Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Мойра

Пътнически самолет се разби в Югоизточна Франция

Препоръчан отговор


Може да е взел силно действащо сънотворно?

къде, у кабината ли

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

къде, у кабината ли

 

Да, когато е излязъл първият пилот.

Всичко е възможно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам какво е взел, но ми се преобърнаха представите за лудите. Така, както го описват тоя, е масов убиец. Чудно как никой не е забелязал това досега. Не вярвам психиатри и психолози да не могат да разпознаят масов убиец. Ако не могат, значи медицината ни е сбъркана. А може би нито германците, нито Луфтханза са на ниво. В момента ни се бърка един пенсиониран шваба и ни учи как да работим, но честно казано, изобщо не може да напипа проблемите. Работил съм и с други немскоговорящи в България и мога да кажа, че са педанти, но мисленето им леко куца. По-скоро е затворено някъде, вързано с правила, ограничено сякаш от нещо. Немеца успява изобщо да направи нещо не защото мисли, а защото изпълнява някаква поредица от инструкции. И точно тук май са изпуснали тоя лудия, ако изобщо е луд. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, когато е излязъл първият пилот.

Всичко е възможно.

Както и да заключи вратата, тоест да може да се отваря само от вътре и да зададе на автопилота снижаване докато му мине действието на сънотворното !!! Тоя може и сомнамбул да излезе викаш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както и да заключи вратата, тоест да може да се отваря само от вътре и да зададе на автопилота снижаване докато му мине действието на сънотворното !!! Тоя може и сомнамбул да излезе викаш.

 

А ти какво мислиш по въпроса?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А ти какво мислиш по въпроса?

Умишлени действия водещи до самоубийство на един от пилотите. Определено липсват всякакви доказателства изнесени в публичното пространство на борба за овладяване на машината от пилотите и екипажа заради техническа неизправност.

 

Ако си направиш труда да изгледаш всички сезони на поредицата "Разследване на самолетни катастрофи" а не да си губиш времето с турски или латино сапунки  поне би  си дала сметка че в 21 век самолет от 11 000м. няма как да падне като гюле освен от експлозивна декомпресия или умишлени действия на екипажа.

Няма случай след разследване на самолетна катастрофа и откриване на фабрично заложен дефект в конструкцията на самолета да не се спрат всички такива машини де летят по света и да не се  отстрани. Нещата при самолетите не ги сравнявай с колите де всеки втори може да кара тех. неизправна кола. Дубликати на черни кутии или манипулиране на записите им са напълно изключени.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Умишлени действия водещи до самоубийство на един от пилотите. Определено липсват всякакви доказателства изнесени в публичното пространство на борба за овладяване на машината от пилотите и екипажа заради техническа неизправност.

 

А аз друго ли твърдя?! :no-no: 

 

 

Ако си направиш труда да изгледаш всички сезони на поредицата "Разследване на самолетни катастрофи" а не да си губиш времето с турски или латино сапунки

 

:offtopic_s:

Май ме бъркаш с някоя...лелка! ;)  

Телевизия гледам много, много рядко и никога сериалчета, пък ако ще да са от Доминикана.

:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да е взел силно действащо сънотворно?

 

 

Да, когато е излязъл първият пилот.

Всичко е възможно.

Ето какво твърдиш ти ! Влезе във филм с разни сънотворни и подобни в отсъствието на първия пилот.

А истината е че това са предварително планирани действия само е чакал удобния момент и никакви хапчета не е взел а го е направил в пълно съзнание.

 

А аз друго ли твърдя?! :no-no:

 

.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето какво твърдиш ти ! Влезе във филм с разни сънотворни и подобни в отсъствието на първия пилот.

А истината е че това са предварително планирани действия само е чакал удобния момент и никакви хапчета не е взел а го е направил в пълно съзнание.

 

.

 

 

Човек не може да диша равномерно преди да се самоубие, защото няма как де не е превъзбуден, дори да го прави съзнателно и да се е подготвил психически.

Това е причината да мисля, че е взел някакъв медикамент, който да му помогне да не изпитва страх, който би го накарал да се откаже от това, което е планирал.

п.п. Хайде да спрем този разговор, още повече, че е Цветница и съм настроена празнично.

