Премини към съдържанието
Gergana Terziyska

Синхронизация Samsung Galaxy S3

    Препоръчан отговор


    Здравейте, преди известно време преминах от Мтел на Теленор. Оттогава всякакви синхронизации на телефона с приложенията са деактивирани. Излиза ми само "синхронизирай сега" и след като го направя отново си седи всичко деактивирано. Преди да премина на този оператор синхронизацията се извършваше автоматично  при наличие на WiFi. Не знам дали е от преминаването на друг оператор или причината е друга, но откакто го смених имам този проблем. Моля, за помощ как да се справя с тази синхронизация?

    Screenshot_2015-09-28-10-52-08-1.png

    Screenshot_2015-09-28-10-52-13-1.png

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пробвайте с рестарт на телефона, премахване на акаунт, виж в настройките за свързване дали е включено или изключено нещо.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пробвайте с рестарт на телефона, премахване на акаунт, виж в настройките за свързване дали е включено или изключено нещо.

    Пробвах, но без успех

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ако няма да е проблем пробвайте да направите Хард Ресет. Има много указания и клипове как става това.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На последната снимка пише "синхронизирането е деактивирано". Виж си настройките на телефона. Друг вариант - свържи се с оператора. Със сигурност ще помогнат. Не прави хард ресет. Не знам защо все това предлагат.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Би трябвало срещу всеки ред да имаш отметка.
    Казваш, че си преминала към друг оператор тоест използваш мобилен интернет, а не WI-FI?
    Свържи се към някоя безжична мрежа и виж дали отново ще има проблем със синхронизирането. Ако няма ефект значи изобщо проблемът не е от интернет доставчика.
    Пробвай да премахнеш настоящия си акаунт на google от смартфона и да се логнеш с друг акаунт на друг човек.
    След няколко минути повтаряш стъпката само, че този път влизаш в твоя акаунт и би трябвало да се оправи проблемът със синхронизирането.
    Успех!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.