Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Колеги, моя lenovo Vibe Z2 Pro както си стоеше, започна да вибрира, помислих че ми звънят, но екрана стои черен, не реагира изобщо, нито на режим зареждане , нито при включване в лаптопа. ..просто си вибрира и стои ...

Сега чакам да се изхаби батерията и да видя какво ще стане. ..

Моля за съвет. ..

Благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както каза @lost in, задръж power бутона и го дръж докато се рестартира/изключи. Вероятно и при теб се е случило нещото наречено "Android система спря да работи!". (или нещо подобно)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързия отговор, за момент спира вибрира но за съжаление пак продължава само да вибрира. ..искам да отбележа че преди да стане така беше на вибрация направен...сега си продължава да не реагира. ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От къде е купуван апарата и има ли гаранция?

За такъв проблем пред мен са заменили няколко апарата и затова питам.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Задръж power бутона заедно с + бутона, това е съответства на вадене на батерията. после пак със същите бутони при включване може да направиш reset на андроида или recovery.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми, ходи в сервиз. За предпочитане на Lenovo, където ще ти го оправят срещу някаква сума. Но, по-добре в оторизиран сервиз да го направят като хората, от колкото в кварталния. (виждал съм как отварят HTC One M8, то изглеждаше по-добре със спукано стъкло...)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервизът за смартфони на Lenovo e:

Булграм ЕООД
Околовръстен път 36
Перла парк ет.3
София 1415
+35924452230

Само в София е, във Варна няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой има ли инфо къде е LENOVO  сервиза в Варна. ..

Обади им се и ги попитай дали можеш да им го пратиш за ремонт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да им го прати, но всеки ремонт ще се заплати по ценоразпис.
Булграм ремонтират апарати, продадени от оторизираните търговци и имащи гаранция към тях.
Всеки друг апарат няма проблем да го оправят, но срещу заплащане.

пп. Всъщност така са повечето сервизи, мисля.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така си е, но си е друго оторизирания. Там знаеш, че ще си го направят като хората. Или в такъв който си има има договори с фирми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Petar02
      Здравейте,           Не успях да намиря друга тема, по моя въпрос и за това отварям нова. Имам лаптоп Lenovo x61 windows 7 home premium. Когато го включа щом ми каже добре дошли става черен екрана и само мишката може да се движи. Така стои и не ми зареждат иконите. Щом дам Ctrl+Alt+Del и отворя Task Manager и изчакам ми се отварят иконите и си зарежда. След изчакване 30 минути при опит за отваряне на controll panel някой път се отваря, но почти винаги забива и се рестартира.
      Лаптопът е закупен втора употреба и е на норвежки, след като не мога да стигна до control panel, ни мога да му сменя и езика.
      Моля за помощ.
    • от vankata4
      Здравейте, изтеглих си adobe premiere pro cc 2015 от замундата, инсталирах я, но нещо не ми тръгва - излиза ето това:
       
       
      Няк'фи идеи? :)

    • от Васил CR7
      Здравейте! Интересувам се от Behringer b2520 pro, някой може ли да ми даде компетентно мнение за продукта! Решил съм да купя две и не знам, дали са добри! 
      Благодаря, предварително :) 
       
    • от kafenceto123
      Здравейте!
      Натъкнах се на проблем, докато се опитвах да преинсталирам чисто Windows 10 на лаптопа си Lenovo Legion Y520. Първо доста странно е, че когато включа или рестартирам лаптопа нямам достъп до Setup менюто, което по принцип се отваря с F2. Второ, когато натисна F12 при рестарт и вляза в Boot Manager-а, флашката на която съм свалил Windows-а не е засечена. На екрана се показват само хард дискът, ссд-то, ако не се лъжа имаше още две опции, едната от които беше Network Boot, а другата изобщо не си я спомням. След доста терзания успях да вляза и в Boot Menu-то, като използвах Shift + "Restart" метода, но и там не открих флашката. След още дълги минути на недоумение открих, че все пак флашката ми става видима в Boot Menu-то, ако изляза, съхранявайки промените (F10), независимо дали съм правил такива. След като изляза, натискайки F10, отново лаптопът ме прехвърля в Boot Menu-то и флашката е видима, но когато я кача над всичко останало и изляза, Windows се стартира, както обикновено вместо да ме препраща в инсталационното меню на новия софтуер.
      П.С. Нямам опция Security Boot, появява се единствено, когато се появява и флашката и е "Disabled".
      Ако имате някакви идеи какво се случва, бих бил безкрайно благодарен да ги споделите! 
    • от Dragomir94
      Здравейте приятели. Имам няколко въпроса спрямо моят PC. И разбира се дали си заслужава да го правя.
      Характеристики на моят PC:  Дъно - Lenovo 1730BF8. Процесор - Dual Core Intel Pentium G630, 2700 MHz, Keш - 3 МБ. Видео карта - 512МБ. Рам памет ДДР3 - 4ГБ (1+1)
      Искам да знам, дали мога да монтирам по - силен процесор със по - силна видео карта и повече рам памет?
      (P/S) необходим ми е за обработване на видеа и снимки с високо качество и резолюция!!
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.