Пък и не съм специалист по самоубийствата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човек не може да диша равномерно преди да се самоубие, защото няма как де не е превъзбуден, дори да го прави съзнателно и да се е подготвил психически.

Това е причината да мисля, че е взел някакъв медикамент, който да му помогне да не изпитва страх, който би го накарал да се откаже от това, което е планирал.

п.п. Хайде да спрем този разговор, още повече, че е Цветница и съм настроена празнично.

Пък и не съм специалист по самоубийствата.

Пропуснал съм я тази информация. Та колко му е бил сърдечния ритам и кръвното налягане след заключването на пилотската кабина и коригиране на автопилота ?  И тази всичката информация е получена от микрофона !!! Защото е трябвало да пъшка предполагам в последните си мигове от живота.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Какво ще плаща "Джърмануингс"?

Равни в смъртта - различни след нея: близките на жертвите от катастрофата с германския самолет в Алпите ще получат различни обезщетения. От решаващо значение ще бъде гражданството на жертвите.

 

Американският адвокат Кенет Файнбърг е управлявал фонда за обезщетения на близките на жертвите от атентатите на 11 септември. Той обяснява какъв е смисълът на обезщетенията: "Несправедливостта се компенсира с долари, а не с извинения или някакви частни договорки. Става дума за пари, които да намалят болката от несправедливостта", казва той.

По правило, обезщетенията в САЩ са много високи. Затова и близките на загиналите при катастрофата американски граждани могат да се надяват на различни обезщетения от тези на останалите жертви. "Ако някой е загубил детето си, т.е. жертвата е човек, който още не работи и няма свои доходи, в Германия ще бъде обезщетен с приблизително 450 хил. евро. В САЩ същото семейство би получило между 5,5 и 9 милиона евро", казва адвокатът Майк Данко, който е представлявал близките на загиналите в катастрофата с френския "Конкорд".

Факторът - социална държава

В САЩ се изчисляват както материалните, така и нематериалните щети за семействата на загиналите при самолетна катастрофа. Причината за големите разлики в обезщетенията се корени в социалните системи на отделните държави, обяснява адвокат Данко. "Във Франция, например, чийто граждани се радват на високи социални придобивки и защита, системата покрива и материалните щети. Затова няма необходимост от огромни суми за смекчаване на загубите, както в САЩ", казва той.

Шефовете на "Луфтханза" и "Джърмануингс" К. Шпор и Т. Винкелман на импровизирана пресконференция близо до мястото на катастрофата

Американският адвокат Кенет Файнбърг признава, че среща трудности да обясни на близките разликите в размера на обезщетенията: "Както и да говориш на хората за особеностите на американското право, те не могат да разберат защо, в крайна сметка, едно семейство получава по-малко пари от друго. Това разделя хората и засилва гнева им", казва той.

Пари от специализиран фонд

Двамата адвокати не вярват, че катастрофата със самолета на "Джърмануингс" ще стигне до американски съд. Майк Данко смята, че ще бъдат сключени извънсъдебни споразумения с близките на загиналите американски пътници. Файнбърг обаче твърди, че това не решава всички въпроси за "Луфтханза" и си струва да се помисли за специален фонд за обезщетения: "Едно е да кажеш - ето ви тука един чек и въпросът е уреден, съвсем друго е да им покажеш, че си готов да ги изслушаш и въпросът да бъде предаден на независима институция, която да разпределя справедливо парите от фонда", казва той.

Файнбърг е управлявал фонда за близките на жертвите от 11 септември и знае отлично, че въпросът изобщо не опира само до парите. Става дума и за това, близките на загиналите да могат да изплачат пред някого мъката си и да знаят, че има кой да ги чуе.

http://www.dw.de/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%89%D0%B0-%D0%B4%D0%B6%D1%8A%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%83%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%81/a-18373990

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лубиц опитал да вдигне самолета 93 секунди преди да се разбие

 

20150507.arhlvjlshp.jpg

Преди падането на самолета на германската компания Germanwings вторият пилот Андеарс Лубиц е опитал да вдигне самолета. Това е станало 93 секунди преди фаталния удар на машината в скалите. Това твърди доклад на Френското бюро за разследване на авиокатастрофи (ВЕА), цитиран от „Билд”.

