Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Мойра

Пътнически самолет се разби в Югоизточна Франция

Препоръчан отговор


Че откъде да ти извадя факт, бре, Да ида да го изкопая от мястото на катастрофата ли? 

Ми аз мисля че всякакви подобни предположения в които да ти влезе логиката в полза се правят на база някакви факти.

Щом нямаш факт се оставяш в ръцете на експертите и не влизаш в конспирации за застраховки и лошо сервизно обслужване за икономии.

Не знам защо не ти харесва официалната за момента версия за случилото се която си е най логична според мен от всички конспирации де чух до сега.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Причината за трагедията може да е от всякакъв характер, но това, че непрекъснато и навсякъде пишат за Лубиц като причинител на катастрофата, навежда мнозина на мисълта, че медиите умишлено манипулират общественото мнение, а зад това винаги стои нечия цел.

Аз съм склонна да вярвам на това, че Лубиц е причинил катастрофата, но не мога да отхвърля категорично и другите версии.

Всичко е възможно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Причината за трагедията може да е от всякакъв характер, но това, че непрекъснато и навсякъде пишат за Лубиц като причинител на катастрофата, навежда мнозина на мисълта, че медиите умишлено манипулират общественото мнение, а зад това винаги стои нечия цел.

Аз съм склонна да вярвам на това, че Лубиц е причинил катастрофата, но не мога да отхвърля категорично и другите версии.

Всичко е възможно.

версията че може да му се е случило нещо

но колко по-лесно е да изкараш мъртъв виновен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Аз съм склонна да вярвам на това, че Лубиц е причинил катастрофата, но не мога да отхвърля категорично и другите версии.

Всичко е възможно.

Предполагам имаш предвид конспиративните теории де се лансират от потребители в нета.

Българина е компетентен на всяка тема особено на конспиративните. Всеки писал си е направо разследваш експерт на самолетни катастрофи и не приема друго освен това кое си е наумил.

версията че може да му се е случило нещо

но колко по-лесно е да изкараш мъртъв виновен

Определено му се е случило в това спор няма. 

А кой да изкарат виновен ? ЦРУ, НАСА, Обонго, Путин ?

 

Та какво викаш му се е случило, инфаркт над щурвала най вероятно или инсулт. ха ха  спрете се и се молете да не попаднете на превъртял пилот.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам имаш предвид конспиративните теории де се лансират от потребители в нета.

Българина е компетентен на всяка тема особено на конспиративните. Всеки писал си е направо разследваш експерт на самолетни катастрофи и не приема друго освен това кое си е наумил.

 

След подобни катастрофи или други събития, които не се случват всеки ден, интересът на хората е голям, а желанието да си обяснят как и защо е станало е съвсем нормално.

Така се раждат хипотезите, които не бива да бъркаме с конспиративните теории, тъй като те са създадени съзнателно, с цел манипулация.

Всеки човек възприема и си обяснява нещата по свой начин и е ненормално да се чуят и най-невероятни обяснения.

Няма лошо.

Колкото до конспиративните теории, най-компетентни са техните създатели - най-вече американци и руснаци.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След подобни катастрофи или други събития, които не се случват всеки ден, интересът на хората е голям, а желанието да си обяснят как и защо е станало е съвсем нормално.

Така се раждат хипотезите, които не бива да бъркаме с конспиративните теории, тъй като те са създадени съзнателно, с цел манипулация.

Всеки човек възприема и си обяснява нещата по свой начин и е ненормално да се чуят и най-невероятни обяснения.

Аха, хипотези им викали на всички версии извън обявената официално.

Всеки човек ... бля, бля !!!

За обяснение на тия неща има куп независими екипи от експерти де водят паралелно разследване.

На всеки човек не му е работа де хал хабер си няма от самолети и разследване на катастрофи да се изказва като експерт по разни форуми.

По тая тема освен да кажем бог да ги прости жертвите всичко останало са безпочвени фантазии и чешене на клавиатури.

