Премини към съдържанието
capnemo

Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

Препоръчан отговор


Изтрих я папката, сега ми направи впечатление нещо друго. Вчера, след актуализирането, при почистване на диса, имаше само 630 мб , вместо обичайните 2.7 ГБ, а днес , пак при почистване , си излязоха 3ГБ. Може и да е трябвало така да стане? Същото явление се наблюдава и при другите компютри с 10.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, B3M2W0 написа:

Изтрих я папката

И?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво се очакваше да стане-работи си нормално. Папката , за всеки случай, я оставих в коша. Ще видя утре , като го включа пак, дали няма пак да тръгне същата актуализация. Сега, току що, пуснах и компютъра с Уиндоус 10 про-при него няма такова нещо-актуализира само дефендера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, B3M2W0 написа:

Какво се очакваше да стане

Да влезеш в актуализациите и да направиш проверка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Да влезеш в актуализациите и да направиш проверка

 По късно, ако има нещо нередно, ще пиша пак, благодаря за вниманието.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Странна работа.Нулиране,чиста инсталация резултата е същия(Става въпрос за MS store и неработещата динамична плочка).😤При чистата инсталация забелязах,че в папката на потребителите има някакъв акаунт userdefault0.Как правилно да премахна този акаунт.......При управлението на акаунти с контрол панела не го видях.Просто изтрих папката в C:\Потребители\ дали това е достатъчно........

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Достъпа до сайта ми е отказан.Ако става въпрос за този инструмент го пробвах преди да преинсталирам.Доколкото си спомням,проверяваше различни компоненти и опитваше поправка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можете да тествате,  ако искате Microsoft Edge Dev Channel или Microsoft Edge  Canary Channel. Единият канал, Dev Channel, се обновява седмично, другия канал, Canary Channel, се обновява всеки ден.

Chrome + Edge

https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/download/

https://www.microsoftedgeinsider.com/en-us/whats-new

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сблъсках се със същия проблем,като на #B3M2W0.изпълних командите папката беше премахната,актуализацията не се стартираше повторно но проблема е,че хронологията на ъпдейтите изчезна.Това нормално ли е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, #Darth Vader написа:

Това нормално ли е?

Не

на 18.05.2019 г. в 19:20, acnekt написа:

Можете да тествате

Верно ли? А търсачката ти работи ли? Този браузър вече е обсъждан нееднократно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, DarkEdge написа:

Не

Начин за поправка?Вградения инструмент не открива нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, DarkEdge написа:

Не

Верно ли? А търсачката ти работи ли? Този браузър вече е обсъждан нееднократно.

Верно ти думам.

Посочи ми, моля те,  къде точно моя пост е 1 към 1 или поне да релевантен с моя пост 

Поттърсих с търсачката, но явно не мога да намеря някакъв пост със следната ключова дума. EDGE.

Ето какво намерих, когато търсих в търсачка и какво излезе. Явно не ми работи ТЪРСАЧКАТА.

 

 

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа защо може мониторът ми да не се изключва при заключен компютър въпреки тези настройки?

image.png.d68e2155981b246123cbe3f69d3348f5.png

Това е Balanced профилът от вградените, но го прави и с други.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За какъв хардуер става въпрос? Монитор - марка/модел? Настрйоки в BIOS за опции за енергоспестяване включени ли са? Да не би някое устройство да го събужда постоянно - мишка/клавиатура/LAN? Техните настройки за това какви са?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 9 минути, killchain написа:

Някой има ли представа защо може мониторът ми да не се изключва при заключен компютър въпреки тези настройки?

image.png.d68e2155981b246123cbe3f69d3348f5.png

Това е Balanced профилът от вградените, но го прави и с други.

Видео драйвър - пробвай с традиционната реинсталация на контролера.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тегля си  MediaCreationToo1903.exe  и си правя флашка. Файловете в нея са от 12.03.2019 - до тук добре, 

Защо обаче като инсталирам с нея 10-ката ми дава, че версията е 1809?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е последната версия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Това е последната версия.

