Премини към съдържанието
  • ×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

      Only 75 emoticons maximum are allowed.

    ×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

    ×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Хари Симов
      Здравейте.
      От няколко месеца имам проблеми със windows 10 и стар компютър на DDR2. В началото когато излезе десетката нямаше никакви проблеми, работеше безупречно, намираше си драйвъри. Проблемите започнаха след като се появиха надгражданията на на операционната система. Говоря за версии 1703 и 1709. А това смятам че ще продължава да е практика на майкрософт. Проблемът след качване на ъпдейти беше един и същ - при рестартиране не можеше повече да зареди операционната система и почваш на ново. Всеки път се опитвах да открия проблемния, но пропусках тази възможност. До онзи ден. След като го преинсталирах три пъти най накрая видях видях една от причините /да се надявам и единствена/. Последния ъпдейт носи името на годината и месеца. В момента той е 2018-1. Предния беше 2017-12 и се инсталира в момента успешно. Тъй като съм лаик на тема компютри и се уча сам на някои би им се сторило глупаво това което пиша, но ще се радвам да прочета повече мнения относно това. От това което успях да разбера е, че когато излезе такъв тип ъпдейт е хубаво да бъде забавян за два - три месеца преди да се инсталира защото се очаквало да има проблеми с несъвместимост до пълното отстраняване на проблемите с качването.
      Пиша темата с идеята някой, който разбира и се е сблъскал с такъв проблем да даде някакви съвети на нас любителите на IT техниката. 
      При DDR3 не откривам този проблем. 
    • от Nedkych
      Здравейте. Проблема е следния, Дори след преинсталация с windows 10 pro/home, след инсталиране на драивери които съм изтеглил на ново от официалните саитове на дъно, графика. След вкючване на компа или стоене в аидъл по дълго време при опит да кликна на някоя икона от десктопа, иконите ту изчезват ту се появяват. Тази сутрин не го бях изключвал за вечерта и като седнах гледам, че сами примигват. Не-знам що за кофти бъг е това. Когато натисна Win+D или отворя нещо от старта, се оправят. По принцим от както съм със две ССД-та в раид 0 странни неща се случват ми се струва, но незнам дали е от това. Някои зблъсквал ли се е с този проблем, знае ли каква е причината. По принцип някои от нещата които правя след преинсталация са, задавам перформанс пауър план и изклучвам паркирането на ядрата със страничен софт. Конфигурацията на раида ми е по дефалт от дъното. Благодаря предварително и приятно изкарване на новата година.
    • от YanV13
      Здравейте!
      Ползвам Windows 10 Pro x64 на лаптопа си, по принцип съм много доволен от работата си с тази ОС и нямам проблеми с него с изключение на 2 дребни.
      При първия проблем лаптопа се включва нормално стига до десктоп зарежда си там програмките и след около 30 секунди се само изключва напълно.Не го прави винаги, дори рядко, но го прави.Изключил съм заспивания, хибернации, бързи стартирания, но пак го прави.
      Другия проблем предполагам, че е свързан нещо с драйвъри и някаква вид съвместимост между ОС и хардуер, но все пак да го спомена.Понякога когато изключвам лаптопа във времето след екрана, на който пише "Изключване" и вече изключено положение картината се размазва много яко.
      Лаптопа е Тошиба L755  с 8гб рам, Нвидиа 520м 1гб, core i5 2450m.
       
      п.п. Чета разни мнения, че 10-ката често "пише" върху твърдия диск и имало опасност от доста бързо износване..има ли нещо вярно?
    • от DarkEdge
      Десен клик по старт бутона и се избира Command Prompt (Run as Admin). Копира се текста от по-долу и в черния прозорец се кликва с десен бутон.

      dism /online /cleanup-image /restorehealth и натисни Enter
      sfc /scannow
      powershell
      и се натиска Enter
      Копира се  текста от по-долу и в черния прозорец се кликва с десен бутон.
      Get-AppXPackage -AllUsers |Where-Object {$_.InstallLocation -like “*SystemApps*”} | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
      и се натиска Enter



      Натиска се WIN + L  и се проверява. Вече трябва да се вижда екрана на Windows Spotlight.

      Ако това не помогне:
      1) Забранява се Windows Spotlight в Settings.
      a) Start > Settings > Personalization



      b) Избера се Picture или Slideshow за фон на Lock screen.



      2) Стартираа се File Explorer с Win + E.
      Под View се кликва Show/hide и се  слага отметка на Hidden items.



      3) Отваря се папка
      %localappdata%\Packages\Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_<Package ID>\LocalState\Assets
      (копира се получерния текст и се поставя в адресната лента на Windows Explorer и се натиска Enter)

         Изберат се всички файлове в папка Assets , натиска се клавиш Delete.



      4) Разрешава се Windows Spotlight в Settings. 
      Избира се Windows Spotlight за фон.




      Натиска се WIN + L и се проверява. Би трябвало да се види екранът на Windows Spotlight.
    • от Tosashi8
      Здравейте . Преди около 8 часа излезе някакъв нов ъпдейт на лаптопа ми и беше доста голям тъй като беше заел доста място в C: и оставаха едва няколко GB свободни . Посочих рестарт и ъпдейт , всичко вървеше както трябва от начало , зареди на 100% и тръгна да се рестартира , появи се черен екран и по средата белите точици които се въртят в кръг и показват , че уж зарежда ... и така вече повече от 7 часа стои на тях . Пробвах  преди малко ctrl +alt +del и да го изключа от пауър бутона , не става .  
      Някой ако помогне ще съм много благодарен , поздрави .
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.