Пак питам на какви доказани факти се опирате като си представяте "хипотезите" по форумите ? В колко разследвания до сега сте участвали че се пишете компетентни да водите разследване от тоя род ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За да стане подобна катастрофа, няма начин да няма нещо сериозно, което е причина за тая катастрофа. Дори това да е саботаж, то той ще бъде така изпипан, че да бъдат заблудени всички. Иначе няма да има ефект от саботажа, нали? Да помислим, какъв може да е ефекта от предполагаем саботаж. Първо, очерня се една от най-реномираните авиокомпании, което пренасочва част от клиентите към други компании. Второ, нискобюджетните компании са компрометирани, което пак би насочило клиентите към "високобюджетни" компании, които са такива не защото са с по-качествено обслужване, а защото вземат повече пари с новите си самолети. Третият облагодетелстван може да бъде някой производител на самолети като Боинг. Всеизвестна е борбата между Боинг и Еърбъс. Обикновено като чуем за проблеми и катастрофи, там е намесен Боинг. Това не е добре за самите Боинг. Та причини за подобнен саботаж много. Въпросът е, как може да бъде изпипан саботажа така, че да се приеме версията, която сега е приета. Първо, търси се пилот с евентуални психични проблеми като тоя или директно се наемат хора, за да изкарат пилота психично болен. най-лесно е това да е новобранец. Сега...начини за намиране на точния човек много. След като се намери човека, се планува катастрофата. Къде и как. Франция - Германия. Не е ли странно, че бившата приятелка на пилота е бременна, заминала за Франция, а пилота се връща от Франция? Ако изобщо е бременна от него, разбира се. А може би и човека си е нямал представа, че бившата му е забегнала във Франция. Както и да е, ето още една подкрепа за разследването, което е насочено в грешна посока. И тук вече се намесва втората черна кутия, записваща данните от полета. Слабото място на тая теория е в това, че трябва да се синхронизират часовете. Как може да се синхронизират? Ами ето примерно как. В точно определено време и височина, се задейства плана за автоматично снижаване на самолета. Дали пилотите са там или не не е от голямо значение при положение, че от тях не зависи нищо.  Подробностите оставям за хората, които се занимават с тия неща. Самолета си пада по план +- 3-4 минути, фалшивата кутия се намира от разследващите, а другата не, защото такава не съществува и всичко е 6. 

 

Ето ви една теория на конспирациите, чието изпълнение би могло да бъде доста лесно при положение, че играят милионите. Нали сте чат, че това, което не може да се купи с пари се купува с много пари?

 

 

Ако някой е прочел горните редове да не си помисли, че аз вярвам в тях. Не, не вярвам, но пък е възможно да се направи и по тоя начин, с друг самолет, друга компания, друга държава. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аха, хипотези им викали на всички версии извън обявената официално.

Всеки човек ... бля, бля !!!

За обяснение на тия неща има куп независими екипи от експерти де водят паралелно разследване.

На всеки човек не му е работа де хал хабер си няма от самолети и разследване на катастрофи да се изказва като експерт по разни форуми.

По тая тема освен да кажем бог да ги прости жертвите всичко останало са безпочвени фантазии и чешене на клавиатури.

Пак питам на какви доказани факти се опирате като си представяте "хипотезите" по форумите ? В колко разследвания до сега сте участвали че се пишете компетентни да водите разследване от тоя род ?

 

Когато се появи официалната информация, всички ще си отдъхнем от уморителното мислене и писане и ще се преместим в друга тема. ;)

А докато се появи, всеки може да пише по тази тема.

Форумите са място за обмен на информация.

В едни теми се обменят мисли и впечатления за едно нещо, в други за второ, в трети...просто си ги мерят. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А кой да изкарат виновен ? ЦРУ, НАСА, Обонго, Путин ?

 

.

тебе

що пък не

Когато се появи официалната информация, всички ще си отдъхнем от уморителното мислене и писане и ще се преместим в друга тема. ;)

А докато се появи, всеки може да пише по тази тема.

Форумите са място за обмен на информация.

В едни теми се обменят мисли и впечатления за едно нещо, в други за второ, в трети...просто си ги мерят. :)

то едва ли ще има - колкото за оня от Малайзия още си смучат от пръстите та...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Мистерия или голяма грешка: Андреас Лубиц е жив, намира се в Швейцария

 

photo_verybig_1413743.jpg
Той се казва Андреас Лубиц, както пилота, който предизвика катастрофата със самолета на Germanwings. Неговото пълно име обаче е Андреас Гюнтер Лубиц и няма нищо общо с авиацията. © снимка: Novanews.bg  
 

Поредна мистерия около катастрофата на самолета във френските Алпи. Оказа се, че Андреас Лубиц е жив и здрав и се намира в Швейцария. Става въпрос обаче за съвпадение на имена и неправилно използване на снимката му в медиите, което го превърна в екзекуторът от полета на Germanwings, съобщава Нова телевизия.

Той се казва Андреас Лубиц, както пилота, който предизвика катастрофата със самолета на Germanwings. Неговото пълно име обаче е Андреас Гюнтер Лубиц и няма нищо общо с авиацията. Много медии по света обаче публикуваха снимката му, взета от социалните мрежи след трагичния инцидент.

