Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Отварям тая тема, защото вече DIRT Rally  се появи с ранен достъп в STEAM.

 

 

 

Ето първото видео, по-късно обещавам още, щото като фен на Codemasters,  съм собственик на тая игра. 

 

 

Първоначално инфо за играта тук. Обещанията са за яка симулация на рали. Играта е в развитие и много неща ще се променят до 2016 година. Според разработчиците, важна ще е и обратната връзка с геймърите. 

 

 

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отварям тая тема, защото вече DIRT Rally  се появи с ранен достъп в STEAM.

 

 

 

Ето първото видео, по-късно обещавам още, щото като фен на Codemasters,  съм собственик на тая игра. 

 

 

Първоначално инфо за играта тук. Обещанията са за яка симулация на рали. Играта е в развитие и много неща ще се променят до 2016 година. Според разработчиците, важна ще е и обратната връзка с геймърите. 

И аз съм им фен, но бих я закупил на цената, на която закупих dirt dirt 3 dirt showdown и още няколко от техните игри (все на промоций по 6-7 лева)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат, няма да има лигавщини от рода на гимхана (?) а чист рали симулатор. Интересно е да видим дали Кодитата могат да излязат от аркадните води. Според статии на журналисти които съм чел, мога да потвърдя че Кодитата наистина държат на обратната връзка с геймърите. Със удоволствие бих я пробвал на по-късен етап. Но за момента излизането на тази игра е перфектна причина да се намали цената на Grid Autosport и така лекичко да си я вземем по време на промоция. ;)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами тя играта доколкото четох набързо, би трябвало да излезе или към края на годината или в началото на 2016. Поиграх малко, колкото да видя графиакта и управлението, без да задълбавам. Има засега три ралита с всичките етапи ( или поне предпоалгам, че са всичките, не съм ги гледал точно). Рали Гърция, рали Уелс и рали Монте Карло. Всеки етап е напълно реален, както при WRC  състезанията. Тоест, доста е дълъг или по-точно напълно имитира истинските ралита в тия страни. Има си шейкдаун и всичко както подобава на едно рали. Автомобилите са от 60-те, 70-те, 80-те, 90-те и днес. Първите ми впечатления са малко смесени, но не съм си играл много да разучавам. Всеки етап може да се кара по разлчино време на денонощието и при различно време. Примерно има нощ с мъгла, дъжд, сняг... има ден пак с мъгла, облаци, сняг, дъжд, сутрин, на обяд, следобяд...Обаче като картина нещо не ми допаднаха текстурите. Автомобилите са с реален изглед, но примерно Assetto Corsa и Project cars  са с доста по-добри изгледи. Макар че при DIRT  също има реален километраж, оборотомер и уреди. Явно има какво да се работи върху ефектите. като управление с клавиатура ми се стори доста лесно. Очаквах доста повече от един симулатор, макар че честно казано, има хиляди настройки и за АБС  и за тракшън контрола и за какво ли не и не знам какви настройки точно ползвах. Просто дадох на 1 плъзгачите и газ. Утре ще разучавам по-подробно. Като вървеж играта като че ли е малко по-тежка от GRID Autosposrt,  но няма проблем на 2560х1440 с 2xAA  да върви с минимални 60 fps, тоест с включена вертикална синхронизация и гладка картина, както при останалите GRID. Но си е доста по-тежка определено.  Това засега, утре клипчета и снимки. Всъщност ето някои с намалено качество:

 

Ford Siera:

2015-04-29_004637.jpg

 

2015-04-29_004743.jpg

 

2015-04-29_004820.jpg

 

 

Ford Escort:

2015-04-29_004949.jpg

 

 

Ланчия Флавия:

2015-04-29_005214.jpg

 

2015-04-29_005305.jpg

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първата снимка изглежда като истинска.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изглежда обещаващо. Дайте някой торент за но-стийм рип, ако попаднете на такъв.

