Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Neext

Препоръчителни настройки при игри

Препоръчан отговор


Здравейте на всички с видеокарта на нвидиа съм и по-точно гтх 970 знам , че по принцип geforce experience би трябвало лесно и бързо да изтиска максимума от картата в дадена игра , но не съм много сигурен в действителните резултата и искам да получа съвет относно това кои по-комерсиални настройки , които присъстват в повечето игри трябва задължително да 'надуя' и кои мога да си спестя без да губя от качеството на графиката?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ползвай geforce experience, защото програмата не я интересува с колко фпс ще играеш.

Пример:

Пробвах я при The Witcher 3 и ми вдигна всичко на Ultra. Не само това, но и включи следната опция: NVIDIA Hairworks.(40-50fps)

След изключването на опцията кадрите скочиха на 60 и не падат. (също съм с gtx970)

При всяка игра е различно, но принципно щом си с GTX970 вдигай всичко на макс само Anti-Aliasing го оставяй на FXAA или SMAA.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ползвай geforce experience, защото програмата не я интересува с колко фпс ще играеш.

Пример:

Пробвах я при The Witcher 3 и ми вдигна всичко на Ultra. Не само това, но и включи следната опция: NVIDIA Hairworks.(40-50fps)

След изключването на опцията кадрите скочиха на 60 и не падат. (също съм с gtx970)

При всяка игра е различно, но принципно щом си с GTX970 вдигай всичко на макс само Anti-Aliasing го оставяй на FXAA или SMAA.

 

В момента играя Call Of Duty Advanced Warfare и тази опция , която спомена даже съм я изключил , но на клипчета между нивата продължава да насича и звука и картината на какво може да се дължи това?Играта е инсталирана на ссд , процесора е 4790 ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента играя Call Of Duty Advanced Warfare и тази опция , която спомена даже съм я изключил , но на клипчета между нивата продължава да насича и звука и картината на какво може да се дължи това?Играта е инсталирана на ссд , процесора е 4790 ...

Самата игра насича ли? Ако насича само между нивата то това е от играта, защото и при мен насича. COD AW и Ghosts и при двете и на мен насичат между нивата. Може да пробваш да изключиш Vsync или да играеш на "Borderless"

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Самата игра насича ли? Ако насича само между нивата то това е от играта, защото и при мен насича. COD AW и Ghosts и при двете и на мен насичат между нивата. Може да пробваш да изключиш Vsync или да играеш на "Borderless"

 

Да само между нивата иначе игрите вървят гладко предполагам , че това се дължи на пиратските копия ...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Самата игра насича ли? Ако насича само между нивата то това е от играта, защото и при мен насича. COD AW и Ghosts и при двете и на мен насичат между нивата. Може да пробваш да изключиш Vsync или да играеш на "Borderless"

 

b36f63411199018.jpg

 

В тези настройки да променям ли нещо?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

b36f63411199018.jpg

 

В тези настройки да променям ли нещо?

 

 

