Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Айде една сборна тема за феновете на автомобилите.Нека коментираме и спорим.

     

    Нека да продължа от една друга тема,продължавам да казвам,че БМВ не е икономична кола.Здрава ,луксозна,мощна.А Форд е хубава кола,наистина,обаче има много хора които се оплакват от грешки в компютъра на фокуса.Много желание имах за RX8...ама при тоя разход се отказах...

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Орентирай се към градския транспорт, ако си от село, пеша!

    Не ти трябва да се тормозиш, коя каква е! Всички вършат една и съща работа, така или иначе.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Орентирай се към градския транспорт, ако си от село, пеша!

    Не ти трябва да се тормозиш, коя каква е! Всички вършат една и съща работа, така или иначе.

    Не съм от село,родом от Стара Загора,сега както всички учещ софиянец.То аз не се тормозя,ама с тия коли осрахме една тема,нека тук всеки си каже мнението 

    Да,вярно е.Среднство за предвижване от точка А до точка Б.Но не искам да взема такова,като А4 2,5 TDI та само в ремонти да е.

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз не съм вземал участие до сега в такъв форум.   Водач съм на МПС от 1977 г. до ден днешен. С много, много километри зад гърба си. Но не съм толкова запален, че да треперя за колата си. Все пак, винаги съм се грижел и за нея, за да съм сигурен при ползването и. Сменил съм точно 6 автомобила, като не смятам първите 2 Лади. С тях стават 8. 1995 год си купих "Мазда 626" междинен модел. Чисто нова.Беше като кукла. Да ти е кеф да я покараш навремето. Особено обичах да пътувам нощно време.98 и 99 год постоянно пътувах до Холандия за сателитна техника и купувах от Утрех  обикновено кола, която да мога бързо да продам. Та за 2 години и половина съм сменил 6 "бараки", Форд, Нисан, БМВ324,3 рена - 19 , 21 и 5. БМВ -то беше най- добра от всички и ми харесваше най-много, Затова се разделих с Маздата. Установих, че Форд е прав. От всички коли, най-хубава е новата. Важното е да ти върши работа и да си сигурен с нея. В България навярно всеки има поне по две коли, докарани от бит пазар на запад. Защо хората си купуват нова а не карат тези таралясници? Защото имат работа, която им носи стабилни доходи и могат да си позволят този "лукс" Тук, единствената алтернатива при обстановката в която живеем е  - кола на старо.Повярвайте ми, аз лично не бих направил подобно нещо. А и като слушам - купих я много изгодно - 1000 лева. Че той един добър телефон струва повече от тази бръкма или купчина желязо , което стои на улицата.Ако мога някого да похваля че се спира на новото, за мен са "билдера" и БМВ маняка" Може би, защото тях ги зная със сигурност. Вие не се обиждайте на думите ми. Но повярвайте -Нова кола за 5000 лева никъде не се продава по света. Ама никъде! Защо ли? На разбралите - благодаря, на тези, които не схващат моята "теория" също благодаря!

