Премини към съдържанието
gfrty

Проблем с таблет ASUS и гаранция от МОСТ

Препоръчан отговор


Здравейте,

 Аз имам следния проблем. Имам таблет АСУС мемо пад 8 на 1 год. Получи се проблем, че не иска да зарежда като го включа в зарядното (показва се батерията, че се зарежда и после се губи ). Занесох го за ремонт от където ми казаха, че съм изкривила пиновете на буксата и проблема е най-вероятно от там. (това при приемането ма рекламацията). След 2 дни ми се обадиха и казаха, че е изгоряло дъното (от изкривените пинове на буксата) и не ми работи тъч дисплея в следствие на пукната странична лайсна. Аз съм изумена - с дисплея не съм имала никакъв проблем, а това да ми е изгоряло дъното от изкривени пинове на буксата ми е странно. Най-малкото при проблем с буксата не би ли следвало да се заменя само тя (нищо, че по тяхно мнение тя е запоена на дъното и трябвало всичко да се смени). Аз мисля, че те просто не искат да си поемат гаранцията. Според тях проблема не е гаранционен и искат 500 лв за смяна. Моят въпрос към по разбиращите е имам ли основание да си търся правата (за неработещото дъно и дисплея)?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как ще искат 500 лева за ремонт като целия таблет струва 300 лева? С такива "майстори" начина е само с вдигане на скандал и то колкото се може по-голям. Няма да е зле да вземеш някой по-якичък с тебе да нарита некое от шефчетата в магазина и/или в сервиза им. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Таблетът в работещо състояние ли е занесен? Изпробвано ли е пред тях, че работи, че дъното и дисплеят са изправни? Това записано ли е в протокола?

Ако не е - едва ли ще можеш да направиш нещо. По принцип можеш да си го вземеш, като поискаш да се запише тяхната диагноза в протокола, да потърсиш друг сервиз, който да установи, че със смяна на една букса за 20 лв таблетът ще проработи, и след това с документите да отидеш в КЗП. Ако ти се занимава - успех.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То цялата драма тръгна от момичето дето приема рекламациите. Като го занесох и казах за проблема тя веднага каза че проблема не е гаранционен и извади протокол за извънгаранционна смяна, на който описа какво ли не - разбита букса, силно надран, удряни ъгли, спукана лайсна .... абе все едно съм играла хокей с него. И понеже аз не бях съгласна с нейното описание и го записах като забележка стана един скандал думи няма. Категорично ми се каза, че не може да си пиша каквото си искам а само да се подпиша. (таблета има драскотини и е изпускан, но това не е картина да го сложиш на стената и да не го пипаш). И от там стана голямо чудо. Не може да си представите за какъв скандал иде реч. Аз си подадох жалба в КЗП сега получих отговор, в който пише тяхното виждане за нещата моето виждане и отговор, че те не са съдебна институция която да реши спора и ако искам те могат да ми съдействат да си съдя. Аз ще си взема таблета и надявам се дъното да не е изгоряло и да мога само буксата да сменя и да проработи, защото до последно като го включа в тока тръгва да се зарежда и после спира и като се размести горе при буксата пак на моменти си даваше контакта. Надявам се и с дисплея да няма проблем поне аз не съм имала ама знае ли човек какво са правили в сервиза. Аз как да докажа, че дисплея е работел а те ми го връщат неработещ примерно.

 Най ме е яд, че винаги обикновения човек е потърпевш. Уж има права, уж органите му съдействат и на финала какво винаги големите фирми са прави, а ние се отказваме заради бумащина и разправия и никога не си търсим правата до края. Ей за това искам и вашето мнение да се разправям ли? (и най-важното имам ли основание - може ли дисплея да не работи заради пукната странична лайсна и дъното да не работи заради буксата) Ако ще и цяла година да ми отнеме ако имам основание ще си търся правата и това е

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш и вдигаш як скандал при оправите ля. Магазините първо търсят причина за какво да отхвърлят гаранцията. Това, че на външен вид е на драскан (може да е от носене при монети) а обикновено ласките се спукат от само себе си. (Не знам как става тоя фокус мокос)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дала съм го за ремонт в офиса на МОСТ КОМПЮТРИ и не мога да намеря координати на началник на сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дала съм го за ремонт в офиса на МОСТ КОМПЮТРИ и не мога да намеря координати на началник на сервиз.