Неприятният факт беше разкрит от швейцарското онлайн издание 20minutes.ch. Самият Андреас, който е швейцарец и живее в Берн споделя, че са го сбъркали с германския пилот Андреас Лубиц. Негови приятели му се обадили когато видели снимката му да обикаля света.

Швейцарецът Андреас разказва, че не е предприел никакви действия, защото вярвал, че нещата ще се изяснят бързо заради различното име.

Източник: Novanews.bg

 

 

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1413743

 

Голям гаф!

Че и психологически портрет направиха по снимката...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде да се спрете с локумите.

Коментар от специалист:  http://offnews.bg/news/Интервю_66/Версията-че-вторият-пилот-е-единствен-виновник-е-удобна-но-дълбоко-невярна_482669.html

 

Версията, че вторият пилот е единствен виновник е удобна, но дълбоко невярна

Ако ударът е бил преднамерен, останките нямаш да са миниатюрни и разпръснати на голям периметър, казва пилотът Йордан Колев

В разследването на катастрофата с полет 4U 9525 на "Джърмануингс", която погуби 150 души, oстават много въпросителни. Широко разпространяваната версия, че вторият пилот Андреас Лубиц умишлено е разбил самолета над Френските Алпи, поражда и неясноти, а и все още се чака становището на разследващата авиокомисия.

OFFNews потърси мнението на пилота Йордан Колев. Той има дългогодишен опит и доказани умения. Преди четири години името му влезе в световните новини, защото тогава той спаси от гибел и истинска касапница хиляди хора в столицата на Габон. Майор Колев извърши рискована маневра и приводни пилотирания от него самолет, останал без двигатели на брега на Атлантическия океан. Това е вторият подобен случай в цялата история на световната авиация. За първи път изключително сложната маневра е извършена от американски пилот, който успял да кацне в река Хъдсън с 154 души на борда на пътнически самолет.

Целият свят се вълнува от самолетната катастрофа над Френските Алпи. 150 души платиха с живота си за лудостта на един млад пилот. Достоверна ли е версията, че той умишлено е разбил самолета?

Всички предположения и факти, които бяха изнесени досега от медиите, нямат особена стойност, преди да е излязъл докладът на специализираната комисия. Това е компетентният орган, който има право и задължение да посочи истината за самолетната катастрофа, а за момента нямаме становище от неговия председател.

Версията за единствен виновен, която се разпространява в новините, ми се струва като "демонизиране" по всички правила на жанра. Бързото обвинение към втория пилот със сигурност е удобна версия, която спасява един път авиокомпанията, а втори път - фирмата производител, но пък дава повод за размисли, че нещо се скрива на този етап от разследващите.

Ако проследим новините, всеки ден се разкриват нови факти от живота на един обвиняем, който за съжаление няма как да се защити – на 24 март в една от световните телевизии се посочи, че за времето, докато е снижавал, самолетът е излъчвал сигнал за бедствие, но това се подмина с мълчание от медиите, които търсят сеназации. Защо никой не се фокусира върху този детайл, а се разпростряняват новини от жълти медии и версии за пилота - първо беше психар, който умишлено е разбил самолета, днес има проблеми със зрението, вмъкна се и елементът на раздяла с приятелката. В случая с тези догадки само се пречи на истинското разследване. Познавам добре системата, както у нас, така и по света, и знам със сигурност, че това е недопустимо - психар да управлява самолет. Образът, който изградиха на втория пилот като че ли води разследването по начин, целящ обществеността да повярва в точно определен сценарий. За мен няма неопровержими доказателства, че той е действал самоубийствено.

Каква информация носи втората черна кутия, която все още не е намерена? Бихме ли разбрали истината, ако този централен носител на информация не се открие или чипът му се окаже негоден?

В първата черна кутия е записана комуникацията между пилотите в кабината и наземното ръководство, а втората записва параметрите на полета. Не бива да се правят окончателни изводи само от записите от кокпита /б.ред. пилотска кабина/ и от данните на диспечерите. Данните за работата на двигателите и на всички системи, включително и на автопилота, се съдържат във втората кутия. Засега е известно, че чипът с информацията за техническите параметри е повреден. Ако се възстанови, ще се спрат всички интерпретации и спекулации, ако ли не - истината никога няма да излезе наяве. Не бива причините за самолетния инцидент да се разглеждат само в едно направление. Аз очаквах някой да разследва причината самолетът да се пръсне на малки парчета. Пълна измислица е този запис на полет 4U 9525 на "Джърмануингс", който се разпространява по медиите, за последната една минута. (Аудиозапис, за който се твърди, че е от борда на разбилия се в Алпите самолет A320, беше пуснат от ntv.ru) Няма нормален човек от авиационната общност, който да повярва, че тази последна минута е точно от този самолет. Не се чува системата за предупреждение от удар със земята, не се чуват предупрежденията от ръководителя на полети, няма го характерното изменение на звуковия фон в кабината при промяна на височината. Ако снижаваш от такава вертикална скорост, тези неща трябва да се чуват и да са записани. Най-лошото, което се случи при разследването на този инцидент, че вече не се отличава кога се публикуват истински факти в медиите и кога измислени. Много нелогични неща се съобщават.