 

Според експертите, вторият пилот се е опитал да измени ръчно курсът на самолета, но автопилотът е продължил да работи и Еърбъсът се е разбил. Задава се въпрос - какво точно е искал да направи Лубиц? Дали е изпаднал в паника или е искал да предотврати катастрофата?

Ако е искал да прекъсне контролираното снижение, то е възможно просто да се е опитвал да контролира машината и да я извади от падането, преди да се върне първия пилот.

В доклада се казва дословно:” Една минута и 32 секунди преди разбиването на самолета черната кутия е записала опит от пилота в кабината в продължение на 30 секунди да спре падането и да върне машината към издигане. Но неговите усилия не са довели до изключването на автопилота и самолетът се е разбил”.

 

actualno.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде и нещо по-различно:

 

Кой, защо и как свали полет 4U9525 на немската компания Germanwings
05.2015

22-1.jpg

 

На 24 март Aerbus А320 на немската авиокомпания Germanwings, рейс 4U9525 от Барселона до Дюселдорф, се разби в Алпите, в юга на Франция.

Загинаха всичките 150 летящи с него пътници, в това число и екипажът, заедно с втория пилот андреас Лубиц, набеден след това от официална версия, че след като е останал сам в пилотската кабина се е затворил в нея и е извършил самоубийство със самолета.

Германия изпадна в шок. Меркел стигна до мястото на гибелта на машината, от която бяха останали само малки парчета. Президентът на Франция Франсоа Оланд и премиерът на Испания Мариано Рахой се появиха на съвместна пресконференция. Появи се някакъв следовател, който часове след трагедията вече имаше версията със самоубийството на втория пилот, който нарочно е насочил самолета към алпийския склон.

Веднага обаче стана ясно, че версията с обезумелия втори пилот може да излъже само невръстни деца. Депресираният от терзания втори пилот беше фикция, която беше измислена от най-бездарния сценарист. Като че ли не ставаше дума за пореден самолет – след малайзийските MH370 и MH17 – който загина при загадъчни обстоятелства. Единият направо се дематериализира, вторият беше свален от някого в забранена зона над военния ад в Източна Украйна, а сега немският имаше полудял самоубиващ се 28-годишен втори пилот.

Какво беше необичайното? Обикновено самолетите имат аварии при излитане или кацане, а тук вече пореден самолет се разбива във въздуха при странни обстоятелства.

Ето защо най-логично е да предположим, че тяхната гибел е с една причина и един източник. Ако това не са ЦРУ на САЩ и Моссад на Израел, тогава някакъв стоящ зад тях "синдикат на злото", който ни прави на идиоти и ни пробутва приказки за слабоумни.

И този път изумително бързо, за разлика например от унищожението на малайзийския МН17 над Украйна, беше изнамерен виновният за крушението на Germanwings – вторият пилот, 28-годишният Андреас Лубиц, който се усмихва на една от снимките, но направиха от него прикрит психопат, зловещ масов убиец, престъпник на основанието на някакви звуци в разбитите черни кутии, за да скрият зад боклука от тези новини истинската причина за крушението и убийството на 150 невинни хора.

Aerbus, като съвместен проект на Германия, Франция, Испания и Англия беше основан през 1965 г. и заедно с Boeing е най-големият доставчик на самолети за световната гражданска авиация. Моделът А320 от 1987 г. е лидер при продажбите. Пасажерската кабина наброява 180 места, дължината е 37,57 метра, скоростта 900 км/час.

Въпросният самолет беше 25 години в експлоатация, примерно с около 60 000 полетни часа без технически проблеми и беше предаден през 2014 г. от Луфтханза на нейната дъщерна фирма Germanwings. Последната проверка на самолета е била в навечерието на гибелта му на 23 март, а генералната – през лятото на 2013 г. Немците са известни със своите непоколебими изисквания към самолетната сигурност. Капитанът е имал над 6000 полетни часа. Авиокомпанията има над 60 самолета модел А320. Според техническите критерии възрастта на разбилата се машина не е критична, тъй като всички самолети са обслужвани от техници на Луфтханза с най-високия немски стандарт.

