Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Според вас в момента колко би излязло поставянето на климатик във възможно по-изгоден вариант? Имах неблагоразумието да си купя кола с много екстри, една от които не беше климатик, за което съжалявам вече. Първо излязоха след година по-хубави предложения за тези пари, второ - доста съм хвърлил и по колата до момента. Може би имам желание да я запазя или нямам желание да се занимавам с разправии да я сменям. И то при условие, че втора ръка не се знае на какво ще се попадне и доста трябваше да я стягам текущата за разлика от предната.

И така, горещината не прощава и не признава.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От точка А до точка Б за какво ти е климатик! А знаеш ли че ще ти вдигне разхода а това хич няма да ти хареса.

Да беше казал каква е колата поне де ще и слагаш климатик.

Малко съм резервиран към не оригиналните климатици ама решението е твое, Забелязал съм че ти е хубаво да вървиш по трънливия път само и само да излезе по евтино. Ама май си почнал да мислиш по инак и следващия път едва ли ще се огледаш в 25 годишна "кола почти като нова".

Аз бих заложил на оригинален от някоя морга и дано да имаш късмет с компресора. Играчка е слагането и не знам колко ще те оскубят за труд.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

В града има задръствания. Лятото е горещо, движение в задръстванията няма. Много ясно, че знам, че ще вдигне разхода. Не ме интересува какво ще е, да работи и студи в следващите 4-5 години. Колата не е на 25 години. И да беше, пак има модели с климатици. Шибаните немци обаче са били достатъчно пестеливи да не сложат на Фаве-то кой знае какъв комфорт.

Венто, модела преди Бора, 94 или 95, двигател двулитровка.

п.п Тия коли - повечето с екстрата климатик на тия години вървят около 3 бона. Купих си кола със скъпа "марка". Не че е нещо особено и излезе, че очевидно се плаща за марка и чиста фенщина цари относно VW, не кой знае колко оправдана. Проблеми да търсиш по тия коли само.

Другият вариант е, при цена която не ми отърва, а тя би била с части от моргата може би около 500лв, да я махам и да вземам фиеста допреди фейслифта от 97 или коя година беше с 4 врати. Ама трябва да продавам едната кола, да търся друга, стана дълга и широка, а 4-те гуми ми трябват ежедневно.

Значи никой да не се подвежда по славата на VW като железни машини. Не са нищо особено. И всички електрически екстри и кабели искат ревизия на тия години.

Редактирано от simtech (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В града има задръствания. Лятото е горещо, движение в задръстванията няма. Много ясно, че знам, че ще вдигне разхода. Не ме интересува какво ще е, да работи и студи в следващите 4-5 години. Колата не е на 25 години. И да беше, пак има модели с климатици. Шибаните немци обаче са били достатъчно пестеливи да не сложат на Фаве-то кой знае какъв комфорт.

Венто, модела преди Бора, 94 или 95, двигател двулитровка.

п.п Тия коли - повечето с екстрата климатик на тия години вървят около 3 бона. Купих си кола със скъпа "марка". Не че е нещо особено и излезе, че очевидно се плаща за марка и чиста фенщина цари относно VW, не кой знае колко оправдана. Проблеми да търсиш по тия коли само.

Другият вариант е, при цена която не ми отърва, а тя би била с части от моргата може би около 500лв, да я махам и да вземам фиеста допреди фейслифта от 97 или коя година беше с 4 врати. Ама трябва да продавам едната кола, да търся друга, стана дълга и широка, а 4-те гуми ми трябват ежедневно.

Значи никой да не се подвежда по славата на VW като железни машини. Не са нищо особено. И всички електрически екстри и кабели искат ревизия на тия години.

Не се подлъгвай да продаваш колата, защото си личи че вече си вложил доста за подръжка след покупката й. А после ако продадеш тая и купиш друга, пак ще наливаш пари за подръжка ...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Не се подлъгвай да продаваш колата, защото си личи че вече си вложил доста за подръжка след покупката й. А после ако продадеш тая и купиш друга, пак ще наливаш пари за подръжка ...

Да, вложих. И ми се изчерпа малко търпението във влагане. Подлъгах се под VW като по-хубава марка. Ел.стъклата се гътнаха и правих кабели, водачи и т.н, неща по двигателя съм сменял(запалителната система, не самите тенекета на двигателя), топлото ремонтирах. Някои от ремонтите, които сам си ги правих през свободното време биха взели повече от 100лв в сервиз. Дори зумера за фаровете по едно време почна да прави чалъми и се налага да ремонтирам и там. Иначе колата с газовият инжекцион сигурно струва. Само ГИ струва едно 500-600лв.

Въпроса на дневен ред е, че климатик де факто няма. А не живея в Аляска, така че това да не е проблем.

Малко умря желанието, но ако не друго - двигателят е здрав, не гори масло и върви.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оплакваш се от VW ама не може да искаш много от кола произведена преди 19 години и форд да беше същата работа.