Всичко може да променяш, за да си настроиш картината по твой вкус. Задължително се включва DSR,  ако искаш при някои игри да получиш добра картина с добри fps. Веднага давам пример. Metro 2033  и всичките му варианти рабoтят по-добре с DSR  вместо с SSAA. Аз си правих експерименти и се оказа, че картината е много добра с DSR  на 2715х1527, като в същото време кадрите са два пъти повече, отколкото при аналогична SSAA  с аналогично качество. Не при всички игри е така, но тия неща се експериментират преди да си настроиш картината. Важно е да знаеш,  че DSR  може да даде еднакво качество при по-малко използвани ресурси. Но най-добрия вариант е комбинация от няколко АА + DSR. Кое колко и как, зависи от играта и търсените кадри. Понеже аз винаги търся минимални 60 fps,  за да включа адаптивната вертикална синхронизация, то и настройките ми са спрямо това, да получа малко над 60 fps  минимални кадри или в най-лошия случай около 60.  За качеството на картината и икономията на ресурси помагат FXAA,  както казаха по-горе. Това е антиалайзинг, която замазва картината образно казано, заглаждайки големите ръбове. Някои хора не понасят това, защото пък това може да повлияе и на дребните детайли, които също се размазват. Но FXAA  е много икономична и смъква кадрите с не повече от 5 % да кажем. Ако ти трябват гладки линии, то FXAA  е решението. Недостатък на тая, а и на други АА, са белите линии в контактните области при тъмен фон. Или това са ония бели линии, които се виждат ако караш автомобил - областта между кабината и външния свят е разделена с бяла дразнеща линия. Тая линия може да се оправи донякъде, но пак при всички игри е различно. TXAA  е най-добра за целта и при GTA 5  например, белите линии при движещи се обекти почти напълно изчезват. Само че тая AA  е много ресурсоемка и смъква доста кадри, дори да ползваш само 2хTXAA.  Тук на помощ може да дойде MFAA, която се включва от драйверите. За предпочитане е да си настройваш игрите не от Global Settings,  а от Program Settings. Така може да си пуснеш MFAA  когато се налага. MFAA  е филтрация, която ползва предния кадър, който се съхранява в буфер. Така качеството е аналогично на два пъти по-висока АА, но спадът на кадри е минимален. Или с други думи, 2xMSAA  с MFAA  дава качество подобно на 4xMSAA, но спадът в кадри е минимален. Тая MFAA  може да включиш, ако не ти харесва картината с 2хMSAA  или 4xMSAA,  но искаш да нямаш голям спад в кадрите. Е, има си и недостатъци, че при статична картина нещата не са по-добри. Ефект има при движещи се обекти. За избягване на лага при FPS  игри, е добре да си поставиш опцията maximum pre-rendered frames=1  от Global Settings. Аз си държа тая стойност при абсолютно всички игри, за да го няма онова провлачено  движение при завъртане. При такава конфигурация с GTX970  и i7,  не ти трябва друга стойност.  Затова задължително я поставяш на 1.  Ако търсиш още по-добро качество на картината, поставяш anisotropic filtering  на 16. Едновременно с това автоматично се променят и други опции. Оставяш ги така. След това поставяш и texture filtering  на high quality. Стандартната стойност е High. Това доста подобрява качеството на текстурите при някои игри, особено ако играеш рейсъри. Асфалта става по-релефен и изглежда по-истински. Тук има обаче лек спад в кадрите и трябва да си избираш, дали да оставиш така нещата с текстурите и да намалиш примерно някоя AA или да предпочетеш по-добра АА за сметка на малко по-лоши текстури. Малко обяснения и за DSR. Отмяташ всички чавки. Така при всяка игра ти се появяват нови резолюции. Ако си с монитор 1920х1080, се появяват опции до 3840х2160. След това ти се активира DSR Smoothness, която опция определя нивото на филтрация. Стандартно е 33% и общо взето е добро за всички игри. Ако обаче предпочиташ остри ръбове за по-контрастна картина, може да намалиш тая стойност до 0%. Ако искаш нещата да са размазани, отиваш към 100%. Но най-добре да прецениш  и да си оставиш нещата на 33%, каквато е стандартната стойност. Другата опция, която аз почти винаги ползвам, е adaptive vsync. Избягвам vsync  от игрите, за да избегна ненужния дроп на кадри в моментите, когато кадрите са около и под 60 fps. А и много игри не работят добре със собствените си vsync.  Ето ти един пример, как съм си настроил Crysis 3:

 

2015-05-23_163644.jpg

 

Assetto Corsa:

 

2015-05-23_163735.jpg

 

DIRT Rally:

 

2015-05-23_163820.jpg

 

F1_2014 с DSR  на 3325х1871 и 4хMSAA:

 

2015-05-23_163859.jpg

 

Project Cars:

 

 

2015-05-23_164126.jpg

 

 

И така нататък. 

 

Понеже питаш коя опция как влияе, погледни тук обясненията. Следи какво ще изкарат NVIDIA  за различните игри. По принцип като срещнеш опция с reflection quality  в името, има голяма вероятност да товари доста видеокарта или процесор. При някои игри е видеокарта, при други процесорът отговаря за тия неща.  Много подробно NVIDIA  обясняват за настройките при новите игри. Аз не мога да напиша всичко, затова по-добре загуби малко време и прочети линка, който ти дадох, а и не само него. Има доста тествани игри и обяснения, как влияят настройките върху качеството и fps. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте видеокартата AMD R9 285 2GB и процесора intel core i3 4160 стават ли за гейминг на максимални или на високи настройки моя монитор е с резолюция 1440x900 моля ви кажете ми благодаря предварително