Полет 4U9525 след излитане, на отсечката над Средиземно море, е достигнал в 10,45 ч. височина над Алпите от 10 500 метра. След това е последвало постепенно снижаване в течение на 8 минути /споменаха се и 18 минути/ до височина 1800 метра, като контактът с диспечерите около 10,53 ч. е бил прекъснат.

Какво конкретно е ставало на борда на самолета и защо траекторията на полета преди разбиването в Алпите е преминала към режим на редовно снижаване при кацане?

Според официалната версия няколко минути преди катастрофата първият пилот е излязъл от кабината до тоалетната, спокоен, че всичко се намира под контрола на автоматиката. Но именно това е било използвано от втория пилот Андреас Лубиц, който се е залостил отвътре в кабината с резе, и е преминал на ръчно управление с постепенно снижаване на самолета към скалите на алпите, където завърши живота си с унищожение на самолета.

Но веднага правеше впечатление, че нещо не е наред с тази набързо измислена от французите версия, поддържана и до днес, а вероятно и в бъдеще.

Всъщност много неща не бяха наред.

Да започнем подред.

Ако се прегледат материалите за самоубийствата с летателни апарати се вижда, че във всички случаи, в които са дадени данните за движението на машините, те са използвали вертикално пикиране върху скали, върху писта, в океана. Но картината на последните минути на полета 4U9525 повече прилича на маневра за смяна на ешелона в резултат на нарочна маневра на пилотите, на погрешни показания на висотомера или на дистанционен контрол. Но и това е било предвидено от втория пилот, който плавно е насочил самолета към планинския склон. Междувременно капитанът, който е бил доста дълго време в тоалетната, връщайки се е заварил залостена отвътре пилотската кабина, която не може да се отвори с кода отвън на вратата. Започнал е да блъска вратата, с някакво желязо, крещял е "отвори, майната ти, какво правиш". Но вторият пилот–самоубиец в течение (на 8 или 18 минути) мълчи и не казва нито дума, диша равно и поддържа напълно плавно снижаване, а не пикиране, като от време на време изравнява машината в хоризонтален полет и се движи просто по курса към планината за да се блъсне и самоубие.

Вторият пилот е знаел в кой момент капитанът ще отиде до тоалетната и той ще използва този момент, за да залости отвътре вратата, като елиминира всички кодове за автономното й отваряне. Не е знаел, че при стюардесите и пътниците има сателитни телефони, по които първият пилот е могъл да се свърже със земята или със съответните въздушни служби.

Така или иначе, във версията ключова роля играе едно резе, затварящо кабината на пилотите отвътре. И тук стигаме до голямата издънка на официалната версия. Защото просто няма такова резе, за което обаче френският следовател, въпреки че беше добре подготвен и се е консултирал с експертите по авиационна безопасност, не е знаел. Или, както се казва – дяволът се крие в детайлите.

Истина е, че Европейската агенция за авиационна безопасност препоръчва кабината на пилотите да бъде оборудвана със средства за затваряне отвътре в случай, ако пилотът е излязъл или е бил подмамен да излезе в салона и там да бъде заловен от терористи. Но френският следовател не е знаел една малка, но ключова подробност. Всъщност трудно е да бъде обвинен, тъй като за нея почти никой не знае. Както Луфтханза, така и нейната дъщерна Germanwings, последователно игнорира тази препоръка на ЕААБ заради принципни съображения. В тяхната основа са както няколкото случая на отвличане на самолети в миналото, така и присъщото на немците строго съблюдаване на йерархията. Командирът на самолета остава такъв, даже ако е излязъл в пътническия салон, вторият пилот при никакви обстоятелства не може да се залости отвътре. Това е фирмена тайна на Луфтханза.

Тази система се съблюдава на немските самолети, но заради наредбите не се афишира и споменатият френски следовател не е могъл да знае това. На него са му казали как трябва да е, но не как е наистина.

Версията е слаба и от психологическа страна – ако вторият пилот наистина е искал да се самоубие няма да рискува плавно снижаване с неясен изход, а щеше да пикира самолета вертикално надолу. Или пък е бил голям оригинал и искал да удължи предсмъртното си удоволствие.