Да се върнем на причината, при която един самолет се разбива на миниатюрни парчета. Катастрофата става по средата на траекторията, т.е резервоарът му е наполовина пълен. Не трябва ли да има следи от взрив, пожар?

Този самолет е машина не по-лека от 80 тона, която се движи с огромна вертикална скорост и се врязва в планински масив. Не може да няма шумове в кокпита (б. ред. пилотската кабина) при такова снижаване. Енергията, която отделя, е толкова голяма, че би трябвало да направи кратер от порядъка на 8-16 метра в зависимост от твърдостта на скалата, в която се е разбил. Мен лично най-много ме притеснява фактът, че самолетът се е разбил на прекалено малки парчета, а това не е характерно за сблъсък с голяма вертикална скорост върху такава повърхност. Ако ударът е преднамерен от втория пилот, както се пише, и той е действал като самоубиец, останките на самолета не биха били толкова миниатюрни и разпръснати на такава голяма площ, а останките от корпуса трябва да са концентрирани в малък периметър.

Прокрадна се тезата за декомпресия в кабината, но имам усещането, че самолетът е бил със свръхналягане в него, което може да доведе до разкъсване на малки парчета и на такава голяма площ. Във всяка кабина има уреди, с които се регулира налягането, за да има комфорт за пътниците. На 11 хил. метра се поставят параметри пътниците да се чувстват все едно са на височина 2 хил. метра. Ако това налягане по някаква причина се увеличи, има опасност самолетът да се пръсне като балон. Ако по някаква причина пилотите не успеят да го свалят чрез специалните клапи, правилно е да снижават с голяма вертикална скорост надолу и така да намалят разликата в налягането, както се е случило. Toва е мое мнение като възможна версия, не ангажирам никого. Като пилот се опитвам да отсея истината от неистината.

Първоначално се заговори и за бавна разхерметизация. При какви обстоятелства се получава тя?

При разхерметизация пада налягането в кабината и в корпуса. Моето мнение от всичко, което видях до момента е точно обратното. Свръхналягането е състояние, което се усеща от пътниците. Някой трябва да обясни, защо се е получило това пръскане на обшивката на корпуса на миниатюрни части. Това се случва или при взрив, или при не овладяно свръхналягане. Взрив е доказано, че няма, но остава второто обстоятелство. Без записа от втората кутия не може да се разбере истината за параметрите и може да се правят само хипотези.

Има ли и други хипотези? Сякаш много бързо се изключва възможността за техническа неизправност, защото това би било загуба за милиарди за фирмата производител и авиокомпанията?

В авиофорумите, където обсъждаме инцидента с летци от целия свят, се пишат различни хипотези, но смущаващите факти досега са 4-5 и те водят до няколко причини, които би трябвало да се забележат и разследват от следователите.

Анализираме помежду си, спорим, но в случая сме единни в едно: че само за 48 часа разследването се насочи в една посока, която е нереалистична. Не вярваме в тезата за изкупителната жертва, която дори не може да се защити.

Много се обсъжда и версията за заключването на пилотската кабина. Блокирането на кокпита може да стане отвътре и е направено за удобство на екипажа и за неговата сигурност. Има си тънкости за отварянето й отвън, които се знаят, но не бива да се разкриват. Вратата може обаче да се блокира ръчно от пилота, тогава никакъв код не помага.

Възможно ли е вторият пилот да е изгубил за минути съзнание и да не е можел да изпълнява задълженията си? Експерти говорят за т.нар. хипоксия състояние при което пилотът може да бъде "приспан"?

Възможно е да, при декомпресия в кабината. При голяма височина дробовете на човек не могат да отделят въглеродния двуокис и да поемат кислорода. Затова се налага регулиране на налягането или ползването на чист кислород. Ако имаме свръхналягане, обратния случай, тогава трябва да обеднее количеството кислород като при подводничарите. В общи линии и при двете състояния параметрите се задават и се регулират от компютри и автоматика. Хипоксията е състояние на кислороден глад и като ефект човекът може да се почувства като полузаспал.

