Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, днес направих инсталация на един компютър - Dell Optiplex 360, след инсталацията сложих драйвъри за интернета, но не се получи нещата. Опитах с други и с тях не стана. Някой може ли да ми намери драйвъри за интернет защото не мога и не мога да го подкарам ? 

 

Intel core 2 duo

Ram 4GB

Integrated Intel Graphics Media Accelerator 3100

Windows 7 Ultimate x64

 

След като спре да зарежда Windows-а излиза удивителен и до там...

 

post-341537-0-80919700-1441035404_thumb.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес направих инсталация на един компютър - Dell Optiplex 360, след инсталацията сложих драйвъри за интернета, но не се получи нещата. Опитах с други и с тях не стана. Някой може ли да ми намери драйвъри за интернет защото не мога и не мога да го подкарам ? 

 

Intel core 2 duo

Ram 4GB

Integrated Intel Graphics Media Accelerator 3100

Windows 7 Ultimate x64

 

След като спре да зарежда Windows-а излиза удивителен и до там...

 

 

А тук проверихте ли?

http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/optiplex-360/drivers

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, точно там проверих, но не знам защо не тръгнаха, може би защото няма за x64 битова версия на Windows 7 ? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, точно там проверих, но не знам защо не тръгнаха, може би защото няма за x64 битова версия на Windows 7 ? 

И кой точно от драйверите инсталирахте?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

от Network първият, третият


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

от Network първият, третият

А не прочетохте ли че първия и втория са за безжична мрежа. Пробвайте четвъртия

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

два пъти съм прейнсталирал Dell Optiplex и все нещо ме затруднява интернета. 


Сега ще опитам :)


Излиза удивителен върху мрежовата връзка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

два пъти съм прейнсталирал Dell Optiplex и все нещо ме затруднява интернета. 

Сега ще опитам :)

Излиза удивителен върху мрежовата връзка.

Тогава потърсете 64битов драйвер за Broadcom 57XX Gigabit Integrated Controller

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.broadcom.com/support/?gid=9

NetLink®/NetXtreme® I Desktop/Mobile/Server (x64)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега ще пробвам с този

 

http://www.dell.com/support/home/us/en/19/Drivers/DriversDetails?driverId=2KXJD

Отново нищо

А настройките на мрежовата карта правилни ли са? https://www.broadcom.com/support/?gid=9

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този драйвър няма Приложение, трябва да се постави някъде ли ? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този драйвър няма Приложение, трябва да се постави някъде ли ?

Този отговор към кого е? Отвори devmgmt.msc, разгърни Network adapters, щракни с десен бутон на Broadcom Gigabit Net -> избери Update driver software -> Browse my computer for...-> бутон Browse ->навигирай до папката, където е разархивиран драйвърът. Потвърди. Потвърдои. Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разархивирай изтегления архив (extract to Broadcom...).

Отвори devmgmt.msc, разгърни Network adapters, щракни с десен бутон на Broadcom Gigabit Net -> избери Update driver software -> Browse my computer for...-> бутон Browse ->навигирай до папката, където е разархивиран драйвърът. Потвърди. Потвърдои.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

post-341537-0-58482600-1441040371_thumb.Разархивирай изтегления архив (extract to Broadcom...).

Отвори devmgmt.msc, разгърни Network adapters, щракни с десен бутон на Broadcom Gigabit Net -> избери Update driver software -> Browse my computer for...-> бутон Browse ->навигирай до папката, където е разархивиран драйвърът. Потвърди. Потвърдои.

 

Изписва ми че е инсталиран по-добър драйвър, да дейнсталирам сегашният и пак да го инсталирам ? 

 

Kolev след малко ще пробвам и това 

Редактирано от MITKO 123 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами като гледам диспечера няма проблемни устройства.

Как се свързваш с доставчика? PPPoE, зад рутър ли си,...

Пробва ли да щракнеш с дерсен бутон по мониторчето при часовника и да избереш Troubleshoot problems.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как получавате интернет? С динамично или статично IP са ви настройките? Тоест, да не би да се налага да въведете ръчно настройките в Мрежовата карта?

Редактирано от kolev_74 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами като гледам диспечера няма проблемни устройства. Къде, всъщност, е проблемът? Как се свързваш с доставчика? PPPoE, зад рутър ли си,...

Пробва ли да щракнеш с дерсен бутон по мониторчето при часовника и да избереш Troubleshoot problems.

Компютъра е на един приятел, доставчика му е TCV. Сега и това ще пробвам 

Как получавате интернет? С динамично или статично IP са ви настройките? Тоест, да не би да се налага да въведете ръчно настройките в Мрежовата карта?

Никакви настройки не се налага да въвеждам ръчно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента как е закачен към мрежата? Зад рутър или директно към доставчика ти?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента как е закачен към мрежата? Зад рутър или директно към доставчика ти?

Вмомента е директно свързан без рутер, поради причината, че е рутера е повреден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти как се свързваш към твоя доставчик. Да не би да трябва да се съдаде PPPoE връзка с потребител и парола или да се прочете на твоя компютър MAC адреса и да се въведе в този компютър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти как се свързваш към твоя доставчик. Да не би да трябва да се съдаде PPPoE връзка с потребител и парола или да се прочете на твоя компютър MAC адреса и да се въведе в този компютър.

Аз съм с лаптоп (Wi-Fi), рутър. Не знам вече 

 

post-341537-0-49880900-1441041898_thumb.

Редактирано от MITKO 123 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я най-добре се обадете утре на доставчика си и попитайте, въвеждат ли се някакви настройки след  преинсталация или не 052 919 293

Редактирано от kolev_74 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.