Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте!

     

    Някои знаят какво мислих да взимам по различно от кола, но няма значение просто бях поставен пред дилема.

    Колата си е разходи и понякога се налага да се лишаваш от някои неща, в зависимост малко или много и от това какъв ти е дохода от работата.

    Моя не е голям среден бих казал и разполагам с 2000лв.

     

    Спрял съм се на Opel Vectra или Astra.

    Не разбирам от коли за това всякаква информация би била полезна за мен.

     

    1. Какви са плюсовете освен че са евтини и какви са минусите освен че и те, могат да гният?

    2. Внос по-добре ли е или зависи от къде е вноса или е по-добре да си купя от моята област или моя град?

    3. В зависимост от какво е големината на данъка?

    4. най важните неща от които трябва да се интересувам за кола която смятам да купувам?

    5. Най важните няколко неща които се гледат на място при избор на кола?

    6. От какви продавачи да се пазя ?

    7. Стига толкова въпроси.

     

     

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз лично бих избрал Vectra B и бих я закупил от моята област, регистрирана и най-добре да не я прехвърляш на твое има та да си караш на воля ;) Най-добре ще е като купуваш кола да отидеш да разглеждаш с някой твой роднина който има опит, разбира и знае г/д какво да гледа.

    Също така твоя човек може да умее да се пазари :D

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Здравейте!

     

    Някои знаят какво мислих да взимам по различно от кола, но няма значение просто бях поставен пред дилема.

    Колата си е разходи и понякога се налага да се лишаваш от някои неща, в зависимост малко или много и от това какъв ти е дохода от работата.

    Моя не е голям среден бих казал и разполагам с 2000лв.

     

    Спрял съм се на Opel Vectra или Astra.

    Не разбирам от коли за това всякаква информация би била полезна за мен.

     

    1. Какви са плюсовете освен че са евтини и какви са минусите освен че и те, могат да гният?

    2. Внос по-добре ли е или зависи от къде е вноса или е по-добре да си купя от моята област или моя град?

    3. В зависимост от какво е големината на данъка?

    4. най важните неща от които трябва да се интересувам за кола която смятам да купувам?

    5. Най важните няколко неща които се гледат на място при избор на кола?

    6. От какви продавачи да се пазя ?

    7. Стига толкова въпроси.

     

    Опелът е кола, като всяка друга. Всички могат да се повредят в един (обикновено неизвестен) момент. Избери си кола, която ти харесва.

    Данъкът зависи най-вече от мощността на двигателя и възрастта на автомобила.

    Ето и няколко линка с информация при избор на автомобил:

     

    http://www.transhelpbg.com/index.php/bg/saveti/4-kak-da-izbirame-avtomobil-na-staro-i-za-kakvo-da-gledame-pri-pokupka.html

    http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=87&t=395844&sid=c92c0ee389171093b622f39bda0c2332

    http://advokati-varna.com/bg/news-view/1.html

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Vectra  гние доста и то винаги. Астра G  е по-идиотоустойчива. Когато аз избирах между Астра и Вектра и карах двата модела, то Астрата се оказа класа над Вектрата за подобни пари. Просто невероятен боклук бе тая Вектра, за която искаха 2200 лева. Щях да се претрепя още на първия завой с нея, защото волана откровено си заяждаше и нямаше никаква обратна връзка. Скоростната кутия имах чувството, че всеки момент ще падне. Двигателят уж бе бензинов, но тракаше като дизел. Ръжда се бе появила навсякъде, особено по праговете и калниците.  Толкова за Вектра. Астра, макар и доста над 200 000 км, се оказа добра за управление. вярно, тапицериите бяха износени и на тавана дори бе откачена, дистанционните бутони на волана не работеха, газовата уредба също не бе наред, но пък колата се управляваше чудесно, воланът бе с много добра обратна връзка такъв, какъвто трябва да бъде, ръжда нямаше никъде. И като казах ръжда, Astra G  бе първата Астра, която почти няма ръжда. Поне в първите десетина години. Но предната Astra F  е гнилочник.  Така, че аз бих взел Астра. Първо, защото е по-добра като издръжливост и второ, защото по-малките модели по принцип са по-евтини при еднакви условия на експлоатация. Или в случая за едни и същи пари може да се намери по-запазена Астра. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Кола се купува на късмет! Ако ще и цял ден да я пробваш, оглеждаш, обмисляш и тнт нищо не се знае може и след 5км да блокира двигателя!
    Ако е нов внос ти трябват около 500лв да си я регистриаш(еко такса, гражданска, данък, номера и други такси), ако е нов внос за Австрия и Германия е характерно това, че колите са с повече ръжда. За колите внесени от Италия за ръжда почти не може да се говори(не и толкова като при австрийските и немските), но те се славят с това, че не си поддържат колите. Ако е от България няма да плащаш такси за регистрация, освен да си я прехвърлиш на твоето име и ако е от друга област да смениш номера+таксите около нотариуса, които общо възлизат на около 150лв(поне в моя случай преди няколко месеца беше така). Но, ако е от България и е карана по-дълго е по-рисковано, защото е по-вероятно да има проблеми с окачването заради хубавите ни пътища.
    При данъка има една граница от 100конски сили, до 100кс данъка е около 30лв в зависимост от това колко точно к.с. е в коя област е регистрирана, наличие на катализатор, коя година е и други разни параметри. След 100к.с. пак същите неща, но данъка ще е от около 150лв и нагоре. 
    За самата покупка - има такива теми от сорта на "Какво трябва да гледам при покупка на кола 2-ра ръка" има и такива за конкретна марка, двигател и тнт. Всичко това в чичо Гугъл с едно просто запитване :) 
     

     

    Astra G  бе първата Астра, която почти няма ръжда. Поне в първите десетина години. Но предната Astra F  е гнилочник.  Така, че аз бих взел Астра. Първо, защото е по-добра като издръжливост и второ, защото по-малките модели по принцип са по-евтини при еднакви условия на експлоатация. Или в случая за едни и същи пари може да се намери по-запазена Астра. 

    Това за ръждата е вярно! Пак ръждясват, но далеч по малко от F-ките поради това, че имат някакво алуминиево антикорозионно покритие!
    Търси в google има много информация, конкретно за тази астра имаше една статия в която пишат предимства и недостатъци на тази кола при покупка 2ра употреба. Какви им са болестите след толкова години експлоатация и тнт.

    Успех с покупката!

    Редактирано от ivan93bg (преглед на промените)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря!

     

    Сега съм си харесал opel astra combi  2000г. 1.7DTI дизилак и е 75 к.с.

    На пълно обслужен с регистрация

    ABS, лети джанти, халогенни фарове, ел. стъкла, климатик, централно зкл.

     

    всичко платено първи собственик в България сменени накладки предни сменено масло 4 железни джанти подарък нисък разход грацко 5. 5 извън града 4. 7, 4. 8 колата е 7 месеца в България няма никъде ръжда в перфектно състояние качваш се и караш!

     

    2500лв.

     

    Външно и вътрешно ми изглежда добре по снимките. Но по снимките може да е тъка а на място друго разбира се.

    Искам комби понеже ще ми върши работа и добър ли е избора ми според вас като модел и характеристики?

    Не съм се обаждал да питам, и според вас има ли нещо което може би крие и нещо което трябва да питам ?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря!

     

    Сега съм си харесал opel astra combi  2000г. 1.7DTI дизилак и е 75 к.с.

    На пълно обслужен с регистрация

    ABS, лети джанти, халогенни фарове, ел. стъкла, климатик, централно зкл.

     

    всичко платено първи собственик в България сменени накладки предни сменено масло 4 железни джанти подарък нисък разход грацко 5. 5 извън града 4. 7, 4. 8 колата е 7 месеца в България няма никъде ръжда в перфектно състояние качваш се и караш!

     

    2500лв.

     

    Външно и вътрешно ми изглежда добре по снимките. Но по снимките може да е тъка а на място друго разбира се.

    Искам комби понеже ще ми върши работа и добър ли е избора ми според вас като модел и характеристики?

    Не съм се обаждал да питам, и според вас има ли нещо което може би крие и нещо което трябва да питам ?

    Това е двигателя на Исузу. Добър е, но аз бих ти препоръчал Opel Astra 1.6 mono, водят го стария мотор на Опел - 75 к.с.

    Като например тази  http://www.cars.bg/c1192188

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря!

     

    Сега съм си харесал opel astra combi  2000г. 1.7DTI дизилак и е 75 к.с.

    На пълно обслужен с регистрация

    ABS, лети джанти, халогенни фарове, ел. стъкла, климатик, централно зкл.

     

    всичко платено първи собственик в България сменени накладки предни сменено масло 4 железни джанти подарък нисък разход грацко 5. 5 извън града 4. 7, 4. 8 колата е 7 месеца в България няма никъде ръжда в перфектно състояние качваш се и караш!