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко може да променяш, за да си настроиш картината по твой вкус. Задължително се включва DSR,  ако искаш при някои игри да получиш добра картина с добри fps. Веднага давам пример. Metro 2033  и всичките му варианти рабoтят по-добре с DSR  вместо с SSAA. Аз си правих експерименти и се оказа, че картината е много добра с DSR  на 2715х1527, като в същото време кадрите са два пъти повече, отколкото при аналогична SSAA  с аналогично качество. Не при всички игри е така, но тия неща се експериментират преди да си настроиш картината. Важно е да знаеш,  че DSR  може да даде еднакво качество при по-малко използвани ресурси. Но най-добрия вариант е комбинация от няколко АА + DSR. Кое колко и как, зависи от играта и търсените кадри. Понеже аз винаги търся минимални 60 fps,  за да включа адаптивната вертикална синхронизация, то и настройките ми са спрямо това, да получа малко над 60 fps  минимални кадри или в най-лошия случай около 60.  За качеството на картината и икономията на ресурси помагат FXAA,  както казаха по-горе. Това е антиалайзинг, която замазва картината образно казано, заглаждайки големите ръбове. Някои хора не понасят това, защото пък това може да повлияе и на дребните детайли, които също се размазват. Но FXAA  е много икономична и смъква кадрите с не повече от 5 % да кажем. Ако ти трябват гладки линии, то FXAA  е решението. Недостатък на тая, а и на други АА, са белите линии в контактните области при тъмен фон. Или това са ония бели линии, които се виждат ако караш автомобил - областта между кабината и външния свят е разделена с бяла дразнеща линия. Тая линия може да се оправи донякъде, но пак при всички игри е различно. TXAA  е най-добра за целта и при GTA 5  например, белите линии при движещи се обекти почти напълно изчезват. Само че тая AA  е много ресурсоемка и смъква доста кадри, дори да ползваш само 2хTXAA.  Тук на помощ може да дойде MFAA, която се включва от драйверите. За предпочитане е да си настройваш игрите не от Global Settings,  а от Program Settings. Така може да си пуснеш MFAA  когато се налага. MFAA  е филтрация, която ползва предния кадър, който се съхранява в буфер. Така качеството е аналогично на два пъти по-висока АА, но спадът на кадри е минимален. Или с други думи, 2xMSAA  с MFAA  дава качество подобно на 4xMSAA, но спадът в кадри е минимален. Тая MFAA  може да включиш, ако не ти харесва картината с 2хMSAA  или 4xMSAA,  но искаш да нямаш голям спад в кадрите. Е, има си и недостатъци, че при статична картина нещата не са по-добри. Ефект има при движещи се обекти. За избягване на лага при FPS  игри, е добре да си поставиш опцията maximum pre-rendered frames=1  от Global Settings. Аз си държа тая стойност при абсолютно всички игри, за да го няма онова провлачено  движение при завъртане. При такава конфигурация с GTX970  и i7,  не ти трябва друга стойност.  Затова задължително я поставяш на 1.  Ако търсиш още по-добро качество на картината, поставяш anisotropic filtering  на 16. Едновременно с това автоматично се променят и други опции. Оставяш ги така. След това поставяш и texture filtering  на high quality. Стандартната стойност е High. Това доста подобрява качеството на текстурите при някои игри, особено ако играеш рейсъри. Асфалта става по-релефен и изглежда по-истински. Тук има обаче лек спад в кадрите и трябва да си избираш, дали да оставиш така нещата с текстурите и да намалиш примерно някоя AA или да предпочетеш по-добра АА за сметка на малко по-лоши текстури. Малко обяснения и за DSR. Отмяташ всички чавки. Така при всяка игра ти се появяват нови резолюции. Ако си с монитор 1920х1080, се появяват опции до 3840х2160. След това ти се активира DSR Smoothness, която опция определя нивото на филтрация. Стандартно е 33% и общо взето е добро за всички игри. Ако обаче предпочиташ остри ръбове за по-контрастна картина, може да намалиш тая стойност до 0%. Ако искаш нещата да са размазани, отиваш към 100%. Но най-добре да прецениш  и да си оставиш нещата на 33%, каквато е стандартната стойност. Другата опция, която аз почти винаги ползвам, е adaptive vsync. Избягвам vsync  от игрите, за да избегна ненужния дроп на кадри в моментите, когато кадрите са около и под 60 fps. А и много игри не работят добре със собствените си vsync.  Ето ти един пример, как съм си настроил Crysis 3:

 

2015-05-23_163644.jpg

 

Assetto Corsa:

 

2015-05-23_163735.jpg

 

DIRT Rally:

 

2015-05-23_163820.jpg

 

F1_2014 с DSR  на 3325х1871 и 4хMSAA:

 

2015-05-23_163859.jpg

 

Project Cars:

 

 

2015-05-23_164126.jpg

 

 

И така нататък. 