Не си казала от кой град си, но тук са дадени всички техни сервизи в страната: http://most.bg/servizi , ако ти изкат толкова пари просто не си струва....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"като го включа в тока тръгва да се зарежда и после спира и като се размести горе при буксата пак на моменти си даваше контакта" - точно при такова разместване на буксата се увреждат контактите, и е напълно възможно от причиненото късо съединение да изгори дъното! Трябвало е още при първите признаци да се занесе в сервиза, работещ.

"Аз как да докажа, че дисплея е работел а те ми го връщат неработещ примерно." - казах как. В момента на приемането му се демонстрира, че работи, и това се вписва в протокола.

"Категорично ми се каза, че не може да си пиша каквото си искам а само да се подпиша." След като не си съгласна със съдържанието на даден документ, не се подписваш! Отказваш да го дадеш на ремонт, и си търсиш правата по друг начин. Включително и чрез контактуване директно с ASUS.

"може ли дисплея да не работи заради пукната странична лайсна" - не, но може да се повреди от удар или изпускане. Пукнатата лайсна се приема за признак, че е имало такъв удар. 

"таблета има драскотини и е изпускан, но това не е картина да го сложиш на стената и да не го пипаш" - глупости. Таблетът е крехка електроника, и трябва да се пази от удар и изпускане! Сигурен съм, че го пише в упътването. Както и, че е споменато в гаранционните условия.

"дъното да не работи заради буксата" - да, възможно е дъното да изгори от късо съединение в буксата.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе незнам дали е играла хокей с него, ама моя е по-стар от нейния - купуван е август 2013 и досега нито е изпускан нима нещо одрано или спукано по него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Взех си таблета преди малко. Върнаха ми го със СЧУПЕНА лайсна на две места и на трето олюпена и назъбена. Отказаха ми да говоря с управителя на сервиза (бил в среща и щяла да приключи неясно кога), отказаха да говоря с техника извършил ремонта (бил отпуска) викнаха една девойка изобщо не каза каква е обясни ми че те не сменят само букси те били част от дъното и поради тази причина трябва да се смени цялото дъно, за смяната на дисплея ми обясниха, че това било препоръчително защото ако възникне проблем с него те няма да го признаят гаранционно, а за смяна на заден панел изобщо не ми казаха защо да го сменям. Цялостен ремонт 528лв. Пиша това защото аз съм си пуснала жалба до КЗП и те ми върнаха отговор, че от МОСТ КОМПЮТЪРС са казали че всички тези неща са за смяна (за 528 лв) и те са в следствие на "множество следи от удари по ъглите" и може да се оправи само извънгаранционно. Сега аз мога да подам заявление до помирителната комисия (и май да се съдим) мога и да отида да си оправя буксата за 20лв някъде. Въпросът е защо ни правят на маймуни и ние си траем. Сега за едни 20 лв егати разправиите, но ме хваща яд като си помисля колко хора ей така като мене си викат айде сега нищо не правим ей за това сме на това дередже.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако дъното е изгоряло няма да е 20 лева ....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не прочетох никъде, че таблета сте го дали с счупена лайсна ! Понеже да се отвори едно такова нещо по-някой път се вижда бая зор да махнеш един капак на таблет / телефон. Струва ми се, че тея от сервиза са го направили това, и сега се опитват да се измъкнат като не искат да ви го оправят. А таблета Ви има още 1г. гаранция. А искат 528 лв.за ремонт :ohmy:  ами ще се купите за тези пари един нов или втора употреба  :mad:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не прочетох никъде, че таблета сте го дали с счупена лайсна ! Понеже да се отвори едно такова нещо по-някой път се вижда бая зор да махнеш един капак на таблет / телефон. Струва ми се, че тея от сервиза са го направили това, и сега се опитват да се измъкнат като не искат да ви го оправят. А таблета Ви има още 1г. гаранция. А искат 528 лв.за ремонт :ohmy:  ами ще се купите за тези пари един нов или втора употреба  :mad:

То за тези пари тя ем ще си купи нова дънна платка, хем ще си купи нов таблет и ще й останат пари. (говоря нов като този който има)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Включително и чрез контактуване директно с ASUS

И ASUS те връщат към риселъра.

