Премини към съдържанието
Kairen

Моля за съдействие за избор на лаптоп до 1200лв (1400/1500).

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Имам нужда от съвет за избор на лаптоп:

 

Бюджет: 1200 лв (ако наистина си заслужава като съотношение цена/качество бих отделил и до към 1400-1500лв.);

Предназначение: предимно за лични нужди – интернет, филми, игри (пример: Diablo 3, Total War: Medieval, Shogun, Warhammer 40000 и подобни), в по-малка степен за работа (нищо изключително, необходим ми е стандартния офис пакет на Microsoft), никакво програмиране и специализирани приложения;

Дисплей: мат, wide screen, диагонал: замислям се доста за 17“, но бих приел и 15.6;

Батерия: нямам претенции да издържа повече от 4-5 часа;

Доставчик: търговец (сайт/магазин) в България;

Поддръжка: Наличие в България на сериозен качествен гаранционен сервиз, който наистина поддържа техниката, а не отбива номера;

HDD, RAM, процесор, видеокарта и т.н. нямам претенции защото не разбирам нищо J, достатъчно ми е за посочените по-горе цели да работи гладко, без да влачи, прегрява и затормозява.

Дизайн: Не ме вълнува външен вид, тежест и дали има налична операционна система при покупката;

Не обичам да се занимавам с ежегодна подмяна на техника, затова целта е да изкара поне две-три години. За пример сегашния лаптоп го имам от 2008 г. (вече е тотално зле, затова го подменям).

 

Благодаря предварително за помощта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес четох за този геймърски лаптоп. Вероятно цената му ще бъде доста над твоя лимит, но дори и той, ако се слуша коментара, не предлага "гладко, без да влачи" преживяване. Трябва да се играе максимум на средни настройки, а в твоя случай вероятно на най-ниски. Удоволствието от графиката съответно ще се загуби....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението. Изглежда с хубави параметри.

Наистина обаче ми е доста над лимита предложения вариант.

Ако в посочения ценови диапазон е невъзможно да се намери добро предложение, мога да приема игрите да не са на най-оптималното ниво. Не са ми жизнено важни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които помогнаха в избора.

Това е машината:

Lenovo Z70-80
80FG006GBM
17.3" (43.94 cm) FULL HD IPS, Anti-Glare, (1920 x 1080 pix.)
nVidia Geforce 840M 2GB
HD Webcam 720p
Intel® Core™ i7-5500U Processor (4M Cache, up to 3.00 GHz)
16GB DDR3L 1600MHz
1TB SATA SSHD 5400 rpm & 8GB Cache
DVD-RW
4-in-1 (SD, MMC, SDXC, SDHC) card reader
10/100/1000M LAN
W-Fi Intel® 802.11ac
Bluetooth® 4.0
HDMI
1x USB 3.0
2x USB 2.0
1x Audio Combo Jack
JBL Stereo Speakers with Dolby® Advanced Audio v2
4 cell battery, up to 4 hours
Free DOS
41.8 x 28.3 x 2.52 cm
3kg

 

За съжаление имах леки премеждия с получаването му:

Избрах да го закупя от Jar Computers.

Имат го на сайта си, идеално.

Стандартно е с 8 GB RAM, на сайта е посочено, че може да се увеличи до 16 GB, съответно поисках с поръчката да го увелича на 16 GB.

Обаждат ми се, имат налични лаптопа и допълнителен сим с 8 GB, потвърждават ми, че могат да направят исканото от мен - в техния сервиз да ми сложат допълнителния сим – всичко изглежда на 6.

Отивам на място, вземам лаптопа, RAM-a, плащам, отивам в сервиза им да се постави RAMa.

Тук почнаха проблемите (за които персонала в сервиза, да подчертая, няма вина):

Отварят лаптопа – двата слота са заети с 2х4 GB. Греда.

Съответно търсят дали нямат същия модел с един сим, а не 2х4. Няма.

Добре, прежалвам още пари и искам още един сим от 8 GB. Отивам при търговски представител. Няма налични. Пак греда.

Доставка утре. Сим-а е доставен. Обаждат ми се да си го взема. Е, взех го. Сложиха го в сервиза.

….

Като цяло оставам с чувството, че за неудовлетворение от ползваните услуги на фирмата.

Трябва да платя допълнително пари за нещо, което можеше да бъде избегнато. Получавам стоката със забавяне. Оставам с два сима по 4 GB, които ще си закача на стената.

Знам какъв ще е отговора на фирмата: Да опция за upgrade има, но никой не е казвал, че ще стане както аз съм си мислел: като взема един сим. Техническа възможност обаче има. „Супер“.

Най-малкото можеше т.нар. консултант(-ка), която ми се обади да ме информира предварително, а не да установявам това почти на финала. Кавичките са умишлено там.

 

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е лоша практика на някои фирми. Целят да си продадат стоката, без значение дали всичко е ОК за клиента. Интересно защо те сами не закарат лаптопа в сервиза и да се извърши процедурата и да си получиш лаптопа с вече поставена RAM .... Вече ще имаш едно на ум. Честито за покупката и дано да ти служи дълго :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.