    Редактирано от ПОТРЕБИТЕЛ 65 (преглед на промените)
    • Харесва ми 7

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз не съм вземал участие до сега в такъв форум.   Водач съм на МПС от 1977 г. до ден днешен. С много, много километри зад гърба си. Но не съм толкова запален, че да треперя за колата си. Все пак, винаги съм се грижел и за нея, за да съм сигурен при ползването и. Сменил съм точно 6 автомобила, като не смятам първите 2 Лади. С тях стават 8. 1995 год си купих "Мазда 626" междинен модел. Чисто нова.Беше като кукла. Да ти е кеф да я покараш навремето. Особено обичах да пътувам нощно време.98 и 99 год постоянно пътувах до Холандия за сателитна техника и купувах от Утрех  обикновено кола, която да мога бързо да продам. Та за 2 години и половина съм сменил 6 "бараки", Форд, Нисан, БМВ324,3 рена - 19 , 21 и 5. БМВ -то беше най добра от всички и ми харесваше най-много, Затова се разделих с Маздата. Установих, че Форд е прав. От всички коли, най-хубава е новата. важното е да ти върши работа и да си сигурен с нея. В България навярно всеки има поне по две коли, докарани от бит пазар на запад. Защо хората си купуват нова а не карат тези таралчсници? Защото имат работа, която им носи стабилни доходи и могат да си позволят този "лукс" Тук, единствената алтернатива при обстановката в която живеем е  - кола на старо.Повярвайте ми, аз лично не бих направил подобно нещо. А и като слушам - купих я много изгодно - 1000 лева. Че той един добър телефон струва повече от тази бръкма или купчина желязо , което стои на улицата.Ако мога някого да похваля че се спира на новото, за мен за "билдера" и БМВ маняка" Може би, защото тях ги зная със сигурност. Вие не се обиждайте на думите ми. Но повярвайте - кола за 5000 лева никъде не се продава по света. Ама никъде! Защо ли? На разбралите - благодаря, на тези, които не схващат моята "теория" също благодаря!

    Ако имах възможността,никога не бих карал тая купчина желязо за 5к.Върши ми работа и здрава излезна.Аз имах тази възможност,но реших да обиколя някоя и друга страна.А каквато работа ми върши тази за 5к,върши и тази за 50к.

    Сега като се замисля,за себе си излезнах прав.Изкарах си уникално с любимият човек,разгледах градове и държави където не съм бил.А една нова кола,какво би ми дала спрямо А4-ката ми за 5к? повече екстри?По-здрава ще е,по луксозна.Ама след 3-4 години ще остарее.Всичко сега остарява бързо.Иначе как ще си купиш ново.

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами като си казал, нека си поговорим. Няма автомобилна марка, която да не ми е харесвала в някой период от време. Друг е въпроса какво карам и какво бих карал за в бъдеще. Или по-точно какво бих искал да карам. Определено ми се ще кола със задно, около и над 200 коня, с две врати, ниска до земята. Визирам Toyota GT86, Subaru BRZ, BMW 2, Ford Mustang V8, Camaro, Charger...Друго, което бих  купил без много да се замислям, е някой луксозен лайнер от рода на S-Max  или Ford Vignale. И ако не ми стигнат парите за нищо от гореизброените, просто минавам на Fiesta ST. Обаче така както ми се струва, най-вероятно да мина на Focus Turnier, хаха. SUV  хем ми се ще, хем не. От една страна е добре за кръста, от друга зле за завоите и джоба. Да добавим и 20 дена зима, общо взето ненужна покупка. 

     

    А това, което не бих си взел никога. Mercedes S-клас  и тем подобни, защото това не са коли за каране, а за возене. Не бих се нахендрил и на Ролс Ройс или Бентли, защото просто е пошло. Дори и тия новите купета, дето още не са излезли,  са си за комплексари. И то комплексари не по автомобилите, а по портмонета. Сакън някой да не пропусне да разбере, че има милиони някъде на някои острови и че и един лев данък не внася в държавата, щото фирмите му все на загуба работят. Може би не бих взел и червено Ферари. Жълто също, защото на Ферари отива само червеното, обаче на мен не ми харесва тоя масов цвят. Вместо това за жълто GT4  на Порше Кайман изобщо няма да се замисля. 

     

    Общо взето всичко друго бих си купил, само че няма да го направя, щото избор голям. 

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    То аз не се тормозя,ама с тия коли осрахме една тема,

    Де да беше само една ...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Де да беше само една ...

    Защо се заяждаш?Ай гледай си работата.Като не ти харесва,излез от форума и иди в друг.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На който с поста съм съгласен, ще му слагам плюсче. Да си знаете, за да не се натрупват много мои мнения.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами като си казал, нека си поговорим. Няма автомобилна марка, която да не ми е харесвала в някой период от време. Друг е въпроса какво карам и какво бих карал за в бъдеще. Или по-точно какво бих искал да карам. Определено ми се ще кола със задно, около и над 200 коня, с две врати, ниска до земята. Визирам Toyota GT86, Subaru BRZ, BMW 2, Ford Mustang V8, Camaro, Charger...Друго, което бих  купил без много да се замислям, е някой луксозен лайнер от рода на S-Max  или Ford Vignale. И ако не ми стигнат парите за нищо от гореизброените, просто минавам на Fiesta ST. Обаче така както ми се струва, най-вероятно да мина на Focus Turnier, хаха. SUV  хем ми се ще, хем не. От една страна е добре за кръста, от друга зле за завоите и джоба. Да добавим и 20 дена зима, общо взето ненужна покупка. 