(личен опит с лаптоп ASUS)

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 След 2 дни мислене реших да си подавам жалба до КЗП. Като си погледна таблета и направо яд ме хваща от вида му. Не че преди нямаше забележки, но те си бяха драскотини, а сега се е направо счупен на места. Нямам снимков материал преди и след, но най-малкото от писаното в протоколите би трябвало да свърши работа. Ще си търся правата, това е. Може ли само да питам някой по запознат има ли друга фирма вносител на АСУС у нас? Ако някой се сеща нещо което съм пропуснала да направя или мога да направя и ще е в моя полза ще се радвам да сподели.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

За мърляво отношение  към таблета  няма кой да ти се върже и да ти ремонтира  без пари. Значи ако си ритна сега новия телевизор и той падне от  поставката на плочките и се пукне дисплея  спокойно мога да го занеса  да ми  го сменят с чисто нов :)  Ти не си за ремонт а направо за нов таблет ако ме питаш мен. Само че тия дефекти твойте не са производствени по вина на производителя а са  си лично твоя вина. Така ,че най много да платиш и делото което мислиш да заведеш. Имаш гаранционна карта и във нея са описани всички щети които покрива сервиза. Ако тия дефекти не ги пише там се оплаквай ако искаш  и на папата.

Редактирано от AlkatrazBG (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За мърляво отношение  към таблета  няма кой да ти се върже и да ти ремонтира  без пари. Значи ако си ритна сега новия телевизор и той падне от  поставката на плочките и се пукне дисплея  спокойно мога да го занеса  да ми  го сменят с чисто нов :)  Ти не си за ремонт а направо за нов таблет ако ме питаш мен. Само че тия дефекти твойте не са производствени по вина на производителя а са  си лично твоя вина. Така ,че най много да платиш и делото което мислиш да заведеш. Имаш гаранционна карта и във нея са описани всички щети които покрива сервиза. Ако тия дефекти не ги пише там се оплаквай ако искаш  и на папата.

Отношението ми не е било мърляво и никога не съм имала претенции относно драскотините по задния капак. Което е било така аз не го отричам. Въпроса е в отношението и в това, че той беше здрав, а ми го върнаха счупен (визирам страничната лайсна, която са счупили и с цялата си наглост ми казаха че при счупена лайсна отпада гаранцията на тъч панела). Нормалното отношение според мен беше да кажат "Най-вероятно проблема е в буксата  (може би причинен от Вас), а ние не заменяме (оправяме) само тази част, а цялата дънна платка. Ремонта би Ви струвал "толкова" пари. Ако искате проверете дали в друг сервиз не заменят само тази част ( с цена 20 лв.), но ще ви отпадне гаранцията." и аз да си преценявам, а не да ми потрошат таблета и после да ми дават оферти за 528 лв. да си го  оправям.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Цитат: "Като го занесох и казах за проблема тя веднага каза че проблема не е гаранционен и извади протокол за извънгаранционна смяна, на който описа какво ли не - разбита букса, силно надран, удряни ъгли, спукана лайсна"

Втори цитат: "той беше здрав, а ми го върнаха счупен (визирам страничната лайсна, която са счупили"

 

Последно - беше ли със счупена лайсна, когато го занесе, или не? 

 

Аз не разбирам какво искаш. Призна си, че таблетът е падал. Призна си, че си мърдала буксата на кабела за зареждане, при което е възможно да си изгорила дъното. Това са достатъчно основания всеки сервиз да ти откаже гаранция. Казали са ти цена за евентуален ремонт.

