кажа една истина, която всеки ще потвърди. Няма симетрично човешко тяло и причината е проста. Човек или е левак/левичар или десняк. Той винаги има едно водещо око - дясно или ляво. По тия прости причини, не само едната част на тялото е по-развита от другата, защото и се налага да извършва повечето дейности, а и едната част на лицето, защото човек има водещо око и водещо ухо или по-точно ухо, с което чува по-добре и инстинктивно завърта главата си така, че да възприема по-добре информацията дори в тиха обстановка. Та тия нацистки теории за правилните форми не вървят. 

 

Другата глупост - "Един ден ще направя нещо и целия свят ще узнае името ми.". Първо, подобно нещо всеки си е мислил и го е казвал къде на шега, къде от яд, къде ей така  да се изтъкне. Второ, това е мисълта, която тика човек към прогрес. И това, че го споделя с най-близкия до себе си човек е напълно нормално. Ако не на приятелката си, на кого другиго да каже? А от бивши да искаш мнения за себе си, о Боже мой :) Това е все едно да искаш мнение от Обама за Путин и обратното. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като прочетох какво е казал акад. Петър Иванов, БАН, мога да кажа само едно - Да пази господ от подобни капацитети.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като прочетох какво е казал акад. Петър Иванов, БАН, мога да кажа само едно - Да пази господ от подобни капацитети.

Той си е капацитет, обаче лъже и маже в полза на Луфвафе. Дали му е наредено, дали платено, или се домогва да му бъде платено - не знам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той си е капацитет, обаче лъже и маже в полза на Луфвафе. Дали му е наредено, дали платено, или се домогва да му бъде платено - не знам.

 

Дали пък не рекламира способностите си, преследвайки някаква своя цел?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много теории, много философстване. Което ми прилича на обработка на общественото мнение. И обявяване на някого за виновен без доказателства. Как пък не намериха кутията. Нали всичко е на едно място и не е пръснато на километри като в Украйна? Или трябва да манипулират данните за да паснат на теорията?

Никой не обелва дума по колко леят пилотите и да ли са претоварени, особено в нискотарифните компании с тяхните идиотски часове за излитане, кацане и използвани летища за да са по-евтини полетите. Че е малко като параграф 22 за пилотите. Никой не инвестира о обучение и нормалните компании наемат само такива с практика поне 500 часа. Пък как се придобиват? Ами в нискотарифните, за което обаче . . . . пилотите сами си плащат по 20000 - 30000 euro за "обучението".

Май у нас и с лекарите имаше нещо подобно за придобиване на специалност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали пък не рекламира способностите си, преследвайки някаква своя цел?

Всичко е възможно. Кой знае дали не се гласи да влезе в политиката, или по-точно да прави четки в посока, от която да "съдействат", за да ни бъде назначен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много теории, много философстване. Което ми прилича на обработка на общественото мнение. И обявяване на някого за виновен без доказателства. Как пък не намериха кутията. Нали всичко е на едно място и не е пръснато на километри като в Украйна? Или трябва да манипулират данните за да паснат на теорията?

 

 

Май нещата стоят точно така.

Като че ли правят всичко възможно, за да докажат тезата, че вторият пилот е предизвикал катастрофата поради психическите проблеми, които е имал.

 

Mirror: Приятелката на Лубиц е бременна

 

Открили антидепресанти в дома на Лубиц

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледам и психически проблеми му назначиха, и приятелката му, колко дни след събитието й се отвори голяма уста(когато замириса на пари ли?)?! Освен това все още ни съобщават нови "факти" от аудиозаписа(от първата черна кутия) които все едно преди това ги е нямало(в описанието на причини и следствия, около времето на излизане на командира на полета от кабината) Сега пък ни казват, че според записа, в часста от полета преди да излезе от кабината, той не бил щял да предава управлението на вторият пилот,  който явно е искал да подържи руля за известно време(моя добавка). Дали пък не е трябвало време, за да ги изфабрикуват?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що, каква е вашата теория? Масони, извънземни, световен заговор? Трябва да има някаква конспирация, няма начин...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Излезе стенограма от фаталния полет над Алпите.

"Отвори проклетата врата", крещял капитанът

 

Image_4683634_126.jpg

Германският в. "Билд" публикува стенограма от аудиозаписа на фаталния полет на самолета "Джърмануингс", който бе разбит от втория пилот със 150 души на борда. Записът е от първата черна кутия на самолета, най-важните моменти от който вече бяха разкрити от френската прокуратура.

Смразяващата стенограма започва с думите на капитана Патрик Сондхаймер, който се извинява на пътниците за 20-минутното закъснение на излитане от Барселона, като обещава да компенсира по време на полета за Дюселдорф.

В следващите 20 минути двамата пилоти си бъбрят спокойно. В един момент вторият пилот Андреас Лубиц казва на капитана, че може да го замести в управлението, за да може той да отиде до тоалетната, тъй като не успял да направи това в Барселона. След 2 минути капитанът наистина става и излиза, а Лубиц заключва вратата на пилотската кабина.

После се чува как от диспечерската кула в Марсилия се опитват да се свържат със самолета. Отвън се чува тропане, а после и блъскане. "Отвори проклетата врата", крещи капитанът, но Лубиц не издава нито звук.

В 10,35 часа капитанът започва да блъска по вратата с метален прът. "За бога, отвори вратата!", крещи той.

90 секунди по-късно алармите в пилотската кабина се включват: "Земя! Вдигни се! Вдигни се!" Отвън капитанът продължава да крещи. Чуват се писъци на пътници.

В 10,40 самолетът закача планината с дясното си крило. Чуват се последни писъци откъм салона, а после настъпва тишина.

 

24chasa.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що, каква е вашата теория? Масони, извънземни, световен заговор? Трябва да има някаква конспирация, няма начин...

Дефект. Ако се докаже че самолета е дефектирал поради занижен технически контрол, спестени средства за подмяна на компоненти с изтекъл ресурс, или каквото и да е друго от това естество, компанията ще трябва да плаща доста милиарди обезщетения на роднините, от собственият си джоб, защото застрахователите ще откажат да го направят, позовавайки се на някоя заврънкулка в договорите. Отделно и ако гръмне като новина, още страхотни суми няма да бъдат спечелени(което си е пак в графа "загуби", нищо че е напред в бъдещето и още не се е  случило) от редовни клиенти, които ще спрат, или нови, които няма да започнат да ползуват услугите на Луфтханза и дъщерните й компании.(Това "луфт", си е технически термин за разлика в размерите на два крепежни елемента, но най-често се използува в разговорна форма за нещо разхлабено, примерно болт, който не е добре натегнат с гайката, а "Ханза" може да е име на германка, на която "гайката" е твърде широка за болта и той изпуща :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казах че като има данни може да се коментира.

Идея за приказки: Първия пилот прави нещо (прави неадекватен втория пилот с инжекция, газ или каквото и да е), препрограмира автопилота на максималното снижаване, което да не "писне" на радарите, излиза, ходи на тоалетна и симулира опити за влизане. Не се казва имало ли е опити за разбиване на вратата, участие на други от екипажа, те знаели ли са кода, бил ли е препрограмиран, камерите какво са снимали.

А освен височината би трябвало да има и корекция на мощността на двигателите. Е, имало ли е и кой момент?

Защо няма запис на радиообмена? Нали е точно в първата намерена кутия? Тия от радарите трябва за 8 минути да са отправили поне 2-3 предупреждения че се излиза от коридора, че се губи височина, че се навлиза в облаци, турбуленция.

Мали се коментираше че са вдигнали двойка истребители Мираж и са го прихванали? за колко време ще излетят и на колко минути път е най - близкото военно летище?

Въобще можем много да търкаме клавиатурите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дефект. Ако се докаже че самолета е дефектирал поради занижен технически контрол, спестени средства за подмяна на компоненти с изтекъл ресурс, или каквото и да е друго от това естество, компанията ще трябва да плаща доста милиарди обезщетения на роднините, от собственият си джоб, защото застрахователите ще откажат да го направят, позовавайки се на някоя заврънкулка в договорите. Отделно и ако гръмне като новина още страхотни суми няма да бъдат спечелени, от редовни клиенти, които ще спрат, или нови,  които няма да започнат да ползуват услугите на Луфтханза и дъщерните й компании.

Не се ли уморихте от конспирации ? Кажете бог да прости жертвите и спрете да си въобразявате глупости и застраховки. Там са куп експерти от много различни страни и никой няма интерес да пази д-то на немската компания. Там са за да разкрият причината а не за да съдействат за застраховката .

 

Самолета бил дефектирал !!! Как ли не, нали уж в София последно го гледали и викаш като нищо.

На 11 000 метра какво трябва да дефектира че да не поискат помощ и инструкции от диспечерите ?