Последната версия е 1903, довчера не беше налична за сваляне, сутринта гледам вече са я пуснали. Сега пак изтеглих тулса за 1903 - видимо си е същия. Само че файловете на флашката вече са от 2-ри април 2019, а сутринта бяха от 12-ти март 2019. Може  сутринта да не са работели правилно сървърите на МС и да се е свалил по-стар билд.  Утре ще я тествам флашката на компютъра на някоя жертва какво му е новото на 1903.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моята все още е 1809 билд 17763.529. Последните 3-4 дни постоянно има някакви ъпдейти, дори преди малко като го пуснах да търси обновявания пак инсталира някакво KB4497934, втори ъпдейт за днес, но версията си е същата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от TheLiridShot
      Zdraveite kak moga da preinstaliram PC to si bez da mi se istriva windowsa. ps Windows 10 pro sum i mi e kupen!
    • от DarkEdge
      Попаднах на инструмент, работещ без инсталиране и осигуряващ без достъп до настройките на Windows от едно място от WinTools.info:



      След стартиране се настанява в областта при часовника и осигуряващ каскаден достъп до различните настройки на Windows 10

      Частично поддържа работа в Windows 7/8.1
      Страница
      Изтегляне
       
    • от Този
      Здравейте. Не знам дали това е правилния раздел във форума не видях по-подходящ.
      И така.. Имам лаптоп Асус с видеокарта GeForce 920mx, под уин 10. Днес исках да я използвам, но в device мениджъра видях че е маркирана с жълт удивителен - код 43 (windows has stopped this device). Потърсих решение в мрежата и това което предлагаха беше преинсталация на драйвъра. Това и направих, като използвах оригинален драйвър от диска който беше с покупката на лаптопа - след рестартирането обаче като опитах да отворя отново device manager да видя дали има промяна на статуса всичко блокира, курсорът не помръдваше и се наложи да спра машината от power бутона. Като я включих отново първоначално показва логото на асус но след това когато трябва да зареди уина екранът стои черен. След това компютърът сам се рестартира и изкара едни менюта с предложения за поправка. Ето малко снимки:
      https://i.postimg.cc/50t2h9S3/IMG-20190321-172923.jpg
      https://i.postimg.cc/kGmqnnxz/IMG-20190321-173727.jpg
      Опитах първо с обикновен рестарт и продължаване към уиндоус - никакъв резултат.
      https://i.postimg.cc/6QX0Lgfw/IMG-20190321-173808.jpg
      След това с трабълшутъра (долу в ляво) също не помогна.
      https://i.postimg.cc/Znt6PDNp/IMG-20190321-173650.jpg
      https://i.postimg.cc/BnLDy0CH/IMG-20190321-173701.jpg
      https://i.postimg.cc/7LLgV2WP/IMG-20190321-172116.jpg
      https://i.postimg.cc/xjGcXd66/IMG-20190321-171939.jpg
      Нямам точка за възстановяване.
      Опитах опцията 'възстановяване на системен образ' с инсталационна флашка, но не открива такъв:
      https://i.postimg.cc/j5105PGD/IMG-20190321-181310.jpg


      Опитах и опцията 'използване на устройство' което води къмнекран за преинсталация на уин.
      И последното което виждам е нулиране.
      https://i.postimg.cc/43Vng4qk/IMG-20190321-173802.jpg
      Въпросът ми е дали все пак има някакъв начин да се размине без нулиране или преинсталация?
       
       
      Между другото само да вметна това нещо го писах от телефон и трябва да ви кажа че беше просто ужасно. При всяко местене на курсор заради типографска грешка или да добавя линк екранът се изстрелва горе в началото, и следва едно постоянно скролиране надолу. Да не говорим как въобще мога да маркирам част от текста за да го подчертая примерно, при пложение че щом пипна полето и скача нагоре? Ами не намерих начин за съжаление. Веднъж дори не уцелих и тръгна да зарежда някаква друга страница от форума, добре че поне текста се съхранява. Не знам уеб дизайнерите дали да го тествали за мобилни устройства, но наистина е някакъв ужас, докато го завърша хиляди пъти съжалих че въобще се захванах.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...