Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, имам проблем с Project Cars при завоите. Не мога да си настроя STEERING-а до колкото знам това е за завоите и когато вдигна 30км и направя завои колата излиза извън контрол. Надявам се , че ще ме разберете  :D Благодаря ако някой има идеи! (В нета не намерих помощ затова пиша тук) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Че аз веднага намерих. Ето линк

Но това е за волан , а аз играя с клавиатура 

Редактирано от YordanYordanov1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е хайде малко мисъл де. ;) Влез в youtube и напиши в полето за търсене:"project cars keyboard steering". Има доста клипчета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Отиваш при контролите и избираш клавиатурата. Надолу в опциите търсиш следното:

 

2015-05-09_030307.jpg

 

Controller Imput mode  избираш на 3. Може и 1 или 2, но там е по-скоро за майстори, дето искат да правят бързи времена. Advanced го оставяш на off,  за да не се бъркат нещата. След това ако не ти харесва, може да настроиш и Speed Sensitivity. 65 в повечето случаи е добре, но в бързи ески може да не ти работи добре. Голямата стойност води до забавяне на завъртането на волана, а малката до по-бързо въртене и изправяне. Надявам се, това да ти трябва, защото има още доста опции за клавиатурата и може да се оплетеш яко. Но най-простото е да направиш това, което съм показал на скрийншота и да не се занимаваш с други неща. 

 

ПП: Сега като се замислих малко, може би имаш проблем с тракшън контрола и ESP-то. Включи ги, а след това си настрой тракшън контрола според вкуса от настройките за всеки автомобил. По принцип TC  е поставен на някаква средна стойност за всеки автомобил, но може да го увеличиш още или почти да го премахнеш. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш при контролите и избираш клавиатурата. Надолу в опциите търсиш следното:

2015-05-09_030307.jpg

Controller Imput mode избираш на 3. Може и 1 или 2, но там е по-скоро за майстори, дето искат да правят бързи времена. Advanced го оставяш на off, за да не се бъркат нещата. След това ако не ти харесва, може да настроиш и Speed Sensitivity. 65 в повечето случаи е добре, но в бързи ески може да не ти работи добре. Голямата стойност води до забавяне на завъртането на волана, а малката до по-бързо въртене и изправяне. Надявам се, това да ти трябва, защото има още доста опции за клавиатурата и може да се оплетеш яко. Но най-простото е да направиш това, което съм показал на скрийншота и да не се занимаваш с други неща.

ПП: Сега като се замислих малко, може би имаш проблем с тракшън контрола и ESP-то. Включи ги, а след това си настрой тракшън контрола според вкуса от настройките за всеки автомобил. По принцип TC е поставен на някаква средна стойност за всеки автомобил, но може да го увеличиш още или почти да го премахнеш.

Благодаря много!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря много!

 

Отиваш при контролите и избираш клавиатурата. Надолу в опциите търсиш следното:

 

2015-05-09_030307.jpg

 

Controller Imput mode  избираш на 3. Може и 1 или 2, но там е по-скоро за майстори, дето искат да правят бързи времена. Advanced го оставяш на off,  за да не се бъркат нещата. След това ако не ти харесва, може да настроиш и Speed Sensitivity. 65 в повечето случаи е добре, но в бързи ески може да не ти работи добре. Голямата стойност води до забавяне на завъртането на волана, а малката до по-бързо въртене и изправяне. Надявам се, това да ти трябва, защото има още доста опции за клавиатурата и може да се оплетеш яко. Но най-простото е да направиш това, което съм показал на скрийншота и да не се занимаваш с други неща. 

 

ПП: Сега като се замислих малко, може би имаш проблем с тракшън контрола и ESP-то. Включи ги, а след това си настрой тракшън контрола според вкуса от настройките за всеки автомобил. По принцип TC  е поставен на някаква средна стойност за всеки автомобил, но може да го увеличиш още или почти да го премахнеш. 