Правилата не ни го разрешават, отивай и питай при пиратите. (пиратския форум де, не че аз не съм пират)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изглежда обещаващо, определено ще се пробва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Качиха я на едно място, но много бавно се сваля, а е 12 гиги. Някое нетърпеливо българче ако желае да ускорим нещата, да погледне времето в Уфа ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Качиха я на едно място, но много бавно се сваля, а е 12 гиги. Някое нетърпеливо българче ако желае да ускорим нещата, да погледне времето в Уфа ;)

В STEAM  беше 7.8 GB. Не знам какво толкова са сложили до 12 GB :)

 

Понеже пробвах играта снощи в 1 часа, нещо не можах точно да оценя нещата май. Сега имам повечко време и за клипчета. Обаче ми се стори, че дори и на Ultra  нещата не са много добре. Особено текстурите са като на игра отпреди 5 години. Спокойно някой ако не знае коя е играта, може да я сбърка с графиаката на DIRT II, което е странно за мен. Все пак това е някаква ранна версия на играта. Може някои неща да не работят добре, например анизотропната филтрация. Затова сега ще си я пусна директно от драйверите. Освен това играта е с реклама на AMD Evolve,  та нищо чудно и това д аима пръст в картината. А горната снимка изглежда като истинска, защото е с по-високо качество. Там играх на 2560х1440  с DRS. Определено и тук DRS  е за предпочитане пред антиалайзинга. Така таблото на автомобила изглежда много по-добре. Но ми се струва, че е трудно да се сравнява с автомобилите от Assetto Corsa и Project Cars. Да кажем, че това са автомобилите от GRID Autosport  с по-детайлни табла, като уредите вече са различими. Обаче детайлите липсват, както примерно при другите цитирани от мен игри. Аmbient Oclusion  също не се представя добре, поне първите 4-5 старта които направих. А текстурите както казах, може да са и от DOOМ3 :) Дано това е грешка в моя компютър, а не замисъла на разработчиците. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май споменах, че това са първи впечатления, които са важни, но не чак толкова при положение, че съм разгледал едва 5% от играта. Сега малко повечко се занимавах и разучавах нещата. Определено тая игра много ми допадна.  И макар още да не знам всичко за какво е, още повече, че е на английски, а аз хващам само около 30% примерно от тоя език, то мисля е доста по-различна от всичко излязло досега от Codemasters. Да, сбор е от другите им игри с нещо ново, но е добре направено, като в същото време са избегнати тежките настройки, които ги има в Race Room примерно. Тоест, който обича само с плъзгачи да променя колата си, има го. Има и ъпгрейди на автомобилите, които се придобиват с напредване в кариерата. Има я и покупката на автомобил. В началото си принуден да почнеш или с Мини  или с Ланчия Флавия от шейсетте. С напредване в кариерата имаш възможност за ъпгрейд на колата, както и за наемане на екип, който да обслужва и се грижи за ремонтите и ъпгрейдите на колата. Поне така схванах, макар че може да е доста по-сложно и малко по-различно от това, което си мисля. И като казах ремонти, автомобилът постепенно или изведнъж се поврежда. И както е при истинското състезание WRC,  между етапите имаш 30 минути за ремонт, а всеки ремонт се прави за определено време и то като процент. Тоест, ако си скапиш много амортисьорите и не ги ремонтираш когато имаш тая възможност, трудно ще възстановиш повече от 20% за 30 минути, колкото е времето за ремонт. Други части се ремонтират по-бързо, но за всяка си има определени минути. Хубавото на тая игра е, че във всеки момент може да ти покаже стандартните настройки или препоръчителните ремонти, без да пшроменя твоите настройки, а само показвайки с маркери кое е стандартна настройка. Така никога няма да загубиш своите настройки по невнимание. Още повече, че имаш възможност и за записване. Ето как става:

 

2015-04-29_225933.jpg

 

Залените стрелкички показват стандартните настройки. В случая не съм променял нищо и затова стрелкичките си стоят отгоре. Опредфелено не съм срещал нещо подобно при други игри, където обикновено ако дадеш настройките на default,  всичко изчезва. Освен ако не си го записал под някаква форма или снимал както мен. Подобни плъзгачи за настройки има и при DIRT 3,  но там отделните стойности са по-малко. Тук има голям спектър за всяка настройка. Засега пробвах спирачките само и действа доста добре и с голяма амплитуда. Аз лично обаче предпочитам да мога да променям стойностите на спирачното усилие в движение. За жалост при тая игра клавишите за управление са много малко. Общо взето има клавиши само за движение и оглеждане. Нищо от настройките на автомобила не е изнесено в отделен клавиш. а може би така е и при WRC,  та от тая гледна точка всичко това е оправдано. Доколкото съм запознат, настройките на автомобилите във WRC  се променят само в сервизния парк. Иначе би било добре в движение да се променя това-онова, като спирачки и тракшън контрол. И като казах тракшън, тук има 5 степени плюс off. Също 5 степени има за ESP  и ABS. И както при GRID Autosport, колкото по-трудно се играе, толкова бонусът е повече. А ето как е в сервизния парк, където трябва да се отиде след всеки етап, за да не се скапи автомобила напълно:

 

2015-04-29_231001.jpg

 

В случая малкия ремонт на амортисьорите ми коства 28 минути и то не пълен ремонт, а частичен, защото бях минал вече няколко етапа преди да видя що за чудо е тая опция за ремонт. Тук също има препоръчителен ремонт, означен със зелена стрелкичка, който не е задължителен. Колкото повече колата излиза от пистата или се удря някъде, макар и леко, толкова по-трудна става за каране, мотора отслабва, а дори веднъж спуках гума. Доволен съм от геймплея, макар отначало да бях скептичен, защото малко са хората, които обичат да се пуснат по някакво рали трасе, както при DIRT 3, да не знаят завоите наизуст и накрая каквото стане. В случая интересното е, че всичко се чупи, всичко е като при реалните WRC  състезания и просто да се блъскаш в камъните и скалите докато стигнеш до финала, не става. Всяко излизане извън трасето означава и сериозни поражения по автомобила, които се натрупват до края на етапа, а и след това, ако не ремонтираш колата. Което пък не винаги е възможно, защото виждате за 30 минути какъв ремонт само се прави.Поиграх малко и онлайн чрез RaceNet. Не видях друга опция за онлайн, макар че имаше и доста неактивни неща, които ще се появят след време.  Все пак там имаше дневно състезание, което представлява само един етап. Имаи цяло състезание, от 11 етапа, както и други състезания, но за там нямах купен автомобил.  Общо взето нещата се развиват, а какви са бонусите не знам все още, ще разбера накрая.

 

Сега малко за графиката, която е не по-малко интересна от геймплея. Отначало казах, че не ми харесват текстурите. Затова чрез драйверите на NVIDIA  направих някои настройки за добра картина, които не отнемат много от fps. Сложих анизотропната филтрация на 16, Texture Filtering Quality на High Quality( подобрява се релефа на повърхността), включих филтрациите на NVIDIA - FXAA заедно с MFAA, а в играта включих резолюция 2560х1440 и 2xMSAA. Получи се наистина добра и гладка картина с минимални 60 fps  почти навсякъде.  И докато на мен не ми харесваха главно текстурите на скалите и отчасти настилката в Гърция, то като пуснах още няколко състезания, провеждани по различно време и при различни метеорологични условия, коренно промених мнението си. Особено ми допадна дъжда, примесен с мъгла сутрин. Невероятно са направени капките. И в други игри има дъжд, но не и по тоя естествен начин. Ако се вижда на клипа, забележете как след минаване на чиастачките се появяват отново капки преди да се върнат обратно. Това го няма при други игри, включително при Project Cars, където точно това ме дразнеше. Ако автомобила спре на място, се чуват много ясно капките от дъжда и работата на чиатачките, Те и в движение се чуват, но човек трябва да знае за тоя звук, за да го забележи. В същото време таблата на автомобилите са осветени добре и създават приятна атмосфера, дори човек да не ги гледа. Нощно време да се кара също е невероятно, макар че ще кача такъв клип утре или вдруги ден. 

 

 

Ето и още едно клипче от Уелс, но без дъжд:

 

 

 

Нещо и за управлението. Отначало карах с ABS, TC  и така нататък, но така се губи усещането. Затова всичко на off  и газ. Общо взето разликата за тия, дето са свикнали не е голяма, но пък управлението доставя много по-голямо удоволствие, особено ако драпаш в калта и задницата постоянно се опитва да те изпревари. Тук забелязах и лек недостатък в управлението - забавено връщане на волана в изходна позиция, което затруднява контрирането с волан при поднасяне и при недобра преценка води до завъртане. Не срещнах настройка за тия неща. Дано в бъдеще някой се сети и постави. Ако не, ще  се компенсира с навици и настройки на самия автомобил. 

 

Засега оценката ми за иргата е нещо от сорта на 9 от 10, което рядко давам на игри, да не кажа изобщо. Все пак е 9, имайки предвид, че ще се появят още нови неща до края на тая година, включително нови автомобили и трасета. 

 

А производителността ще я тествам на по-късен етап. Има си вграден бенчмарк, който обаче не работи както трябва ми се струва. 