Така стигаме до най-вероятната версия със свалянето на полет 4U9525. Каква е тя? Както и при други подобни, неизяснени и до днес случаи, става дума за дистанционно отвличане на самолета чрез блокиране на неговата апаратура, обезоръжаване на пилотите, екипажа и пътниците, и насочване към гибелта от разстояние.

Кой и защо?

Най-старателно се избягват и до днес информациите, че терористичният акт е насочен срещу немското и френското правителство, като предупреждение за тяхната позиция спрямо Украйна, т.е. несъгласието с доставка на оръжие от САЩ за хунтата в Киев.

Писахме в миналото много пъти за технологията за отвличане и дистанционно насочване на самолети, започвайки със събитията на 11 септември 2001 г. в Ню Йорк и завършвайки с малайзийския МН370, изчезнал безследно някъде над Индийския или Тихия океан.

Дистанционно полетът на 4U9525 е бил контролиран с перфектно снижаване на пълна скорост от 900 км/ч. към стръмния склон или към някаква друга цел. Каква е могла да бъде тази цел?

Така стигаме до най-голямата изненада. Според Anonymous полет 4U9525 на Germanwings е бил свален от френски изтребители, тъй като дистанционно самолетът е бил отвлечен и е бил насочен към стената на едно от най-големите водохранилища в Европа – Barrage de Serra – Poncon, висока 123 метра, която събира водите на реките Дюранс и Убайе.

Изкуственото езеро Serra – Poncon е в югоизточна Франция и е едно от най-големите водохранилища в Европа. След дистанционното отвличане на самолета той е загубил рязко височина, но след това е бил стабилизиран хоризонтално от автопилотната система и е направил ляв завой към язовирната стена. Заради това излетелите френски изтребители са били принудени да свалят самолета, превърнат в безпилотник-камикадзе, за да унищожи стената и да последва невъобразимо бедствие за Франция.

Anonymous се основава на данните на Flightradar 24, който следи въздушния трафик на живо по целия свят. Липсата на големи парчета /или части/ от унищожения самолет на мястото на катастрофата са потвърждение на тази теза. Според Anonymous, спектралният анализ на двата аудиофайла от гласовия запис на пилотската кабина са фалшифицирани.

Причината за превръщането на немския самолет в страшно оръжие е била да бъдат предупредени Ангела Меркел и Франсоа Оланд да не се противопоставят на политиката на САЩ в Украйна и в Близкия Изток.

Манипулирането на бордовата апаратура на полет 4U9525 е станало на 23 март 2015 г., един ден преди трагедията, когато самолетът е бил откаран в хангара за "отстраняване на проблеми с люка на предното шаси". Тогава е бил извършен програмен ъпгрейд.

Чиповете на двете черни кутии, които съдържат командите за управление от автопилота, изчезнаха или са "повредени".

И нещо за "десерт". На по-малко от 100 км от мястото на разигралата се трагедия във Finale Ligure се намира "случайно" телекомуникационна станция на армията на САЩ.

Започналата глобална война е хибридна, и противникът в нея не е само Русия.

В тази война имаме един главен участник, онзи който започна. Всички останали за него, в една или друга степен, са противници.

Отново имаме случай на супердържавен тероризъм. Малайзийските МН370 и МН17, както и разбилият се във Франция А320 на Germanwings, бяха застраховани в една и съща компания Allianz. Както е известно застрахователите имат достъп до системата за сигурност за застрахованите от тях обекти.

Но кой е над Allianz? Както писахме в предишния брой на "Строго секретно" Allianz е една от глобалните компании, които се контролират от новото олигархично суперядро – компанията за управление на инвестициите Vanguard Group от Филаделфия /САЩ/, която е жизнено заинтересована в срива на Минските споразумения в Украйна, във войната в Сирия и сега в Йемен. Тя контролира и основни предприятия на американския военно-промишлен комплекс. Сред тях "случайно" са и Raytheon Northrop Grumman и Crypto AG, свързани с оборудването за прехващане и дистанционно отвличане на самолети...

 

22-2.jpg22-3.jpg

Източник: http://strogosekretno.com/240/22/%D0%9A%D0%BE%D0%B9-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-4U9525-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-Germanwings.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...