 

Понеже питаш коя опция как влияе, погледни тук обясненията. Следи какво ще изкарат NVIDIA  за различните игри. По принцип като срещнеш опция с reflection quality  в името, има голяма вероятност да товари доста видеокарта или процесор. При някои игри е видеокарта, при други процесорът отговаря за тия неща.  Много подробно NVIDIA  обясняват за настройките при новите игри. Аз не мога да напиша всичко, затова по-добре загуби малко време и прочети линка, който ти дадох, а и не само него. Има доста тествани игри и обяснения, как влияят настройките върху качеството и fps. 

 

Благодаря за изчерпателния отговор , само се чудя защо винаги трябва да е толкова сложно и за пореден път стигам до извода , че на тоя свят колкото по-малко знаеш , толкова си по-добре ... не може ли при положение , че съм дал има няма 2500лв за тая машина (без да се хваля) поне да не си блъскам главата с настройки ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор , само се чудя защо винаги трябва да е толкова сложно и за пореден път стигам до извода , че на тоя свят колкото по-малко знаеш , толкова си по-добре ...

Ами затова и NVIDIA, както и AMD  имат готови настройки за дадена видеокарта. За такива, дето им се струва всичко сложно. А е сложно, заради филтрациите. Има много видове антиалайзинг, а това означава и голяма обърквация. Само заради едни гладки линии е всикчо. Ако не ти пука за ръбовете, доста по-слаба от GTX970  видеокарта ще ти свеърши работа при FullHD. Проблемът на тия готови настройки е в това, че се вземат средните настройки от потребителите. А както сам казваш, всичко е сложно и не всеки си прави труда да променя нещо или да търси идеалния вариант. Затова и готовите настройки са глупави, още повече, ако както мен търсиш 60 fps  като минимални кадри. А тия 60 fps  зависят не само от видеокартата, а и от процесора. Аз не засегнах процесора при теб, защото имаш добър такъв и проблеми може да има в единични случаи при игра като Crysis 3. Но NVIDIA  не отчитат тия неща и от там идват фаловете. Освен това те понякога дават препоръчителни настройки, противоположни на моите, но примерно без включен DSR  или без FXAA. А когато комбинираш някои неща от настройките за драйвера с други настройки от играта, се получават по-добри резултати почти винаги. Аз няма игра дето да играя и дето да не съм пипнал нещо в драйверите. Общо взето това са нещата, които описах горе и които влияят на качеството и fps. А текстурите са с по-лошо качество стандартно, щото като седне някой да прави тестове и каже, че картите на MVIDIA  или AMD  са по-бавни, никой няма да се сети, че настройките в драйверите са за високо качество, а всеки ще каже - тая видеокарта не става. Ето затова имаме някакви средни настройки, които могат да се подобрят. Има го и това, че не всеки обича рязка или размазана картина. примерно аз не обичам картината ми да е особено контрастна, граничеща с ръбове. Обаче знам за хора, които пък не обичат размазаното и биха предпочели филтърът при DSR  да е на 0%, като така картината е рязка, макар и назъбена. Та точно заради тия неща е сложно. Ето, скоро един колега тук каза, че картината на R9 290X  била по-рязка от тая на GTX970. Затова и настройките се правят някакви средни, като в последствие човек може да си настрои нещата по свой вкус. А и те настройките на една игра се правят за 1-2 часа максимум, че и по-малко, ако си навътре в нещата. След това може месеци да играеш без да променяш нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами затова и NVIDIA, както и AMD  имат готови настройки за дадена видеокарта. За такива, дето им се струва всичко сложно. А е сложно, заради филтрациите. Има много видове антиалайзинг, а това означава и голяма обърквация. Само заради едни гладки линии е всикчо. Ако не ти пука за ръбовете, доста по-слаба от GTX970  видеокарта ще ти свеърши работа при FullHD. Проблемът на тия готови настройки е в това, че се вземат средните настройки от потребителите. А както сам казваш, всичко е сложно и не всеки си прави труда да променя нещо или да търси идеалния вариант. Затова и готовите настройки са глупави, още повече, ако както мен търсиш 60 fps  като минимални кадри. А тия 60 fps  зависят не само от видеокартата, а и от процесора. Аз не засегнах процесора при теб, защото имаш добър такъв и проблеми може да има в единични случаи при игра като Crysis 3. Но NVIDIA  не отчитат тия неща и от там идват фаловете. Освен това те понякога дават препоръчителни настройки, противоположни на моите, но примерно без включен DSR  или без FXAA. А когато комбинираш някои неща от настройките за драйвера с други настройки от играта, се получават по-добри резултати почти винаги. Аз няма игра дето да играя и дето да не съм пипнал нещо в драйверите. Общо взето това са нещата, които описах горе и които влияят на качеството и fps. А текстурите са с по-лошо качество стандартно, щото като седне някой да прави тестове и каже, че картите на MVIDIA  или AMD  са по-бавни, никой няма да се сети, че настройките в драйверите са за високо качество, а всеки ще каже - тая видеокарта не става. Ето затова имаме някакви средни настройки, които могат да се подобрят. Има го и това, че не всеки обича рязка или размазана картина. примерно аз не обичам картината ми да е особено контрастна, граничеща с ръбове. Обаче знам за хора, които пък не обичат размазаното и биха предпочели филтърът при DSR  да е на 0%, като така картината е рязка, макар и назъбена. Та точно заради тия неща е сложно. Ето, скоро един колега тук каза, че картината на R9 290X  била по-рязка от тая на GTX970. Затова и настройките се правят някакви средни, като в последствие човек може да си настрои нещата по свой вкус. А и те настройките на една игра се правят за 1-2 часа максимум, че и по-малко, ако си навътре в нещата. След това може месеци да играеш без да променяш нищо.

