Премини към съдържанието
capnemo

Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

Препоръчан отговор


Ако на някой е спряла да му работи домашната мрежа (като при мен) след ъпдейта до 1803: ЦЪК

Довечера мисля да го пробвам, като се прибера от работа и приспя жената... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да видиш и това от т.3 нататък:
https://support.hp.com/id-en/document/c04649156

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, DarkEdge написа:

Можеш да видиш и това от т.3 нататък:
https://support.hp.com/id-en/document/c04649156

За съжаление нищо от това не помогна вчера. Пишман станах, че ъпдейтнах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А ресет на мрежата на компютъра?
Провери следните услуги дали са активни:
Computer Browser
Network List Service
Network Location Awareness
Peer Networking Grouping
Server
Workstation

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да... Поне 5 от тях. В артикула горе дават, че трябва да е стартирана Function Discovery Resource Publication. А и случайно забелязах, че не е активиранa SMB 1.0


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Още по-дълбоко заравяне в проблема:
https://windowsreport.com/homegroup-windows-10/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, zitrön написа:

не е активиранa SMB 1.0

Това е така от съображения за сигурност срещу криптозаплахи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, DarkEdge написа:
  1. ...
    Settings.
  2. Advanced Settings.
    [View advanced settings]
  3. Autofill settings


    Snap6.png

За жалост, не става. Единствено, като го направя да запомня паролата (от "Управление на пароли", попълва ,обаче и име и парола.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай това:

Method 1:

I suggest you clear the Clear browsing data option of Microsoft Edge and check if you face the issue. To do so perform the steps below.

  1. Click on the More actions icon next to the feedback icon present on top right corner of the Edge.

  2. Select Settings and click on Choose what to clear.

  3. Check the boxes Browsing history, Cookies and saved website data and Cached data and files and click on Clear.

Method 2:

If you are using any Proxy connection, then try disabling the proxy connection and check.

Follow the steps to disable proxy:

            1. Click the Settings icon at the top right corner in internet explorer.

            2. Click the Tools button, and then click Internet Options.

            3.  Click the Connections tab, and then click LAN settings.

            4. Uncheck the box next to “proxy server for your LAN”.

            5. Click on OK to save the setting and close window.

Now check the issue by opening Edge.

Натъкнах се на още един, макар и малко странен съвет:
 

Цитат

My solution, and sorry if it seems convoluted since I tried several things at once, involved changing the default search provider from bing to another (duckduckgo.com) and then back again. It got complicated since something was preventing me from setting another search provider as default. I had to disable my anti-virus completely (bitdefender internet security 2016) and Malwarebytes Pro before I could get Egde to allow a new default provider.

To change search providers you must go to an approved "OpenSearch" provider's website (duckduckgo.com in my case). While on that website go to Edge's "Settings", scroll down and click "View Advanced Settings", scroll down to "search in the address bar with" and click "Change". You should now see at least 2 search providers "bing (default) and "duckduckgo". Highlight duckduckgo & click "set as default". Try typing a few words in your address bar (should start autocompleting). If it works, go back & change the default search provider back to bing & it should be working properly again.

If you disabled your anti-virus software please be sure to re-enable it after you switch default search providers.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А може ли съвет за мене:

Версия 1511, лаптоп.

 

При опит за "нормално" изключване или рестартиране, просто "забива" на "Изключване" или "Рестартиране" ... възможно ли е нещо да му е станало във връзка с това, че прекомерно ползвам хибернацията, така да се изразя ?

 

Преди не го е правил този проблем, може би някъде този месец започна - последните дни все го изключвам и рестартирам само по следния начин:

Отивам на "заключения екран/Windows spotlight" с помощта на Win клавиш + L и от там изчиствам появилата се снимка и преди да "вляза" в Windows (нямам парола или друг начин за защита), долу вдясно от бутоните извършвам желаното действие.

Това решение или по-скоро заобиколка, го намерих с търсене в Google : windows 10 stuck on shutting down - Google Search

Някакво радикално решение няма ли ?

 

П.С: Не съм се вглеждал стабилно в лапичката на HDD дали спира да мига по време на така нареченото изключване, но мисля че си продължава да мига и просто му отнема цяла вечност да изпълни задачата. Няма значение дали е на батерия или зарядно(с батерията вътре). 

Тези последните дни не съм пробвал по обикновения начин - от старт менюто да го изключа > Захранване > Изключване, но почти съм убеден, че е същото и затова си действам по споменатия по-горе начин.

П.С2 : Току-що видях този клип, в който заснелия го си спира "Бързото стартиране" / "Fast startup"  ... при мене е включено .... та дали е от това ?