Маските за кислород автоматично падат при тези обстоятелства. Не знаем дали това се е случилов пилотската кабина и в салона при този инцидент. Точно тези параметри се оказаха в повредения чип. А това е другата важна част. Дали са паднали маските, какво се е случило с налягането, за да се пръсне самолетът? Случило ли се е действително така, че наистина командирът е останал заключен навън също не е доказано неопровержимо. Ако двамата пилоти заедно са се борили с критичната ситуация, в която са изпаднали, кой ще поднесе извинение?

Ако се върнем на най-тиражираната версия за момента - преднамерен акт на един пилот в депресия. На какви тестове се подлагат летците у нас и в Европа? Има ли летецът медицинско досие и специализирано лечебно заведение, което да следи физическото му състояние?

Разбира се, че има и психологически тестове и медицински досиета. У нас, в България, се работи по европейските правила за подбор на кадри, а част от тях се пишат от Германия. Всеки, който започва обучение за пилот знае добре, че от първия учебен час му се набиват в съзнанието три неща - пътниците, самолетът и екипажът са свещени. Никой няма да ти даде да управляваш самолет, ако не покажеш отношението си към тези свещени правила. И инструкторите, които обучават, и психолозите, които наблюдават кандидата за пилот, следят тези параметри. В България имаме страхотни психолози, които подлагат на тестове и кандидатите, и настоящите летци. Всеки летец си има медицинско досие и в Германия би трябвало да се работи по същите европейски правила. Минават се сериозни прегледи, в това число и на психологическото състояние.

Как се установява от специалистите дали един пилот има значим житейски проблем - болест, семейна разправия и пр. и не е в кондиция да лети?

И пилотите са живи хора, и те имат дни, когато са в настроение, други - когато не са в най-добрата си кондиция, но като седнат в самолета, си вършат работата. В случая обаче с втория пилот ни се натрапва версията за откровен психар със сериозни психични отклонения, която за мен е съвършено нереалистична. Никъде досега не видях неоспоримо доказателство, че Лубиц съзнателно е разбил самолета.

Някои авиокомпании в САЩ подлагат пилотите си на дигитален мониторинг и като БИГ Брадър следят най-малките отклонения в психиката. Може ли това да бъде мярка за всички?

Винаги е съществувало това правило - да се следи и отчита психическата устойчивост и съвместимост в екипажа. Първо се разчита най-вече на самосъзнание. В авиационните правила е записано, че независимо дали си командир или член на екипажа, ако кажеш, че заради неприятна емоция или преживяване не се чувстваш уверен и сигурен и не искаш да управляваш, няма кой да те накара насила да извършиш полет. До известна степен съществува и взаимоконтрол между самите колеги. В случая с втория пилот и информацията как си е скъсал болничния лист в квартирата много се пресилват нещата. Ако си запланувал подобен акт, едва ли ей така ще оставиш следи и ще скъсаш този документ, и ще го хвърлиш в кофата. Не е нормално никой сред колегите да не забележи, че имаш значим проблем и не си в кондиция.

За авиаторската общност е особено важно разследването на авиационни произшествия да бъде независимо и да се установят точните причини, за да не се допускат отново. Това е нашият защитен механизъм, това укрепва нашата "имунна система". Вместо това се пишат полуистини и откровени измислици, изтича неконтролирано информация. Едно подобно преднамерено, необективно и "изродено" разследване е вече опасно и само вреди на пилотите. За мен разследването досега е истински фарс.

Много малко информация се дава за командира на полета. Отначало си говорили приятелски, след това разговорът станал лаконичен, има и намек за скандал. Доколко е важна екипността при управление особено в критични ситуации?

Има си цяла наука, която определя взаимоотношенията в екипажа. Казва се „Управление на човешките ресурси на екипажа”. Спазва се изключително стриктно от летателния директор и операторите. Не е задължително екипажите да са едни и същи като състав при всеки полет, много по-полезно е да летиш с различни летци. При един и същи състав се получава пренасищане, а особено за младите пилоти е задължително и полезно да видят различни подходи, различни методи а работа при капитаните, за да си изградят собствен стил.

Достатъчен опит ли е 630 летателни часа?

За този тип самолет са сравнително малък стаж. Информацията за командира на полета е, че той бил изключително опитен, затова и операторът ги е поставили заедно в екип.

Вярна ли е тезата, че училището на "Луфханза" е платено. И ако нямаш качества и призвание, а 30 хил. евро, пак може да станеш пилот?