     

    А това, което не бих си взел никога. Mercedes S-клас  и тем подобни, защото това не са коли за каране, а за возене. Не бих се нахендрил и на Ролс Ройс или Бентли, защото просто е пошло. Дори и тия новите купета, дето още не са излезли,  са си за комплексари. И то комплексари не по автомобилите, а по портмонета. Сакън някой да не пропусне да разбере, че има милиони някъде на някои острови и че и един лев данък не внася в държавата, щото фирмите му все на загуба работят. Може би не бих взел и червено Ферари. Жълто също, защото на Ферари отива само червеното, обаче на мен не ми харесва тоя масов цвят. Вместо това за жълто GT4  на Порше Кайман изобщо няма да се замисля. 

     

    Общо взето всичко друго бих си купил, само че няма да го направя, щото избор голям. 

    Задното е нещо страхотно.Как върти задницата...;)

    Мерцедеса си е мерцедес.Спор няма.Но точно S-класата и аз не я долюбвам много.Предпочитам някоя“ц“-ка.Обаче някак си в България остава мнението,че Мерцедеса си е пенсионерска кола.Обожавам наистина много Камарото и Мустангите.Уникални коли са.Обаче по нашите ширини са нещо сравнително рядко.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Задното е нещо страхотно.Как върти задницата... ;)

    Мерцедеса си е мерцедес.Спор няма.Но точно S-класата и аз не я долюбвам много.Предпочитам някоя“ц“-ка.Обаче някак си в България остава мнението,че Мерцедеса си е пенсионерска кола.Обожавам наистина много Камарото и Мустангите.Уникални коли са.Обаче по нашите ширини са нещо сравнително рядко.

    Ами то и аз вече съм се запътил към пенсионерските коли :P По едно време се бях зарекъл като се пенсионирам, да си купя Мерцедес. На майтап, ама знае ли човек. Може дотогава да вдигнат пенсиите 15 пъти и Мерцедесът да не е проблем. Хах. Майка ми преди седмица взе пенсия 180 лева, дано аз да дочакам 2-3 хилядарки. Ще имам да изплащам Мерцедеса, ако изобщо някой ми даде да изплащам нещо.  

     

    А сега малко новини относно Мерцедес. Всъщност, А-класата е с преобладаваща младежка аудитория. Купувачите са младежи, а не пенсионери. И как един пенсионер да избере толкова тясна кола с твърдо окачване? Никак. А и Мерцедес напоследък в крак с модата са се насочили към младежта. Нищо, че Германия след 20 години ще бъде с по-малко население от Англия заради ниската раждаемост и висока смъртност. Обаче ако погледнем моделите на AMG,  не бих казал, че това са толкова пенсионерски коли. Не че е рядкост по света да видиш дядо с бастунка да слиза от Ферари, но все пак...  И като заговорих за пенсионерски коли, ето ти едно пенсионерско БМВ с предно предаване - 2 Tourer И Grand Tourer. По-пенсионерска кола няма накъде - спомен за младините, когато БМВ-тата вървяха главно с вратите напред. Не че нещо, ама такова БМВ никога не бих си взел, както и бъдещата единичка с предно предаване. Май за в бъдеще ще остане само Z5  за карачите( нищо че ще е полу Тойота), дето искат нещо компактно. И тогава няма как да не се сетим и за Алфа, които си връщат задното. Пък ако искам и предно, има си Форд. Макар че и те се насочват към 4х4 с RS, който всъщност е способен и на дрифтове при желание от страна на водача. определено с голямо нетърпение чакам данните за новия Focus RS,  който според прогнозите ще ускорява до 100 за малко над 4 секунди, ще разполага с 4х4, нова система със съединители в задната ос и възможности за дрифт според Кен Блок:

