Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


след 3 месечна борба с фирмата представяща се с различни имена http://gsm-service.bg (джи ес ем сервиз бг) ; http://gsm-service-sofia.bg (джи ес ем сервиз софия бг); http://timemobile.bg (тайм мобайл бг)дойде ред и аз да раскажа моята история с лош за мен край , на 22.06.2015 год. телефонът ми заспа и не се включи и понеже в Шумен никой не щеше да се наеме с ремонт на iphone 5s gold поразрових в нета и попаднах на gsm сервиз в София с доста апетитно предложена информация че сте на правилното място, позвъних на посоченият телефон и ми вдигна дама с приятен глас която учтиво ми каза че в момента в който получат телефона с куриер на следващият ден ще са готови с диагностиката и ще кажат колко ще струва ремонта и дали да го започват , също и сподели че са нямали по дълги ремонти от една седмица или 10 дена ако се чака някоя по специфична част, всичко изглеждаше като в приказките, пратих телефона на 24.06.2015 на 25.06 телефона беше при тях , минаха 3 дена и учтиво да не ги притеснявам не съм звънял , звъннах на четвъртият ден и друга дама отново много учтива каза че по телефона се работи и щом има информация ще ми позвъни.На 30.06.2015 icloud ми изпрати mail че телефона се е активирал и веднага позвъних , контактувах с дама която се представи с име Стефи и ми каза че колегите работят по телефона и все още нямат диагноза,така се започна голямото звънене ,звънях на седмица 2 пъти и все нещо имаше я колегата дето го работи е в болнични , я понеже били отпускарски месеци били в отпуски и куп оправдания които не помня вече, започнах да се съмнявам че изобщо телефона е там и поисках да ми го изпратят обратно в какъвто и да е вид при което Стефи започна да се поиздава че има проблем и не могат да намерят телефона ,имало един колега когото чакали да се върне от отпуск и да не е в неговият шкаф ,казах че отивам в полицията при което тя ми каза да не го правя и щели да ме компенсират подобаващо.На следвашият ден тя ми се обади и каза че са намерили телефона и започват отново да го работят и на 05.08.2015 icloud отново ми прати пимо с инфо че телефона отново е активен и пак позвъних като този път след месец и половина казаха че има за смяна захранващ чип и още нещо което ще струва 260 лв. и аз им казах да го зглобяват с новите части и да ми го пращат работещ с наложен платеж,на следвашият ден когато се обадих да проверя дали са го пратили тя ми каза че имало още някакъв проблем и ще ми се обади когато е готов , след няколко дни се обади някой който не щеше да се представи от телефон 0877 77 77 50 и каза че на дисплея са се появили две черти като косъм и искал да си свърши работата докрай и да ги премахне щял да сменя кондензатори по главната платка и да съм изчакал още , при следващите ми позвънявания Стефи вече не отговаряше на телефона а ме прехвърлиха на друга дама не толкова учтива кочто започна отново мъките че не знаела за какво става въпрос и щела да пита и да ми се обади , старата песен на нов глас започнахме на втория месец, звънял съм над 100 пъти и все някакви оправдания и шикалкавене ,ходих в агенцията за защита на потребителя и там казаха че не могат да ми помогнат ,това било доброволно пращане и не носели отговорност , и сервизите нямали срокове за ремонт ако е извън гаранция си обречен на ядове , от полицията също казаха да се спасявам щото нямало доказателства в какъв вид съм пратил телефона и за тях нямало престъпление и това тези престъпници в този келяв сервиз много добре знаят ,единственият начин в българия си остава саморазправата ама са ми далечко късметлиите ама знае ли се не се знае, на 16.09.2015 позвъних и с грубичък тон поисках да говоря с техника който работи с телефона каза ми че нямали политика техниците да разговарят с клиенти тогава и казах веднага да ми се изпрати телефона при което новата дама с която контактувах каза че сега били празници и не могат сега да го пратят при което откачих тя затвори телефона и го изключи , позвъних на друг телефон там вдигна мъж и каза да не повишавам тон защото не съм знаел какво ще стане ,смешник, и каза да млъкна и само да слушам при което вече съвсем избухнах и му казах че 3 месеца мълча и ги чакам и тогава и той затвори , след един час ми се обади господин 7 с номер 0877 77 77 50 и каза да си заявя куриер до края на деня да ми прати телефона като каза изрично искал да спомене че дисплея ми бил изгорял и щели да ми сложат нов за тяхна сметка , е как така досега беше добре и изведнъж изгоря, на 17.09.2015 телефоба се озова в моите ръце след 84 дена мъки ,целият дисплеи дето са лепили нов беше в силикон омазан, на 18.09 отидох в местен сервиз и поисках само да го отворим за да видя вътре в какво състояние е , платките не бяха завити изобщо имаше запоявано по главната платка а "новия" дисплей беше само с китайски аероглифи ,менте. Дотук с историята ,тя сега започва , ще впрегна ресурс за да стигне това до максимален брой хора и нищо не може да ме спре , ако още някой е изгорял с тези хора моля да се свърже с мен 0895522502 а аз вече съм направил и по големи стъпки към големи медии

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само като видях непрекъснатият текст и се отказах да го чета.