Е, ще изчакам някакъв отговор преди да предприема действие и се надявам поста ми да не е напразно изписан, може пък да помогне на някой със същия проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

комбинацията win+L,  е за излизане от акаунт и при изключване не се записват множество данни на диска
представи си, че има 5 акаунта на машината, трябва ли ОС да търси, кой аджеба си изключва машината
:ph34r:
в твоя случай, вероятно, харда трябва да се провери за грешки
и да бързото стартиране включва хибернация

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-точно нещо като хибернация, прав ли съм ? ;) (Hybrid shut down)

Значи, самият хард почти 100% съм убеден че няма лоши сектори, тъй като е на 2-3 месеца, чисто нов го взех, НО - грешки в файловата структура/система и там каквото се сетите е много вероятно да има, всъщност 100% има, тъй като направих Clone от стария хард на този, но онзи беше с хиляди лоши сектори и имаше множество грешки при копиране на данните (писах пак в тази тема тогава).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Freem@n написа:

грешки в файловата структура/система

А направи ли двете проверки?
Освен това направи и следните проверки и покажи генерираните диагностични файлове
powercfg /ENERGY
и
powercfg /SYSTEMPOWERREPORT

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доклада от powercfg /ENERGY съм го прикачил.

За втората команда ми дава:

Цитат

C:\WINDOWS\system32>powercfg /SYSTEMPOWERREPORT
Invalid Parameters -- try "/?" for help

Не знам за кои две проверки става дума, но ето за файловата система:

aRi4Ii7.jpg

energy-report.html

П.С: Ако под "файловата структура" се разбира sfc /scannow, ето резултата при мене:

Windows Resource Protection could not start the repair service.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изпълни в конзола (cmd  as admin) следните два реда:
reg add "HKU\.DEFAULT\Control Panel\Desktop" /f /v "AutoEndTasks" /t REG_SZ /d "1"
reg add "HKU\.DEFAULT\Control Panel\Desktop" /f /v "HungAppTimeout" /t REG_SZ /d "4000"

Пробвай преди да рестартираш ръчно да спреш DFX и така рестартирай/изключи.

 

преди 55 минути, Freem@n написа:
  Цитат

C:\WINDOWS\system32>powercfg /SYSTEMPOWERREPORT
Invalid Parameters -- try "/?" for help

Цитат

Microsoft Windows [Version 10.0.17655.1000]
(c) 2018 Microsoft Corporation. All rights reserved.

C:\WINDOWS\system32>powercfg /SYSTEMPOWERREPORT
Sleep Study report saved to file path C:\WINDOWS\system32\sleepstudy-report.html.

Проблемът е в твоята система.
изпълни 
net start trustedinstaller
sfc /scannow


 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, сега започна сканиране ... :)

Иначе проблема е решен, благодаря много, вече съм пробвал с изключване на всичките програмки от системния трей, освен иконката на Acronis, нея трябва от диспечер на процеси да я спирам или по друг начин... изключих и бързото стартиране, не беше от това, обаче след като изпълних двете команди:

преди 23 минути, DarkEdge написа:

reg add "HKU\.DEFAULT\Control Panel\Desktop" /f /v "AutoEndTasks" /t REG_SZ /d "1"
reg add "HKU\.DEFAULT\Control Panel\Desktop" /f /v "HungAppTimeout" /t REG_SZ /d "4000"

се изключи както подобава ! Интересното е коя от двете е ключовата ? Аз залагам на "HungAppTimeout"  ... или пък е по-скоро първата ?

 

А scannow стигна пак до под кривата круша

Цитат

 

C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan.  This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.


Windows Resource Protection could not perform the requested operation.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Freem@n написа:

Интересното е коя от двете

И трите, синко, и трите... :ph34r:
Първата автоматично убива процеси при рестартиране - не те пита дали или.
Втората ограничава времето на изчакване на 4с.

преди 15 минути, Freem@n написа:

А scannow стигна пак до под кривата круша

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Покажи резултата

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази ще я пропусна. ;) Твърде много/големи промени прави по системата или пък поне така ми изглежда и не смея.

 

Иначе, има ли команда за Windows OS която не знаеш ?  :-}

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Freem@n написа:

Тази ще я пропусна.

Тази команда САМО сканира системата - да се види има ли нужда от ремонти
Рази възстановява при нужда:
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

преди 1 час, Freem@n написа:

Ако под "файловата структура" се разбира sfc /scannow,

не, имах предвид
echo y|chkkdsk c: /r

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, DarkEdge написа:

Тази команда САМО сканира системата - да се види има ли нужда от ремонти

Цитат

 

C:\WINDOWS\system32>Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.10586.0

Image Version: 10.0.10586.0

[===========                20.0%                          ]
Error: 1726

The remote procedure call failed.

