Премини към съдържанието
voron

Правилно разминаване при ляв завой.

Препоръчан отговор


Ситуацията е следната:

2 коли се намират на кръстовище една срещу друга и двете завиват наляво, как се разминават?

Минават от шофьорската страна на колата отсреща и я заобикалят отзад докато завиват наляво или се разимават с предниците докато завиват наляво?

Водя спор с един приятел и мое скромно мнение е, че се разминават с предниците, така са ме учили когато карах курсовете.

Доста хора дават различно мнение, тъй че ми е интересно какво мислите и вие.

Благодаря за отделеното време.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ситуацията е следната:

2 коли се намират на кръстовище една срещу друга и двете завиват наляво, как се разминават?

Минават от шофьорската страна на колата отсреща и я заобикалят отзад докато завиват наляво или се разимават с предниците докато завиват наляво?

Водя спор с един приятел и мое скромно мнение е, че се разминават с предниците, така са ме учили когато карах курсовете.

Доста хора дават различно мнение, тъй че ми е интересно какво мислите и вие.

Благодаря за отделеното време.

Покажете тази картинка на приятеля си!

При ляв завой, автомобилите нямат пресечна точка, а се разминават (става въпрос за конкретния случай), няма никакви заобикаляния.

12538359.png

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А при 4 авт. на нерегулирано кръстовише кой извършва маневра пръв?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А при 4 авт. на нерегулирано кръстовише кой извършва маневра пръв?

Най-нахалния :no-no:


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Колегата не е посочил булевард България или широко кръстовище. На малки улички единият трябва да изчака. Иначе както е на картинката.

Редактирано от koce53 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А при 4 авт. на нерегулирано кръстовише кой извършва маневра пръв?

 

Когато ходих на курсове имаше 1 момиче, което пита инструктора същия въпрос. :D 

 

То това едва ли ще се случи. :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ли беше отговорът?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ли беше отговорът?

На такъв въпрос, се дава такъв отговор. Не си написал, кой какъв мигач е дал! Иначе е с предимство най нахалния, след него е дясно стоящия. Макар, че ако дясно стоящия ще кара на дясно и аз ще завивам на дясно, ич няма да му давам предимство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А при 4 авт. на нерегулирано кръстовише кой извършва маневра пръв?

Щом няма указнна посока на дижение - нправо естествено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом няма указнна посока на дижение - нправо естествено.

Ами ако и четирите коли са за на право? :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На такъв въпрос, се дава такъв отговор. Не си написал, кой какъв мигач е дал! Иначе е с предимство най нахалния, след него е дясно стоящия. Макар, че ако дясно стоящия ще кара на дясно и аз ще завивам на дясно, ич няма да му давам предимство.

 

Какво значение има мигача?!?!

 

Глава 16 от ЗДП.

 

Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:

1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните

превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. От същото

правило се ръководят помежду си и водачите на релсовите пътни превозни средства;

2. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовите

пътни превозни средства независимо от посоката на движението им;

3. водачът на пътно превозно средство, което излиза от земен път на път с настилка, е

длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по пътя с настилка

 

 

Глава 14

 

 

Чл. 79. Подаденият от водача сигнал за маневра не му предоставя предимство и не го

освобождава от задължението да предприеме всички необходими мерки за безопасност, преди

да започне нейното изпълнение.

 

 

Относно въпроса:

 

 

 

А при 4 авт. на нерегулирано кръстовише кой извършва маневра пръв?

 

Отговора е един и колкото и да е комичен това е единственото решение.

Тоест водачите на 4-те автомобила трябва да излязат от автомобилите и да се разберат помежду си кой да мине първи.

Нататък за останалите е лесно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Покажете тази картинка на приятеля си!

При ляв завой, автомобилите нямат пресечна точка, а се разминават (става въпрос за конкретния случай), няма никакви заобикаляния.

Ако така обаче се разминеш в Румъния, например в Букурещ, ще те изгледат доста недоумяващо, а може да стане и инцидент. Там колите се засичат, а идеята е в кръстовището да влязат колкото се може повече автомобили и да успеят да завият. Трябва да знаеш, че София е пустинята Сахара в сравнение с румънската столица.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

 

Сигурен ли си, че в Букурещ завиват две коли като се пресичат два пъти?  Веднъж при навлизане и още веднъж при излизане от кръстовището.  Ако ще се разминат и тогава завият след задницата, ще стане мазало по ред причини.

1. Даваш мигач за на ляво, а минаваш през цялото кръстовище на право. Подвеждащо е! Автомобил сигнализира за маневра поне 50 метра преди да я извърши.

2. Ако колите са в колона с две пресичащи точки при завой на ляво, ще стане задръстване във кръстовището. Не става да навлезеш в кръстовище и да чакаш колона. Това е нарушение на точка от закона. 

Ако има светофар, който пусне колоната с коли си помисли какво ще стане във кръстовището ако навлязат в колона, които ще завиват на ляво. :shock11:

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Относно въпроса:

 

 

Отговора е един и колкото и да е комичен това е единственото решение.

Тоест водачите на 4-те автомобила трябва да излязат от автомобилите и да се разберат помежду си кой да мине първи.

Нататък за останалите е лесно.

Законът на Жунглата - по-силният(нахалният)

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.