Премини към съдържанието
SouRCe

Откъде мога да си изтегля WinDbg?

Препоръчан отговор


Добър вечер!

 

Може ли някой да ми даде линк за сваляне на WinDbg, защото имам сини екрани, които карат компютъра ми да се рестартира автоматично. Имам dump файловете, но без нея не мога да ги отворя. С Windows 7 64 bit Professional с Servise Pack 1. 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

не ти трябва да го теглиш http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html това също става, а тук https://www.osronline.com/page.cfm?name=analyze можеш директно да качиш дъмпа (ако е много голям го zip-ваш) и гледаш анализа:

все пак ако ти се занимава https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff551063%28v=vs.85%29.aspx

за всеки windows има и един куп символи, които трябва да свалиш за пълен дебъг...

п.с. автоматичния рестарт може да се забрани...

Редактирано от the professor (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! 

 

Предоставям информация за Dump файловете, ако може някой да ми каже решение на проблема с тая видео карта и дали е хардуерен или софтуерен проблем, ще съм благодарен. 

 

 

 

System Information (local)

computer name: ANTONIO-PC
windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:\Windows
Hardware: 20238, LENOVO, INVALID
CPU: GenuineIntel Intel® Core i5-4200M CPU @ 2.50GHz Intel586, level: 6
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 8502231040 total


 

Crash Dump Analysis

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sat 2.5.2015 г. 18:14:04 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\050215-56285-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7FD00)
Bugcheck code: 0xD1 (0x0, 0x2, 0x8, 0x0)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 2.5.2015 г. 18:14:04 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0xD1 (0x0, 0x2, 0x8, 0x0)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 2.5.2015 г. 07:06:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\050215-30669-01.dmp
This was probably caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x2601E)
Bugcheck code: 0xA0000001 (0x5, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: CUSTOM_ERROR
file path: C:\Windows\system32\drivers\atikmdag.sys
product: ATI Radeon Family
company: Advanced Micro Devices, Inc.
description: ATI Radeon Kernel Mode Driver
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.).
Google query: Advanced Micro Devices, Inc. CUSTOM_ERROR



 

Conclusion

3 crash dumps have been found and analyzed. A third party driver has been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:

atikmdag.sys (ATI Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.)

If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination the errors that have been reported for these drivers and include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions from users who have been experiencing similar problems.


Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.


Поздрави!
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

смени драйвера на видеокартата, ако продъллжи да крашва намери друга и пробвай с нея...

едит: сега видях че си с лаптоп лайново...тоест проблемът вероятно е от скапване на видеото от прегряване...

п.с. не виждам да си представил дъмп файловете, а само резултат от анализ...

https://www.google.bg/search?client=ubuntu&channel=fs&q=lenovo+diagnostic+for+notebooks&ie=utf-8&oe=utf-8&gfe_rd=cr&ei=3LRFVZ6GFZKu8wf2g4DoAQможе да пуснеш една диагностика, тя най вероятно няма да хване проблемът с видеото, но ако всичко друго е наред (най вече рамта) и при смяна на win продължат сините екрани, остава да е от видеокартата...

Редактирано от the professor (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! 

 

Предоставям информация за Dump файловете, ако може някой да ми каже решение на проблема с тая видео карта и дали е хардуерен или софтуерен проблем, ще съм благодарен. 

Поздрави!

 

Нямаше да е лошо да качиш и самите дъмп файлове. Аз ще ги разгледам със WinDbg.

И не е чак толкова трудно да се работи със нея, както се изказа Професора.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

смени драйвера на видеокартата, ако продъллжи да крашва намери друга и пробвай с нея...X

 

На лаптоп съм и мисля, че няма начин как да сменя видео картата. Преди няколко дни ми беше на сервиз и нищо не са го направили. Да си го дам отново няма да стане, така че остава да проверя с кой драйвер ще върви най добре. 

 

Иначе актуализация съм пробвал на драйвера на видеото, но положението не се оправя особено. Тогава това най-често, което се появява е Display driver has stopped respondinng and has sucssefully recovered! Ще видя и на седмицата как ще е!

Ок ще ги кача!

http://dox.abv.bg/files/listtree

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://dox.abv.bg/files/listtree

Оправих го. Можете да го проверите! Само два дъмпа са. 

Нищо не сте оправили. Явно не знаете как се работи с файлов сървър.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не просто копирах линка а защо файла не се появява не знам. 

Ще пробвам с Google!


https://drive.google.com/file/d/0By-EZufdA5_lcTJvTW5SRWh6eVE/view?usp=sharing

 

Готово!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Нямаше ли някакви проблемни актуализации за х64 битова 7-ца, които причиняваха син екран?! До колкото си спомням единия ми компютър е със същата 7-ца и съм забранил актуализирането именно поради тази причина (макар, че е оригинално закупена с компютъра)! Не знам дали този проблем е отстранен, но ако не е, ме съмнява, че проблема му идва именно от там?!

