Премини към съдържанието
Безимен

Настройка на Газова инжекция

Препоръчан отговор


Имам/х проблем с ГИ на автомобила, който водеше до прекъсване, дърпане и изгасване при пускане на педала по-рязко. Искам да попитам компетентни в областта в какво може да се дължи този проблем, който грубовато се опитах да коригирам с вдигане на коефициента за корекция на времето(Master) на впръскване на 1.3 и допълнително в таблицата в обороти до 1500 вдигане на коефициенти с по 1.25. Логично, това трябва да доведе до по-висок разход, но положението с газовата уредба беше направо кошмарно. При пускане на педала по-рязко направо изгасва, поради което въобще нямах стимул да я ползвам и карах предимно на бензин. Тръгнах да го правя сам, защото майсторите само ме мотаят. Сдобих с USB->RS/TTL кабел и софтуера.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А всъщност какъв е автомобила.Kаква е газовата уредба.Кога е сложена,правено ли и е профилактика(филтрите,които се сменят на около 10 000км).На място изключена от скорост държи ли обороти или гасне?

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Газовата е на 4 години, сменях газовият филтър. Golf3 GTI 8V е автомобила, пълна инжекция, фулгруп. Газовото е полско - Technology Gas - DT Gas system. До 3000 оборота дърпа, няма мощност, бавно в града е практически невъзможно да се кара. Като позагрее малко, положението става нетърпимо. Ако пусна в града рязко педала или тръгна без да подавам сериозна газ, колата хълца и обръща на бензин или просто изгасва. На бензин проблеми няма, свещите са нови. Но бензинът бие през джоба - 18лв/100км, а с газ-та е 10лв/100км. На място държи обороти на свободна като се запали, но се усеща как двигателят работи не оптимално, по звука и вибрациите се познава.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Симка ти да не се отърва от джетата и пак на старо VW реши да заложиш!

Не ти ли е ясно че малко трудно би се разрешил твоя проблем във форумна среда.

Отиди при доказан специалист, гледай го в ръцете, питай (нахално) това защо, онова за какво и може следващия път сам да се оправиш.

Ама това са нормални неща при газовите уредби, да те успокоя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Симка ти да не се отърва от джетата и пак на старо VW реши да заложиш!

Ами джета не е популярно. Като кажа GolfGTI двигател и става по-ясно. А точно доказаните специалисти не искат да ми обърнат внимание. С тия коефициенти не искам да го оставям много-много, за това питам.

И не, не са нормални неща при газовите. Не е малко мудна, не е да не върви на макс, направо гасне на светофара като тръгвам. Не съм паралия, да карам само на бензин, при условие че тая седмица имам 867км.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все повече ми намирисва на изпарител.С уговорката ,че не съм майстор и просто научквам.Опита ми е единствено с моята кола която карам около 4-5 години вече(също на газ).Последно искам да те питам и да опитам да те насоча.Някакви ремонти правил ли си по колата,парно ,радиатор нещо,да си изваждал някакви маркучи.Усещането ми е за замръзващ изпарител.Ако евентуално си пипал нещо може да е направило въздушна възглавница и да не ходи течност да потдържа изпарителя в работна температура и да замръзва(можеш да провериш като запалиш на място и изчакаш малко-изпарителя трябва да е топъл.Ако е студен проблема ти е ясен.)Това дето го описваш като неравномерно работене и вибраций звучи като все едно някой цилиндър не работи,но пък каза,че на бензин няма проблеми(като я форсираш-форсира ли се или се мъчи ЗАБЕЛЕЖКА:Това го пробвай на подгрят двигател).Наистина трудничко е чрез форума дори и за майстор без да погледне да диагностицира.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми замръзва изпарителя и по диагностика температурата му стига 80 градуса най-спокойно. Т.е загряла кола, загрял изпарител. Ремонти по колата съм правил колкото да сменя антифриз, датчик и фланец, които нямат общо с това. Ток на свещите има, диагностика на инжекторите правих. Тресе и е нестабилна, все едно не й стига гориво. Свещите ми предните като ги извадих, бяха чисти чак леко бели. От бедна смес. Това е Газов Инжекцион и има диагностика.

Друго на ръка, че при палене бензиновото ECU, по които времена се води и газовото ECU, обогатява сместа малко, поради което тъкмо запалена и не загряла кола се държи малко по-добре на газ, отколкото загряла напълно.