 

Редакция:

 

 Още едно клипче с вградения бенчмарк, записано с Shadowplay. Вертикалната синхронизация е включена на 60 Hz, а допълнително съм направил следните настройки от контролния панел на NVIDIA:

 

2015-05-01_231953.jpg

 

Тук основните промени са ръчно зададена АФ на x16, Texture filtering - Quality на High Quality, включени FXAA и MFAA. FXAA замазва ръбовете, а MFAA  в комбинация с 2хMSAA  от настройките в играта позволява намаляване на белия цвят при контактните линии, като ефекта е като 4xMSAA,  но с по-малък спад в кадрите. Резолюцията е 2560х1440 чрез DSR. Стигнах до тия настройки след многократни комбинации. Оказа се, че точно тия комбинации дават не само най-качествената картина, но и възможност да се играе с включена вертикална синхронизация. 

 

 

В клипчето има лека заигравка с AMD  напълно умишлено. Сега чакам да видя и как върви играта с AMD  видеокарти. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес излезе планиран ъпдейт  -  Pikes Peak. Това е най-известното планинско изкачване в света с дължина около 20 километра , което се провежда всяка година. Няма ограничение в автомобилите и всеки може да си кара с колкото си иска мощен автомобил. 2013 година Себастиан Льоб  подобри рекорда с 1.33 минути, карайки специално подготвено Peugeot 208 T16 Pikes Peak с мощност 875 к.с. и тежащо 875 килограма. Това е малко по-малко от теглото на Лада Самара и около 200 килограма по-малко от среден малък автомобил като Фолксваген Поло и Форд Фиеста.  Та всичко това като ъпдейт в DIRT Rally. 

 

Рекорда на Льоб по трасето Pikes Peak:

 

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това все едно е копие на която и да е серия на dirt. Публиката на едно място, от вътре си прилича с колата, а за малко реших че това е играта. :D

 

П.П. Тоя човек не знам как не го е шубе да кара там по изкачването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Това все едно е копие на която и да е серия на dirt. Публиката на едно място, от вътре си прилича с колата, а за малко реших че това е играта. :D

 

П.П. Тоя човек не знам как не го е шубе да кара там по изкачването.

Девет кратен рали шампион, как да го е шубе :P  Иначе в играта засега има само три автомобила - Peugeot 205 и 405,  както и Audi Quatro. Те тия машинки ги има и при DIRT 3. Иначе честно да ти кажа, доста се изненадах от картината в играта. Наистина ми се стори като на кино, сякаш доста са се постарали. 

 

И малко пояснения как се кара Pikes Peak. Льоб почна тренировките няколко месеца преди самото състезания доколкото се сещам. Всичко се знае наизуст, както например се знае Nordscleife от почти всеки , който малко повече е играл подобни игри. Там също са 20 километра. Всичко се научава наизуст. Четох обяснения на разработчиците за Pikes Peak и там споменаваха, че целта е всичко да се научи наизуст. То иначе и няма как да караш без да знаеш маршрута до последната подробност. Та това е идеята. А ако се надяваш да караш като нормален автомобил, няма да стане. 600 коня с турбо са доста опърничеви и след 4000 оборота някъде направо те ритва отзад и завърта по трасето. определено ти трябва доста опит, за да караш тия автомобили. Те са някакви първични. На ниски обороти нищо не се случва, просто чакаш дълго време да стигнат 4-5000. След това получаваш ритник и в дърветата :P

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мани ... не ми говори. Dirt 3 си седи в кутията, защото аз не мога да карам колите. :D Е, мога де, ама бавно, но по едно време откачам и натискам газ до дупка и... залитам в дървото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление я изтрих след няколко минути иначе щях да се включа с тест на АМД.

 

Тази част изглежда обещаваща за разлика от последните 3-4 (абе всичко след CMR 2 общо взето),но ще си я купя и играя като е готова.В момента съм претоварен с Witcher 3 и нямам време даже и за Project Cars.

 

Тази серия по принцип я купувам ,защото има сантиментална стойност за мен,но последните така си и стоят в кутиите или на дисковете на списанията където са били като подарък.

Все пак CMR 1 беше играта с която проходих в геймърстването и то с безрой часове по залите и липса от училище заради нея.

За съжаление всички нови рейсъри си искат подходящия хардуер ,а именно волан, за да им се наслади човек както трябва.Бях на мнение, че и с клавиатурата става, но няма нищо общо.