 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече е късно изгорял си, но за следващия път пък и за всички които ще прочетат темата ти един съвет от мен.

В България има много добри форуми посветени на смартфоните на различните ОС системи и производители.

 В тези форуми ако по вежлив, грамотен начин изложиш проблема си веднага ще те насочат към кадърен сервиз или частен майстор който може да ти помогне. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не си го занесъл в сервиз от там откъдето си го купил?!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На твое място не бих претендирал за нещо при полиция и КЗП при положение, че както са ти казали доброволно си изпратил телефона, изпратил си го на сляпо и на всичкото отгоре не си, си направил труда да прочетеш "ревюта" и други коментари относно сервиза, защото не си първия изгорял точно от тях, нито и последния може би. 

Редактирано от Blue Ray (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не си го занесъл в сервиз от там откъдето си го купил?!

Това би бил най-логичният избор, но или телефонът е извън гаранция, което не променя избора, или е купен от евтин сайт без гаранционна карта - кой да ти каже... Емоциите са надделели в текста до степен сливане на емоциите в 1,5 изречения и спестяване на основната информация.

Съмненията се засилват още повече от текста:

... и понеже в Шумен никой не щеше да се наеме с ремонт на iphone 5s gold..

Какво значи "не ще да се заеме"? Всеки читав, та дори и съвсем редови доставчик следва да предостави адрес за гаранционен и следгаранционен сервиз заедно с гаранционната карта, в която са описани и сроковете за ремонт на мобилен телефон - в масовия случай 30 дни (веднъж ми се е налагало да ползвам опцията и се справиха за 7-8 дни). Иначе покупката почти се обезсмисля заради степента на риска.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че има случаи на сервизи, които отказват ремонт на iPhone-и, и не само на 5S. Странно, но факт-има ги, наистина. Та случват се такива неща, даже не се учудвам вече.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дори и да е купуван от уеб магазин, би трябвало да има някаква гаранция. За съжаление вече е отварян и никой няма да ти признае такава, дори и да е имало. Защо не писа първо на тях (допускам китайци)?

И 'квва е тая практика първо да оплесквате нещата и след това да търсите консултации? Виждам го навсякъде в мрежата.

(Три пъти мери, веднъж режи!!!)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Момчета -  за половината неща не сте прави. Основната причина за проблема е - това е България и тук може всичко.

Няма да коментирам начина на писане в първия пост, но ... Говорите за "Гаранционна карта" - бля-бля. Всички големи производители дават международна гаранция. Която се признава само по серийния номер на изделието - никакви хартии не трябват.

От друга страна - тия от КЗП да не се правят на разсеяни. Едва ли някой предлага на клиентите услугите си с опрян пистолет на челото. Ама в нормалните държави - при подобен случай - това ще му е последния работен ден и последния клиент на такъв сервиз.

Конкретен пример - телефон, залят с ... течност, се изпраща за ремонт. Вярно - през мобилния оператор, от който е купен и в посочен от тях сервиз. След десетина дни телефона се връща в отлично състояние и ремонта е ...БЕЗПЛАТЕН. Но - това е Великобритания. Сори.

Хев а найс дей.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, jhoro написа:

Всички големи производители дават международна гаранция. Която се признава само по серийния номер на изделието - никакви хартии не трябват.

Всяка зима по 4-5 месеца работя в чужбина бил съм и на север и на юг.Почти няма Европейска държава в която да не съм работил. Доста телефони съм донесъл в БГ не ми се е налагало да ползвам гаранция ама ей така за информация съм писал/звънял на съпорта на "големите" марки. Искат касова бележка, попълнена гаранционна карта и като чуят че е купен от европейска държава казват че не важи гаранцията в БГ.

При плащане в брой апаратите са отключени и работят с всички оператори.

 

А иначе европейската практика ако си абонат на договор е при евентуален проблем да ти оправят/заменят апарата възможно най-бързо на никой не му пука да ли си го рутнал, залял с вода, изтървал или нещо друго евтинджосите ги подменят на момента за по скъпите апарати се чака по седмица.

 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.