 

Ако си навътре да , но за един средностатистически идиот като мен нещата не стоят така ... просто инженерната мисъл в повечето случаи е прекалено инженерна , защото в крайна сметка никой не обича да е сложно поне за това две мнения няма както и да е да не занимаваме широката публика с дребните ми житейски проблеми ... отговора ти беше достатъчно изчерпателен и се надявам темата да е от полза и на други средностатистически идиоти :D може би просто ме е яд понеже ако знаех , че с последно поколение процесор и видеокарта и то на по-добрите от конкурентните марки ще съм принуден да се блъскам главата с настройки спокойно щях да взема далеч по евтиния 8350 и някоя по евтина видеокарта с 4гб и тогава с кеф щях да си блъскам главата с идеята , че изстисквам максимума от далеч по-евтина машина ама бизнеса е сложна материя по-скоро омагьосан кръг няа да пуснат три процесора и три видеокарти нисък , среден и висок клас ми УЖ в желанието си да угодят на всеки потребител на пазара има 1000 процесори и видеокарти уф изнервих се спирам да пиша ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност, темата е с много добро заглавие. Добре би било да се разшири, ако някой желае да направи това. Или пък ако желае да тества нещо и да каже без коя настройка може и без коя настройка не може при дадена игра. Защото аз се занимавам с игри отдавна и по-точно все се ровичкам в настройките. Забелязал съм, че ако при една игра дадена филтрация работи добре и има ефект, при друга може или да не работи или да няма ефект какъвто се очаква. Наскоро четох една статия  за GTA 5  и там се оказа, че дори само FXAA  е достатъчна да премахне всички ръбове, а TXAA  дооправя и белите линии при бързо движещи се обекти. Ако пробваш обаче тия техники при други игри, може и да нямаш същите резултати. Забравих вече при коя игра пробвах същите чалъми, но ударих на камък. Беше някакъв нов рейсър, но понеже при мен всичко е нови рейсъри, вече не се сещам дали бе DIRT Rally, дали Project Cars  или Assetto Corsa. Но там ефекта е доста по-слаб, отколкото при GTA5. 

 

 

И да продължа с още малко препоръки за настройки, ако някой чете. Игрите на Codemastersобичат собствената си вертикална синхронизация, затова по-добре си ползвайте нея. Тя премахва всички насичания, които от времената на GRID  са голям трън под колелата на всички видеокарти. За целта ви трябват поне 50 fps,  а ако картата има възможност за 60, още по-добре.  Така размазването на  картина намалява и не дразни чувствителни очи.  Ако се чудите как да постигнете 50 фпс като минимални кадри , то добра идея е да поставите отраженията на автомобилите от Ultra  на high. Така ще имате поне 10 fps  отгоре, без видимо намаляване на качеството.  А за да имате идеални очертания на автомобилите, ви трябва поне 4xMSAA  или FXAA + 2xMSAA, като може да се добави и MFAA  за засиване ефекта на 2xMSAA. Всъщност забравих да спомена по-горе, че MFAA  работи в комбинация с други АА като MSAA. Сама по себе си MFAA  не върши никаква работа. 