Играл съм единия от DIRT-овете на Logitech G25 и разликата е неописуема. С клавиатурата трябва едва ли не да играеш с помощни средсва като АBS, ESP и прочие ,за да не си постоянно в тревата.Примерно в Project Cars.С волана изключваш всичко и пак имаш пълен контрол на колата.Това е лично мнение, не ангажирам никого, но за себе си знам, че ще се пусна на рейсъри по сериозно чак катосе сдобия с хубав волан. Така и така съм почнал да обмислях проект за геймъско бюро с вграден хардуер и специални възможностти за закрепване на волан и педали,та ще е тогава ако упея да го осъществя.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

За съжаление я изтрих след няколко минути иначе щях да се включа с тест на АМД.

 

Тази част изглежда обещаваща за разлика от последните 3-4 (абе всичко след CMR 2 общо взето),но ще си я купя и играя като е готова.В момента съм претоварен с Witcher 3 и нямам време даже и за Project Cars.

 

Тази серия по принцип я купувам ,защото има сантиментална стойност за мен,но последните така си и стоят в кутиите или на дисковете на списанията където са били като подарък.

Все пак CMR 1 беше играта с която проходих в геймърстването и то с безрой часове по залите и липса от училище заради нея.

За съжаление всички нови рейсъри си искат подходящия хардуер ,а именно волан, за да им се наслади човек както трябва.Бях на мнение, че и с клавиатурата става, но няма нищо общо.

Играл съм единия от DIRT-овете на Logitech G25 и разликата е неописуема. С клавиатурата трябва едва ли не да играеш с помощни средсва като АBS, ESP и прочие ,за да не си постоянно в тревата.Примерно в Project Cars.С волана изключваш всичко и пак имаш пълен контрол на колата.Това е лично мнение, не ангажирам никого, но за себе си знам, че ще се пусна на рейсъри по сериозно чак катосе сдобия с хубав волан. Така и така съм почнал да обмислях проект за геймъско бюро с вграден хардуер и специални възможностти за закрепване на волан и педали,та ще е тогава ако упея да го осъществя.

 

 

Това май е вечния спор или не? - волан срещу клавиатура. Аз си мислех, че много хора играят с клавиатура, но се оказа едва ли не, че аз съм единствения, играещ рейсъри с клавиатура. Това разбрах, когато се пуснах онлайн в Project Cars. Там е означено кой с какво играе - клавиатура, волан или как му викаха на онова, дето го държиш с двете ръце... :P С такова проходих в залите с PS, играейки F1, футбол и още някакъв рейсър с Порше. Това ми е и единствения опит извън клавиатурата. Сигурно и затова като се захвана с клавиатурата, най-малкото съм равен с останалите, а доста често съм и първи. Например тук се изгъбарках малко, като оставих втория с волан на 4 секунди от моя рекорд с клавиатура:

 

 

Това е Project Cars  и там бях изключил тракшън контрола да не ме спъва. Имам и още няколко рекорда с клавиатура или в челната тройка, където около мен са се волани и джойстици. Дори не се вижда друг да играе с клавиатура, ей и затова ми става кеф да играя със 7-8 бутона, а не с геврек.  Клипчето е отпреди 10 дена и за тия десет дена имат напредък воланите:

 

2015-05-27_174920.jpg

 

 

 

При Dirt Rally  не е точно така, защото с клавиатура макар да изглежда лесно, проблемът е с подаването на газ. Макар че честно казано, в DIRT 2  поставих едно мое рекордче с клавиатура преди време, където от 276 004 пробвали се, бях на 55 място.

 

 

Като се има предвид, че първите няколко са откровени чийтъри или просто е станала някаква грешка, то съм си в топ 50 с клавиатура.  Мисля, че DIRT 2  се управлява повече от идеално с клавиатура. Поне е доста по-лесно от тая DIRT Rally. Тройката същата работа - ралитата са ми пак по-лесни. При DIRT Rally  реализма е в малко повече и все тая дали с волан или с клавиатура, след като влезеш с безразсъдна скорост в някой завой или неравност. особено неравностите с каквото и да караш, биха ти създали проблем. Да, клавиатурата е по-добре при Project Cars  и Race Room,  но при DIRT Rally  явно заради опита да се направи реално поведение на автомобила по неравности, клавиатурата идва малко като странична периферия.  А и няма настройки - талкива, каквито има всеки уважаващ себе си симулатор. Просто Codemasters  отново са лека крачка назад спрямо конкуренцията в тоя жанр - рейсъри-симулатори. 