Не знам каква е практиката в сервиза, но във фирмата, в която работех доскоро, при приемане на таблет за ремонт се описваше и снимаше всяка една забележка. Абсурд е да има следи от удар, и това да не се отбележи в протокола.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отношението ми не е било мърляво и никога не съм имала претенции относно драскотините по задния капак. Което е било така аз не го отричам. Въпроса е в отношението и в това, че той беше здрав, а ми го върнаха счупен (визирам страничната лайсна, която са счупили и с цялата си наглост ми казаха че при счупена лайсна отпада гаранцията на тъч панела). Нормалното отношение според мен беше да кажат "Най-вероятно проблема е в буксата  (може би причинен от Вас), а ние не заменяме (оправяме) само тази част, а цялата дънна платка. Ремонта би Ви струвал "толкова" пари. Ако искате проверете дали в друг сервиз не заменят само тази част ( с цена 20 лв.), но ще ви отпадне гаранцията." и аз да си преценявам, а не да ми потрошат таблета и после да ми дават оферти за 528 лв. да си го  оправям.

 

Това, какво ти се иска на теб и какво е в действителност са две много различни неща.

 

Таблетът ти е бил доста потрошен още преди носенето му в сервиза. Ако не е вярно покажи снимки преди и след. Нямаш ли ? Ами да си направила.

Никой не може да знае, какво е било състоянието му преди сервиза.

 

Щом за теб е наглост, когато то казват, че имаш немарливо отношение към електронна техника, заслужаваш да си платиш и ремонта и делото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я да се не правим сега на неразбрали  и на ощетени а да четем много внимателно какво пише тук Общи гаранционни условия на МОСТ КОМПЮТЪРС

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Благодаря на всички за отговорите (без значение дали всички ми харесват или не и е добре, че се включиха и такива, които защитават фирмата, все пак човек не може да се види отстрани и къде бърка). Писала съм на асус ще очаквам отговор от тях. Няма снимки на преди и след за което изключително съжалявам, защото можеше да се види че счупено нямаше никъде, а след взимането от сервиза беше счупен на няколко места. Най-малкото ако го бях занесла във вида в който го получих никога нямаше да ми го приемат за гаранция. (то ясно се вижда, че е отварян и то доста насилствено)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я да се не правим сега на неразбрали  и на ощетени а да четем много внимателно какво пише тук Общи гаранционни условия на МОСТ КОМПЮТЪРС

Да чела съм го. И дори и да предположим, че аз насилствено съм си разбила буксата (с което не съм съгласна) не ми бе дадена възможност да напиша моите забележки при оставянето и изобщо не ми  дадоха да попълня констативен протокол при получаване въпреки че аз поисках, беше ми отказано да говоря с управител, техник или който и било и казаха да си запиша забележките на гърба на протокола (на същото място, където ги бях записала при оставянето в сервиза и ми се каза, че не мога да пиша където и каквото си искам и протокола беше скъсан и написан нов). Все пак това че лайсната е СЧУПЕНА е основание да не ми признаят гаранция на тъч панела. А аз пак казвам таблета беше надран, но по него нямаше никъде счупено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не ми бе дадена възможност да напиша моите забележки при оставянето и изобщо не ми  дадоха да попълня констативен протокол при получаване въпреки че аз поисках, беше ми отказано да говоря с управител, техник или който и било и казаха да си запиша забележките на гърба на протокола (на същото място, където ги бях записала при оставянето в сервиза и ми се каза, че не мога да пиша където и каквото си искам и протокола беше скъсан и написан нов). 

 

Ако наистина е имало такива "изпълнения", трябвало е на момента да си вземете уреда, и да потърсите КЗП.

Защо не се обърнахте към търговеца, от който е купен таблета, а директно към сервиза?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  Закупен е от Техномаркет и на гаранционната карта е посочен този сервиз. Аз вече го бях носила в този сервиз със същият проблем (преди 4 мес.) и беше поправен. Всичко си беше ОК. Това е и причината да го занеса пак там. На гар.карта няма посочен друг сервиз в София, а писмо до КЗП изпратих още на следващия ден, когато ми се обадиха да ми кажат, че трябва да заменя всичко включително и тъч панела, който нямаше проблем и от който аз нямах никакви оплаквания.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.