Това е голяма авиокомпания, която създава правила в гражданската авиация и в световните стандарти, и е немислимо да си позволи нивото на обучение да е ниско. Обидно е да се пишат подобни неща и да се обезценява нечий труд и образование. Все пак става въпрос за Германия, където гражданската авиация и авиационната медицина са на високо ниво, поне не са по-лоши от българската. "Луфханза" подготвя пилотите по най-високи стандарти, а образованието, което получават, не е по-лошо от нашето. Имат повече възможности и повече практика от нашите кандидати за пилоти.

Тази катастрофа предизвика тотално преразглеждане на правилата и процедурите за управление на самолети. Как ще коментирате новото правило пилотът да не остава сам в кабината?

Екипността при летците винаги е била много важен елемент, който се гради на принципи като взаимопомощ, доверие и добронамереност. Това правило да бъдат винаги двама в кабината може при определени обстоятелства да е полезно, но иначе си е полицейщина. Всеки пилот си изпълнява задълженията при полет с презумпцията да съхрани хората и да извърши определена дейност, в случая транспортна. Ако нямаш доверие в екипажа, как ще действате заедно при критични обстоятелства? В момента с бързите промени в процедурата малко се внушава на обществото - има психопати, които едва ли не се нуждаят от контрол в авиацията.

Мнозина вече изпитват фобия от пътуване със самолет, както и страх на какъв екипаж ще попаднат. Като специалист какво ще препоръчате - Боинг или Еърбъс? Да рискуваме ли да летим с нискотарифни компании?

Да, със сигурност има разлика как вози "Мерцедес" и как "Ауди", но в крайна сметка тя не е толкова голяма. Дали ще е Еърбъс или Боинг? И двата самолета са надеждни. Мит е, че нискотарифните компании ползват най-старите самолети. Изискванията към техническите характеристики на самолетите, както и към подготовката и физическото състояние на екипажа са еднакви за всички. Няма значение на кой континент сте, нито с какъв самолет пътувате, нито пък кой въздушен оператор ползвате. Авиацията си остава най-надеждният транспорт за момента.

На колко години се "пенсионира" един самолет в гражданската авиация? В билета никъде не пише "възрастта му", а при полет 4U 9525 на "Джърмануингс" летателната машина е на 24 години? Как да се ориентираме?

За тия 24 години единственото, което е запазено от началото е табелката с регистрационния номер. Всичко останало се подменя - електроника, корпус и т.н. Когато самолетът премине определена възраст и се установи, че той трудно ще издържи на височината и налягането, пак не се пенсионира, а преминава в каргоавиацията.

Преди 4 години спасихте хиляди в столицата на Габон. Станахте герой, като приземихте като в холивудски филм самолет на брега на Атлантическия океан. Променя ли се човек, преживял подобен инцидент?

Човек осъзнава колко е малък и колко е смъртен като премине през тунела. След инцидента промених отношението си към живота, станах по-смирен. Но и до днес не намерих отговора на въпроса защо е спрял десният двигател. Направих каквото трябва и не се мисля за герой. Човек никога не е подготвен за такива ситуации и това, което направих аз, биха сторили и много мои колеги. Точно в това отношение не бих желал да се обругава паметта на втория пилот при сегашния инцидент, докато не станат ясни всички обстоятелства. Ако се окаже, че двамата пилоти са се борили рамо до рамо, но поради техническа неизправност не са успели да овладеят положението, кой ще се извини. Нека се запази уважението към професията на пилота.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Мистерия или голяма грешка: Андреас Лубиц е жив, намира се в Швейцария

 

photo_verybig_1413743.jpg
Той се казва Андреас Лубиц, както пилота, който предизвика катастрофата със самолета на Germanwings. Неговото пълно име обаче е Андреас Гюнтер Лубиц и няма нищо общо с авиацията. © снимка: Novanews.bg  
 

Поредна мистерия около катастрофата на самолета във френските Алпи. Оказа се, че Андреас Лубиц е жив и здрав и се намира в Швейцария. Става въпрос обаче за съвпадение на имена и неправилно използване на снимката му в медиите, което го превърна в екзекуторът от полета на Germanwings, съобщава Нова телевизия.

Той се казва Андреас Лубиц, както пилота, който предизвика катастрофата със самолета на Germanwings. Неговото пълно име обаче е Андреас Гюнтер Лубиц и няма нищо общо с авиацията. Много медии по света обаче публикуваха снимката му, взета от социалните мрежи след трагичния инцидент.

Неприятният факт беше разкрит от швейцарското онлайн издание 20minutes.ch. Самият Андреас, който е швейцарец и живее в Берн споделя, че са го сбъркали с германския пилот Андреас Лубиц. Негови приятели му се обадили когато видели снимката му да обикаля света.