 

Все още не съм се захванал да поставям рекорди при Dirt Rally,  но се обзалагам с всеки, че без проблеми ще вляза поне в топ 20 с клавиатура. Като се има предвид, че вече хиляди играят, то и 50-то място ще е голям успех. Но това някой ден като съм по-свободен и когато имам мерак да карам по чакъл, а не на писта. 

 

Отказах се от волан, щото видях, че с клавиатура съм си достатъчно добър. Волана просто ще ме разсейва, а и това са излишни пари. Стар не ми се купува, макар скоро да се бях навил и да отправих запитвания, но нещастниците с обявите не ми отговориха. Както и да е, мен си ме кефи и с механична клавиатура. Предната раздрънкана определено изнервяше при рейсърите, тай си е просто един инструмент за рекорди. Все ми е тая с какво карам - волан, клавиатура, джойстик, крака или ръце. В крайна сметка целта е една - да нацеля пътя. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес(вчера) излезе версия 0.5 на играта. Новото са 6 нови автомобила и 12 етапа в Германия. Ето един къс етап, който ме закова 1-2 часа докато дам най-добро време:

 

 

Играта почна да прилича на игра. Гледам са се появили и по-подробни настройки на автомобила, които ми липсваха. Сега вече тая игра не се отличава от други подобни симулатори. Липсват и само настройки за клавиатурата и точно затова се дърпам малко от нея. Определено си иска волан или поне да се карат автомобили ( като тоя Кадет), които се управляват лесно с клавиатура. Германия е на асфалт главно и за разлика от Монако, автомобилите се управляват добре.  А сега с новите настройки, може би ще се постигнат добри резулати. Кофтито е, че няма как да настройваш колата си когато ти скимне, а трябва да излизаш от състезанието и да го пускаш наново. Дори обикновен рестарт не показва настройките, което е тъпо. Има 10 броя шейк дауни, но това е само една къса отсечка по която нищо не може да настроиш, още повече, че настройките станаха прекалено много. Човек трябва да седне, да хване един автомобил и една писта, да се бори няколко часа с настройките и ако има късмет, ще стане първи:)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понеже напоследък споменавам по други теми за един проблем, свързан с настройките на графиката при тая игра, ето и илюстрация за какво иде реч. Пускам вградения бенчмарк. Настройките в първия случаи са всичко на ultra и с изключена допълнителна опция за картината "advanced blending". Във втория случай " advanced blending" е включена. 

 

 

 

Спадът в кадрите е огромен. Подобрение на картината има, но някой може и да не я забележи на клиповете. Като цяло се усещат нещата, а не се наблюдават. Тоест, картината става по-жива, защото част от разстенията на преден план намаляват като обем и зад тях се появяват детайлите в далечината. Хубава опция, но и доста хубав спад на кадрите. Пуснах и на 1280х720, където кадрите се мотаеха около 50-60 и то с 2хMSAA. Като цяло неизползваема за мен опция, въпреки че е възможно да се кара и с тия кадри, след малко настройка на АА.

 

Интересно ми е, как се държи тая опция при конфигурации с АМД карти. Затова и демонстрирах какво става при GTX970. Не е паметта, ако някой скочи върху нея. Вижда се, че е заета около 2500 MB  и в двата случая, без никаква промяна. Не е и процесора, защото видеокартата си се товари добре. Това много добре се вижда при тест на 1280х720, където видеото с включен " advanced blending"  пак си се товари максимално. 

 

Та ако някой има играта и желанието да изгуби 10 минути за проба, може да го направи. Иначе не ви признавам за геймъри и разбирачи :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Можеше направо на ЛС да ми пишеш :P

 

edit: Купих я току що, но ще отнеме време да я сваля с моя извънземен интернет. Чак на 27-и ще ми пуснат бързия (за Германия) 50к.

Редактирано от Tommygun (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеше направо на ЛС да ми пишеш :P

 

edit: Купих я току що, но ще отнеме време да я сваля с моя извънземен интернет. Чак на 27-и ще ми пуснат бързия (за Германия) 50к.