 

По-късно мога да допълня отговора за други игри. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност, темата е с много добро заглавие. Добре би било да се разшири, ако някой желае да направи това. Или пък ако желае да тества нещо и да каже без коя настройка може и без коя настройка не може при дадена игра. Защото аз се занимавам с игри отдавна и по-точно все се ровичкам в настройките. Забелязал съм, че ако при една игра дадена филтрация работи добре и има ефект, при друга може или да не работи или да няма ефект какъвто се очаква. Наскоро четох една статия  за GTA 5  и там се оказа, че дори само FXAA  е достатъчна да премахне всички ръбове, а TXAA  дооправя и белите линии при бързо движещи се обекти. Ако пробваш обаче тия техники при други игри, може и да нямаш същите резултати. Забравих вече при коя игра пробвах същите чалъми, но ударих на камък. Беше някакъв нов рейсър, но понеже при мен всичко е нови рейсъри, вече не се сещам дали бе DIRT Rally, дали Project Cars  или Assetto Corsa. Но там ефекта е доста по-слаб, отколкото при GTA5. 

 

 

И да продължа с още малко препоръки за настройки, ако някой чете. Игрите на Codemastersобичат собствената си вертикална синхронизация, затова по-добре си ползвайте нея. Тя премахва всички насичания, които от времената на GRID  са голям трън под колелата на всички видеокарти. За целта ви трябват поне 50 fps,  а ако картата има възможност за 60, още по-добре.  Така размазването на  картина намалява и не дразни чувствителни очи.  Ако се чудите как да постигнете 50 фпс като минимални кадри , то добра идея е да поставите отраженията на автомобилите от Ultra  на high. Така ще имате поне 10 fps  отгоре, без видимо намаляване на качеството.  А за да имате идеални очертания на автомобилите, ви трябва поне 4xMSAA  или FXAA + 2xMSAA, като може да се добави и MFAA  за засиване ефекта на 2xMSAA. Всъщност забравих да спомена по-горе, че MFAA  работи в комбинация с други АА като MSAA. Сама по себе си MFAA  не върши никаква работа. 

 

По-късно мога да допълня отговора за други игри. 

 

Според мен по форумите трябва да има повече хора като теб , които се борят за общото благо , а не такива със средностатистически (тая дума ми харесва :D) познания да се правят на големите специалисти както се случи в една моя тема и в крайна сметка сам намерих решение на проблема ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лошото е , че малко хора търпят критика (най-голямата грешка на изстрадалия български народ) , а веднага си казват тоя пък за какъв се мисли и се почва скандала ... да темата е хубава , да в сайта има доста хора , които са навътре в материята , да на доста от тях темата им е попаднала докато си цъкат из форума , но НЕ никой освен bildera_ не е отделил 5 минути от скъпоценното си време за да допринесе с нещо към нея , а уж тук са все хора , които с радост раздават съвети ... опитвам се да кажа , че някъде ми се губи колективния дух ... да осъзнавам , че това което пиша ама изобщо няма нищо общо с темата просто имах нужда да го кажа дори да знам , че на 99% от хората , които ще прочетат поста им е през нали се сещате кое за моето мнение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както е казал същия този народ малко се иска , но на време ... ето и нещо по темата просто напишете в google recommended settings и заглавието на играта , която ви интересува плюс модела на вашата видеокарта примерно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо замря темата? Нека я живнем,много ще е полезна

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами замря, защото никой не го интересуват настройките на игрите. За повечето са достатъчни да вървят. А това означава, че е все едно как. Дори аз се учудих на мнението на колегата @ Tommygun  от една друга тема, как 40 fps  му стигали. Това не може да го каже сериозно човек, който се занимава с хардуер и който малко или много се интересува и от игри. То ако бе така, нямаше да измислят нито FreeSync, нито G-Sync,  за да замажат тия 40 fps. А щом са го измислили, значи има защо.  Който иска да играе с 40  fps, аз не мога. Най-противното нещо при игри е накъсаната картина заради слаб процесор и тиъринга заради малкото кадри. Следващото по противност е накъсана картина при стотици fps,  както играят някои CS менове. А на долната стълбичка на противността стоят ония 30 размазани fps. Най-отдолу естествено е слайдшоуто при игра. Всички тия неща са противни и цялата мощ на компаниите е насочена точно срещу тях. Затова и постоянни ъпгрейди, затова и постоянно нови технологии, обещаващи все по-гладка и по-гладка картина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виждам името си :)