Редактирано от plamen74 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямаше ли някакви проблемни актуализации за х64 битова 7-ца, които причиняваха син екран?! До колкото си спомням единия ми компютър е със същата 7-ца и съм забранил актуализирането именно поради тази причина (макар, че е оригинално закупена с компютъра)! Не знам дали този проблем е отстранен, но ако не е, ме съмнява, че проблема му идва именно от там?!

Актуализациите не съм ги махал. Но те служат за защита и обновяване не мога да ги изключа, освен ако това не е основателната причина. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не просто копирах линка а защо файла не се появява не знам. 

Ще пробвам с Google!

https://drive.google.com/file/d/0By-EZufdA5_lcTJvTW5SRWh6eVE/view?usp=sharing

 

Готово!

Много странна грешка.

Кода е непознат на Microsoft-ската програма:

 

Unknown bugcheck code (a0000001)

Unknown bugcheck description

Arguments:

Arg1: 0000000000000005

Arg2: 0000000000000000

Arg3: 0000000000000000

Arg4: 0000000000000000

 

Намерих теми със същата грешка.

Виж какво пишат. Възможно да е и хардуерен проблем.

http://www.techsupportforum.com/forums/f299/solved-bsod-in-games-tried-everything-686577.html

http://www.sysnative.com/forums/bsod-crashes-kernel-debugging/3252-i-have-never-seen-before-unknown-bugcheck-code-a0000001.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Проблемът идва от ATI видеокартата или драйвърът за нея. Пробвай да инсталираш на чисто една идея по-стар видеодрайвър.

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от DarkEdge
      Понякога се налага да се разменят каналите на аудио системата на компютъра си. Но няма как да се направи физически. Тогава на помощ идва софтуерният инструмент Equlizer APO. По-долу ще опиша постъпково как може да се направи това:
      Изтеглете и инсталирайте подходящата версия на Equalizer APO (32/64 битова) за вашата система:Equalizer APO download | SourceForge.net
      Инсталирането може да се направи в тих режим по следния начин – създайте .bat файл при изтегления инсталатор със следното съдържание:
      for /f %%s in ('dir %~dp0EqualizerAPO*.exe /B /S /OD') do "%%s" /S Конфигурирайте Equalizer APO да се прикачи към вашето изходно устройство (Обикновено е нещо като "Speakers - VIA HD Audio" or "Speakers - Realtek HD Audio"); това може да се промени и по-късно от инструмента "Configurator" от папката на Equalizer APO в Старт менюто на Windows

      Може да изиска рестарт на системата. Потвърдете Създайте нов текстов файл в папката C:\Program Files\EqualizerAPO\config и го преименувайте примерно като swapchannels.txt. Отворете файла. Копирайте (Ctrl+C) от указаните най-долу ситуации (2.Х или 5.1) получерния шрифт и го поставете в полето на бележника (Ctrl+V): Запазете файла Стартирайте Equalizer APO's Configuration Editor Уверете се, че горе вдясно в падащото меню вашето устройство е правилното
      Ако е приложимо, премахнете всички предварително конфигурирани опции, като кликнете върху червената икона "минус" (или, ако се вижда, бутонът с две стрелки, насочващи надолу, след това "Remove") Кликнете върху зелената икона "плюс", за да добавите нова конфигурация за вашето изходящо устройство, след което преминете към опцията "Include configuration file" Изберете вашия файл swapchannels.txt Save/Приложете конфигурацията Воала!
      За размяна ляв и десен канал като съдържание на swapchannels.txt използвайте:
      Copy: L=R R=L

      За пренасочване на 5.1 канална система като съдържание на swapchannels.txt използвайте
      Copy: L=R R=L SL=SR SR=SL

      Забележка: Значение на използваните в текста символи:
      L - ляв-
      R -десен
      SL -заден ляв
      SR - заден десен

      ПП След актуализиране на драйвър за звуковата карта е необходимо да се стартира инструмента "Configurator" и да се зададе отново правилната конфигурация.
    • от DarkEdge
      https://winaero.com/blog/microsoft-shutting-down-hotfix-service/
    • от rado7318@abv.bg
      Има много лесен начин да разберем Windows или Линукс е по добър!
      1. Ако се продават лаптопи, на които може да работи само Windows ще се купуват ли?   ДА!
      2. Ако на лаптопите може да работи само Линукс?
      Е , ще кажете то си има такива- Chromebook със Google Chrome OS.
      Следователно проблема на останалите Линукс дистрибуции е, че просто не са достатъчно разработени и на този етап са по скоро платформа за мазохисти. Не може безброй малки фирмички с по 5-6 програмисти да направят завършен качествен продукт, който да се равнява на продукта на фирми като Microsoft, Google или Аpple, нали?
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от danaill55
      Здравейте, компютъра ми е Asus и след като го пуснах ми заби, чаках известно време и ми излезе това "Error reading partition table drive 01 sector 0, какво е и какво трябва да правя?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.