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами то и аз вече съм се запътил към пенсионерските коли :P По едно време се бях зарекъл като се пенсионирам, да си купя Мерцедес. На майтап, ама знае ли човек. Може дотогава да вдигнат пенсиите 15 пъти и Мерцедесът да не е проблем. Хах. Майка ми преди седмица взе пенсия 180 лева, дано аз да дочакам 2-3 хилядарки. Ще имам да изплащам Мерцедеса, ако изобщо някой ми даде да изплащам нещо.  

     

    А сега малко новини относно Мерцедес. Всъщност, А-класата е с преобладаваща младежка аудитория. Купувачите са младежи, а не пенсионери. И как един пенсионер да избере толкова тясна кола с твърдо окачване? Никак. А и Мерцедес напоследък в крак с модата са се насочили към младежта. Нищо, че Германия след 20 години ще бъде с по-малко население от Англия заради ниската раждаемост и висока смъртност. Обаче ако погледнем моделите на AMG,  не бих казал, че това са толкова пенсионерски коли. Не че е рядкост по света да видиш дядо с бастунка да слиза от Ферари, но все пак...  И като заговорих за пенсионерски коли, ето ти едно пенсионерско БМВ с предно предаване - 2 Tourer И Grand Tourer. По-пенсионерска кола няма накъде - спомен за младините, когато БМВ-тата вървяха главно с вратите напред. Не че нещо, ама такова БМВ никога не бих си взел, както и бъдещата единичка с предно предаване. Май за в бъдеще ще остане само Z5  за карачите( нищо че ще е полу Тойота), дето искат нещо компактно. И тогава няма как да не се сетим и за Алфа, които си връщат задното. Пък ако искам и предно, има си Форд. Макар че и те се насочват към 4х4 с RS, който всъщност е способен и на дрифтове при желание от страна на водача. определено с голямо нетърпение чакам данните за новия Focus RS,  който според прогнозите ще ускорява до 100 за малко над 4 секунди, ще разполага с 4х4, нова система със съединители в задната ос и възможности за дрифт според Кен Блок:

     

    Казах,че в България хората така мислят,не аз.Спокоен бъди,Германия няма да се свърши,толкова имигранти отиват там всяка година ,че си нямаш и идея.Не напразно турския е като втори официален ;)

    Всяка дрифтърска кола е задно ;) не,че с предното не става,ама само с газ е многоооооооооо по-лесно.4х4 е хубаво нещо,ама гори повече.За мен това е важно,не получавам 3 хиляди.Не чакам на мама и тате,работя здраво,но не съм хамалин ;)

    За мен БМВ  си о оставиха класиката,а именно-задното предаване.Не,че нямат предно,но повечето им автомобили са задно.Както и мерджаните.Ама това задно в тия снегове....страшно става

     

    Фордовете ги харесвам затова,че са евтини коли,евтина подръжка,евтини части,малък разход.А и фасон вадят

     

    2-3 хиляди лева пенсия,ще дочакаш,ако хляба пак стане 600 лева

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Карам японска дизеларка и за сега съм доста доволен. Иначе ми е мерак да карам Mercedes E klasse 220 или 270cdi. Може за някой да е пенсионерска кола, но возията и класата е номер 1 лично за мен :) 
    Фен съм на дизела заради това, че е по икономичен вариант спрямо бензина, а и пак предлага доста приличен вървеж, заради въртящия момент и турбо компресора.
    Иначе, ако говорим за кола мечта и аз като колегите по-горе си мечтая за някакъв осмак бензиноядец от порядъка на 300к.с. и 4х4 ;)
     

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Карам японска дизеларка и за сега съм доста доволен. Иначе ми е мерак да карам Mercedes E klasse 220 или 270cdi. Може за някой да е пенсионерска кола, но возията и класата е номер 1 лично за мен :) 

    Фен съм на дизела заради това, че е по икономичен вариант спрямо бензина, а и пак предлага доста приличен вървеж, заради въртящия момент и турбо компресора.

