Премини към съдържанието
Sutekh

Проблем със свързването на нов рутер

Препоръчан отговор


Здравейте имам проблем с този рутер,както си работи и от време на време ми изписва "WAN port is unpluged" и понякога седи така доста време,и на ип седят само "0".А рутера е нов днес е взет от магазина.

 

Рутера е "TP Link"

Редактирано от NickChapkanski (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

а без рутер имаш ли интернет или поне показва ли,че е свързан кабелът на доставчика - може да има проблем по трасето.

Редактирано от emil644466 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Модела на рутера моля

Firmware Version:
3.16.9 Build 141013 Rel.61626n
Hardware Version:
WR841N v9 00000000

 

Това е модела

а без рутер имаш ли интернет или поне показва ли,че е свързан кабелът на доставчика - може да има проблем по трасето.

Без рутер имам интернет

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

може да опиташ ъпгрейт на фирмуера(най-новият е 150310) - http://www.tp-link.com/en/download/TL-WR841N_V9.html#Firmware


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах го и това вече,пак същото е

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не можеш да се справиш сам викай доставчика

 

DHCP бачка ли ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз мога да се справя,ама да знам какво му има,иначе съм звъннал на доставчика,утре ще дойде.


Ако не можеш да се справиш сам викай доставчика

 

DHCP бачка ли ?

DHCP бачка си.Всичко си бачка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

той доставчикът като види,че имаш нет без рутера, какво може да оправи?по-скоро носи рутера в магазина за рекламация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

той доставчикът като види,че имаш нет без рутера, какво може да оправи?по-скоро носи рутера в магазина за рекламация.

Да дойде все пак да види,ако не стане утре ще го занеса за рекламация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да направиш 30-30-30 ресет:

http://compnetworking.about.com/b/2009/03/11/the-30-30-30-hard-reset-rule-for-routers.htm

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да направиш 30-30-30 ресет:

http://compnetworking.about.com/b/2009/03/11/the-30-30-30-hard-reset-rule-for-routers.htm

Това не го знаех до сега,ще го пробвам и ще пиша,ама утре ще стане това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодарение на ExaFlop с ресета 30-30-30 всичко се оправи.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодарение на ExaFlop с ресета 30-30-30 всичко се оправи.

:ph34r:

Не си личи. Обикновено се отбелязва публикацията в темата ти, която е свършила работа. За да могат и други с такъв проблем да нямират по-бързо решението.

Все пак се радвам, че съм бил полезен. :)

Лека вечер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.