The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log

 

 

преди 18 минути, DarkEdge написа:

echo y|chkkdsk c: /r

Това /r за рестарт и проверка на диска преди зареждането на Windows ли е или за repair ?

dism.log

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

/r  е за пълно сканиране на файловете. Само с /f понякога не открива проблеми, които на практика съществуват в системата.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 10 часа, DarkEdge написа:

А направи ли двете проверки?
Освен това направи и следните проверки и покажи генерираните диагностични файлове
powercfg /ENERGY
и
powercfg /SYSTEMPOWERREPORT

след направена проверка се оказа, че имам 3 съобщения оцветени в червено, грешки за несъвместимост на хардуер и 6 предупредителни оцветени в жълто
странно, след като хардуера е несъвместим, защо не дава BSOD
това ме накара да тегля старата 1709, за да  пробвам нея с горните редове в CMD

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И там ще видиш същите неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

аз съм тъп и упорит:giggle1:

пп

после ще минавам на все по-стари версии...ъ-ъ-ъ...тъй де, любопитство

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от TheLiridShot
      Zdraveite kak moga da preinstaliram PC to si bez da mi se istriva windowsa. ps Windows 10 pro sum i mi e kupen!
    • от DarkEdge
      Попаднах на инструмент, работещ без инсталиране и осигуряващ без достъп до настройките на Windows от едно място от WinTools.info:



      След стартиране се настанява в областта при часовника и осигуряващ каскаден достъп до различните настройки на Windows 10

      Частично поддържа работа в Windows 7/8.1
      Страница
      Изтегляне
       
    • от Този
      Здравейте. Не знам дали това е правилния раздел във форума не видях по-подходящ.
      И така.. Имам лаптоп Асус с видеокарта GeForce 920mx, под уин 10. Днес исках да я използвам, но в device мениджъра видях че е маркирана с жълт удивителен - код 43 (windows has stopped this device). Потърсих решение в мрежата и това което предлагаха беше преинсталация на драйвъра. Това и направих, като използвах оригинален драйвър от диска който беше с покупката на лаптопа - след рестартирането обаче като опитах да отворя отново device manager да видя дали има промяна на статуса всичко блокира, курсорът не помръдваше и се наложи да спра машината от power бутона. Като я включих отново първоначално показва логото на асус но след това когато трябва да зареди уина екранът стои черен. След това компютърът сам се рестартира и изкара едни менюта с предложения за поправка. Ето малко снимки:
      https://i.postimg.cc/50t2h9S3/IMG-20190321-172923.jpg
      https://i.postimg.cc/kGmqnnxz/IMG-20190321-173727.jpg
      Опитах първо с обикновен рестарт и продължаване към уиндоус - никакъв резултат.
      https://i.postimg.cc/6QX0Lgfw/IMG-20190321-173808.jpg
      След това с трабълшутъра (долу в ляво) също не помогна.
      https://i.postimg.cc/Znt6PDNp/IMG-20190321-173650.jpg
      https://i.postimg.cc/BnLDy0CH/IMG-20190321-173701.jpg
      https://i.postimg.cc/7LLgV2WP/IMG-20190321-172116.jpg
      https://i.postimg.cc/xjGcXd66/IMG-20190321-171939.jpg
      Нямам точка за възстановяване.
      Опитах опцията 'възстановяване на системен образ' с инсталационна флашка, но не открива такъв:
      https://i.postimg.cc/j5105PGD/IMG-20190321-181310.jpg


      Опитах и опцията 'използване на устройство' което води къмнекран за преинсталация на уин.
      И последното което виждам е нулиране.
      https://i.postimg.cc/43Vng4qk/IMG-20190321-173802.jpg
      Въпросът ми е дали все пак има някакъв начин да се размине без нулиране или преинсталация?
       
       
      Между другото само да вметна това нещо го писах от телефон и трябва да ви кажа че беше просто ужасно. При всяко местене на курсор заради типографска грешка или да добавя линк екранът се изстрелва горе в началото, и следва едно постоянно скролиране надолу. Да не говорим как въобще мога да маркирам част от текста за да го подчертая примерно, при пложение че щом пипна полето и скача нагоре? Ами не намерих начин за съжаление. Веднъж дори не уцелих и тръгна да зарежда някаква друга страница от форума, добре че поне текста се съхранява. Не знам уеб дизайнерите дали да го тествали за мобилни устройства, но наистина е някакъв ужас, докато го завърша хиляди пъти съжалих че въобще се захванах.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия.