Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


след 3 месечна борба с фирмата представяща се с различни имена http://gsm-service.bg (джи ес ем сервиз бг) ; http://gsm-service-sofia.bg (джи ес ем сервиз софия бг); http://timemobile.bg (тайм мобайл бг)дойде ред и аз да раскажа моята история с лош за мен край , на 22.06.2015 год. телефонът ми заспа и не се включи и понеже в Шумен никой не щеше да се наеме с ремонт на iphone 5s gold поразрових в нета и попаднах на gsm сервиз в София с доста апетитно предложена информация че сте на правилното място, позвъних на посоченият телефон и ми вдигна дама с приятен глас която учтиво ми каза че в момента в който получат телефона с куриер на следващият ден ще са готови с диагностиката и ще кажат колко ще струва ремонта и дали да го започват , също и сподели че са нямали по дълги ремонти от една седмица или 10 дена ако се чака някоя по специфична част, всичко изглеждаше като в приказките, пратих телефона на 24.06.2015 на 25.06 телефона беше при тях , минаха 3 дена и учтиво да не ги притеснявам не съм звънял , звъннах на четвъртият ден и друга дама отново много учтива каза че по телефона се работи и щом има информация ще ми позвъни.На 30.06.2015 icloud ми изпрати mail че телефона се е активирал и веднага позвъних , контактувах с дама която се представи с име Стефи и ми каза че колегите работят по телефона и все още нямат диагноза,така се започна голямото звънене ,звънях на седмица 2 пъти и все нещо имаше я колегата дето го работи е в болнични , я понеже били отпускарски месеци били в отпуски и куп оправдания които не помня вече, започнах да се съмнявам че изобщо телефона е там и поисках да ми го изпратят обратно в какъвто и да е вид при което Стефи започна да се поиздава че има проблем и не могат да намерят телефона ,имало един колега когото чакали да се върне от отпуск и да не е в неговият шкаф ,казах че отивам в полицията при което тя ми каза да не го правя и щели да ме компенсират подобаващо.На следвашият ден тя ми се обади и каза че са намерили телефона и започват отново да го работят и на 05.08.2015 icloud отново ми прати пимо с инфо че телефона отново е активен и пак позвъних като този път след месец и половина казаха че има за смяна захранващ чип и още нещо което ще струва 260 лв. и аз им казах да го зглобяват с новите части и да ми го пращат работещ с наложен платеж,на следвашият ден когато се обадих да проверя дали са го пратили тя ми каза че имало още някакъв проблем и ще ми се обади когато е готов , след няколко дни се обади някой който не щеше да се представи от телефон 0877 77 77 50 и каза че на дисплея са се появили две черти като косъм и искал да си свърши работата докрай и да ги премахне щял да сменя кондензатори по главната платка и да съм изчакал още , при следващите ми позвънявания Стефи вече не отговаряше на телефона а ме прехвърлиха на друга дама не толкова учтива кочто започна отново мъките че не знаела за какво става въпрос и щела да пита и да ми се обади , старата песен на нов глас започнахме на втория месец, звънял съм над 100 пъти и все някакви оправдания и шикалкавене ,ходих в агенцията за защита на потребителя и там казаха че не могат да ми помогнат ,това било доброволно пращане и не носели отговорност , и сервизите нямали срокове за ремонт ако е извън гаранция си обречен на ядове , от полицията също казаха да се спасявам щото нямало доказателства в какъв вид съм пратил телефона и за тях нямало престъпление и това тези престъпници в този келяв сервиз много добре знаят ,единственият начин в българия си остава саморазправата ама са ми далечко късметлиите ама знае ли се не се знае, на 16.09.2015 позвъних и с грубичък тон поисках да говоря с техника който работи с телефона каза ми че нямали политика техниците да разговарят с клиенти тогава и казах веднага да ми се изпрати телефона при което новата дама с която контактувах каза че сега били празници и не могат сега да го пратят при което откачих тя затвори телефона и го изключи , позвъних на друг телефон там вдигна мъж и каза да не повишавам тон защото не съм знаел какво ще стане ,смешник, и каза да млъкна и само да слушам при което вече съвсем избухнах и му казах че 3 месеца мълча и ги чакам и тогава и той затвори , след един час ми се обади господин 7 с номер 0877 77 77 50 и каза да си заявя куриер до края на деня да ми прати телефона като каза изрично искал да спомене че дисплея ми бил изгорял и щели да ми сложат нов за тяхна сметка , е как така досега беше добре и изведнъж изгоря, на 17.09.2015 телефоба се озова в моите ръце след 84 дена мъки ,целият дисплеи дето са лепили нов беше в силикон омазан, на 18.09 отидох в местен сервиз и поисках само да го отворим за да видя вътре в какво състояние е , платките не бяха завити изобщо имаше запоявано по главната платка а "новия" дисплей беше само с китайски аероглифи ,менте. Дотук с историята ,тя сега започва , ще впрегна ресурс за да стигне това до максимален брой хора и нищо не може да ме спре , ако още някой е изгорял с тези хора моля да се свърже с мен 0895522502 а аз вече съм направил и по големи стъпки към големи медии

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само като видях непрекъснатият текст и се отказах да го чета.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече е късно изгорял си, но за следващия път пък и за всички които ще прочетат темата ти един съвет от мен.

В България има много добри форуми посветени на смартфоните на различните ОС системи и производители.

 В тези форуми ако по вежлив, грамотен начин изложиш проблема си веднага ще те насочат към кадърен сервиз или частен майстор който може да ти помогне. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не си го занесъл в сервиз от там откъдето си го купил?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На твое място не бих претендирал за нещо при полиция и КЗП при положение, че както са ти казали доброволно си изпратил телефона, изпратил си го на сляпо и на всичкото отгоре не си, си направил труда да прочетеш "ревюта" и други коментари относно сервиза, защото не си първия изгорял точно от тях, нито и последния може би. 

Редактирано от Blue Ray (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не си го занесъл в сервиз от там откъдето си го купил?!

Това би бил най-логичният избор, но или телефонът е извън гаранция, което не променя избора, или е купен от евтин сайт без гаранционна карта - кой да ти каже... Емоциите са надделели в текста до степен сливане на емоциите в 1,5 изречения и спестяване на основната информация.

Съмненията се засилват още повече от текста:

... и понеже в Шумен никой не щеше да се наеме с ремонт на iphone 5s gold..

Какво значи "не ще да се заеме"? Всеки читав, та дори и съвсем редови доставчик следва да предостави адрес за гаранционен и следгаранционен сервиз заедно с гаранционната карта, в която са описани и сроковете за ремонт на мобилен телефон - в масовия случай 30 дни (веднъж ми се е налагало да ползвам опцията и се справиха за 7-8 дни). Иначе покупката почти се обезсмисля заради степента на риска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че има случаи на сервизи, които отказват ремонт на iPhone-и, и не само на 5S. Странно, но факт-има ги, наистина. Та случват се такива неща, даже не се учудвам вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дори и да е купуван от уеб магазин, би трябвало да има някаква гаранция. За съжаление вече е отварян и никой няма да ти признае такава, дори и да е имало. Защо не писа първо на тях (допускам китайци)?

И 'квва е тая практика първо да оплесквате нещата и след това да търсите консултации? Виждам го навсякъде в мрежата.

(Три пъти мери, веднъж режи!!!)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Момчета -  за половината неща не сте прави. Основната причина за проблема е - това е България и тук може всичко.

Няма да коментирам начина на писане в първия пост, но ... Говорите за "Гаранционна карта" - бля-бля. Всички големи производители дават международна гаранция. Която се признава само по серийния номер на изделието - никакви хартии не трябват.

От друга страна - тия от КЗП да не се правят на разсеяни. Едва ли някой предлага на клиентите услугите си с опрян пистолет на челото. Ама в нормалните държави - при подобен случай - това ще му е последния работен ден и последния клиент на такъв сервиз.

Конкретен пример - телефон, залят с ... течност, се изпраща за ремонт. Вярно - през мобилния оператор, от който е купен и в посочен от тях сервиз. След десетина дни телефона се връща в отлично състояние и ремонта е ...БЕЗПЛАТЕН. Но - това е Великобритания. Сори.

Хев а найс дей.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, jhoro написа:

Всички големи производители дават международна гаранция. Която се признава само по серийния номер на изделието - никакви хартии не трябват.

Всяка зима по 4-5 месеца работя в чужбина бил съм и на север и на юг.Почти няма Европейска държава в която да не съм работил. Доста телефони съм донесъл в БГ не ми се е налагало да ползвам гаранция ама ей така за информация съм писал/звънял на съпорта на "големите" марки. Искат касова бележка, попълнена гаранционна карта и като чуят че е купен от европейска държава казват че не важи гаранцията в БГ.

При плащане в брой апаратите са отключени и работят с всички оператори.

 

А иначе европейската практика ако си абонат на договор е при евентуален проблем да ти оправят/заменят апарата възможно най-бързо на никой не му пука да ли си го рутнал, залял с вода, изтървал или нещо друго евтинджосите ги подменят на момента за по скъпите апарати се чака по седмица.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...