Пак ли почваме с умора на материала и експлозивна декомпресия ? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се ли уморихте от конспирации ? Кажете бог да прости жертвите и спрете да си въобразявате глупости и застраховки. Там са куп експерти от много различни страни и никой няма интерес да пази д-то на немската компания. Там са за да разкрият причината а не за да съдействат за застраховката .

 

Самолета бил дефектирал !!! Как ли не, нали уж в София последно го гледали и викаш като нищо.

На 11 000 метра какво трябва да дефектира че да не поискат помощ и инструкции от диспечерите ?

Пак ли почваме с умора на материала и експлозивна декомпресия ? 

Изабел, не бързай с изводите кой и как има, или няма, полза. Да не се окаже ,че всички или поне повечето авиационни компании, пестят по подобни тертипи и имат полза от това да не тръгне щателно(не само по документи) разследване и по тях.

 

П.П Също и разледване за корупция и престъпна небрежност към контрольорите(държавни или частни), които би следвало да удостоверяват, че въпросните дейности по поддръжка, са се случвали в действителност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изабел, не бързай с изводите кой и как има, или няма, полза. Да не се окаже ,че всички или поне повечето авиационни компании, пестят по подобни тертипи и имат полза от това да не тръгне щателно(не само по документи) разследване и по тях.

 

П.П Също и разледване за корупция и престъпна небрежност към контрольорите(държавни или частни), които би следвало да удостоверяват, че въпросните дейности по поддръжка, са се случвали в действителност.

Добре де щом сте толкова навътре в нещата на схемите които правят авиокомпаниите заради икономии надявам се да ми обясните на мен като човек от простолюдието в тема която ми е далечна какво трябва да се случи на 11 000м за да не бъде подаден сигнал на SOS към диспечерите ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре де щом сте толкова навътре в нещата на схемите които правят авиокомпаниите заради икономии надявам се да ми обясните на мен като човек от простолюдието в тема която ми е далечна какво трябва да се случи на 11 000м за да не бъде подаден сигнал на SOS към диспечерите ?

И двамата си нямаме точна представа какво се е случило(не сме свидетели на полета, нямаме оригиналното аудио от записа в намерената "черна" кутия, не е намерена другата кутия(може и въобще "да я изгубят"), със техническите записи на параметрите на полета, показания на сензори и  запис на последоватеността на използуване на ръчно зададени команди за управление от пилотите) а някаква  представа  на базата на писанията, които се разпространяват в медиите и в мрежата. Обаче има едно нещо наречено логика и моята логика запусна алармата, че нещата се редят по възможно най-изгодния за Джърмануингс(а.к.а. Луфтханза) начин. В крайна сметка, ако прехвърлят вината на пилота, застрахователите ще изплатят обичайните обезщетения за смърт, ще се завъртят още малко средства по дейности свързани с осигуряване действието на новото задължително  правило,  в пилотската кабина да не остава сам човек, още малко довършителни средства по почистване на останките на самолета от мястото на катастрофата и ще затихнат до там. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Обаче има едно нещо наречено логика и моята логика запусна алармата, че нещата се редят по възможно най-изгодния за Джърмануингс(а.к.а. Луфтханза) начин. В крайна сметка, ако прехвърлят вината на пилота, застрахователите ще изплатят обичайните обезщетения за смърт, ще се завъртят още малко средства по дейности свързани с осигуряване действието на новото задължително  правило,  в пилотската кабина да не остава сам човек, още малко довършителни средства по почистване на останките на самолета от мястото на катастрофата и ще затихнат до там. 

Ама голяма логика извади без да имаш и един факт под ръка в твоя полза !!!

Я ми кажи ти сериозно ли мислиш че някой ще плати милиони без да проведе собствено паралелно разследване и без да има хора сред разследващите ?

Толкова невероятно звучи че някой шваба може да изпуши и да свърши тая работа или това е присъщо само за ония де викат алах, малах и подобни ?

 По моята логика щом няма сигнал за SOS значи има саботаж от някой от пилотите. Няма друго логично обяснение за да не е подаден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама голяма логика извади без да имаш и един факт под ръка в твоя полза !!!

Я ми кажи ти сериозно ли мислиш че някой ще плати милиони без да проведе собствено паралелно разследване и без да има хора сред разследващите ?

Толкова невероятно звучи че някой шваба може да изпуши и да свърши тая работа или това е присъщо само за ония де викат алах, малах и подобни ?

 По моята логика щом няма сигнал за SOS значи има саботаж от някой от пилотите. Няма друго логично обяснение за да не е подаден.

Че откъде да ти извадя факт, бре, Да ида да го изкопая от мястото на катастрофата ли? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...