Ок, можеше просто да тестваш някоя "оригинална" версия.  Ще чакам резултатите, отнемат не повече от 15 минути двата теста. За мен цялата работа е необяснима на тоя етап. Прекалено натоварване на видеокартата. По-просто би било да се включат всички 8 трейда на процесора, отколкото да се затормозява толкова видеото.  И понеже тая игра е с реклама на AMD Gaming Evolved,  тия неща ме навеждат на някои мисли. След като са избрали видеото да обработва всичко, дали пък АМД картите няма да се справят по-добре? Може да се върнем на Project cars  и да видим, как PhisX  вместо да се изчислява от видеото, се изчислява от процесора с всички последици след това. И точно тук ми се ще да разбера, дали и АМД не си правят тънките сметки. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Не играя игри но щом е за теста веднага дръпнах игрицата :)

 

i5 4460 и GTX760 стокова без никакъв допълнителен клок

Да видим с 1000-1200лв. по-евтин хардуер какво става.

Качеството съм го намалил че да не ми прави големи файлове да ги качвам цяла вечер.

 

Сега се качва и клипа с онази опция направо сцепи компа ;) 15-20 фпс като е готов ще го постна :)

 

ето го но още е на 360п скоро ще се оправи

 

Тука е без онази опция и без MSAA - държи кадрите около 60 на места и доста повече към края ;)

извод: с такъв комп като моя хората могат да играят играта прилично.

Редактирано от Can Oa (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В последните дни ми попадат най-различни статии на тема драйвъри и прочие.

 

Проблема на АМД е ,че драйвъра очевидно не може да натовари добре процесора под DX11 и затова картите на АМД подпират много по-рано в процесорния лимит. В Project Cars нещата са толкова брутални,понеже разработчика е изходил от драйвъра на Нвидиа(който товари доста по-добре процесора) и приел,че и при АМД нещата се случват така.В статия на ComputerBase се казва че вината е 50/50.Едните не са си оптимирали играта за всякакъв хардуер а другите не си оптимирали драйвъра.

 

Der Grund für das schlechte Abschneiden ist schnell gefunden: Die AMD-Grafikkarten werden in Project Cars nicht richtig ausgelastet. Während bei Nvidia die GeForce GTX Titan X und die GeForce GTX 980 vom Hauptprozessor nur leicht ausgebremst werden, werden AMD-Karten deutlich stärker von der CPU limitiert. Die „GPU Usage“ variiert nur zwischen 40 und 70 Prozent – dementsprechend bleibt viel Leistung auf der Strecke. Die einzige Abhilfe ist, einen schnelleren Prozessor einzusetzen. Doch viel schneller als ein auf 4,4 GHz übertakteter Core i7-4770K ist nicht möglich.

 

DIRT е почти готов при мен,а си я купих защото така и така ще я купувам,защо да не е по-тънко заради Early Acces,пък и така се гарантира,че тестваме с еднакви версии. Имам опасения,че процесора ще ми изиграе лоша шега както при Grid ,но ще видим все пак човек тук е сам на пистата....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз играя GRID  от 2007 година ако не греша точната година на излизане. И понеже играя тия игри доста често и имам най-много навъртяни часове игра при игрите на Codemasters,  включително всички DIRTи F1, мога да кажа следното. Тия игри дразнят, ако не е включена вертикалната синхронизация и кадрите са около 50-60. Играят се отлично с 35 до 40  fps, не повече, за да не се забелязва тиъринга. С над 60  fps  игрите са отврат - голямо насичане е имало при мен винаги. Може би плътно до излизането на опцията на NVIDIA Shader Cache, която оправи донякъде нещата при някои от игрите, особено при DIRT Showdown, играейки е с GTX460. Заради тия игри съм отнесъл поне 3 бана в различни форуми, включително тук. Затова мисля, че разбирам за какво иде реч. Няма как тая игра да я играя без ВС никога, освен ако не съм с някой лаптоп с GT 620M  примерно. Всъщност, падна ми се нещастието да играя F1_2013  когато излезе с G860+GTX460. 50  fps  не можех да хвана заради процесора каквито и настройки на картината да сложа. 40-45 максимум даваше пентиума. И въпреки доброто видео, се принудих да използвам едни чалъми. Това е единствения път, когато играех тая игра без вертикална синхронизация. Увеличих до максимум резолюцията на монитора - 1600х1200, поставих детайлите на максимум, набичих и 8хАА и извадих 40 кадъра от видеото. така се ядваше играта на 17 инчовия CRT, но просто нямах друг избор.   Това лирично отклонение го правя за да поясня, че няма да споря с никой, който ми казва, че игра се играе с 40-50  fps. Не, не се играе, особено тия на Codemasters. Точка. Нещо като темата за CS, където лапетата искат и 200  fps, пренебрегвайки ВС. Е, тук е точно обратното. 200 фпс са шит, защото има тиъринг и гадна картина. Това само те разсейва, въпреки че цялата работа се състои в това, да въртиш геврека много точно. И понеже тоя геврек трявба да се върти точно, то трябва и отлична картина. Едно леко прекъсване на картината и може обиколката или състезанието ти да е прецакано. Особено това важи, ако си тръгнал да дрифтиш с GRID. Там изобщо не можех да търпя накъсана картина и правех всичко възможно, да си пусна вертикалната синхронизация. Дори с 8800GT.

