Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

 

От известно време интернет-а ми е ужасяващо бавен (скоростта за download варира около 5-6Mbit/s независимо дали съм на кабел или Wi-Fi). Ползвам Wi-Fi рутер D-link DIR-300 Revision B. Доставчикът не откри никакъв проблем с връзката. Интересен факт , е че рутерът ползва Firmware 2.14, а най-актуалният, който намирам на сайта на производителя е 2.06 (при опит да го инсталирам рутерът не го разпозна) Възможно ли е проблемът да е в рутера или нещо друго при мен?

 

Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кабела на доставчика директно в мрежовия адаптер какви резултати дава ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

От известно време интернет-а ми е ужасяващо бавен (скоростта за download варира около 5-6Mbit/s независимо дали съм на кабел или Wi-Fi). Ползвам Wi-Fi рутер D-link DIR-300 Revision B. Доставчикът не откри никакъв проблем с връзката. Интересен факт , е че рутерът ползва Firmware 2.14, а най-актуалният, който намирам на сайта на производителя е 2.06 (при опит да го инсталирам рутерът не го разпозна) Възможно ли е проблемът да е в рутера или нещо друго при мен?

 

Благодаря предварително!

Хмм дали въпросния рутер поддържа N стандарт , защо ли ме съмнява , че аварията е от рутера :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте връзката директно към компютъра без рутер. Ще си проличи веднага къде  е проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте връзката директно към компютъра без рутер. Ще си проличи веднага къде  е проблема.

Доколкото разбрах от поста на автора май е пробвал , защото пише - Цитат - С кабел и на ви фи едно и също ///

 

Поиграй си малко на настройките на рутера и провери дали е настроен на 40 mhz


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах от поста на автора май е пробвал , защото пише - Цитат - С кабел и на ви фи едно и също ///

 

Поиграй си малко на настройките на рутера и провери дали е настроен на 40 mhz

Да каже дали е пробвал. Ако и директно с кабел без рутер има същата скорост проблема е в доставчика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Под мрежовия адаптер какво точно визираш?

Иначе съм пробвал с настолен компютър вързан директно към рутера чрез кабел и лаптоп, който е вързан на Wi-Fi-я. И те дават почти идентични резултати.

Под N стандарта, 802.11n ли имаш предвид?

 

Важна подробност ми се струва, чее години наред не съм имал такива проблеми с рутера. Всичко стана отведнъж, без да са правени каквито и да е промени по настройките на рутера.

Редактирано от kakato10 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да дойдат още веднъж да направят проверка ,и да тестват с техен лаптоп повечето доставчици в днешно време така правят .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Под мрежовия адаптер какво точно визираш?

Иначе съм пробвал с настолен компютър вързан директно към рутера чрез кабел и лаптоп, който е вързан на Wi-Fi-я. И те дават почти идентични резултати.

Под N стандарта, 802.11n ли имаш предвид?

 

Важна подробност ми се струва, чее години наред не съм имал такива проблеми с рутера. Всичко стана отведнъж, без да са правени каквито и да е промени по настройките на рутера.

Махни рутера и включи директно компютъра към кабела на доставчика и тествай скоростите. Така ще се разбере откъде е проблема. Ако имаш филтрация по МАК адрес трябва да знаеш дали е сложен този на рутера или този на ЛАН картата ти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах твоя проблем и при мен не откриха проблем но като им се скарах да ми сменят ИП АДРЕСА защото получавах флоод и се оправи :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...