 

Да ви кажа честно в раздела за игри минавам по веднъж в месеца и то по погрешка като цъкна от телефона. Това за 40 фпс би било по-добре да не го коментирам,но е факт - НА МЕН ми стигат.Все пак в игрите които играя удоволствието рядко идва от графиката ,по-скоро от геймплея(затова и не довърших кризата,много красива но куха). А в рейд на WoW на HC и нагоре едва ли някой има време да гледа фпс или въобще да се замисля за графика.Виж напоследък с Witcher-а играя една сериозно красива игра,но и при нея геймплея е решаващия фактор а 40-45 стабилни кадъра на 1440 са ми напълно комфортни и то с уникално красива графика.

 

Та по вашата тема и не само. По въпроса с АА,който засягаме няколко пъти вече. Аз може да съм с АМД,но също когато ми се занимава ръчкам по драйвъра.Само че вече не ми се занимава да правя на всяка игра профил и съм си намерил златната среда .Драйвъра ми е на немски и няма много смисъл да пускам картинки,но това което аз съм променил за всички игри е АF на 16,АА на Edge Detect и като модел Supersampling.Това захапва автоматично в момента в който активирам MSAA в играта.Затова ми и стига просто MSAA,другото идва от драйвъра.Ако ги махна тези настойки ще изкарам някой кадър отгоре,но съм преценил че така ми харесва повече.Напоследък фиксирах и теселацията на 8х заради Witcher-a,защото дори да не пусна hairworks водата също е теселирана и то сериозно,без видима разлика в качеството като се намали.

 

Дано да успее да излезе но ето една картинка от немско списание където са пробвали 2 карти в 2 игри с различните видове АА.Това е част от 3 статии в 3 броя засягащи качеството на картината и оптимизацията на настройките на драйвъра,но ако седна да пиша ще се занимавам до утре.

 

post-46692-0-78507100-1433430670_thumb.j

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виждам името си :)

 

Да ви кажа честно в раздела за игри минавам по веднъж в месеца и то по погрешка като цъкна от телефона. Това за 40 фпс би било по-добре да не го коментирам,но е факт - НА МЕН ми стигат.Все пак в игрите които играя удоволствието рядко идва от графиката ,по-скоро от геймплея(затова и не довърших кризата,много красива но куха). А в рейд на WoW на HC и нагоре едва ли някой има време да гледа фпс или въобще да се замисля за графика.Виж напоследък с Witcher-а играя една сериозно красива игра,но и при нея геймплея е решаващия фактор а 40-45 стабилни кадъра на 1440 са ми напълно комфортни и то с уникално красива графика.

 

Та по вашата тема и не само. По въпроса с АА,който засягаме няколко пъти вече. Аз може да съм с АМД,но също когато ми се занимава ръчкам по драйвъра.Само че вече не ми се занимава да правя на всяка игра профил и съм си намерил златната среда .Драйвъра ми е на немски и няма много смисъл да пускам картинки,но това което аз съм променил за всички игри е АF на 16,АА на Edge Detect и като модел Supersampling.Това захапва автоматично в момента в който активирам MSAA в играта.Затова ми и стига просто MSAA,другото идва от драйвъра.Ако ги махна тези настойки ще изкарам някой кадър отгоре,но съм преценил че така ми харесва повече.Напоследък фиксирах и теселацията на 8х заради Witcher-a,защото дори да не пусна hairworks водата също е теселирана и то сериозно,без видима разлика в качеството като се намали.

 

Дано да успее да излезе но ето една картинка от немско списание където са пробвали 2 карти в 2 игри с различните видове АА.Това е част от 3 статии в 3 броя засягащи качеството на картината и оптимизацията на настройките на драйвъра,но ако седна да пиша ще се занимавам до утре.