 

А за DIRT Rally  чакам някой с AMD. Ясно е, че NVIDIA  не стават за advanced blending. Все пак е интересно, колко напред е GTX 970  за 700 лева спрямо GTX760 за 500 в началото. Или май 600 беше. Както и да е, накрая струваше над 400, когато се появи GTX970. 

 

Все пак е интересно, че с adcanced blending  GTX970  има по-малък спад отколкото GTX760. Ето още една причина да се избере по-ново поколение видеокарта. Това се забелязва и при други игри, като GTA 5 и други подобни, където Maxwell 2  се представя доста по-добре от Kepler. 


В последните дни ми попадат най-различни статии на тема драйвъри и прочие.

 

Проблема на АМД е ,че драйвъра очевидно не може да натовари добре процесора под DX11 и затова картите на АМД подпират много по-рано в процесорния лимит. В Project Cars нещата са толкова брутални,понеже разработчика е изходил от драйвъра на Нвидиа(който товари доста по-добре процесора) и приел,че и при АМД нещата се случват така.В статия на ComputerBase се казва че вината е 50/50.Едните не са си оптимирали играта за всякакъв хардуер а другите не си оптимирали драйвъра.

 

Der Grund für das schlechte Abschneiden ist schnell gefunden: Die AMD-Grafikkarten werden in Project Cars nicht richtig ausgelastet. Während bei Nvidia die GeForce GTX Titan X und die GeForce GTX 980 vom Hauptprozessor nur leicht ausgebremst werden, werden AMD-Karten deutlich stärker von der CPU limitiert. Die „GPU Usage“ variiert nur zwischen 40 und 70 Prozent – dementsprechend bleibt viel Leistung auf der Strecke. Die einzige Abhilfe ist, einen schnelleren Prozessor einzusetzen. Doch viel schneller als ein auf 4,4 GHz übertakteter Core i7-4770K ist nicht möglich.

 

DIRT е почти готов при мен,а си я купих защото така и така ще я купувам,защо да не е по-тънко заради Early Acces,пък и така се гарантира,че тестваме с еднакви версии. Имам опасения,че процесора ще ми изиграе лоша шега както при Grid ,но ще видим все пак човек тук е сам на пистата....

Не е по темата, но ще кажа нещо за DX12. Това доколкото разбирам, е теста, заради който твърдиш, че AMD  може да станат много по-бързи видеокарти или греша? Но тук има нещо, кояето няма как да на си забелязал - mantle  е почти равен на DX12,  но въпреки това това не оказва влияние при игри, ако се позлва достатъчно бърз процесор. Тоест, ако някой е със слаб процесор ще е на далавера с DX12, но тия с бързите няма да усетят нищо или почти нищо. И когато го усетят, двете карти пак ще са си на едно ниво. Има малка разлика между NVIDIA  и АМД да, но едва ли това ще окаже влияние, освен при конфигурации със слаби процесори, където АМД би трябвало да се представят по-добре. Само дето това не засяга хора като мен за жалост. Дано поне изстискат още малко от тоя Xeon, повече не ми трябва. 

 

ПП: Сега си преведох това, дето си дал в спойлера. Ако правилно съм разбрал, те обвиняват процесора и слабото товарене на АМД ядрото. Обаче ти отлично знаеш, че не е изобщо така, нали? Достатъчно клипове направихме с тая игра, където се вижда, че дори твоята карта да се товари на 100%, то тя пак е близо два пъти по-бавна от GTX970, която също се товари на 100%. Не, не е това. Не са разбрали правилно нещата. 

Редактирано от FORD МанЯк (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тегля играта и ще видим как ще се представи на HD 7950 (клокната) и i7 3770K 4.5 :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.