Само ако можеш да ми обясниш къде се намира тракшън контрола и ESP-то. И къде е това TC  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

TC  е съкратено от Traction Controll или на "български" тракшън контрол - система за контрол на теглителната сила. Известна е още като TCS или ASR( Anti Slip Regulation).  ESP  е съкращение от Electronic Stability Program или електронна стабилизираща програма. Заедно с тия две системи, неизменна част е и системата ABS - антиблокираща система, използвана при спиране за запазване траекторията на движение. Пак ще кажа, че "майсторите" карат и или играят без нито една от тия системи, които само пречат. Единствено TC  е добре да е включена в рзлична степен, когато се играе с клавиатура и се кара автомобил със задно предаване. Причината е проста  -  няма как с клавиш да подаваш толкова газ, колкото искаш, макар че има опции в някои игри, които позволяват и да се дозира газта, съединителя и спирачките. 

 

Иначе ето откъде настройваш:

 

 

2015-05-09_112841.jpg

 

В случая Anti Lock Brakes  е системата ABS, отговаряща за не блокирането на колелата при спиране. Може да я включиш за по-стабилно спиране без поднасяне, ако спирачното ти усилие  на предната спрямо задната ос не е настроено добре. Пак най-бързи времена се правят с изключена система по простата причина, че автомобилът може да се позиционира по-добре преди завой и в самия завой чрез промяна на спирачното усилие между предната и задна ос. Но това е вече, ако се търсят рекордни обиколки.

 

Stability Control  е системата ESP  или ASR. Също се употребява и понятиeтo TRC( Тойота). Отговаря за изправяне задницата на автомобила при поднасяне в завой, чрез задействане на една или няколко спирачки в колелата. Или по-просто, ако навлезеш с по-голяма скорост в завой, ESP  хваща задницата при поднасяне. TC  пък отговаря за превъртането на колелата при ускорение. Трите системи - ABS, TC и ESP  почти винаги работят заедно в реалността, а при съвременните автомобили това е задължително. Единствено по-прости модели навремето имаха отделни системи ESP. Например при Форд обединението на тия системи се нарича IVD Traction Control Sistem, която обединява в едно работата на ESP, ABS и TC. Тоест като тръгнеш да завиваш и автомобилът ти почне да играе в завой, всяка от сиsтемите отговаря за определено поведение на автомобила. Това е в реалността. В игрите може да се регулира всичко поотделно, включително силата на TC. А силата на TC  може да регулираш от тук:

 

2015-05-09_114158.jpg

 

 

2015-05-09_114228.jpg

 

Traction Control Slip  е опцията, която регулира силата на TC.Ниската стойност прави колата по-стабилна при ускорение, но се отнема мощност при опит за превъртане на колелата, а от там се губи и време в завои. Освен това маневреността на колата по принцип намалява( Поне при други симулатори е така). Затова за бързи обиколки тая стойност трябва да се увеличи или дори да се кара без TC,  ако автомобила позволява това. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

TC  е съкратено от Traction Controll или на "български" тракшън контрол - система за контрол на теглителната сила. Известна е още като TCS или ASR( Anti Slip Regulation).  ESP  е съкращение от Electronic Stability Program или електронна стабилизираща програма. Заедно с тия две системи, неизменна част е и системата ABS - антиблокираща система, използвана при спиране за запазване траекторията на движение. Пак ще кажа, че "майсторите" карат и или играят без нито една от тия системи, които само пречат. Единствено TC  е добре да е включена в рзлична степен, когато се играе с клавиатура и се кара автомобил със задно предаване. Причината е проста  -  няма как с клавиш да подаваш толкова газ, колкото искаш, макар че има опции в някои игри, които позволяват и да се дозира газта, съединителя и спирачките. 

 

Иначе ето откъде настройваш:

 

 

2015-05-09_112841.jpg

 

В случая Anti Lock Brakes  е системата ABS, отговаряща за не блокирането на колелата при спиране. Може да я включиш за по-стабилно спиране без поднасяне, ако спирачното ти усилие  на предната спрямо задната ос не е настроено добре. Пак най-бързи времена се правят с изключена система по простата причина, че автомобилът може да се позиционира по-добре преди завой и в самия завой чрез промяна на спирачното усилие между предната и задна ос. Но това е вече, ако се търсят рекордни обиколки.

