Премини към съдържанието
dalg1q

Nokia 225 и проблемните SMS към номер 1723

Препоръчан отговор


Наскоро си взех телефон Nokia 225 и два дена след използването му установих ,че ми се таксуват по 30 ст. за някаква услуга. След ходене по Мteli звънене на оператори и други установих проблема но не и решението му.

Оказа се че при слагането на СИМ картата и първото включване на апарата телефоните Nokia сами изпращат SMS на номер 1723. Това е някакъв служебен номер на Nokia, вграден в софтуера на телефона. Когато телефона изпрати съобщение към този номер вие един вид се абонирате за тях и разбирате ,че са ви начислени пари чак при получаване на сметката или ако имате активирана опция за сумата по вашата сметка (както е при мен).И така отново съм със стария телефон ,а новия събира прах. Решение на проблема открих но то е само за смартфоните и тази опция при мен я няма. Ако някой има по елементарен телефон като моя и е решил проблема нека сподели как го е направил.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз предих бях с Nokia c5-00. Имах проблем с използването на данни. Тогава бях на прима и решението беше лесно, чрез сайта на мтел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз предих бях с Nokia c5-00. Имах проблем с използването на данни. Тогава бях на прима и решението беше лесно, чрез сайта на мтел.

Във сайта на Mtel няма опция за спирането на тази услуга защото тя е предоставена на фирмата доставчик Теракомюникейшънс АД. Единствено може да се спре от телефона или евентуално от фирмата. Mtel ми предоставиха техен номер но след като говорих с тях те ми казаха че се спира от менюто My nokia ,което аз нямам в телефона и те не можели да го спрат или не искат ( според мен ) ,защото е в тяхна полза да ти взимат определена сума секи месец.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Във сайта на Mtel няма опция за спирането на тази услуга защото тя е предоставена на фирмата доставчик Теракомюникейшънс АД. Единствено може да се спре от телефона или евентуално от фирмата. Mtel ми предоставиха техен номер но след като говорих с тях те ми казаха че се спира от менюто My nokia ,което аз нямам в телефона и те не можели да го спрат или не искат ( според мен ) ,защото е в тяхна полза да ти взимат определена сума секи месец.

Звънкаш докато не ти обяснат как да го спреш. Правят се на одарени, защото няма как фирмата да не знае как да си спре собствената услуга.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.