Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Някой има ли представа на какво може да се дължи това, защото ми създава неприятни проблеми? Преди по-малко от 2 дена започна - дотогава нямах никакви проблеми с интернета. Използвам Wi-Fi от рутер. Пробвах да изключа рутера от контакта и да го включа отново - не помогна. Рестартирах лаптопа и също нямаше ефект. Операционната система е Windows 10, ако има някакво значение. Имам и друг компютър свързан със същия интернет директно чрез кабел от рутера и при него не забелязах подобни проблеми на пръв поглед. Ще се радвам да разбера, ако някой има мнение по въпроса.Untitled.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто прекъсва безжичната свързаност. Марка и модел на рутера, марка и модел на лаптопа както и как е настроена безжичната мрежа ( криптация, канал на излъчване, разстояние между лаптопа и рутера).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Здравей,

 

Щом е само през безжичната мрежа, може да е автоматичната смяна на каналите.

Рутер-а автоматично ли си сменя Wi-Fi канал-a, когато е натоварен?

Пробва ли да сканираш безжичните мрежи, за да видиш на същия канал или близък канал дали има други мрежи?

Ето тук на английски е описан същия проблем: http://serverfault.com/questions/649647/intermittently-high-ping-times-to-router-via-wi-fi

Най-вероятно и други са имали такъв проблем.

 

Успех.

Редактирано от georgi22 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

По Wi-Fi са нормални подобни завишения на ICMP заявките...

Редактирано от techmaniac (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитай да го закачиш на кабела за интернет и пак провери.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

както са писали по горе проблемът може да е от канала, ако някой друг си е включил рутера на същия или бизък канал, или от wifi (марка боклук - тоест интелски) на лаптопа, драйвера за wifi или от лайняндоус 10... сложи 7ца за проба... уиндоус от 8 нагоре е лайняндоус

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...