 

Stability Control  е системата ESP  или ASR. Също се употребява и понятиeтo TRC( Тойота). Отговаря за изправяне задницата на автомобила при поднасяне в завой, чрез задействане на една или няколко спирачки в колелата. Или по-просто, ако навлезеш с по-голяма скорост в завой, ESP  хваща задницата при поднасяне. TC  пък отговаря за превъртането на колелата при ускорение. Трите системи - ABS, TC и ESP  почти винаги работят заедно в реалността, а при съвременните автомобили това е задължително. Единствено по-прости модели навремето имаха отделни системи ESP. Например при Форд обединението на тия системи се нарича IVD Traction Control Sistem, която обединява в едно работата на ESP, ABS и TC. Тоест като тръгнеш да завиваш и автомобилът ти почне да играе в завой, всяка от сиsтемите отговаря за определено поведение на автомобила. Това е в реалността. В игрите може да се регулира всичко поотделно, включително силата на TC. А силата на TC  може да регулираш от тук:

 

2015-05-09_114158.jpg

 

 

2015-05-09_114228.jpg

 

Traction Control Slip  е опцията, която регулира силата на TC.Ниската стойност прави колата по-стабилна при ускорение, но се отнема мощност при опит за превъртане на колелата, а от там се губи и време в завои. Освен това маневреността на колата по принцип намалява( Поне при други симулатори е така). Затова за бързи обиколки тая стойност трябва да се увеличи или дори да се кара без TC,  ако автомобила позволява това. 

Всичко е идеално , но защо като влезна в пясъка ли там какво е онова и изгубвам управлението на колата и не мога да се стабилизирам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А де, и аз се чудя!

Остави! Ще се опитам да не излизам  :)  Иначе златен си благодаря ти за помощта! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нормално ли е при дъжд трудно да овладявам колата?  :D

Слагай гуми за силен дъжд. Така ще са доста по-добре нещата. Ако си с гуми за сухо, няма и един завой да вземеш, дори да си на макс с тракшън контрола и ESP-то. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама след обиколката ли да отивам в бокса или има някакъв друг начин?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама след обиколката ли да отивам в бокса или има някакъв друг начин?

Не знам какво играеш. Може да настройваш колата още отначало. Или пък да си запаметиш някакви настройки, докато тренираш. Може да си настроиш и в бокса да ти сложат каквито искаш гуми, но трябва да се внимава, че ако си нагласил неподходящи гуми, по-добре да почваш отначало.  Аз ти препоръчвам, преди да почнеш да се състезаваш с други, да потренираш на дадената писта при дадените атмосферни условия, да намериш добри настройки, да запаметиш и тогава да играеш кариерата или каквото играеш.  Така както задаваш въпросите разбирам, че тая игра не е за теб. Това е игра за хора, които години са играли подобни игри и не почват тепърва да се учат кое как става. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Не знам какво играеш. Може да настройваш колата още отначало. Или пък да си запаметиш някакви настройки, докато тренираш. Може да си настроиш и в бокса да ти сложат каквито искаш гуми, но трябва да се внимава, че ако си нагласил неподходящи гуми, по-добре да почваш отначало.  Аз ти препоръчвам, преди да почнеш да се състезаваш с други, да потренираш на дадената писта при дадените атмосферни условия, да намериш добри настройки, да запаметиш и тогава да играеш кариерата или каквото играеш.  Така както задаваш въпросите разбирам, че тая игра не е за теб. Това е игра за хора, които години са играли подобни игри и не почват тепърва да се учат кое как става. 

До сега съм играл само NFS там такива работи няма , само газ.  :D  :D

Редактирано от YordanYordanov1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До сега съм играл само NFS там такива работи няма , само газ.  :D  :D

Така и предположих.  А защо не продължаваш да играеш NFS? Ако искаш нещо интересно, но много много да не те човърка, защо на дъжд не може да караш, пробвай игри като DIRT Showdown, Gas Guzzlers Extreme, Flat Out  и така нататък. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.