Дребните ремонтчета са неизбежен спътник радвай се че поне с мотора нямаш проблем.

Вътрешното ти тяло (парно и климатик) говоря от моя гледна точка трябва да ти е оригиналното за компресор и радиатор може да заложиш и на нови от тия де ги слагат в разни гаражчета и са правени за точно тая цел коли де са фабрично без климатици. Ама ти ако цялата гимнастика ти излезе 500 лева трябва да се радваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Дребните ремонтчета са неизбежен спътник радвай се че поне с мотора нямаш проблем.

Грешка. Не са задължителен постоянен спътник. И не е задължително да са били само дребни. Предни автомобили съм нямал проблеми с тях. Общо взето по тях, въпреки че пак са купувани за не по-големи пари, съм свикнал да се возя, не да ремонтирам.

...И тая тема е въпрос, който съм отправил към хора в България, които са правили процедурата или знаят някакви ценички и къде би било изгодно.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

...И тая тема е въпрос, който съм отправил към хора в България, които са правили процедурата или знаят някакви ценички и къде би било изгодно.

В тая тема в тоя форум едва ли ще има някой освен теб (в бъдеще говоря) де ще е правил тая сложна гимнастика.

Да беше погледнал в google или някой специализиран форум

Тук например https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0+%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8&ie=utf-8&oe=utf-8

 

Една идея която ме изкефи

carac.jpg

Но панасоник имат много по добри от клас ААА

 

п.п. в този линк има много истина и как залагаш на еФтиното от сега знам че ще те боли главата.

http://klimatik.me/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC/

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=106459

 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=97809

 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=220790

 

http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=avtomoto&Number=1937404524&page=20&view=collapsed&sb=3

 

Къде ще му сложиш тялото на тоя климатик/климатроник, при положение, че нямаш място нито в купето, нито под капака? Ще ти кажа - във / на мястото на жабката. Заводско първите VW-та с климатроник са без жабка (!). Сам си представи какво ще излезе. Прочети какво са писали хората и в линковете, които ти давам, по отношение на цената и проблемите след това, и си прецени сам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

НЕ БИХ СЕ ВКАРВАЛ В ТОЗИ ФИЛМ! 

Дори и да си представя , че 500 лева ми излизат частите от морга, пак няма да започна - освен ако нямам добри познания по темата. Карай я без климатик или си купи друга :(

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Дори и да си представя , че 500 лева ми излизат частите от морга, пак няма да започна - освен ако нямам добри познания по темата. Карай я без климатик или си купи друга

Стига ве. 150лв-200лв излизат частите втора ръка/от моргата. А другото е - имаш ли си идея, че за да купя друга, ще ми се отворят разходи за още 500лв и ще се мотая с месеци. Гледах в OLX комплекта изпарител, радиатор и компресор за 150лв.

Къде ще му сложиш тялото на тоя климатик/климатроник...

Имат жабка, ама е по-малка. И щом има същите като моята с клима, значи може. И ако исках линкове от Google, нямаше да пускам тема, Ванка. Щото в Интернет има 2 мнения - става не толкова трудно ИЛИ въобще не се занимавай. И това моето не е "първият модел VW, който е имал екстра климатик"

п.п. в този линк има много истина и как залагаш на еФтиното от сега знам че ще те боли главата.

http://klimatik.me/климатик-за-кола-проблем/

Щом съм тръгнал да го мисля това, значи съм склонен да давам определени пари. И да, мило и драго давам, при условие че карам в задръствания по-често, отколкото искам, а тепърва ще става все по-горещо, че и до температури като 35 градуса на сянка - 50 градуса на слънце. Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-спокойно. Просто ти казвам сам да си прецениш за себе си всичките плюсове и минуси и да си вземеш решението. Не казах "първия модел", а "първите", т.е. първите модели, прави разликата. До 1997 г. ги правят така.

 

Дай ми 5-10 минути, ще ти покажа ей сега какво имат и какво нямат...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто ти казвам сам да си прецениш...

Ми ОК. Аз съм преценил какви пари мога да дам и питам дали някой го е правил и става. Да си купя нова кола с не обслужен климатик и не се знае още какви скрити проблеми, каквито излезнаха при тая не искам. Нямам нерви да се занимавам.

Другият вариант е да пусна за продажба тука ей ся една Джета да си карам колелото.

Задачата е - да духа хладно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига ве. 150лв-200лв излизат частите втора ръка/от моргата. А другото е - имаш ли си идея, че за да купя друга, ще ми се отворят разходи за още 500лв и ще се мотая с месеци. Гледах в OLX комплекта изпарител, радиатор и компресор за 150лв.