Швейцарецът Андреас разказва, че не е предприел никакви действия, защото вярвал, че нещата ще се изяснят бързо заради различното име.

Източник: Novanews.bg

 

 

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1413743

 

Голям гаф!

Че и психологически портрет направиха по снимката...

 

Е да де, тоя човек вече го изкараха психопат заради черепа му XD Да вземат да го затворят до живот превантивно. Виждат ли се наште анализатори колко нелепи неща казват?  Изкараха го дори двойник на друг психопат. Ха, ха! Ако не беше тъжно, щеше да падне голям смях. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Таблет издаде Лубиц:

На търсачката изскочиха "самоубийство" и "отключване на пилотски кабини"

 

20150402.xjwmdpvhox.jpg

Вторият пилот на полет 9525 на Germanwings Андреас Лубиц, за който се твърди, че умишлено е предизвикал катастрофата на самолета „Еърбъс А320" на 24 март, е правил проучване в интернет на методи за самоубийство и на системите за заключване пилотски кабини.

 

Това обявиха германски прокурори, участвали в претърсването на дома на Лубиц в Дюселдорф, съобщава АП.Те са открили таблет в апартамента на Лубиц и са успели да възстановят данните в него за периода 16-23 март. „Историята на посещенията показва, че пилотът се е информирал за начините за самоубийство, както и за вратите на пилотската кабина и мерките за сигурност”, се казва в комюнике на прокуратурата в Дюселдорф.

„От една страна той се е интересувал от методи за медицинско лечение и, от друга страна, за начини за самоубийство. Освен това, поне ден по-рано Лубиц е търсил по ключови думи за врати на пилотски кабини и мерките за тяхната безопасност”, каза говорителят на прокуратурата Ралф Херенбруек.

Според обвинението, личната кореспонденция и търсените от него неща в интернет от таблета, чиято история на сърфиране не е била изтрита, „поддържат заключението, че машината (таблета) е използвана от втория пилот в същия период”.

 

actualno.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Междувременно, след 9 дневно упорито търсене е намерена втората черна кутия.

Ако не е повредена, скоро ще знаем повече подробности около катастрофата.

Според информацията в медиите, вероятността Лубиц да е причинил умишлено катастрофата, целейки самоубийство е почти 100 процентова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Междувременно, след 9 дневно упорито търсене е намерена втората черна кутия.

Ако не е повредена, скоро ще знаем повече подробности около катастрофата.

Според информацията в медиите, вероятността Лубиц да е причинил умишлено катастрофата, целейки самоубийство е почти 100 процентова.

 

Луфтханза ще си платят за грешката, приготвили са около 200 млн евро.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Втората черна кутия потвърждава, че Лубиц умишлено е разбил самолета

 

Анализът на данните от втората черна кутия на самолета на "Джърмануингс", катастрофирал във Френските Алпи, потвърждават, че вторият пилот умишлено е разбил самолета, казаха следователите, цитирани от Франс прес.

При първото разчитане на данните вчера е станало ясно, че вторият пилот е използвал автопилота, за да насочи самолета към снижаване с височина от около 30 метра. След това няколко пъти е променял настройките на автопилота, за да увеличи скоростта на самолета при снижаване, съобщи френското Бюро за разследвания и анализи.

 

Втората черна кутия, която беше открита вчера, съдържа 500 параметъра, между които данни за височината, скоростта и режима на двигателите.

Първата беше намерен в деня на самата катастрофа и анализът на данните от нея позволи на разследващите да установят, че в момента на катастрофата първият пилот е бил извън пилотската кабина, вторият пилот се е заключил вътре и както изглежда умишлено е разбил самолета.

 

Основната версия за разбиването на самолета е, че вторият пилот Андреас Лубиц е заключил капитана на "Еърбъс" А320 извън кабината и преднамерено е разбил полет 9525 във френския планински склон на 24 март по време на курс от Барселона за Дюселдорф. Всички 150 души на борда загинаха.

 

Източник: БТА

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1415425

 

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега  ред на конспираторите да кажат че втората черна кутия е подхвърлена след катастрофата и самолета е бил без черни кутии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Междувременно, след 9 дневно упорито търсене е намерена втората черна кутия.

Ако не е повредена, скоро ще знаем повече подробности около катастрофата.

Според информацията в медиите, вероятността Лубиц да е причинил умишлено катастрофата, целейки самоубийство е почти 100 процентова.

тоз що не се гръмна или хвърли от някой покрив като иска да мре

ами ще убива невинни хора

:(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

тоз що не се гръмна или хвърли от някой покрив като иска да мре

ами ще убива невинни хора

:(

 

Този тип самоубийци винаги "вземат" със себе си още хора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този тип самоубийци винаги "вземат" със себе си още хора.