Като форсирам колата си се форсира перфектно на бензин. Това, което направих е да вдигна инжекторните времена(на газовите инжектори), с което обогатих сместа малко. Не знам дали не е проблем с остаряването на компоненти по системата и нужда от калибрация. Ламбда сонда-та не е вързана с газовото.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В кой град си, за да ти търсим майстор?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В кой град си, за да ти търсим майстор?

Кой е казал, че искам майстор? Търся хора, които сами са си правили настройките, а не да чакам на някого кефа пред сервиза. Както и да е - оправих се май, закривайте темата! Освен ако някой има нещо да добави... Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не може да разбираш от всичко Житко. Иди на майстор, че с тия тайминг корекции.. мале мале.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не може да разбираш от всичко Житко. Иди на майстор, че с тия тайминг корекции.. мале мале.

Отидох. Последният път като отидох при един така ми развали колата, че после 1 седмица сам не мога да я оправя. На майстор ходя само за елементарни неща като смяна на маслото, че не ми се цапа и нямам канал. А има хора, които и сами си правят настройките. Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм паралия, да карам само на бензин, при условие че тая седмица имам 867км.

Затова,трябваше да си вземеш дизеларка. Хем малко гори,хем проблеми не създава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Затова,трябваше да си вземеш дизеларка. Хем малко гори,хем проблеми не създава.

Само докато не изкиха турбинката и нямаш ремонт за 1000лв на главата. Тия дизели с изразходен ресурс на турбината, които се предлагат тук като втора ръка и "нов внос" са ясни. И при цена на нафта-та от 2,40 дори и 5 да харчи е по-скъпо от газта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само докато не изкиха турбинката и нямаш ремонт за 1000лв на главата. Тия дизели с изразходен ресурс на турбината, които се предлагат тук като втора ръка и "нов внос" са ясни. И при цена на нафта-та от 2,40 дори и 5 да харчи е по-скъпо от газта.

Всичко зависи,от къде зареждаш. Е аз миналата,седмица напълних всичките ни коли до капачка, напълних и 5 туби по 20 литра на 1,40 за литър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко зависи,от къде зареждаш. Е аз миналата,седмица напълних всичките ни коли до капачка, напълних и 5 туби по 20 литра на 1,40 за литър.

Да, крадена нафта предимно. Тая с акциза е 2.40лв, а аз не купувам нелегални горива, крадени от локомотивите на БДЖ или ТКЗС-тата. Ако не е крадена, значи минаваш между капките с някакво гориво, предназначено за селскостопански машини или нещо друго, където е освободено от акциз. Аз искам да отида, да си сипя и да пътувам, а не да се безпокоя. И не всеки има познати, които да го снабдяват с евтина нафта. Редактирано от simtech (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз тази нафта,дето я зареждам е от бензиностанция. Минавам след 3 камиона, зареждам всичките коли до капачките и отделно още 100 литра. Все пак,защо да давам по 2,36 за литър,като мога на 1,40 за литър да давам. ;-)

Редактирано от Малкия стар войник (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз тази нафта,дето я зареждам е от бензиностанция. Минавам след 3 камиона, зареждам всичките коли до капачките и отделно още 100 литра. Все пак,защо да давам по 2,36 за литър,като мога на 1,40 за литър да давам.

Тая нафта я зареждаш не съвсем легално. Ще дадеш 2,36, за да бъдеш легален. Аз нямам познат, който да ме снабдява с евтина нафта и тоя дизелак освен да си го блъскам главата или завра където слънце не огрява, няма какво да го правя. Мисля, че е излишно да се остроумничи. Винаги бих предпочел бензин с газово, заради лошото качество на нафтата и скъпите ремонти по новите дизели. Ако бяхме държава като държава в Европа, друго може би щях да мисля.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко е до късмет, в момента имаме 3 дизеларки,а преди това съсипах още 2 така,че не ми говори,че дизеларките са проблемни коли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко е до късмет, в момента имаме 3 дизеларки,а преди това съсипах още 2 така,че не ми говори,че дизеларките са проблемни коли.

Брееееей! ГоЕм спИциалист  съсипал бил 2 "дизеларки", ще станеш още по голям като съсипеш и тия 3.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Брей,голям заядливко. Ходи си изпий млякото и лягай ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз исках да ти помогна, а ти...

Дано да си се оправил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз исках да ти помогна, а ти... Дано да си се оправил.

Не бе, човек. Много ме мотаят майсторите и искам да се науча сам да си го правя. Давал съм за някои ремонти по 2-3 пъти пари, защото нещо все не е довършено или направено както трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.