    Иначе, ако говорим за кола мечта и аз като колегите по-горе си мечтая за някакъв осмак бензиноядец от порядъка на 300к.с. и 4х4 ;)

     

    Ама цената Дизел/Бензин.Дизела е по-скъп от бензина.

    Иначе и аз съм дизелче ;)

    Силата на Дизела е старта.Така се изтрелват,че....Ама са така до оборотите в които бензина се развихря ;)

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Защо се заяждаш?Ай гледай си работата.Като не ти харесва,излез от форума и иди в друг.

    Съжелявам че изглеждаше като заяждане, но просто всяка тема за избор на кола се превръща в спор.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Съжелявам че изглеждаше като заяждане, но просто всяка тема за избор на кола се превръща в спор.

    Тук да виждаш спорове?Темата не е за избор на кола.И никъде не виждам спорове? Дори и да има,всеки е свободен да изкаже мнението си 

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Тук да виждаш спорове?Темата не е за избор на кола.И никъде не виждам спорове? Дори и да има,всеки е свободен да изкаже мнението си 

    Не, отново не ме разбра. Говорих за темите за избор на кола, просто всеки предпочита различно и накрая се стига до спор.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Съжелявам че изглеждаше като заяждане, но просто всяка тема за избор на кола се превръща в спор.

    Ама ти можеш и да не посещаваш тази тема, щото нямаш ни шофьорска книжка, ни кола. Във спора се ражда и истината. Чети си и не вземай участие, а за темата не се безпокой. Има си модератори, които преценяват и спорът накрая завършва по един или друг начин. Алгор е тук, оставиме, също.

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не, отново не ме разбра. Говорих за темите за избор на кола, просто всеки предпочита различно и накрая се стига до спор.

    То не е ли като спора АМД/Интел? Наистина ,в спора се ражда истината

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    продължавам да казвам,че БМВ не е икономична кола.Здрава ,луксозна,мощна

    Дай определение за икономична кола?

    BMW не е от колите с които километъра ти излиза евтино а иначе в никакъв случай не харчи много особено и ако е дизелово и ново.

    Всеки има приоритети зад волана. Някой им е хубаво да се мъчат и да им е евтино други да им е скъпо и да не искат да слязат от колата. Приоритети.

    За сега моите приоритети като коли са AUDI и BMW. Определено са качествени но на неоправдана цена, особено за географската ширина където съм аз. Естествено има и доста де не им отстъпват по нищо и са доста по евтини но гъзарията е скъпо удоволствие.

    Иначе с две ръце за нов дизел. Иначе много може да си лафим на тая тема. Аз лично имам много голям опит с коли от най различни немски марки.

    Но в крайна сметка въпроса е колко ти струва километъра. Мен лично ме е страх да почна да смятам, колите са ми сериозно перо в бюджета.

     

    п.п. а най се кефя на мнения за коли от хора без книжки слушали бащите им какво се изказали на пияна глава за домашния автомобил.

    • Харесва ми 5

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Харесвам ремонто-пригодни коли, такива които не задължават да влачиш и услуга към тях с покупката както е при телефните. Но такива вече няма, ерго, няма коли дето ми харесват вече. По-младите вече са вузпитани че трябва да са потребители и дори няма да разберат какво казвам, а по-дъртите като мен - по нещо ретро да си реставрираме и да търкаляме.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Дай определение за икономична кола?

    BMW не е от колите с които километъра ти излиза евтино а иначе в никакъв случай не харчи много особено и ако е дизелово и ново.

    Всеки има приоритети зад волана. Някой им е хубаво да се мъчат и да им е евтино други да им е скъпо и да не искат да слязат от колата. Приоритети.

    За сега моите приоритети като коли са AUDI и BMW. Определено са качествени но на неоправдана цена, особено за географската ширина където съм аз. Естествено има и доста де не им отстъпват по нищо и са доста по евтини но г*зарията е скъпо удоволствие.