 

attachicon.gifАА.jpg

Аз ще подхвана темата пак за FXAA, понеже на тепсия предостави тия графики. Ти не твърдеше ли, че FXAA  работи по-добре при NVIDIA,  а при AMD  не е така? От графиките се вижда друго ;)

 

Иначе и аз като теб както казах, променям няколко глобални настройки. Не всички, защото примерно адаптивната вертикална синхронизация макар да ползвам при всички игри, то от време навреме ми трябва да тествам нещо, а това не е добре с глобална настройка за адаптивна вертикална синхронизация. да не говорим, че има игри, които трябва да вървят без ВС като Dead Island  примерно. Затова всичко си настройвам отново и отново, докато постигна добра картина с добри fps. А за 40-те кадъра...съгласен съм. Айде, един път да се съглася, защото и аз играех със слабите си видеокарти и процесори така ;) Не го приемай като бъзик, ако се върнеш назад във времето и видиш какво съм писал, то аз много пъти съм препоръчвал вместо а се смъкват настройките на дадена игра, да се вдигне резолюцията, като по тоя начин процесора спре да ограничава видеокартата. така кадрите са по-плавни, защото се и изобразяват по-добре. Обяснението е просто. В случая процесора е подготвен да поеме и по-високи натоварвания, а картината, която зависи само от видеокартата, си е максималната възможна за тая видеокарта. Така шанса да се изобрази по-пълен кадър, а не половинчат заради ограничението на процесора, е по-голям. Затова и картината е по-плавна. навремето играех така far Cry 3. Картите бяха слаби и позволяваха или игра с вертикална синхронизация, но с намалена резолюция и някои настройки или игра с максимално качество на видока резолюция, но с 35-45 фпс. Тия 35 фпс  ги контролирах с антиалайзинга така, че да не стават 30 и надолу, защото тогава играта почва да лагва. Но примерно при F1_2010/11/12 ползвах 1600х1200 резолюция и максимални настройки на графиката с максимална АА. Така GTX460  вече не бе спъвана от E6750  и G860. Картината бе много по-приятна за игра и много по-плавна разбира се, отколкото мъчейки се със слабия процесор на по-ниски детайли, когато насичанията бяха много, а ВС  бе химера. та ето ти логиката при теб, която съществува и при мен, но само ако не съм с хардуер, достатъчен за 60 fps. и понеже сега има лек недостиг на кадри от процесора, често и аз приемам твоя вариант. Примерно при Project Cars. Там при дъжд тиъринга не се усеща, а 100%-ното натоварване на видеокартата води до много стабилни кадри по цялата писта. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С тия настройки се оплетох и колкото повече барникам май става по-зле ... Ако може да ми кажете как да си оставя глобалните настройки от контролния панел и вече в настройките от самите игри просто да се съобразявам с антиалайзинга както ме посъветва колегата още в първия отговор на темата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво има да се оплиташ?  Натискаш "restore" и това е. Само че това изобщо не е гаранция за добър вървеж при всички игри. Най-малкото  може да си имаш проблеми с настройката maximum pre-rendering frames,  която ако се контролира от играта, може при вкючена вертикална синхронизация да имаш голям лаг. Другото което губиш, е по-високата резолюция. И третото, което може да загубиш, ако не бутнеш ръчно нещата, е качеството на текстурите. Децата знаеш ли какво правят, за да им вървят добре игрите? Слагат текстурите на low  и се радват, че са направили нещо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми тя настройката или се контролира или не и ако се контролира от играта примерно какво значение има какво съм задал в глобалните нищо не разбирам просто няма логика ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво ли се учудвам ??? това сигурно е битка от войната на инженерите по света , от едната страна тия дето създават софтуер и другите , който създават хардуер тия явно не си говорят по между си ... общувайте си бе хора :D :D :D сигурно се чудите кви ги плещя ама си е смешно да потрошиш толкова пари за последно поколение машинка и да си тормозиш главата с глупости (така де , ако самоиронията е част от чувството ви за хумор) при положение , че тоя dsr примерно отключва резолюции поне той защо не е включен по подразбиране , понеже не съм видял такава настройка от самите игри ... та това си е направо супер при положение , че имате фул хд монитор бам двойно повече точици на инч

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В много малко игри в има тази настройка и се казва SSAA, Ubersampling и прочие. Проблема е че е много по тежко от DSR.

А по подразбиране няма как да ти го пуснат защото работи на принципа на коефиценти за умножение на твоята резолюция. Никой не може да знае какъв ти е монитора , и да ти направи универсална настройка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как тогава cpuz например разпознава всеки процесор , а е някакви мижави килобайти ааа сигурно софтуера и хардуера си общуват ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...