Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! 

Ще опиша случката си кратко!

Закупих евтина стока от eMag. Стоката получих светкавично и още по - светкавчно установих, че въпросната покупка е подходяща само за контейнера за смет, но реших да се възползвам от услугата за връщане в предвиденият 30 дневен период! Последвах стъпките, одобриха рекламацията, взеха стоката и до тук. В момента чакам "от умрял писмо" На въпросите си получавам несмислени обяснения от рода - чакай! Да чакам, но колко???

Някой сблъсквал ли  се е с тази процедура!?!?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кога си вънрал продукта ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кога си вънрал продукта ?

Преди 2 дни, но с опция - замяна за друг модел а не възтановяване сумата по банков път. Т.е приспадат от уж възтановената сума при покупка на друг модел от продукта!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди 2 дни, но с опция - замяна за друг модел а не възтановяване сумата по банков път. Т.е приспадат от уж възтановената сума при покупка на друг модел от продукта!

 

И аз сега пуснах такава заявка за връщане как става номера могали да зема телефон за стоиноста на която ми е поръчката която връщам или трябва да бъде същото само че друг модел ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.