     

    2500лв.

     

    Външно и вътрешно ми изглежда добре по снимките. Но по снимките може да е тъка а на място друго разбира се.

    Искам комби понеже ще ми върши работа и добър ли е избора ми според вас като модел и характеристики?

    Не съм се обаждал да питам, и според вас има ли нещо което може би крие и нещо което трябва да питам ?

     

    Питай го, като е толкова перфектна защо все пак я продава.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А защо да е opel astra 1.6 mono, и с какво се отличава от исузу ?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

     

    А защо да е opel astra 1.6 mono, и с какво се отличава от исузу ?

     

    1.6 моноинжекцион на Опел /стария мотор 75к.с./ е най-сполучливия и непретенциозен мотор на марката. Има евтина поддръжка, не харчи масло, може да се монтира обикновенна газова уредба.

    Същия мотор се монтира и на Опел Мерива мисля до 2002 година..

    Двигателя на Исузу, който монтират на някои модели на Опел също е добър, но има по скъпа поддръжка и части в сравнение с бензиновия.

    Не взимай 1.6 Ecotec защото те харчат масло.

    1.8 и 2.0 Ecotec също стават, не харчат масло, но от 1.6 литровия мотор трябва да е моноинжекциона 75 к.с.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Едва ли разходите ще ти излязат 500 лева. Брат ми взе Астра за 2700 с българска регистрация, преглед, уж сменено това-онова, но накрая му излезе 3500. Не смятам последвалите след това разходи за ремонти. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Значи до колкото разбрах, трябва да си търся Opel Astra, Combi, моно 1.6, 75 к.с по възможност ако е нов внос, да е от Италия със документ че е внесена от там.

    Или ако е екотек да е 1.8, 2.0 но колко к.с варират тия екотеци ?

    Също до колкото разбрах, моното е само бензинов мотор, което значи че трябва да си търся с газова уредба по възможност или има и дизилови ?

    Тавана ми е до 2500лв. + максимум 150лв. прехвърляне. Имам ли голяма възможност да си намеря такъв опел?

    И как мога да разбера ако колата е карана в българия или дори да е нов вност, дали ходовата част е здрава ?

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Значи до колкото разбрах, трябва да си търся Opel Astra, Combi, моно 1.6, 75 к.с по възможност ако е нов внос, да е от Италия със документ че е внесена от там.

    Или ако е екотек да е 1.8, 2.0 но колко к.с варират тия екотеци ?

    Също до колкото разбрах, моното е само бензинов мотор, което значи че трябва да си търся с газова уредба по възможност или има и дизилови ?

    Тавана ми е до 2500лв. + максимум 150лв. прехвърляне. Имам ли голяма възможност да си намеря такъв опел?

    И как мога да разбера ако колата е карана в българия или дори да е нов вност, дали ходовата част е здрава ?

    http://www.cars.bg/c1226650 Само като пример ти го давам. Така че, може да намериш за тези пари. Имах такъв Опел, само че 1.8 моно. Много здрав двигател, а разхода беше 8 градско /измервам след напълване на резервоара/.  Конкретно за Астра F, след 95 уж не гниели толкова. Всичко зависи, кой я е карал преди теб, и дали се е грижил за колата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Моното двигателя само бензинов ли е, или има и дизелов ?

    И каква е разликата между моно и екотек?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Vectra  гние доста и то винаги. Астра G  е по-идиотоустойчива. Когато аз избирах между Астра и Вектра и карах двата модела, то Астрата се оказа класа над Вектрата за подобни пари. Просто невероятен боклук бе тая Вектра, за която искаха 2200 лева. Щях да се претрепя още на първия завой с нея, защото волана откровено си заяждаше и нямаше никаква обратна връзка. Скоростната кутия имах чувството, че всеки момент ще падне. Двигателят уж бе бензинов, но тракаше като дизел. Ръжда се бе появила навсякъде, особено по праговете и калниците.  Толкова за Вектра. Астра, макар и доста над 200 000 км, се оказа добра за управление. вярно, тапицериите бяха износени и на тавана дори бе откачена, дистанционните бутони на волана не работеха, газовата уредба също не бе наред, но пък колата се управляваше чудесно, воланът бе с много добра обратна връзка такъв, какъвто трябва да бъде, ръжда нямаше никъде. И като казах ръжда, Astra G  бе първата Астра, която почти няма ръжда. Поне в първите десетина години. Но предната Astra F  е гнилочник.  Така, че аз бих взел Астра. Първо, защото е по-добра като издръжливост и второ, защото по-малките модели по принцип са по-евтини при еднакви условия на експлоатация. Или в случая за едни и същи пари може да се намери по-запазена Астра. 

