Премини към съдържанието
Gergana Terziyska

Синхронизация Samsung Galaxy S3

Препоръчан отговор


Здравейте, преди известно време преминах от Мтел на Теленор. Оттогава всякакви синхронизации на телефона с приложенията са деактивирани. Излиза ми само "синхронизирай сега" и след като го направя отново си седи всичко деактивирано. Преди да премина на този оператор синхронизацията се извършваше автоматично  при наличие на WiFi. Не знам дали е от преминаването на друг оператор или причината е друга, но откакто го смених имам този проблем. Моля, за помощ как да се справя с тази синхронизация?

Screenshot_2015-09-28-10-52-08-1.png

Screenshot_2015-09-28-10-52-13-1.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте с рестарт на телефона, премахване на акаунт, виж в настройките за свързване дали е включено или изключено нещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте с рестарт на телефона, премахване на акаунт, виж в настройките за свързване дали е включено или изключено нещо.

Пробвах, но без успех

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако няма да е проблем пробвайте да направите Хард Ресет. Има много указания и клипове как става това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Друг начин няма ли ? А на какво може да се дължи това?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На последната снимка пише "синхронизирането е деактивирано". Виж си настройките на телефона. Друг вариант - свържи се с оператора. Със сигурност ще помогнат. Не прави хард ресет. Не знам защо все това предлагат.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Би трябвало срещу всеки ред да имаш отметка.
Казваш, че си преминала към друг оператор тоест използваш мобилен интернет, а не WI-FI?
Свържи се към някоя безжична мрежа и виж дали отново ще има проблем със синхронизирането. Ако няма ефект значи изобщо проблемът не е от интернет доставчика.
Пробвай да премахнеш настоящия си акаунт на google от смартфона и да се логнеш с друг акаунт на друг човек.
След няколко минути повтаряш стъпката само, че този път влизаш в твоя акаунт и би трябвало да се оправи проблемът със синхронизирането.
Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.