Имат жабка, ама е по-малка. И щом има същите като моята с клима, значи може. И ако исках линкове от Google, нямаше да пускам тема, Ванка. Щото в Интернет има 2 мнения - става не толкова трудно ИЛИ въобще не се занимавай. И това моето не е "първият модел VW, който е имал екстра климатик"

Щом съм тръгнал да го мисля това, значи съм склонен да давам определени пари. И да, мило и драго давам, при условие че карам в задръствания по-често, отколкото искам, а тепърва ще става все по-горещо, че и до температури като 35 градуса на сянка - 50 градуса на слънце.

Може да се наложат доста промени още като например радиатора на охлаждането,други вентилатори ,друг кожух на парното а също и да се види възможно ли е изобщо на тоя мотор да му се добави компресор от там други шайби на колянов вал,алтернатор и като добавим ,че работата няма да си я свършите сам май няма да е много евтино!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Уф...

 

http://abload.de/img/20150605_111142kfusb.jpg

 

http://abload.de/img/20150605_111204e9uib.jpg

 

http://abload.de/img/20150605_111219g2u22.jpg

 

Vento-то на комшията го няма в момента, но и при него е така.

Редактирано от Wankata (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Vento-то на комшията го няма в момента, но и при него е така.

Да, ама моята няма AirBag. Имат жабки моделите с клима, но по-малки и по-плитки, заради климатичното тяло.

възможно ли е изобщо на тоя мотор да му се добави компресор

Има я същата кола със същият мотор, с климатик.

Знам, че се слага компресор, кондензатор, трябва да се смени радиатора с най-големият с 2 перки, маркучи, да се свалят пластмасите по таблото и да се смени тялото на парното с такова с двоен радиатор и се сменя жабката.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И като я отрежеш тая жабка отзад, какво ще можеш да използваш от нея? Става неизползваема, отделно не знам ще успееш ли изобщо да я закрепиш пак на старото място. Плюс конструктивните изменения, замяната на шайби, дупченето на купето, проблемите с датчиците и въздуховодите... Ама след като предварително си си решил какво ще правиш, защо питаш? :)

 

Слагай си климатика тогава и ти пожелавам да не си чукаш главата после.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

Има я същата кола със същият мотор, с климатик.

 

Имам в предвид друго дали изобщо има възможност да се монтира компресор ,дали има технологичните отвори на блока за стойката на компресора.Упражнението е супер рисковано и от гледна точка на това,че няма как да сте сигурен ,че частите са ви читави преди да е изцяло събрана и заредена системата а ако не са ,ако изпуска от тръба или радиатор се почва на ново и евентуално зимата може да го ползвате!

Послушайте съвета на съфорумците ,не се вкарвайте в такива филми иначе всичко се прави и гладни майстори бол!

Редактирано от rapt0r (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Знам, че се слага компресор , кондензатор, трябва да се смени радиатора с най-големият с 2 перки, маркучи, да се свалят пластмасите по таблото и да се смени тялото на парното с такова с двоен радиатор и се сменя жабката.

Ами горе долу това е, ремък, релета. Твоя вариант е значи кола от моргата без да е минала челен удар. Отиваш и сваляш всичко.

Има и малко релета за скоростите на перките на вентилаторите (съдя по един от старите си голфове 4 понеже са ми правили проблеми с климатика) не знам как ще ги добавиш към старата инсталация  ако искаш да са автоматични а не ръчно с цк ключета.

Не че е невъзможно но тия работи се мислят при покупката на колата.

п.п. И внимавай с О пръстените на всички връзки на тръби и маркучи на фреона че да не зареждаш системата  през два дена.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

И като я отрежеш тая жабка отзад, какво ще можеш да използваш от нея?

Wanka, няма да я режа, ще е сменя с друга жабка, която я има за модела с климатик. Същото и с тялото за парното. Мен ме интересува дали мога да дам 500лв и да получа хладно. Колата не е е Ферари,че всичко по нея да струва милиони.

А жабката на VW се закрепя до врата й с 4 винта. :) Аз съм я свалял, за да ремонтирам парното.

Послушайте съвета на съфорумците ,не се вкарвайте в такива филми иначе всичко се прави и гладни майстори бол!

Принуден съм. Горещото не се търпи. Чел съм, че за 2 дни става работата да се монтира всичко. Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Принуден съм. Горещото не се търпи. Чел съм, че за 2 дни става работата да се монтира всичко.

Може и за по малко ама ти стигни до монтажа първо с качествените за целта части за 500 лева.

Това реле де управлява двете перки на бързи и бавни обороти или по отделно всяка само на него като му знам каква е цената и се плаша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На служебните Лади допълнителен климатик изглежда ето така 

 

2-9.jpg

 

Според мен цялото това упражнение ще ти излезе през носа накрая, но ти си знаеш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На служебните Лади допълнителен климатик изглежда ето така

Работи ли тоя климатик?
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Работи ли тоя климатик?

:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:D

Какво се смееш, действително съм чувал, че дилърите на Лади-те слагат климатик с външно тяло. И хич не ми дреме от къде ще духа хладно, стига да духа хладно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.