    Ти не спря с тая вектра да я даваш за пример!  Една кола карана от незнайно какъв терминатор не е показателна за цялата поточна линия от която е слязла опел вектра.

    Аз съм забелязал че скъпи марки коли се чупят доста често при мен от колкото евтини марки втора ръка карани от баща ми. Така че една кола не е показателен пример.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ти не спря с тая вектра да я даваш за пример!  Една кола карана от незнайно какъв терминатор не е показателна за цялата поточна линия от която е слязла опел вектра.

    Аз съм забелязал че скъпи марки коли се чупят доста често при мен от колкото евтини марки втора ръка карани от баща ми. Така че една кола не е показателен пример.

    Ще давам каквото си искам за пример! От разсипник мнение не искам. Ако беше в България, щеше да гниеш в пандиза дълги години. Не знам кой и защо те направи модератор, но ти си много лош пример, какво не трябва да представлява българския водач на МПС. Аман от идиотщина. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ще давам каквото си искам за пример! От разсипник мнение не искам. Ако беше в България, щеше да гниеш в пандиза дълги години. Не знам кой и защо те направи модератор, но ти си много лош пример, какво не трябва да представлява българския водач на МПС. Аман от идиотщина. 

    От една кола втора, трета или един Господ знае коя ръка ти не може да правиш генерални заключения за дадена марка.

    Предполагам администратора ме е направил модератор (не знам по какви съображения) за да одобрявам постове на новорегистрирани потребители. Не се иска кой знае каква квалификация за поста и предполагам заради и това ме е направил или заради часовата разлика кога останалите спят аз да одобрявам чакащи. Но не виждам това какво общо има с темата и по точно с отрицателното ви мнение за вектра на база една кола незнайно в какво техническо състояние.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    От една кола втора, трета или един Господ знае коя ръка ти не може да правиш генерални заключения за дадена марка.

    Предполагам администратора ме е направил модератор (не знам по какви съображения) за да одобрявам постове на новорегистрирани потребители. Не се иска кой знае каква квалификация за поста и предполагам заради и това ме е направил или заради часовата разлика кога останалите спят аз да одобрявам чакащи. Но не виждам това какво общо има с темата и по точно с отрицателното ви мнение за вектра на база една кола незнайно в какво техническо състояние.

    Абе аз за разлика от теб съм търсел и пробвал Вектри за 2000 лева. Мислиш ли, че щях да пиша, ако не бях пробвал от първа ръка? Кзвам ти, какво предлагат тук. Дори обявата бе за 2200 лева, нов вснос, хубава снимка на Вектрата, с хубаво описание - УНИКАЛНА! Ей това е то БГ търгаша - за 2200 ти продава УНИКАЛЕН боклук! Това е и никой не може да промени мнението ми! То ако бе хубава кола, нямаше да се продава за толкова пари. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Абе аз за разлика от теб съм търсел и пробвал Вектри за 2000 лева. Мислиш ли, че щях да пиша, ако не бях пробвал от първа ръка? Кзвам ти, какво предлагат тук. Дори обявата бе за 2200 лева, нов вснос, хубава снимка на Вектрата, с хубаво описание - УНИКАЛНА! Ей това е то БГ търгаша - за 2200 ти продава УНИКАЛЕН боклук! Това е и никой не може да промени мнението ми! То ако бе хубава кола, нямаше да се продава за толкова пари. 

    А аз за разлика от вашите пробвания съм карал опел 6 години две от които вектра. Смятам че щом съм бил доволен от него значи е доста издържлива кола.

    Сега друг е въпроса въпроса със цената и годините. Ама то за тия пари изобщо за каква кола може да става дума? Смятам че кола и 2000 лева няма как да са сложени логично в едно изречение. Мое мнение.

    Иначе както винаги съм казвал за тези пари толкова. Само не ми казвай че за 2000 лева излизат почти нови фордове в перфектно състояние де ще изминат 200 000км без да им пипаш нищо. Че много има да се смея.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А аз за разлика от вашите пробвания съм карал опел 6 години две от които вектра. Смятам че щом съм бил доволен от него значи е доста издържлива кола.