ми той направо за психиатрия е бил не самолет да управлява

или психолозите на компанията не стават или се е прикривал изключително умело

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ми той направо за психиатрия е бил не самолет да управлява

или психолозите на компанията не стават или се е прикривал изключително умело

 

Може би след време ще кажат чия е вината.

 

 

 

Психиатърът Жан-Пол Миелет обаче обяснява пред "Льо Фигаро" как най-вероятно е протекъл преходът към самоубийствения му акт.

"Като психиатър знам, че поведението на хората е в голяма степен непредсказуемо - коментира Миелет. - Възможно е да се стигне до самоубийствен акт, който изобщо не е бил очакван.

Шофьорите и пилотите не са имунизирани срещу депресии и суицидни състояния. Подборът им е направен въз основа на критериите за технически умения, интелектуални качества и също на базата на личностни тестове."

Според него дори човек, който се счита за идеално балансиран, в някакъв момент може да стигне до такъв етап от живота, когато е подложен на суицидни изкушения по много разнообразни причини.

"Това са хора, които извършват самоубийство, защото вярват, че животът е абсурден и безсмислен - пояснява Миелет. - Тогава става въпрос за екзистенциално самоубийство, което е доста близо и до философското самоубийство. Такъв тип актове извършват хора на определена възраст, които считат, че са постигнали каквото е трябвало да свършат в живота си и те трябва да предизвикат почит у другите."

Случаят на Лубиц според Миелет може да е такъв, но по-скоро прилича на "нарцистично самоубийство". 

http://www.zona-news.com/displaynews/87503

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малайския 370 повече от година не могат да го намерят или да кажат какво изобщо е станало с него, а тука толкова бързо ги натъкмиха нещата и стовариха всичко върху втория пилот чак почна да става меко казано много съмнително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега  ред на конспираторите да кажат че втората черна кутия е подхвърлена след катастрофата и самолета е бил без черни кутии.

Да, това бе първата ми мисъл. Ако се върна към горната си хипотеза, то това наистина е доста удобен случай за намиране на втората кутия, която потвърждава записите в първата. Е, само дишането не се потвърждава, но кой ли ще обърне внимание на един луд? Луд, луд, ама е успял според "втората кутия" да увеличава скоростта. Явно не е бил толкова луд. Дори и Михаел Шумахер преди 20 години при един тест на автомобил Мерцедес на писта, показа увеличаване на пулса до 140 при максимална скорост, за разлика от обикновените шофьори, на които пулса се вдигаше над 200 за минута. Така, че и най-тренираните имат чувства. Не вярвам, че някой ей така, дори да е решил да се самоубие, ще диша нормално или поне няма да извика. Напротив, когато самоубийците решат да се самоубият, те крещят, потят се, натискат копчето с думите "Алл...  е... " и бум. Нормалният луд. такова нещо за първи път чувам, макар да не съм психиатър. Значи той е луд, но напълно нормално и в пълно съзнание действа, без да си учести дишането и без да каже гък. Не знам кой какви теории развива, но за мен по-голяма конспиративна теория от тая, която ни предоставят, няма. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малайския 370 повече от година не могат да го намерят или да кажат какво изобщо е станало с него, а тука толкова бързо ги натъкмиха нещата и стовариха всичко върху втория пилот чак почна да става меко казано много съмнително.

Ами претърсване на планински район и дъно на океан са две коренно различни мероприятия. Стига търсете конспирации във всичко. Не може толкова независими една от друга страни да правят разследване и всички да потвърждават едно и също.

Какво може да се е случило според вас че толкова да е от световно значение за да го прикрият ? Бе то колкото и милиарди да има една компания тука някой дава ли си сметка колко експерта трябва да се подкупят и то за много кратки срокове. А все ще има и някой де няма да поддаде и тогава истината би лъснала на момента. Забравете ги тия конспирации точно с този случай.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не вярвам, че някой ей така, дори да е решил да се самоубие, ще диша нормално или поне няма да извика. Напротив, когато самоубийците решат да се самоубият, те крещят, потят се, натискат копчето с думите "Алл...  е... " и бум. Нормалният луд. такова нещо за първи път чувам, макар да не съм психиатър. Значи той е луд, но напълно нормално и в пълно съзнание действа, без да си учести дишането и без да каже гък. Не знам кой какви теории развива, но за мен по-голяма конспиративна теория от тая, която ни предоставят, няма. 

 

Може да е взел силно действащо сънотворно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...