    Иначе с две ръце за нов дизел. Иначе много може да си лафим на тая тема. Аз лично имам много голям опит с коли от най различни немски марки.

    Но в крайна сметка въпроса е колко ти струва километъра. Мен лично ме е страх да почна да смятам, колите са ми сериозно перо в бюджета.

     

    п.п. а най се кефя на мнения за коли от хора без книжки слушали бащите им какво се изказали на пияна глава за домашния автомобил.

    И аз съм с дизел.Разликата спрямо бензина не е голяма нито във вървенето,нито в това колко ти бърка  джоба.Бензина гори повече,но е по-евтин.Имаш и алтернатива да минеш на газ. Ако бях Гриша Ганчев,нямаше да ми пука колко струва на километър.За жалост или за радост не съм.

    Харесвам ремонто-пригодни коли, такива които не задължават да влачиш и услуга към тях с покупката както е при телефните. Но такива вече няма, ерго, няма коли дето ми харесват вече. По-младите вече са вузпитани че трябва да са потребители и дори няма да разберат какво казвам, а по-дъртите като мен - по нещо ретро да си реставрираме и да търкаляме.

    Може и да съм по-млад,обаче много обичам да реставрирам.Двутаковите мотори ги знам на сън.Имам последното ЧЗ 175,99 година.Рядко ходя на сервиз на колата,защото съм на ясно с двигателите.Не бива да се слага етикет на всички

    Редактирано от lindroos1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Може и да съм по-млад,обаче много обичам да реставрирам.Двутаковите мотори ги знам на сън.Имам последното ЧЗ 175,99 година.Рядко ходя на сервиз на колата,защото съм на ясно с двигателите.Не бива да се слага етикет на всички

    Ми покрай сухото гори и мокрото :)

    Аз в чужбина като кажа да съм българин, веднага бивам поставян в категорията на измамниците.

     

    Пък ти ще можеш да си правиш разни неща по колата докато не купиш някоя на 2-3 години на която дори накладки и масло не можеш да смениш без да я вържеш на компютър, освен че и за ъпдейтите на контролните модули ще трябва да ходиш по сервизите.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ми покрай сухото гори и мокрото :)

    Аз в чужбина като кажа да съм българин, веднага бивам поставян в категорията на измамниците.

     

    Пък ти ще можеш да си правиш разни неща по колата докато не купиш някоя на 2-3 години на която дори накладки и масло не можеш да смениш без да я вържеш на компютър, освен че и за ъпдейтите на контролните модули ще трябва да ходиш по сервизите.

    Той като ще извади пари за нова или за 2 годишна кола, не може ли и да си купи и програмката за колата? Ще я инсталира на лаптопа, ще закачи колата към лаптопа и колата става като флашка. Ще си свали масло и накладки от някой торент сайт и ще си ги смени. :)

    Редактирано от nikolela (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    ...обаче има много хора които се оплакват от грешки в компютъра на фокуса...

    Хората се оплакват от какво ли не, пък дори и да няма нужда. Точно 5 години карах Фокус и нито за миг не съм имал какъвто и да е проблем с компютъра му.

    Имал съм 3 лични коли, сега съм с 4-та, лизингова Авенсис, 2.2 дизел, 150 к.с., която напълно ме устройва. Четох материали от последния автосалон в Женева и разбрах, че от 2016 г. на дизеловите Авенсис ще се поставя двигател на БМВ и тая новина не ме зарадва особено, най-вече по отношение връщането на колата ми преди изтичане на лизинга и подмяната ѝ с нова. Имам резерви по отношение на БМВ, вероятно поради редица проблеми, които имаха и имат познати и приятели с колите си. Не претендирам за нищо, всеки си има своите си вкусове.

    Карал съм много коли, предимно служебни, но не и занемарени като такива. И ще си кажа, че няма кола, за която да си мечтая, не съм и имал. Гледам на колата като остра нужда, защото ми е крайно необходима и искам да отговаря на някои лични изисквания, но не витая из облаците в мечти за Мустанг, Майбах или някаква от сорта - характер.

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.