    Сега друг е въпроса въпроса със цената и годините. Ама то за тия пари изобщо за каква кола може да става дума? Смятам че кола и 2000 лева няма как да са сложени логично в едно изречение. Мое мнение.

    Иначе както винаги съм казвал за тези пари толкова. Само не ми казвай че за 2000 лева излизат почти нови фордове в перфектно състояние де ще изминат 200 000км без да им пипаш нищо. Че много има да се смея.

    Само ще ти кажа, че докато търсех кола за 3000 лева, попаднах и на Фокус за малко отгоре - леко чукнат отзад, на близо 300 000 км по километраж, работещ като дизел, а всъщност бе бензин. Нещо не си нацелил как да ме атакуваш, както много хора в тоя форум. Все се мъчите да ме вкарате в някакви релси, ама няма как да стане това. Аз десетки пъти съм казвал, че Форд е хубава кола, но от едни модели нататък, както и естествено от едни години и пари нагоре. Винаги съм плюл малките Фиести като тая на оня другия, дето знае повече и от теб, защото това е боклук. Както е боклук и Голф 4-ката, каквато също си карал 400 000 км. А тоя Фокус, дето ходих да оглеждам, стигнах само до запалване на мотора. Дотам ми бе мерака. по-добре от Вектрата за 2200, ама доста зле за кола, струваща над 3 бона. 

    И за да приключа темата веднъж завинаги, ще кажа едно. Пич, събери поне 5 бона и тогава купувай кола. И като казвам кола, имам предвид малка кола за тия пари, а не параход. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ами да ви кажа малко успамихте темата и толкова пари давам, и не съм писал никъде кола за тези пари да е истинска кола без забележки.

    Трябва ми да се движа с нея, да гори прилично, и да ми върши работа за това искам да е комби. Не съм тръгнал да се фукам с кола за 2500лв. вижте ма сега аз карам опел астра 2000г. взех я от германия и много съм щастлив защото има тук таме ръжда.

     Сега ако може да ми отговорите на тези въпроси.

    Ако ли не заключвайте темата!

     

    Моното двигателя само бензинов ли е, или има и дизелов ?

    И каква е разликата между моно и екотек?

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Първо се извинявам на модераторите ако нарушавам правило пост след пост в една тема.

     

    1. Предложете ми фирма от която да закупя кола внос.

    2. Кажете ми какви спънки може да имам също ако купувам внос.

    3. Трябва ли, мога ли да искам документ за доказателство че е внесена от еди коя си държава?

    4. Как да разбера дали е първи собственик на колата ?

    5. Какви са шансовете да разбера реално на колко километра е колата, или не е важно ?

     

    Значи ще търся кола която да е възможно по-запазен външен вид, до 2500 без екотаксите.

    Ще избягвам ecotec, ще търся кола до 100 к.с. не повече.

     

    6. Какви са шансовете това което ми кажат на място на покупката да излезе вярно ?

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Първо се извинявам на модераторите ако нарушавам правило пост след пост в една тема.

     

    1. Предложете ми фирма от която да закупя кола внос.

    2. Кажете ми какви спънки може да имам също ако купувам внос.

    3. Трябва ли, мога ли да искам документ за доказателство че е внесена от еди коя си държава?

    4. Как да разбера дали е първи собственик на колата ?

    5. Какви са шансовете да разбера реално на колко километра е колата, или не е важно ?

     

    Значи ще търся кола която да е възможно по-запазен външен вид, до 2500 без екотаксите.

    Ще избягвам ecotec, ще търся кола до 100 к.с. не повече.

     

    6. Какви са шансовете това което ми кажат на място на покупката да излезе вярно ?

    По въпроса ти за моноинжекциона, намерих това. Мисля ще ти стане ясно, ако разбираш поне малко английски.

    http://vbox7.com/play:04f5d305

    Може и да прочетеш тази статия, ще ти е полезна.

    http://caralyze.bg/articles/benzinova-pompa-karburator-i-injekcion

     

    Моноинжекцион, вече няма. Само на коли, до средата на 90-те. Екотек, е название на двигатели в Опел. Има много изписано то темата за Екотек двигателите на Опел. За другите ти въпроси, ако колата има всички документи, лесно ще разбереш. За това на колко километра е колата, само  сервиз със съответна техника, могат да ти кажат. Търсиш кола, която е технически добре, външния вид го гледай след това.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.